Ik heb hier een cd'tje waarop ze allemaal staan, van Hakkuhbar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef Deetch het volgende:
Hakken en zagen is van gabber Piet en ook de mosselman is niet van Hakkuhbar. Hakkuhbar was bedoelt als geintje van Bob Fosko (Raggende Manneh) maar is iets uit de hand gelopen.
Vannacht iets na twaalven wordt Froland herhaald met Ruben vd Meer. Hilarisch.
Hellraiser Sporthallen Zuidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Is dit de bus naar Hellraiser 3 of wat?!
Ja klopt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef Garin84 het volgende:
Was tijdens de lama's al een keertje eerder toch?
Dat Ruben van der Meer dat stukje deed van Gabbertje?
De HDD-recorder staat al geprogrammeerd, bedankt! Het wordt overigens dagelijks herhaald vanaf nu!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef Deetch het volgende:
Vannacht iets na twaalven wordt Froland herhaald met Ruben vd Meer. Hilarisch.
gabber werd mainstream en toen was het idd vlot afgelopen maar dat is vaak zo als iets mainstream wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:44 schreef huupia het volgende:
gabbertje was wel grappig, gabber piet werd al snel zwabber piet ( een nep gabber werd zwabber genoemd)
helaas heeft al die onzin de gabberscene naar de klote geholpen.
ex gabber '93 tm''95
http://www.youtube.com/watch?v=ywXiFgi_NY8quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef karr-1 het volgende:
Die liedjes waren op zijn hoogst 1 keer leuk, daarna werd het vervelend. In die dagen had je echt ineens het ene na het andere nummer. Had je toen ook niet zo'n hardcore programma op TMF? Dat keek ik altijd op zaterdagavond of zo en dan lekker hard aan.
Daar zat het nummer "Ruffneck rules the hardcore scene" of iets dergelijks in. Dat vond en vind ik nog steeds een geweldig nummer.
Thanx, dat brengt herinneringen terug..... Ik heb in het verleden zelf een beetje voor DJ gespeeld, en dit nummer zat gegarandeerd in mijn set.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:16 schreef znarch het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ywXiFgi_NY8
Hell yeah. jumpstyle is echt waardeloos.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
Dat zijn nog eens platen, beter dan de jumpstyle
Those were the daysquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Hellraiser Sporthallen Zuid![]()
Dat waren nog eens tijden![]()
Ik ben nooit een gabber geweest, mijn broer daarentegen wel. En af en toe pikte ik zijn cd's omdat ik sommige nummers best leuk vond. Maar ik ben nooit naar zo'n feest of zo geweest, dat ging mij weer te ver.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Those were the days![]()
![]()
Ex-gabber 1992-2000
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
Dat zijn nog eens platen, beter dan de jumpstyle
En daarom was het gabber zijn toen óók leuk: omdat we nooit begrepen werden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef SevenWonders het volgende:
Heb gelukkig dat Gabber nooit helemaal begrepen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |