quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Dus als ik die tering relnicht met zn geblondeerde kuif vergelijk met Hitler, Stalin en Mussolini klopt het zeker weer niet }|:
Wat een eng mannetje.... doet ie het nou alleen maar om in het nieuws te komen? of is hij daadwerkelijk zo eng?
Waarom nou zulke uitspraken? om achteraf te kunnen zeggen... ZIe je wel? ik wordt bedreigd... en zijn gevaarlijke mensen...
Hoelang blijven mensen nog naar deze poppekast luisteeren? en voor zoete koek slikken?
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
zo, die frustratie ben ik alvast kwijt![]()
LOOOL ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef zalkc het volgende:
Ik dacht dat je het over kuifje had
ik woon nog maar net in nederland, ik berijp taal niet zo goedquote:
Sinds wanneer is kuifje blond ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef zalkc het volgende:
Ik dacht dat je het over kuifje had
quote:
Kuifje heeft rood/oranje haar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft inderdaad donker kroeshaar hè![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef MouzurX het volgende:
Kleurenblind ofzo?
dat maakt niet uit, een onderbouwde post...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Wilders heeft in zoverre ongelijk dat er volgens hem maar één islam is. Right, 1 miljard mensen in alle werelddelen geloven en denken állemaal exáct hetzelfde?
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde. Pak de fundi's keihard aan maar laat de normale mensen gewoon lekker hun korannetje lezen, dat is veel prettiger voor iedereen.
In POL alleenmaar rel-topiques? Ik dacht dat het zo'n keurig sub-forum was?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:54 schreef Agiath het volgende:
Voorspelling: dit word een reltopic met veel links vs rechts geblaat
Ik zeg schopje POL, waar al die andere topics zich ook bevinden van dit genre
Hoe hebben ze dat aangetoond? Waren ze erbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:13 schreef cythers het volgende:
Gewoon godsdiensten afschaffen...
Niet alleen de islam, maar ook het christendom.
Wie is er tegenwoordig nog zo dom om een klein, oud, verlept boekje te geloven boven het woord van meerdere wetenschappers die hebben aangetoond dat de wereld NIET in 7 dagen geschapen is?
Is het al aangetoond vraagt hij danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat aangetoond? Waren ze erbij?
en
Elk mens heeft het recht te geloven in iets, ook al is het bewezen niet waar.
![]()
Zolang ze 'ongelovigen' er maar niet mee vervelen. En daar wringt nu precies de schoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef ElectricEye het volgende:
Elk mens heeft het recht te geloven in iets, ook al is het bewezen niet waar.
zo zou ons pimmetje het gewild(ers) hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef heijnen het volgende:
lol at topic
LPF FTW
PIM FOREVER
nou goed
-*sigh*-
het rare van Nederland is dat ze zeggen dat je vrijheid van meningsuiting hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zo zou ons pimmetje het gewild(ers) hebben
Oke, dus als ik jou opstraat ga uitschelden voor kankerkaaskop dan zeg je niks terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef heijnen het volgende:
[..]
het rare van Nederland is dat ze zeggen dat je vrijheid van meningsuiting hebt.
MAAR zodra je dat doet, krijg je kogel door je kop of word je bedreigt.
pimmeke
theotje?
NEED I SAY MORE![]()
Het is tYfus, niet tIEfusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Dus als ik die tering relnicht met zn geblondeerde kuif vergelijk met Hitler, Stalin en Mussolini klopt het zeker weer niet }|:
Wat een eng mannetje.... doet ie het nou alleen maar om in het nieuws te komen? of is hij daadwerkelijk zo eng?
Waarom nou zulke uitspraken? om achteraf te kunnen zeggen... ZIe je wel? ik wordt bedreigd... en zijn gevaarlijke mensen...
Hoelang blijven mensen nog naar deze poppekast luisteeren? en voor zoete koek slikken?
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
dank uquote:
Precies, en totaal gespeend van historisch besef.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
ik verwacht geen respect. dat hoef ik helemaal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, dus als ik jou opstraat ga uitschelden voor kankerkaaskop dan zeg je niks terug?
Of zeg je, zal ik je eens voor je tiefushoofd slaan...
Een religiuse bevolkingsgroep belachelijk maken moet maar kunnen?
maar als meer fanatieke mensen je gaan bedreigen zijn ze opeens achterlijk?
kom nou zeg... als je respect verwacht moet je het verdienen, niet met opzettelijk gekwets nutteloze reacties uitlokken...
Kankerkaaskop is een scheldwoord waarbij je onderscheid maakt. Dus rascisme.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, dus als ik jou opstraat ga uitschelden voor kankerkaaskop dan zeg je niks terug?
Of zeg je, zal ik je eens voor je tiefushoofd slaan...
Een religiuse bevolkingsgroep belachelijk maken moet maar kunnen?
maar als meer fanatieke mensen je gaan bedreigen zijn ze opeens achterlijk?
kom nou zeg... als je respect verwacht moet je het verdienen, niet met opzettelijk gekwets nutteloze reacties uitlokken...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
TS is een zielig generaliserend mannetje met oogklepjes op.
Zo iemand die direct elk topic waar iemand anders met een vingertje naar de "Islam" wijst gaat verneuken met onzin en gejank over racisme.
Niet dat ik fan ben van de heer Wilders, maar kansloze inhoudsloze betogen als die van de TS zijn wel wat zieligjes![]()
Dat een vent als Wilders het nederlands betuttelde projecteerd op een bevolkingsgroep!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:22 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik verwacht geen respect. dat hoef ik helemaal niet.
maar ik vind het wel jammer dat Nederland zo verziekt word,
ik ben zelf geen racist, MAAR wij(100% Nederlander) mogen niet eens meer kleding aandoen die enigzins racistisch bestempeld word door hun.
Neophyte pet is racisme blijkbaar
Lonsdale doe ik niet aan, vind ik niet mooi, en hoef ik ook niet te zien op mensen.
MAAR buitenlanders die Karl Kani kleren dragen mag wel terwijl zij er voor uit komen dat ze schijt aan de blanken hebben
wat is er dan verziekt hier in Nederland vraag ik je>?<
De Koran en de Bijbel zijn eigenlijk dezelfde boeken en verhalen. Er bestaan nog wat boeken ernaast. Bijvoorbeeld het Nieuwe Testament en een ander boek van de koran waar ik niet zo de naam van weet (hadji?).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat een vent als Wilders het nederlands betuttelde projecteerd op een bevolkingsgroep!
Het CDA van nu maakt nederland kappot met domme kutregels, niet de mocro op straat.
tuurlijk moet er wat gedaan worden aan de radicalisering van import nederland MAAR het heeft toch totaal geen zin om de Koran met Mein Kampf te vergelijken?
Daar gaat het fout!!!
En als wilders dan eindelijk een kogel door zn kop krijgt wijzen alle vingers een kant op (en w/s dan ook wel terrecht)
tuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
TS is een zielig generaliserend mannetje met oogklepjes op.
Zo iemand die direct elk topic waar iemand anders met een vingertje naar de "Islam" wijst gaat verneuken met onzin en gejank over racisme.
Niet dat ik fan ben van de heer Wilders, maar kansloze inhoudsloze betogen als die van de TS zijn wel wat zieligjes![]()
Pardon, gemeente verbieden het omdat het racisties zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef heijnen het volgende:
het gaat mij er nu neit eens zo zeer om of wilders een kogel door ze kop krijgt ja of nee, maar meer om het feit dat de Nederlanders ineens geen kleren meer aan mogen omdat onze "bezoekers" het racistisch vinden.
precies, ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:27 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en standaard gejank over de islam:.
Pfffft... Als we gewoon in dit Nederland iedereen hard aanpakken (let wel, !iedereen! hard aanpakken) die er een teringzooi van maakt en ongevoelig worden voor gejank over racisme zou er een hoop gezeik voorbij zijn en hebben de normale weldenkende blanke Nederlanders weer gewoon respect voor de normale weldenkende gekleure Nederlanders en vice versa. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Hoef ik me niet meer te ergeren aan domme uitspraken van lui als Wilders, irritante kutmarokkanen die op tv roepen dat we respect voor ze moeten hebben terwijl dat andersom allerminst aanwezig is, mongloïde kaalkopjes met bekrompen meningen en het IQ van een stoeptegel voorzien van Lieveheersbeestje, gekleurde Nederlanders die als ze ergens op aangesproken worden door de Maatschappij direct op hoge toon beginnen te gillen dat ze onrecht aangedaan wordt en we allemaal racisten zijn en de TS..
Niet alleen de bezoekers. De maatschappij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef heijnen het volgende:
het gaat mij er nu neit eens zo zeer om of wilders een kogel door ze kop krijgt ja of nee, maar meer om het feit dat de Nederlanders ineens geen kleren meer aan mogen omdat onze "bezoekers" het racistisch vinden.
Leer Nederlands, mafketel, je ziet het weer enorm eenzijdig allemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat een vent als Wilders het nederlands betuttelde projecteerd op een bevolkingsgroep!
Het CDA van nu maakt nederland kappot met domme kutregels, niet de mocro op straat.
tuurlijk moet er wat gedaan worden aan de radicalisering van import nederland MAAR het heeft toch totaal geen zin om de Koran met Mein Kampf te vergelijken?
Daar gaat het fout!!!
En als wilders dan eindelijk een kogel door zn kop krijgt wijzen alle vingers een kant op (en w/s dan ook wel terrecht)
want het zal inderdaad wel door een fanatiekeling gedaan worden.
maar godskolere, ja kan het ook uitlokken natuurlijk
geen sin anquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mafketel, je ziet het weer enorm eenzijdig allemaal.
ja en het kromme is als je dan naar turkije of marrokko op vakantie gaat, je bijna geen vrouwen met BURKA KOPDOEK OF IETS DERGELIJKS ZIET.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet alleen de bezoekers. De maatschappij.
Wanneer jij de klas binnen komt lopen met een pet op of hoody en die laat je op tijdens de les, is de kans groot dat je deze af dient te doen. Omdat je respect moet tonen naar de leraar en hij of zij wil je gezicht zien.
Geldt hetzelfde voor werksituaties. Ik kan het niet maken om met een hoody of baseball cap op mijn werk te komen en zo een presentatie te geven.
Andersom kan het wel. 'Vanwege geloofsovertuiging en deze dienen we te respecteren'.
![]()
Probeer de discussie open te houden en niet af te zeiken op de spelling etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mafketel, je ziet het weer enorm eenzijdig allemaal.
Dat probeer ik in een eerdere reactie uit te leggen. De marokkanen van hier zijn uit een bepaald streng gelovig gebied uit Marokko.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja en het kromme is als je dan naar turkije of marrokko op vakantie gaat, je bijna geen vrouwen met BURKA KOPDOEK OF IETS DERGELIJKS ZIET.
dus aub rot op met voor het geloof dit of dat.
ze kunnen me kont kussen met die onzin
Ben jij in Turkije of Marokko wel eens verder dan 100km van het strand/de kust geweest?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja en het kromme is als je dan naar turkije of marrokko op vakantie gaat, je bijna geen vrouwen met BURKA KOPDOEK OF IETS DERGELIJKS ZIET.
dus aub rot op met voor het geloof dit of dat.
ze kunnen me kont kussen met die onzin
ik wel in turkije, en het valt idd erg mee met het aantal hoofddoekjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben jij in Turkije of Marokko wel eens verder dan 100km van het strand/de kust geweest?![]()
ja zo is het beter maar hoe voel jij je eigen als je ineens 5 morro's tegenkomt die beetje ruig lopen te doen tegen elkaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef Jumparound het volgende:
Oke, in het kort hoe ik er overdenk
Buitenlanders moeten kappen met gezeik over nederlandse normen en waarden.
Mensen zoals wilders moeten kappen met met opzet een bevolkingsroep beledigen en zeker als het gaat om het meest heilige wat de meeste zelf hebben, het heilige schrift.
Iedereen moet zich niet zo aanstellen (waaronder ik)
Mensen moetn maar weer leren respect voor elkaar te hebben (en dan niet alleen nederlanders voor andere culturen)
zo, beter?
Jep, dat is beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef Jumparound het volgende:
Oke, in het kort hoe ik er overdenk
Buitenlanders moeten kappen met gezeik over nederlandse normen en waarden.
Mensen zoals wilders moeten kappen met met opzet een bevolkingsroep beledigen en zeker als het gaat om het meest heilige wat de meeste zelf hebben, het heilige schrift.
Iedereen moet zich niet zo aanstellen (waaronder ik)
Mensen moetn maar weer leren respect voor elkaar te hebben (en dan niet alleen nederlanders voor andere culturen)
zo, beter?
beide landen vaak genoeg geweest op 4 verschillende plekken per land, en ik zie hier veel meer dames in de scholen met kopdoeken op als dat er daar in turkije of marokka rondhuppelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben jij in Turkije of Marokko wel eens verder dan 100km van het strand/de kust geweest?![]()
Tja, ik woon in amsterdam en ik kom regelmatig mocro's tegen op straat, maar anders dan een knikje gebeurd er eigelijk nooit.. dus nee, ik kan hier niet over mee praten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja zo is het beter maar hoe voel jij je eigen als je ineens 5 morro's tegenkomt die beetje ruig lopen te doen tegen elkaar.
en jou gezichtje willen verbouwen. ik zou mijzelf verdedigen en als het kan de eerste klap geven MAAR dan word je meteen voor racist uitgemaakt dusjah!
de regel bij ons in mierlo is als je racist ben dan heb je al keer iets mee gemaakt met de betreffende groeperingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, ik woon in amsterdam en ik kom regelmatig mocro's tegen op straat, maar anders dan een knikje gebeurd er eigelijk nooit.. dus nee, ik kan hier niet over mee praten...
imho moet daar een verkiezingspunt van gemaakt worden...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep, dat is beter.
Omdat wij een tolerant land zijn (je krijgt geld en onderdak als je hier komt en als je weg gaat geven je wat mee (bijv. de studente uit Yoegoslavië die haar examen niet af mocht maken), je mag doen wat je wilt, geloven wat je wilt, zul je ALTIJD de problemen houden.
Onze Nederlandse staat is gebouwd naar normen en waarden die wij belangrijk vonden. Deze zijn deels gevormd door de bijbel (opvoeding, cultuur). Waneer er mensen in ons land huisvesten die andere normen en waarden hebben, zonder de onze te respecteren, dan is de kans van een vredige samenleving niet erg groot IMHO.
voor het eerst zeg ik tegen jou replyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho moet daar een verkiezingspunt van gemaakt worden...
leer samenleven, ik heb (personelijk) geen problemen met andere culturen... zeker niet als ze goddelijk voedsel als donner kebab en turkse pizza maken..
maar ik verwacht aan de andere kant ook dat er respect is voor hoe wij onze samenleving hebben ingericht...
WIl je hier wonen, prima, maar volgens onze regels...
Maar ik vind niet dat we mensen moeten verbieden om hun geloof op hun eigen mannier te beleiden. dat is hier nog nooit gebeurd en daar staan we bekend om... en IK vind dat wilders e.a. meer bezig zijn met het halen van de publiciteit dan met het verdedigen van nederlands normen en waarden. En in dat licht plaats ik ook de meest recente uitspraak van hem. Want op welke wijze draagt deze bij aan meer wederzijds respect?
Een geloofsovertuiging zou ik ook niet willen verbieden. Iedereen moet de ruimte hebben om het te kunnen uiten EN een andere geloofsovertuiging te respecteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho moet daar een verkiezingspunt van gemaakt worden...
leer samenleven, ik heb (personelijk) geen problemen met andere culturen... zeker niet als ze goddelijk voedsel als donner kebab en turkse pizza maken..
maar ik verwacht aan de andere kant ook dat er respect is voor hoe wij onze samenleving hebben ingericht...
WIl je hier wonen, prima, maar volgens onze regels...
Maar ik vind niet dat we mensen moeten verbieden om hun geloof op hun eigen mannier te beleiden. dat is hier nog nooit gebeurd en daar staan we bekend om... en IK vind dat wilders e.a. meer bezig zijn met het halen van de publiciteit dan met het verdedigen van nederlands normen en waarden. En in dat licht plaats ik ook de meest recente uitspraak van hem. Want op welke wijze draagt deze bij aan meer wederzijds respect?
Eensch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef Jumparound het volgende:
Ik zou teneerste al niet de koran vergelijken met mein kampf
of oproepen tot verbod van maagdenvlies operaties
Ik zou eerst kijken waar het fout gaat...
Is het omdat de geimporteerde turken / marokkanen geen nederlands praten?
- Waarom is er geen active campagne om die mensen dat te "verplichten" (ja, daar ben ik wel voor)
- Wat is het effect als 1e / 2e generatie buitenlanders meer bij het welzijn van hun wijk / buurt betrokken raken? en op welke wijze kan je hun kinderen laten inzien dat niet alle nederlandse vrouwen hoeren zijn?
- Welke invloed hebben imans nou echt? wat vertellen ze nou echt? laat ze maar in het nederlands prediken.. laat ze de deur maar openzetten voor nederlanders...
- Maar als u blieft, dan dan niet eisen dat je zonder hoofddoek binnen komt, of dat de plaatselijke imaan je geen hand wil geven....
zomaaar wat ideetjes
http://www.nu.nl/news/118(...)den_%28video%29.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef Re het volgende:
wat heeft tie nu weer gedaan dan?...
Yep, zo is t...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Wilders heeft in zoverre ongelijk dat er volgens hem maar één islam is. Right, 1 miljard mensen in alle werelddelen geloven en denken állemaal exáct hetzelfde?
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde. Pak de fundi's keihard aan maar laat de normale mensen gewoon lekker hun korannetje lezen, dat is veel prettiger voor iedereen.
Wat bedoel je met het westen heeft er 2000 jaar over gedaan? Waar over gedaan? Waarom 2000 jaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:46 schreef Jumparound het volgende:
dit TT
maak er dan Vuige van
Oke, we komen steeds verder dus DI.
Achterhaalde normen en waarden zijn in het nederland van nu niet meer toepasbaar.
Onderdrukking van vrouwen is zooo 1900.
Maar hoeveel zin heeft het om met een shock effect proberen te berijken waar wij hier in het westen ook 2000 jaar over gedaan hebben?
Oke, wij hebben geleerd dat vrouwen niet minderwaardig aan mannen zijn, en daar heeft ook de feministische beweging aan bijgedragen. Is het dan niet logischer om juist de allochtone-vrouw te stimuleren voor haar eigen rechten op te komen? en als zij uit respect voor haar geloof / haar ouders haar hoofddoek wil blijven dragen (dus niet uit onderdrukking) daar dan ook ruimte voor moet zijn?
Oke, in openbare gebouwen mag het van mij wel verboden worden. Maar dan moeten ook alle kruizen e.a. godsdiensttekens het veld ruimen
Jah, nu is het een rascistich boek. Zelfde als de negerzoen en blanke vla verhaal:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef SadKingBilly het volgende:
maar in beginsel heeft hij gewoon gelijk
Neuh hij heeft gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef Devlinsect het volgende:
Net op de radio, nu hier te lezen:
http://www.nu.nl/news/118(...)zetten_tot_haat.html
Weer een linkse rakker met een overtrokken reactie.
Ik wel. Eén dooie politicus was al te veel. Het is namelijk niet erg democratisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Als ie doodgeschoten word ga ik het niet erg vinden![]()
Als jij doodgeschoten wordt vind ook niemand het erg, maar who cares.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Als ie doodgeschoten word ga ik het niet erg vinden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wel. Eén dooie politicus was al te veel. Het is namelijk niet erg democratisch.
Het Maxima verhaal is te belachelijk voor woorden en heeft alles te maken met wat het koningshuis wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Jumparound het volgende:
Naja, qua immigratiebeleid doet de regering het toch nooit goed
Ik krijg wel altijd het idee dat de voornamelijk gekleurdere medemens zich meer moet bewijzen dan de rest...
Neem nou bv Maxima, DAT vind ik nou belachelijk... hoezo, voortrekken
Wat ik bedoelde met "het westen"
Denk je dat vrouwen in nederland rechten hadden voor 1900 zoveel? nah, niet mogen stemmen en niet mogen studeren zijn 2 voorbeelden die me zo te binnen schieten.
Nee hoor. Niet meer dan de Bijbel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
Sinds goed 1960 en de tijd van de Dolle Mina's is er een goede verandering opgetreden in Nederland. De vrouw heeft gelijke rechten als de man. En dat is een volledige contradictie met de inhoud en levenswijze van de zijsporen van de Koran.
Wilders, Hitler, what's the differencequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Paramnesia het volgende:
Voordat iedereen gek gaat, ik vind het erg voor de demcratie als ie doodgeschoten wordt. Maar om dan te zeggen dat ik diep van binnen het erg vind, nou nee. Als Hitler van te voren werd doodgeschoten had iedereen het ook erg gevonden.
De basiswaarde is idd gelijk in deze twee boeken. Ik spreek daarom van 'de zijsporen van de Koran' de Hadith. Zoals we het NT hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef Jumparound het volgende:
de koran en de bijbel zijn in grote lijnen gelijk..
wees goed voor jezelf en je naaste.
Hou je verre van geweld om problemen op te lossen.
helaas zijn deze basiswaarde door bijde geloven op dusdanige mannier door het slijk gehaald dat wij westerlingen er al weinig waarde aan hechte.
Er is een groep gelovigen die nog moet inzien hoe achterhaald hun eigen ideeen zijn, en hoever het geloof nu van het geloof toen afstaat. Dat inzicht moeten we zien te bevorderen....
Als iemand een steen door de ruit gooit, ga je dan door heel Nederland losse stenen verbieden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef SadKingBilly het volgende:
Sterf even lekker mee
Soms kan wilders nogal scheef door de bocht maar in beginsel heeft hij gewoon gelijk. Iedereen die dat niet ziet - en dat zijn er nogal in dit zielige, politiek correcte land - zorgt er direct of indirect voor dat dit soort praktijken gewoon doorgaan.
En niet alleen wilders zegt het maar er zijn ook ex-moslims die het even hard roepen. Of wil je beweren dat iedereen het fout ziet en dat de islam zoiets moois is..
Wel als er tig stenen door ruiten heen worden gegooidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Goofup het volgende:
[..]
Als iemand een steen door de ruit gooit, ga je dan door heel Nederland losse stenen verbieden?
Zou je dan niet de stenengooiers vervolgen ipv. de op zich ongevaarlijke stenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wel als er tig stenen door ruiten heen worden gegooid
Uiteraard. En zorgen dat er zoveel mogelijk stenen vast in de grond zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef Goofup het volgende:
[..]
Zou je dan niet de stenengooiers vervolgen ipv. de op zich ongevaarlijke stenen?
wou ik net vragen:Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Uiteraard. En zorgen dat er zoveel mogelijk stenen vast in de grond zitten.
Wat is je punt?
De stenen zijn onschuldig, dat is mijn punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Uiteraard. En zorgen dat er zoveel mogelijk stenen vast in de grond zitten.
Wat is je punt?
Heb je het hele topic gelezen? Scheren we hier ALLE moslims over één kam?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef Goofup het volgende:
[..]
De stenen zijn onschuldig, dat is mijn punt.
De Koran is een geschrift. Wat men ermee doet is aan hen die erin geloven. Als dat wat ze ermee doen verkeerd is, is dat aan justitie.
en dat met die hoofddoek klopt volgens mij niet. Ik heb op een school gezeten met redelijk veel moslims, maar het overgrote deel van de vrouwen had geen hoofddoek!
Wilders in ieder geval wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen? Scheren we hier ALLE moslims over één kam?
Euh, omdat SA een achterlijk land is en wij niet, om maar eens wat te noemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
Is de bijbel niet verboden in saudi arabie? ... waarom zouden wij dan niet de koran mogen verbieden? ( wel dom maar dat terzijde)
heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:15 schreef newsman het volgende:
Flikker op Pvda lul, ga de koran lezen, piep je wel anders.
Trouwens heeft deze jankerd, niet te maken met Big Brother, familie ofzo.![]()
Je mag geen snoepjes pikken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
Is de bijbel niet verboden in saudi arabie? ... waarom zouden wij dan niet de koran mogen verbieden? ( wel dom maar dat terzijde)
Heb jij de koran gelezen dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:15 schreef newsman het volgende:
ga de koran lezen, piep je wel anders.
Ja maar zij doen het ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
Nee, hij vergelijkt het verbieden van de bijbel met de koran.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja maar zij doen het ook.
Beste argument ter wereld.
Jij wilt echt Saoedi-Arabië met Nederland vergelijken? Knap van je.
