quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Dus als ik die tering relnicht met zn geblondeerde kuif vergelijk met Hitler, Stalin en Mussolini klopt het zeker weer niet }|:
Wat een eng mannetje.... doet ie het nou alleen maar om in het nieuws te komen? of is hij daadwerkelijk zo eng?
Waarom nou zulke uitspraken? om achteraf te kunnen zeggen... ZIe je wel? ik wordt bedreigd... en zijn gevaarlijke mensen...
Hoelang blijven mensen nog naar deze poppekast luisteeren? en voor zoete koek slikken?
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
zo, die frustratie ben ik alvast kwijt![]()
LOOOL ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef zalkc het volgende:
Ik dacht dat je het over kuifje had
ik woon nog maar net in nederland, ik berijp taal niet zo goedquote:
Sinds wanneer is kuifje blond ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef zalkc het volgende:
Ik dacht dat je het over kuifje had
quote:
Kuifje heeft rood/oranje haar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft inderdaad donker kroeshaar hè![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef MouzurX het volgende:
Kleurenblind ofzo?
dat maakt niet uit, een onderbouwde post...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Wilders heeft in zoverre ongelijk dat er volgens hem maar één islam is. Right, 1 miljard mensen in alle werelddelen geloven en denken állemaal exáct hetzelfde?
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde. Pak de fundi's keihard aan maar laat de normale mensen gewoon lekker hun korannetje lezen, dat is veel prettiger voor iedereen.
In POL alleenmaar rel-topiques? Ik dacht dat het zo'n keurig sub-forum was?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:54 schreef Agiath het volgende:
Voorspelling: dit word een reltopic met veel links vs rechts geblaat
Ik zeg schopje POL, waar al die andere topics zich ook bevinden van dit genre
Hoe hebben ze dat aangetoond? Waren ze erbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:13 schreef cythers het volgende:
Gewoon godsdiensten afschaffen...
Niet alleen de islam, maar ook het christendom.
Wie is er tegenwoordig nog zo dom om een klein, oud, verlept boekje te geloven boven het woord van meerdere wetenschappers die hebben aangetoond dat de wereld NIET in 7 dagen geschapen is?
Is het al aangetoond vraagt hij danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat aangetoond? Waren ze erbij?
en
Elk mens heeft het recht te geloven in iets, ook al is het bewezen niet waar.
![]()
Zolang ze 'ongelovigen' er maar niet mee vervelen. En daar wringt nu precies de schoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef ElectricEye het volgende:
Elk mens heeft het recht te geloven in iets, ook al is het bewezen niet waar.
zo zou ons pimmetje het gewild(ers) hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef heijnen het volgende:
lol at topic
LPF FTW
PIM FOREVER
nou goed
-*sigh*-
het rare van Nederland is dat ze zeggen dat je vrijheid van meningsuiting hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zo zou ons pimmetje het gewild(ers) hebben
Oke, dus als ik jou opstraat ga uitschelden voor kankerkaaskop dan zeg je niks terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef heijnen het volgende:
[..]
het rare van Nederland is dat ze zeggen dat je vrijheid van meningsuiting hebt.
MAAR zodra je dat doet, krijg je kogel door je kop of word je bedreigt.
pimmeke
theotje?
NEED I SAY MORE![]()
Het is tYfus, niet tIEfusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Dus als ik die tering relnicht met zn geblondeerde kuif vergelijk met Hitler, Stalin en Mussolini klopt het zeker weer niet }|:
Wat een eng mannetje.... doet ie het nou alleen maar om in het nieuws te komen? of is hij daadwerkelijk zo eng?
Waarom nou zulke uitspraken? om achteraf te kunnen zeggen... ZIe je wel? ik wordt bedreigd... en zijn gevaarlijke mensen...
Hoelang blijven mensen nog naar deze poppekast luisteeren? en voor zoete koek slikken?
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
dank uquote:
Precies, en totaal gespeend van historisch besef.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
ik verwacht geen respect. dat hoef ik helemaal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, dus als ik jou opstraat ga uitschelden voor kankerkaaskop dan zeg je niks terug?
Of zeg je, zal ik je eens voor je tiefushoofd slaan...
Een religiuse bevolkingsgroep belachelijk maken moet maar kunnen?
maar als meer fanatieke mensen je gaan bedreigen zijn ze opeens achterlijk?
kom nou zeg... als je respect verwacht moet je het verdienen, niet met opzettelijk gekwets nutteloze reacties uitlokken...
Kankerkaaskop is een scheldwoord waarbij je onderscheid maakt. Dus rascisme.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, dus als ik jou opstraat ga uitschelden voor kankerkaaskop dan zeg je niks terug?
Of zeg je, zal ik je eens voor je tiefushoofd slaan...
Een religiuse bevolkingsgroep belachelijk maken moet maar kunnen?
maar als meer fanatieke mensen je gaan bedreigen zijn ze opeens achterlijk?
kom nou zeg... als je respect verwacht moet je het verdienen, niet met opzettelijk gekwets nutteloze reacties uitlokken...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
TS is een zielig generaliserend mannetje met oogklepjes op.
Zo iemand die direct elk topic waar iemand anders met een vingertje naar de "Islam" wijst gaat verneuken met onzin en gejank over racisme.
Niet dat ik fan ben van de heer Wilders, maar kansloze inhoudsloze betogen als die van de TS zijn wel wat zieligjes![]()
Dat een vent als Wilders het nederlands betuttelde projecteerd op een bevolkingsgroep!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:22 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik verwacht geen respect. dat hoef ik helemaal niet.
maar ik vind het wel jammer dat Nederland zo verziekt word,
ik ben zelf geen racist, MAAR wij(100% Nederlander) mogen niet eens meer kleding aandoen die enigzins racistisch bestempeld word door hun.
Neophyte pet is racisme blijkbaar
Lonsdale doe ik niet aan, vind ik niet mooi, en hoef ik ook niet te zien op mensen.
MAAR buitenlanders die Karl Kani kleren dragen mag wel terwijl zij er voor uit komen dat ze schijt aan de blanken hebben
wat is er dan verziekt hier in Nederland vraag ik je>?<
De Koran en de Bijbel zijn eigenlijk dezelfde boeken en verhalen. Er bestaan nog wat boeken ernaast. Bijvoorbeeld het Nieuwe Testament en een ander boek van de koran waar ik niet zo de naam van weet (hadji?).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat een vent als Wilders het nederlands betuttelde projecteerd op een bevolkingsgroep!
Het CDA van nu maakt nederland kappot met domme kutregels, niet de mocro op straat.
tuurlijk moet er wat gedaan worden aan de radicalisering van import nederland MAAR het heeft toch totaal geen zin om de Koran met Mein Kampf te vergelijken?
Daar gaat het fout!!!
En als wilders dan eindelijk een kogel door zn kop krijgt wijzen alle vingers een kant op (en w/s dan ook wel terrecht)
tuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
TS is een zielig generaliserend mannetje met oogklepjes op.
Zo iemand die direct elk topic waar iemand anders met een vingertje naar de "Islam" wijst gaat verneuken met onzin en gejank over racisme.
Niet dat ik fan ben van de heer Wilders, maar kansloze inhoudsloze betogen als die van de TS zijn wel wat zieligjes![]()
Pardon, gemeente verbieden het omdat het racisties zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef heijnen het volgende:
het gaat mij er nu neit eens zo zeer om of wilders een kogel door ze kop krijgt ja of nee, maar meer om het feit dat de Nederlanders ineens geen kleren meer aan mogen omdat onze "bezoekers" het racistisch vinden.
precies, ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:27 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en standaard gejank over de islam:.
Pfffft... Als we gewoon in dit Nederland iedereen hard aanpakken (let wel, !iedereen! hard aanpakken) die er een teringzooi van maakt en ongevoelig worden voor gejank over racisme zou er een hoop gezeik voorbij zijn en hebben de normale weldenkende blanke Nederlanders weer gewoon respect voor de normale weldenkende gekleure Nederlanders en vice versa. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Hoef ik me niet meer te ergeren aan domme uitspraken van lui als Wilders, irritante kutmarokkanen die op tv roepen dat we respect voor ze moeten hebben terwijl dat andersom allerminst aanwezig is, mongloïde kaalkopjes met bekrompen meningen en het IQ van een stoeptegel voorzien van Lieveheersbeestje, gekleurde Nederlanders die als ze ergens op aangesproken worden door de Maatschappij direct op hoge toon beginnen te gillen dat ze onrecht aangedaan wordt en we allemaal racisten zijn en de TS..
Niet alleen de bezoekers. De maatschappij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef heijnen het volgende:
het gaat mij er nu neit eens zo zeer om of wilders een kogel door ze kop krijgt ja of nee, maar meer om het feit dat de Nederlanders ineens geen kleren meer aan mogen omdat onze "bezoekers" het racistisch vinden.
Leer Nederlands, mafketel, je ziet het weer enorm eenzijdig allemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat een vent als Wilders het nederlands betuttelde projecteerd op een bevolkingsgroep!
Het CDA van nu maakt nederland kappot met domme kutregels, niet de mocro op straat.
tuurlijk moet er wat gedaan worden aan de radicalisering van import nederland MAAR het heeft toch totaal geen zin om de Koran met Mein Kampf te vergelijken?
Daar gaat het fout!!!
En als wilders dan eindelijk een kogel door zn kop krijgt wijzen alle vingers een kant op (en w/s dan ook wel terrecht)
want het zal inderdaad wel door een fanatiekeling gedaan worden.
maar godskolere, ja kan het ook uitlokken natuurlijk
geen sin anquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mafketel, je ziet het weer enorm eenzijdig allemaal.
ja en het kromme is als je dan naar turkije of marrokko op vakantie gaat, je bijna geen vrouwen met BURKA KOPDOEK OF IETS DERGELIJKS ZIET.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet alleen de bezoekers. De maatschappij.
Wanneer jij de klas binnen komt lopen met een pet op of hoody en die laat je op tijdens de les, is de kans groot dat je deze af dient te doen. Omdat je respect moet tonen naar de leraar en hij of zij wil je gezicht zien.
Geldt hetzelfde voor werksituaties. Ik kan het niet maken om met een hoody of baseball cap op mijn werk te komen en zo een presentatie te geven.
Andersom kan het wel. 'Vanwege geloofsovertuiging en deze dienen we te respecteren'.
![]()
Probeer de discussie open te houden en niet af te zeiken op de spelling etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mafketel, je ziet het weer enorm eenzijdig allemaal.
Dat probeer ik in een eerdere reactie uit te leggen. De marokkanen van hier zijn uit een bepaald streng gelovig gebied uit Marokko.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja en het kromme is als je dan naar turkije of marrokko op vakantie gaat, je bijna geen vrouwen met BURKA KOPDOEK OF IETS DERGELIJKS ZIET.
dus aub rot op met voor het geloof dit of dat.
ze kunnen me kont kussen met die onzin
Ben jij in Turkije of Marokko wel eens verder dan 100km van het strand/de kust geweest?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja en het kromme is als je dan naar turkije of marrokko op vakantie gaat, je bijna geen vrouwen met BURKA KOPDOEK OF IETS DERGELIJKS ZIET.
dus aub rot op met voor het geloof dit of dat.
ze kunnen me kont kussen met die onzin
ik wel in turkije, en het valt idd erg mee met het aantal hoofddoekjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben jij in Turkije of Marokko wel eens verder dan 100km van het strand/de kust geweest?![]()
ja zo is het beter maar hoe voel jij je eigen als je ineens 5 morro's tegenkomt die beetje ruig lopen te doen tegen elkaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef Jumparound het volgende:
Oke, in het kort hoe ik er overdenk
Buitenlanders moeten kappen met gezeik over nederlandse normen en waarden.
Mensen zoals wilders moeten kappen met met opzet een bevolkingsroep beledigen en zeker als het gaat om het meest heilige wat de meeste zelf hebben, het heilige schrift.
Iedereen moet zich niet zo aanstellen (waaronder ik)
Mensen moetn maar weer leren respect voor elkaar te hebben (en dan niet alleen nederlanders voor andere culturen)
zo, beter?
Jep, dat is beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef Jumparound het volgende:
Oke, in het kort hoe ik er overdenk
Buitenlanders moeten kappen met gezeik over nederlandse normen en waarden.
Mensen zoals wilders moeten kappen met met opzet een bevolkingsroep beledigen en zeker als het gaat om het meest heilige wat de meeste zelf hebben, het heilige schrift.
Iedereen moet zich niet zo aanstellen (waaronder ik)
Mensen moetn maar weer leren respect voor elkaar te hebben (en dan niet alleen nederlanders voor andere culturen)
zo, beter?
beide landen vaak genoeg geweest op 4 verschillende plekken per land, en ik zie hier veel meer dames in de scholen met kopdoeken op als dat er daar in turkije of marokka rondhuppelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben jij in Turkije of Marokko wel eens verder dan 100km van het strand/de kust geweest?![]()
Tja, ik woon in amsterdam en ik kom regelmatig mocro's tegen op straat, maar anders dan een knikje gebeurd er eigelijk nooit.. dus nee, ik kan hier niet over mee praten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja zo is het beter maar hoe voel jij je eigen als je ineens 5 morro's tegenkomt die beetje ruig lopen te doen tegen elkaar.
en jou gezichtje willen verbouwen. ik zou mijzelf verdedigen en als het kan de eerste klap geven MAAR dan word je meteen voor racist uitgemaakt dusjah!
de regel bij ons in mierlo is als je racist ben dan heb je al keer iets mee gemaakt met de betreffende groeperingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, ik woon in amsterdam en ik kom regelmatig mocro's tegen op straat, maar anders dan een knikje gebeurd er eigelijk nooit.. dus nee, ik kan hier niet over mee praten...
imho moet daar een verkiezingspunt van gemaakt worden...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep, dat is beter.
Omdat wij een tolerant land zijn (je krijgt geld en onderdak als je hier komt en als je weg gaat geven je wat mee (bijv. de studente uit Yoegoslavië die haar examen niet af mocht maken), je mag doen wat je wilt, geloven wat je wilt, zul je ALTIJD de problemen houden.
Onze Nederlandse staat is gebouwd naar normen en waarden die wij belangrijk vonden. Deze zijn deels gevormd door de bijbel (opvoeding, cultuur). Waneer er mensen in ons land huisvesten die andere normen en waarden hebben, zonder de onze te respecteren, dan is de kans van een vredige samenleving niet erg groot IMHO.
voor het eerst zeg ik tegen jou replyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho moet daar een verkiezingspunt van gemaakt worden...
leer samenleven, ik heb (personelijk) geen problemen met andere culturen... zeker niet als ze goddelijk voedsel als donner kebab en turkse pizza maken..
maar ik verwacht aan de andere kant ook dat er respect is voor hoe wij onze samenleving hebben ingericht...
WIl je hier wonen, prima, maar volgens onze regels...
Maar ik vind niet dat we mensen moeten verbieden om hun geloof op hun eigen mannier te beleiden. dat is hier nog nooit gebeurd en daar staan we bekend om... en IK vind dat wilders e.a. meer bezig zijn met het halen van de publiciteit dan met het verdedigen van nederlands normen en waarden. En in dat licht plaats ik ook de meest recente uitspraak van hem. Want op welke wijze draagt deze bij aan meer wederzijds respect?
Een geloofsovertuiging zou ik ook niet willen verbieden. Iedereen moet de ruimte hebben om het te kunnen uiten EN een andere geloofsovertuiging te respecteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho moet daar een verkiezingspunt van gemaakt worden...
leer samenleven, ik heb (personelijk) geen problemen met andere culturen... zeker niet als ze goddelijk voedsel als donner kebab en turkse pizza maken..
maar ik verwacht aan de andere kant ook dat er respect is voor hoe wij onze samenleving hebben ingericht...
WIl je hier wonen, prima, maar volgens onze regels...
Maar ik vind niet dat we mensen moeten verbieden om hun geloof op hun eigen mannier te beleiden. dat is hier nog nooit gebeurd en daar staan we bekend om... en IK vind dat wilders e.a. meer bezig zijn met het halen van de publiciteit dan met het verdedigen van nederlands normen en waarden. En in dat licht plaats ik ook de meest recente uitspraak van hem. Want op welke wijze draagt deze bij aan meer wederzijds respect?
Eensch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef Jumparound het volgende:
Ik zou teneerste al niet de koran vergelijken met mein kampf
of oproepen tot verbod van maagdenvlies operaties
Ik zou eerst kijken waar het fout gaat...
Is het omdat de geimporteerde turken / marokkanen geen nederlands praten?
- Waarom is er geen active campagne om die mensen dat te "verplichten" (ja, daar ben ik wel voor)
- Wat is het effect als 1e / 2e generatie buitenlanders meer bij het welzijn van hun wijk / buurt betrokken raken? en op welke wijze kan je hun kinderen laten inzien dat niet alle nederlandse vrouwen hoeren zijn?
- Welke invloed hebben imans nou echt? wat vertellen ze nou echt? laat ze maar in het nederlands prediken.. laat ze de deur maar openzetten voor nederlanders...
- Maar als u blieft, dan dan niet eisen dat je zonder hoofddoek binnen komt, of dat de plaatselijke imaan je geen hand wil geven....
zomaaar wat ideetjes
http://www.nu.nl/news/118(...)den_%28video%29.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef Re het volgende:
wat heeft tie nu weer gedaan dan?...
Yep, zo is t...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Wilders heeft in zoverre ongelijk dat er volgens hem maar één islam is. Right, 1 miljard mensen in alle werelddelen geloven en denken állemaal exáct hetzelfde?
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde. Pak de fundi's keihard aan maar laat de normale mensen gewoon lekker hun korannetje lezen, dat is veel prettiger voor iedereen.
Wat bedoel je met het westen heeft er 2000 jaar over gedaan? Waar over gedaan? Waarom 2000 jaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:46 schreef Jumparound het volgende:
dit TT
maak er dan Vuige van
Oke, we komen steeds verder dus DI.
Achterhaalde normen en waarden zijn in het nederland van nu niet meer toepasbaar.
Onderdrukking van vrouwen is zooo 1900.
Maar hoeveel zin heeft het om met een shock effect proberen te berijken waar wij hier in het westen ook 2000 jaar over gedaan hebben?
Oke, wij hebben geleerd dat vrouwen niet minderwaardig aan mannen zijn, en daar heeft ook de feministische beweging aan bijgedragen. Is het dan niet logischer om juist de allochtone-vrouw te stimuleren voor haar eigen rechten op te komen? en als zij uit respect voor haar geloof / haar ouders haar hoofddoek wil blijven dragen (dus niet uit onderdrukking) daar dan ook ruimte voor moet zijn?
Oke, in openbare gebouwen mag het van mij wel verboden worden. Maar dan moeten ook alle kruizen e.a. godsdiensttekens het veld ruimen
Jah, nu is het een rascistich boek. Zelfde als de negerzoen en blanke vla verhaal:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef SadKingBilly het volgende:
maar in beginsel heeft hij gewoon gelijk
Neuh hij heeft gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef Devlinsect het volgende:
Net op de radio, nu hier te lezen:
http://www.nu.nl/news/118(...)zetten_tot_haat.html
Weer een linkse rakker met een overtrokken reactie.
Ik wel. Eén dooie politicus was al te veel. Het is namelijk niet erg democratisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Als ie doodgeschoten word ga ik het niet erg vinden![]()
Als jij doodgeschoten wordt vind ook niemand het erg, maar who cares.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Als ie doodgeschoten word ga ik het niet erg vinden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wel. Eén dooie politicus was al te veel. Het is namelijk niet erg democratisch.
Het Maxima verhaal is te belachelijk voor woorden en heeft alles te maken met wat het koningshuis wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Jumparound het volgende:
Naja, qua immigratiebeleid doet de regering het toch nooit goed
Ik krijg wel altijd het idee dat de voornamelijk gekleurdere medemens zich meer moet bewijzen dan de rest...
Neem nou bv Maxima, DAT vind ik nou belachelijk... hoezo, voortrekken
Wat ik bedoelde met "het westen"
Denk je dat vrouwen in nederland rechten hadden voor 1900 zoveel? nah, niet mogen stemmen en niet mogen studeren zijn 2 voorbeelden die me zo te binnen schieten.
Nee hoor. Niet meer dan de Bijbel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
Sinds goed 1960 en de tijd van de Dolle Mina's is er een goede verandering opgetreden in Nederland. De vrouw heeft gelijke rechten als de man. En dat is een volledige contradictie met de inhoud en levenswijze van de zijsporen van de Koran.
Wilders, Hitler, what's the differencequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Paramnesia het volgende:
Voordat iedereen gek gaat, ik vind het erg voor de demcratie als ie doodgeschoten wordt. Maar om dan te zeggen dat ik diep van binnen het erg vind, nou nee. Als Hitler van te voren werd doodgeschoten had iedereen het ook erg gevonden.
De basiswaarde is idd gelijk in deze twee boeken. Ik spreek daarom van 'de zijsporen van de Koran' de Hadith. Zoals we het NT hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef Jumparound het volgende:
de koran en de bijbel zijn in grote lijnen gelijk..
wees goed voor jezelf en je naaste.
Hou je verre van geweld om problemen op te lossen.
helaas zijn deze basiswaarde door bijde geloven op dusdanige mannier door het slijk gehaald dat wij westerlingen er al weinig waarde aan hechte.
Er is een groep gelovigen die nog moet inzien hoe achterhaald hun eigen ideeen zijn, en hoever het geloof nu van het geloof toen afstaat. Dat inzicht moeten we zien te bevorderen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |