abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52193278
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

maar waarom dan wél pleiten voor een verbod op de Koran en niet voor een verbod op de Bijbel?
Waarom niet? Voor het eerste verwacht Wilders waarschijnlijk genoeg steun. Voor het tweede niet. Soms is politiek zo simpel.

Da's nog even afgezien van het feit dat het niet meer nodig is om de bijbel te verbieden, omdat die christenen in de praktijk allang geneutraliseerd zijn.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52193295
Wat is die Wilders ook een enorme kloot he.
Vieze onruststoker is het.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52193297
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef TomTancr3do het volgende:

Da's nog even afgezien van het feit dat het niet meer nodig is om de bijbel te verbieden, omdat die christenen in de praktijk allang geneutraliseerd zijn.
Onderschat militant right-winged Amerika niet hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:58:58 #179
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52193306
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij heeft maar 1 punt, het anti moslim punt en daarop steun je hem toch?
tegen extremen ja, net zo als tegen elke vorm van extremen ben, dus ook de artikel 31, etc, etc
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:59:40 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52193319
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
Wat is die Wilders ook een enorme kloot he.
Vieze onruststoker is het.
door dit soort radicale uitspraken maakt wilders het vooral moeilijk voor zichzelf. ken je het verhaal van 'the boy who cried wolf'?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:59:42 #181
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52193320
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:54 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, we zijn het erover eens dat Wilders een gestoorde gek is, die zo snel mogelijk opgeruimd moet worden. Desnoods zonder geweld.

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:00:24 #182
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52193346
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

dat zijn idd ook erge fundi's
pi_52193351
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wilde er mee aangeven dat widers, door hitler(mein kampf) in zijn vergelijking met de koran te trekken, hij begint met hitler vergelijkingen.
Oh en dat heeft hij heel bewust gedaan volgens mij.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52193357
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij heeft maar 1 punt, het anti moslim punt en daarop steun je hem toch?
Nee, hij heeft nog een punt: hij is tegen boomknuffelaars die zijn asfalt tegenhouden. Dus pas maar op, hij heeft jou ook op de korrel!
pi_52193385
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

tegen extremen ja, net zo als tegen elke vorm van extremen ben, dus ook de artikel 31, etc, etc
Tja maar helpt het verbod op de koran daar ook maar iets tegen? geloof er niets van.
pi_52193388
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat zijn idd ook erge fundi's
Of de KKK, die ook dwepen met het blanke christelijke geloof en steeds meer aanhang winnen tegenwoordig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_52193414
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

We hebben het even over NL. Niet steeds iets anders erbij halen aub, straks zijn er nog mensen die Pinkeltje willen gaan verbieden.
pi_52193430
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:42 schreef Jonathanalways het volgende:

[..]

Ik zie als we toch in analogieën moeten denken (Wilders geeft aan dat het daarvoor tijd is) het politieke islamfunadamentalisme meer als communisme (een leer voor de verworpenen der aarde) dan fascisme.
Zit wat in, maar dan wel een erg agressieve variant.
quote:
En verder doorgedacht in deze analogie zie ik Wilders' gedachten meer in de context van fascisme. Hij is de fascist die het nieuwe communisme bestrijdt.
En net als bij Wilders zat in fascisme ook een component van het opkomen voor de verworpenen. Niet dat ze daar echt wat voor betekenen, maar ze spelen wel in op de onvrede.

[ Bericht 5% gewijzigd door novel op 08-08-2007 12:12:04 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:03:29 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_52193434
quote:

[..]

Waarom niet? Voor het eerste verwacht Wilders waarschijnlijk genoeg steun. Voor het tweede niet. Soms is politiek zo simpel.

Goed hypothetisch. Als de Koran verboden is in Nederland. Wat hebben we dan concreet bereikt, afgezien van het maken van een grotere kloof tussen moslims en niet-moslims in Nederland.
pi_52193437
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Nee, hij heeft nog een punt: hij is tegen boomknuffelaars die zijn asfalt tegenhouden. Dus pas maar op, hij heeft jou ook op de korrel!
Ach hij vergeet even dat als de ambtenaren hun werk goed doen (of goed uitbesteden) dat zo'n maasvlakte of weg dan niets te vrezen heeft. Als aan de regels wordt voldaan en het geld en de politieke wil is er dan komt zo'n weg er gewoon de procedures zijn beperkt in mogelijkheden en tijd. Maar goed dat is te ingewikkeld voor goedkope populisten .
pi_52193438
damn die kut wilders, derekt word hij nog afgemaakt. om dan vervolgens zo vereerd te worden als die stomme Fortuyn. Dan zal rechts extremisme weer hoogtijdagen vieren...
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:03:47 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52193443
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh en dat heeft hij heel bewust gedaan volgens mij.
ja. dat denk ik ook. volgens mij liggen we op een lijn, maar zie jij dat nog niet helemaal.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52193462
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

We hebben het even over NL. Niet steeds iets anders erbij halen aub, straks zijn er nog mensen die Pinkeltje willen gaan verbieden.
Ja, daahaag, iemand als Wilders kan dit alleen maar roepen gezien bepaalde terroristische aanslagen en oorlogen in het buitenland. Het is geen sec Nederlandse aangelegenheid, het is onzin dat te pretenderen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:04:18 #194
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52193464
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Of de KKK, die ook dwepen met het blanke christelijke geloof en steeds meer aanhang winnen tegenwoordig.
De extremen daaro staan ook erger tegen over elkaar, Jesse Jackson met zijn uitspraken over de plunderende afro-americans, de klan die zefs "white niggahs" vermoord
pi_52193471
quote:

[..]

maar wat was ook alweer de definitie van een "vrij" land .. dat je grond/mensenrechten geëerbiedigd worden toch ?
pleased to meet you
pi_52193474
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Er zijn al lang mensen die b.v. Harry Potter willen verbieden, of Madonna. En probeer op zondag in Staphorst niet te voetballen .
pi_52193478
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Goed hypothetisch. Als de Koran verboden is in Nederland. Wat hebben we dan concreet bereikt, afgezien van het maken van een grotere kloof tussen moslims en niet-moslims in Nederland.
Niks. Ik vind dit verbod dan ook niet aanbevelenswaardig. Maar ik ben het verder wel met Wilders eens wat betreft de vergelijking tussen Mein Kampf en de Koran.
pi_52193479
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

zie het zo, dorfstrottels als Wilders blijven bestaan, zowel rechts, als links
En jij bent in staat om daarover te beoordelen, denk je?
pi_52193495
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. dat denk ik ook. volgens mij liggen we op een lijn, maar zie jij dat nog niet helemaal.
.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:07:57 #200
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52193573
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef Jonathanalways het volgende:

[..]

En jij bent in staat om daarover te beoordelen, denk je?
nope, die blijven bestaan, ook als jij denkt het niet zo is

Er blijven altijd idioten die roepen dat hun mening de enige juiste is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')