V.
Nee maar als wij de koran zouden verbieden zouden al die moslims gaan flippen en alles in de fik steken enz en als zij de bijbel verbieden gebeurd er niks..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja maar zij doen het ook.
Beste argument ter wereld.
Jij wilt echt Saoedi-Arabië met Nederland vergelijken? Knap van je.
V.
fout, want de bijbel is hier niet verboden en daar wel. Hij vergelijkt ons land dus met daarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, hij vergelijkt het verbieden van de bijbel met de koran.
Kun je niet lezen? Knap van je.
D.
Dus een foute vergelijking. Want daar ging het niet over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Goofup het volgende:
[..]
fout, want de bijbel is hier niet verboden en daar wel. Hij vergelijkt ons land dus met daar
Als Wilders wilt bewijzen dat hij geen moslim pest partij is moet hij gewoon zeggen dat het wegennet word kapot gemaakt door moslims.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:06 schreef Kreator het volgende:
...de linkse media is gewoon selectief. Er is ook een heel solide argument van Wilders over ons wegennet en subsidies e.d., maar daar hoor je dan weer nooit wat over. Overigens mogen ze van mij de koran ook wel verbieden, net als de bijbel en de rest.
juist, dat probeerde Verbal dus duidelijk te maken voordat jij reageerde dat ze niet lasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus een foute vergelijking. Want daar ging het niet over.![]()
Profeten komen niet terug op aarde...dood is dood...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:27 schreef Devlinsect het volgende:
Wist je dat de christenen geloven dat de here Jezus op aarde komt als het rustig en vredig is?
Wist je dat de moslims geloven dat Mohammed / Allah op aarde komt als er meer moslims zijn dan christenen? De heilige sharia?
Dat komt omdat de Christelijke gevoelens worden onderdrukt door bijv. de EU.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar als wij de koran zouden verbieden zouden al die moslims gaan flippen en alles in de fik steken enz en als zij de bijbel verbieden gebeurd er niks..
(de moslims die hier zitten wonen hier)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef Ivo1986 het volgende:
De Koran verbieden (alle versies) vind ik geen gek idee.
Als het de moslims niet bevalt gaan ze maar terug naar huis.
Interessant punt trouwens...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Christelijke gevoelens worden onderdrukt door bijv. de EU.
Anders waren de Katholieken en Protestanten etc. nog steeds bezig elkaar de keel door te snijden...
Leg dat de christenen en islamieten maar uit...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Profeten komen niet terug op aarde...dood is dood...
Goede tekst van de moslimraad.quote:De Nederlandse Moslim Raad heeft Geert Wilders en diens partij PVV uitgenodigd voor een ''constructieve dialoog'' om de polarisatie en gevoelens van angst in de Nederlandse samenleving te bestrijden.
De raad begrijpt de zorgen van Wilders en de vele Nederlanders die op zijn partij hebben gestemd, maar meent dat de PVV-leider de Koran niet de schuld kan geven van gewelddadige acties van individuen of groepen.
Met de uitnodiging reageert de raad op het pleidooi van de PVV-leider voor een verbod van de Koran. Het samenwerkingsorgaan van moslimorganisaties van diverse pluimage heeft Wilders in het verleden vaker voor een gesprek uitgenodigd, maar de PVV-leider is daar nooit op ingegaan.
Iran
Inmiddels is ook de eerste reactie vanuit de islamitische wereld op Wilders' uitlatingen binnen. Iran heeft het standpunt van Wilders dat de Koran in Nederland verboden moet worden, veroordeeld. De uitspraken over de Koran zijn niet constructief en in niemands belang. Dat schijft de Iraanse ambassade in Den Haag in een verklaring die vandaag is gepubliceerd.
De ambassade roept de Nederlandse politiek en maatschappij op om stelling te nemen tegen krachten die de samenleving verdelen. De wereld heeft op dit ogenblik juist behoefte aan een oproep tot begrip, dialoog en verdraagzaamheid, aldus de Iraanse vertegenwoordiging in Nederland. Zij zegt dat de uitspraken van Wilders afbreuk kunnen doen aan de inspanningen van de Nederlandse overheid om de culturele diversiteit en de eensgezindheid in het land te beschermen.
Een woordvoerder van de ambassade zei dat de verklaring niet naar het kabinet is gestuurd. Het ministerie van Buitenlandse Zaken wilde niet reageren op de kritiek.
De Iraanse verklaring komt een dag nadat het kabinet afstand nam van de uitspraken van de politicus. Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) stelde dat Wilders hiermee ''de grenzen van het betamelijke'' overschreed. Ook een Kamermeerderheid schoof de uitspraken met stevige bewoordingen ter zijde.
Waarom dan niet?quote:Het samenwerkingsorgaan van moslimorganisaties van diverse pluimage heeft Wilders in het verleden vaker voor een gesprek uitgenodigd, maar de PVV-leider is daar nooit op ingegaan.
Kortzichtige laat ik het maar linkse reacties noemenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat Wilders geen oplossingen zoekt. Hij wil alleen ellende.
V.
snorriequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:30 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,
Gaarne ontopic, normaal en met respect reageren op de meningen van een ander.
Er worden goede punten aan gedragen maar die worden weer ondergebalft door baggerposts van mensen die alleen in ONZ horen te reageren.
ho-ho, en hoe komt hij daar?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kortzichtige laat ik het maar linkse reacties noemen
+++++++++++++++++++
Wanneer je een aantal jarenr 24/7 wordt bewaakt, je eigen huis niet in kan, je doodsbedreigingen krijgt en dus stelselmatig psychisch wordt gedemoniseerd, denk je dan echt dat je het moslim comitee een hand zal geven?
Yeah right!
Hij komt eraan door uitspraken die niet al te tactisch zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ho-ho, en hoe komt hij daar?
worden ALLE parlementsleden 24/7 bewaakt? Kan NIEMAND zijn of haar huis in?
En wat dan nog? Dus omdat ie bedreigd wordt moet hij vooral de dialoog niet zoeken? want stel je voor dat alles met woorden op te lossen is, dan kan hij fluiten naar zn pim fortuyn erfenis die hij probeert binnen te halen...
dan doet ie het maar door de telefoon met een conference call of hij gaat lekker beschermd daar heen of nodigd ze uit, met bescherming.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij komt eraan door uitspraken die niet al te tactisch zijn.
Wilders zou ook zijn stoute sloffen is uit kunnen trekken en de dialoog proberen te zoeken. Alleen hij is zijn leven niet zeker. Tijdens en erna....
En Pim Fortuyn erfenis?
Doordat hij JARENLANG DAGENLANG bedreigd is door een stel lulhannessen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan doet ie het maar door de telefoon met een conference call of hij gaat lekker beschermd daar heen of nodigd ze uit, met bescherming.
hij wil de andere kant van het verhaal niet meer horen.
jarenlang, dagenlang klinkt een beetje tegenstrijdig...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Doordat hij JARENLANG DAGENLANG bedreigd is door een stel lulhannessen....
En tuurlijk leiden er meer wegen naar (Mekka) Rome....
dat stel lulhannessen is niet representatief voor de hele islam. dat weet hij ook. heel goed zelfs.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Doordat hij JARENLANG DAGENLANG bedreigd is door een stel lulhannessen....
En tuurlijk leiden er meer wegen naar (Mekka) Rome....
ik vond die actie van die 'kunstenaar' zeer ongepast. erg lullig om dat af te doen als kunst trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jarenlang, dagenlang klinkt een beetje tegenstrijdig...
maar zelfs een fotocollage op een boom wordt al "erger dan een kogelbrief" afgedaan...
In de moslim landen is er niets die de gevoelens voor het geloof onderdrukt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Interessant punt trouwens...
Maar waarom die woede zoals met die cartoons?
Ik bedoel, als je wilt dat mensen serieus / respectvol met je godsdienst omgaan moet je vooral voor elke scheet ambasades en vlaggen in de fik steken...
dat snap ik nou niet
Wat denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Leg dat de christenen en islamieten maar uit...
tja, kunst dan ook maar verbieden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond die actie van die 'kunstenaar' zeer ongepast. erg lullig om dat af te doen als kunst trouwens.
Omdat na de 911 gevaarte angst werd gekweekt door de media. IMHO is sinds 911 meer seperatie ontstaan tussen christenen / moslims. Pim kwam dus op het juiste moment, juiste marketing. Goede gesprekspartner in discussies etc (terwijl hij marokkaanse homo jongetjes fijn in de ......... pakt).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:13 schreef Jumparound het volgende:
oke, waarom had Pim Fortyn zoveel aanhangers?
Hij had en charisma en een duidelijke boodschap op het juiste moment.
IMHO wat wilders probeert te doen is die boodschap kopieeren naar deze tijd. en dezelfde aanhang aan zijn PPV te koppelen
Alleen mist hij het charisma(imho nog steeds dan he...)
Tuurlijk. Net zoals jij en ik weten dat de predikers van de islam in ons land en de volgelingen VOOR EEN GROOT DEEL juist conservatieve tak van de islam is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat stel lulhannessen is niet representatief voor de hele islam. dat weet hij ook. heel goed zelfs.
bron?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tuurlijk. Net zoals jij en ik weten dat de predikers van de islam in ons land en de volgelingen VOOR EEN GROOT DEEL juist conservatieve tak van de islam is.
De berbers met hoofddoeken uit Marokko. De andere dames met hoofddoeken / burka's die ik zie.quote:
nee kunst roept juist niet op tot haat maar tot verdraagzaamheid en begrip. daar voldeed dit haat 'kunstwerk' niet aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tja, kunst dan ook maar verbieden?
het roept op tot haat...
nee, jij komt met de stelling dat het overgrote deel conservatieve moslims is en baseert dat op die paar Burka's die je rond ziet lopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De berbers met hoofddoeken uit Marokko. De andere dames met hoofddoeken / burka's die ik zie.
Vraag het aan de gemiddelde marokkaanse dame die GEEN hoofddoek draagt. Zelfs de nu moslim man voelt zich beledigd door de vrouwen met hoofddoeken!
Erg flauw om bron te roepen. Geef me een bron dat het niet zo is.
nu ik er over nadenk.. nee niet echt neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee kunst roept juist niet op tot haat maar tot verdraagzaamheid en begrip. daar voldeed dit haat 'kunstwerk' niet aan.
*zucht*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef Bastard het volgende:
Gisteren dacht ik nog over die uitspraak "Aiii.. dat is een onhandige uitspraak die veel stof gaat doen opwaaien, hebben we dat wel nodig"
Vandaag denk ik na het zien van enkele video's.. "Kerel, je hebt eigenlijk helemaal gelijk!" Video's bij telegraaf.nl
Ik probeer al pagina's lang al duidelijk te maken dat het om een bepaalde GROEP moslims gaat. Harde cijfers zijn er niet. Zichtbare naar mijn idee onderdrukking wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef Jumparound het volgende:
Nou maak je volgens mij een denkfout DI,
ik denk dat je de bedreigers het beste kan vergelijken met de hardcore linkse activisten.
ikzelf ben links, maar ik ga me echt niet in een boom vastketenen of protesteren bij uitzettingscentra of natuurlijk een pand kraken.
Maar hoeveel mensen zijn er links? en hoeveel mensen zijn er als mij?
Is er enig idee van hoeveel hardline moslims er zijn in nederland? hoeveel mensen zijn er voor de sharia?
zijn er gegevens of cijfers die uitspraken staven, of zijn het meer de niet gelovige buitenlanders die crimineel zijn?
het enige wat blijft hangen van die gast is een hoop ge bla-bla, maar dat wordt overgenomen op bv hier de FP, mensen willen de kern van een verhaal niet meer zien, ze willen generaliseren! schoppen tegen "links" want die helpen de "buitenlanders".
ik voel mijzelf gedemoniseerd door die uitspraken, maar weerhoud dat mij om d dialoog te zoeken? of om te stoppen met het verkondigen van mijn mening?
Euhm, nee
en daar maakt wilders de fout, hij stopt niet met het verkondigen van zijn mening maar ondertussen stopt hij wel met de dialoog...
Maar het word gepredikt... met de Koran als wetboek!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*zucht*
maar dit staat niet in de koran mn beste...
dit maken de fanatiekelingen ervan...
le-zen. hoofddoek behoort niet tot de nu moslim. Bron? Mijn maroc en turkse moslim vriendenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
nee, jij komt met de stelling dat het overgrote deel conservatieve moslims is en baseert dat op die paar Burka's die je rond ziet lopen.
dus ik vraag om een bron om dat na te kunnen gaan, lijkt me een normale gang van zaken hoor.
Dus?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het word gepredikt... met de Koran als wetboek!
"Een moskee op video. Ik heb het bewijs. Ze zijn allemaal fout. Bannen die Koran".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef Bastard het volgende:
Gisteren dacht ik nog over die uitspraak "Aiii.. dat is een onhandige uitspraak die veel stof gaat doen opwaaien, hebben we dat wel nodig"
Vandaag denk ik na het zien van enkele video's.. "Kerel, je hebt eigenlijk helemaal gelijk!" Video's bij telegraaf.nl
oh, ik dacht even dat je een discussie aan wilde gaan door deze goed te onderbouwen, my bad...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
le-zen. hoofddoek behoort niet tot de nu moslim. Bron? Mijn maroc en turkse moslim vrienden![]()
de huidige generatie moslim veranderd (hopelijk) wel.
ik zou van jou ook graag een bron willen hebben. zoals ik er ook om vroeg.
Ik zag pas een paar turkse meisjes die dan weer de andere kant waren doorgeslagen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
le-zen. hoofddoek behoort niet tot de nu moslim. Bron? Mijn maroc en turkse moslim vrienden![]()
de huidige generatie moslim veranderd (hopelijk) wel.
ik zou van jou ook graag een bron willen hebben. zoals ik er ook om vroeg.
interessante postquote:
De gemiddelde blanke breezer van 14 doet hetzelfde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik zag pas een paar turkse meisjes die dan weer de andere kant waren doorgeslagen...
die stonden een ander meisje voor kankerslet uit te schelden....
Hmm, wat moet er van die generatie terrcht komen, die de arrogantie van hun broers hebben en voor de duvel niet meer bang zijn...
Het NT is net zo corruptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef -Muse- het volgende:
Totdat de Moslims met een voorstel tot herschrijven van de Koran komen geef ik ze weinig steun. Ze leven naar de hand van een eeuwen oud boek, waarbij de normen en waarden ENORM afwijken van wat wij nu kennen.
Kijk naar het oude en nieuwe testament, is het nou zo onmogelijk voor Moslims om ook zoiets te doen? Dan laten ze echt blijken dat ze het er niet mee eens zijn ipv constant de Koran te verdedigen.
Ik zeg...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef -Muse- het volgende:
Totdat de Moslims met een voorstel tot herschrijven van de Koran komen geef ik ze weinig steun. Ze leven naar de hand van een eeuwen oud boek, waarbij de normen en waarden ENORM afwijken van wat wij nu kennen.
Kijk naar het oude en nieuwe testament, is het nou zo onmogelijk voor Moslims om ook zoiets te doen? Dan laten ze echt blijken dat ze het er niet mee eens zijn ipv constant de Koran te verdedigen.
maar die hebben meestal niet van die mooie grote bruine ogenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De gemiddelde blanke breezer van 14 doet hetzelfde.![]()
Het was maar een idee, sorry heur :pquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het NT is net zo corruptProbeer je in te lezen voordat je in een discussie mengt
![]()
Pappa!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef VaderVanJezus het volgende:
waarom maakt iedereen zich zo druk over die gast??? de koran word toch niet verboden dus lekker boeiend wat die vent zegt of denkt
Zoals je kan zien heeft zijn kreet zelfs Iran bereikt dus het is niet zomaar een opmerking.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef VaderVanJezus het volgende:
waarom maakt iedereen zich zo druk over die gast??? de koran word toch niet verboden dus lekker boeiend wat die vent zegt of denkt
Sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
interessante post
maar ik denk dat dit topic al iets voorbij dat punt ge-evolueerd is
Ik ga ook een keer iets in de camara zeggen wat kanker rasictisch is en dan kijken wat de bestemming van mijn opmerking is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Zoals je kan zien heeft zijn kreet zelfs Iran bereikt dus het is niet zomaar een opmerking.
ik denk zijn vermogen om kneusjes zoals jij aan te sprekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef Latz het volgende:
Wat is er mis met Wilders?
gij zult niet vloeken, opdat gij zult hellebranden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk zijn vermogen om kneusjes zoals jij aan te spreken
Een held met ongefundeerde uitspraken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Latz het volgende:
[..]
gij zult niet vloeken, opdat gij zult hellebranden.
Wilders is een held.![]()
een held is hij voor hen die helden nodig hebben om te kunnen functionerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Latz het volgende:
[..]
is held tegenwoordig een synoniem voor gevaarlijke gek?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Latz het volgende:
[..]
Kijk, dat is me een uitspraak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
een held is hij voor hen die helden nodig hebben om te kunnen functioneren
Moet je doen man. Let me know how it worked out!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer iets in de camara zeggen wat kanker rasictisch is en dan kijken wat de bestemming van mijn opmerking is.
Pappa?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer iets in de camara zeggen wat kanker rasictisch is en dan kijken wat de bestemming van mijn opmerking is.
Ja veeg het bewijs maar van tafel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"Een moskee op video. Ik heb het bewijs. Ze zijn allemaal fout. Bannen die Koran".
ja die 2 zijn ook echt met elkaar met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry
Ik vind dat die man doorslaat in zijn idealogiën... hoe kun je in godsnaam een Koran verbieden? Dan zou de Bijbel bijvoorbeeld ook verboden moeten zijn...
Kuch, ik was pas in een kerk waar werdt verkondigt dat als ik niet in god zou geloven, ik de overledene noooooit meer zou zien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef rechtsz het volgende:
[..]
ja die 2 zijn ook echt met elkaar met elkaar te vergelijken.
koran past gewoon niet hier in de cultuur, en een groot deel van de moslims ook niet, zijn ook enkele die zich wel weten te gedragen maar die zijn in de minderheid. en daarbij komt nog het hoge aantal in de ww.
waarom lopen er toch altijd van die pro-mosims rond met oogkleppen.
en waarom de bijbel erbij betrekken? alsof in de bijbel dat soort teksten staan en christenen met moslims zijn te vergelijken. ik hoor nooit dat iemand in de naam van de bijbel iemand vermoordt, en kerken die radicale uitspraken doen en de bijbel erbij gebruiken..
Noem mij een oorlog die de laatste 50 jaar heeft plaats gevonden vanwege bijbelse motieven. Hier in het westen (en Ierland telt niet).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kuch, ik was pas in een kerk waar werdt verkondigt dat als ik niet in god zou geloven, ik de overledene noooooit meer zou zien...
Pretty hard-core zeg maar..
er zijn teveel oorlogen gevoerd om wie in wat geloofd... ga eerst maar je geschiedenis leren pik
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Noem mij een oorlog die de laatste 50 jaar heeft plaats gevonden vanwege bijbelse motieven. Hier in het westen (en Ierland telt niet).
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mag ik wel een klinker kopen volgens de regels?
Koloniale acties in de jaren 50?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:27 schreef Jumparound het volgende:
euhm, de koloniale acties. Het westen voelde zich superieur aan de "mindere" volken, ja kan mij niet vertellen dat de christelijke inborst daar geen invloed op had
De verplichte bekerlingen, wil je niet bekeren? dan zullen we je wel een lesje leren
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12145/e3516e23/index.html
Islam = vrede
![]()
Je kent je geschiedenis. Je hebt het wel over zaken die al laaaaaaaaang geleden speelden. Dat is niet meer van de laatste 50 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef Jumparound het volgende:
Nou, ik vind het moreel niet zo juist, maar oke, het was niet in het westen maar in afrika
Met de bijbel in den hand trekken we door gans wildernis land
*zucht* the good old days
nee, in het westen hebben we ons de afgelopen 50 jaar wel in weten te houden...
Maar in de tijd ervoor zijn er zat mensen de pijp uitgegaan...
spanje vs nederland
frankrijk vs engeland
engeland vs nederland
nederland vs spanje
frankrijk nederland vs engeland
spanje frankrijk vs nederland
pruissen vs iedereen
frankrijk vs europa
spanje vs zuid amerika
het ging niet alleen om geloof maar ook om geld, alleen dacht IEDEREEN god aan zijn kant te hebben...
oh, vergeet ik daar perongeluk de kruistochten?
nee, het christendom is het lieve geloof, met ook totaal geen achterlijke acties
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Islam = vrede
![]()
wat mag dan wel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je kent je geschiedenis. Je hebt het wel over zaken die al laaaaaaaaang geleden speelden. Dat is niet meer van de laatste 50 jaar.
Dus geen antwoord op de vraag.
Iets zegt mij dat je geen enkele christenen ooit dat soort dingen zult horen zeggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Islam = vrede
![]()
Omdat een christen gelooft in de here jezus op aarde als er geen oorlogen meer komt. Een moslim gelooft in terugkomst van Allah / Mohammed als er meer islamieten / mohammedanen zijn dan christenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je geen enkele christenen ooit dat soort dingen zult horen zeggen.
Heel goed!quote:
Bijbel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:56 schreef Jumparound het volgende:
*Zucht*
dit heeft nog steeds geen reet met de koran te maken
Maar ik zie ook geen 50 moslims op een plein naar je toe komen met pamfletten en gesprekken over hoe god geneest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je geen enkele christenen ooit dat soort dingen zult horen zeggen.
Hersenloze mongoolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Heel goed!
nog een hersenloze mongool erbij
ik wordt zo vrolijk van zulke posts
als je een topic niet wil doorlezen doe dat dan nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hersenloze mongool
Wat ben jij voor aap eigenlijk, je stopt net zoals je OP mensen in een hokje.
Dames en Heren, Geert Wilders 2 is hier!
De reli moslim gelooft dat je iedereen mag slaan / schoppen / neuken / dood maken wie geen moslim is. Dus als ze op je afkomen met 50-en, dan is het niet om ff te praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar ik zie ook geen 50 moslims op een plein naar je toe komen met pamfletten en gesprekken over hoe god geneest.
Het is allebei even erg/goed
nee, mongolieden predikersquote:
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De reli moslim gelooft dat je iedereen mag slaan / schoppen / neuken / dood maken wie geen moslim is. Dus als ze op je afkomen met 50-en, dan is het niet om ff te praten.
Auw johquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als je een topic niet wil doorlezen doe dat dan niet
flikker op gast!
dan weet ik niet welke posts je selectief gelezen hebt scorp, ik geloof dat er toch wel wat genuanceerdere posts tussen staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Auw joh
Ik heb het topic doorgelezen, en ik irriteerde me mateloos aan jouw taalgebruik.
Ben je soms een Tokkie ofzo, of gedraag je je alleen maar zo?
Ga dan niet gelijk schelden jongeman, dat siert u niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dan weet ik niet welke posts je selectief gelezen hebt scorp, ik geloof dat er toch wel wat genuanceerdere posts tussen staan
Touchequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Jumparound het volgende:
ga dan niet lopen zeuren om spelfouten jongeman, ook dat siert u niet
Je vergeet dat volgens de koran liegen goed isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De reli moslim gelooft dat je iedereen mag slaan / schoppen / neuken / dood maken wie geen moslim is. Dus als ze op je afkomen met 50-en, dan is het niet om ff te praten.
Ze verkondigen allebei misschien haat. Kheb Wilders nooit horen zeggen dat moslims dood moeten. En dat heb ik wel gezien en gehoord van meerdere extreme imams.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Touche![]()
Maar goed, Wilders is een extremist, maar dood hoeftie niet.
Net zoals die extreme imams, die hoeven ook niet dood.
maagdenvlieshersteloperaties moet dan wel kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je vergeet dat volgens de koran liegen goed is![]()
Opknopen dat nutteloos kutfuguur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Devrim_ het volgende:
Goh..een rapper die iemand met de dood bedreigt.....
sterf jij eerst eens linkse zielige nichtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
en Kreator ook, wat een kutmuziek zeg, bedoel een nachtegaaltje hoef je natuurlijk niet te verwachten maar dit is toch echt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:06 schreef Kreator het volgende:
...de linkse media is gewoon selectief. Er is ook een heel solide argument van Wilders over ons wegennet en subsidies e.d., maar daar hoor je dan weer nooit wat over. Overigens mogen ze van mij de koran ook wel verbieden, net als de bijbel en de rest.
Oprotten danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik woon nog maar net in nederland, ik berijp taal niet zo goed
Dat klopt zeker niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |