abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52242730
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef EggsTC het volgende:
Overdag vind ik het ook niet erg, maar 's ochtends als ik net wakker ben, of 's avonds als ik naar huis ga(wanneer ik dus al genoeg geouwehoer heb gehoord de hele dag) kan ik het niet op prijs stellen. Dat zijn dan ook de enige 2 tijden dat ik in de trein zit. Als overdag iemand door het winkelcentrum gillend loop zal het me ook niet boeien. Maar met 500 decibel sochtends vlak naast mn oren lopen te gillen als ik net 3 minuten wakker ben is een ander verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen weet dat ze mij als ik net wakker ben wat opstarttijd moeten gunnen, gelukkig is mijn zoontje ook van het rustig opstarten en uitslapen.
Maar hij is in het geheel wel redelijk netjes, voordeel van thuismoeder zijn, je kan het optijd dimmen en ze wat meer meegeven hoe ze zich moeten gedragen, dat is toch lastiger als je al geen energie meer over hebt van het werken en dan een kind moet opvoeden dat in de kinderopvang helemaal los kan gaan(wat te vaak het geval is).

Maar moet ik naar buiten met mijn ochtendhumeur dan sluit ik mezelf op in mezelf, ga ik niet mopperen op anderen, maar weet ik dondersgoed dat het door mijn eigen gebrek komt...ga ik anderen die gewoon willen leven niet de schuld van geven.

En ach even wachten omdat iemand loopt te slomen, het kan best naar zijn als je net als mij van een wat hoger tempo houdt, maar wat moet ik in een drukke stad met nauwe paadjes als ik daar al niet tegenkan, dat neem ik dan gewoon voor lief.

Ook ik heb, moe na het werken, in bus en trein gezeten, met een schrijnende rug van het vele sjouwen, beledigde oma's aan moeten horen dat ik geen plaats maakte, met engelengeduld uit moeten leggen dat ik net daarvoor minimaal een week had gelegen voor mijn rug en nu echt niet kon staan, naar kindergezang(lees gehuil) geluistert, met verbazing gekeken hoe laconiek ouders met hun kinderen omspringen en ze mensen lastig laten vallen enz enz enz enz...

Maar in alle gevallen probeer ik het te dragen met wat waardigheid en probeer ik het te relativeren, wist ik dat mijn irritatie niet zozeer bij die zogenaamde overlast lag, maar bij mijn moeheid, probeer ik het bij mezelf te houden en vooral te zien hoeveel mensen soms genieten en daar zelf ook van te genieten...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52242738
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:57 schreef allsystemshalt het volgende:
Helaas worden kinderen niet meer opgevoed die krengen mogen GVD alles van hun labiele ouders
ik wou net zeggen idd.. tegenwoordig mogen kinderen ook alles ja, en ouders werken alleen maar, dumpen hun kinderen bij anderen of kinderdagverblijf, of krijgen een sleutel mee, ze moeten zichzelf maar redden.
En missen dus structuur en alles .. en een normale goede opvoeding..

Bagger
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_52242780
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten.
Jouw moeder liep dus dag en acht achter je aan????????

Geloof ik geen ene reet van, alle kinderen maken herrie als ze spelen, echt allemaal!!!!

En dat mens dat de ballen kapot maakte was een gehaat mens, zelfs de ouders hadden daar geen goed woord voor over...

Vroegah was alles beter, koste een ijsje maar 10 cent, maar dat je alleen vanilla en chocolade kon kiezen en dat maar soms zijn we maar snel vergeten....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52243021
Binnen 3 jaar is mijn buurt veranderd in een kinderbuurt.

Oke, niet echt problemen mee, maar ik stoor me aan dat doorlopende gegil, 's ochtends.

En ze hebben zichzelf ermee.

Want mochten ze ooit een keer ontvoerd worden (inclusief gegil) zal er niemand op of om kijken als ze al gillend in een busje worden geduwd.

Ik noem maar een dwarsstraat.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:10:12 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52243063
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Oke, niet echt problemen mee, maar ik stoor me aan dat doorlopende gegil, 's ochtends.

Want mochten ze ooit een keer ontvoerd worden (inclusief gegil) zal er niemand op of om kijken als ze al gillend in een busje worden geduwd.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52243081
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Peter en de wolf
pi_52243100
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef Spacehamster het volgende:
Spuiten zijn gevaarlijk en krijg je dus gedonder mee. Kinderen zijn stom en gewetenloos genoeg om er elkaar mee in de ogen te prikken en dergelijke ongein.
Het lijkt erop dat met spuiten het probleem zichzelf oplost.
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_52243116
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Peter en de wolf
Daar had ik een cassettebandje van

vond ik trouwens erg eng
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:12:19 #59
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52243129
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Geloof ik geen ene reet van, alle kinderen maken herrie als ze spelen, echt allemaal!!!!

En dat mens dat de ballen kapot maakte was een gehaat mens, zelfs de ouders hadden daar geen goed woord voor over...

Vroegah was alles beter, koste een ijsje maar 10 cent, maar dat je alleen vanilla en chocolade kon kiezen en dat maar soms zijn we maar snel vergeten....
Ik weet niet wat voor kind jij was, maar ik ken er zat die geen herrie maken. Een beetje lawaai kan best, maar onder herrie versta ik echt gegil, gekrijs en andere onnodige geluiden. Als ik dat deed kreeg ik echt op mijn sodemieter onder het mom van "dan heb je iets om over te gillen"

Als de buurman mijn bal lek stak was de enige reactie van mijn vader "Tsja dat is je eigen schuld"

Vroeger was heus niet alles beter, maar kinderen kregen in ieder geval nog een opvoeding.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52243144
Ik heb het ook niet specifiek over jouw kind(eren), k?
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik kreeg wel vaak op mn falie van mijn moeder ja. Maar als je het tegenwoordig ziet is het echt niet meer normaal. Soms zie je gewoon moeders huilen en het kind smeken om stil te zijn. Dat gaat te ver. Weet je hoe dat bij mij vroeger ging? Als ik niet luisterde naar mn moeder kreeg ik gewoon billenkoek, en als ik dan nog door ging kreeg ik met mn pa aan de stok... en dat wilde ik niet hebben, dus gedroeg ik me wel als mn moeder eenmaal billenkoek kwam geven. Veel mensen kunnen gewoon hun kinderen niet meer opvoeden these days. Ze vinden het raar dat je het kind moet smeken en huilend (AAN DER EIGEN GVDSE KIND) moet vragen of ze alsjeblieft stil willen zijn. Eigen schuld. Dat kind moet weten wie de lakens uitdeelt, en als ze niet luisteren, gaan ze maar savonds een uurtje buiten staan in de kou. Hebben ze het dan nog niet geleerd? dan de volgende keer 2 uur. Zo pak je dat aan.
Lambo of Rekt
pi_52243184
Hier is vlakbij (3 huizen verder) ook een pleintje, en inderdaad: kinderen kunnen niet meer normaal communiceren. Natuurlijk als een kind enthousiast is mag er wel een gil of een schreeuw voorbij komen, maar deze kinderen kunnen ALLEEN MAAR schreeuwen, ongeacht of ze op 5 meter of op 50cm van elkaar vandaan staan.
Mijn vader (werkt op een basisschool) zegt dat het op het schoolplein al niet anders is.
Ik ben net zoals TS opgevoed blijkbaar: als je dicht bij elkaar staat hoef je niet te schreeuwen. Hebben wij dus ook niet gedaan. Maar dat soort opvoedingen bestaan blijkbaar niet meer?
Da gao nie nou!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:14:36 #62
152789 karr-1
pi_52243197
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb het ook niet specifiek over jouw kind(eren), k?
[..]

Ik kreeg wel vaak op mn falie van mijn moeder ja. Maar als je het tegenwoordig ziet is het echt niet meer normaal. Soms zie je gewoon moeders huilen en het kind smeken om stil te zijn. Dat gaat te ver. Weet je hoe dat bij mij vroeger ging? Als ik niet luisterde naar mn moeder kreeg ik gewoon billenkoek, en als ik dan nog door ging kreeg ik met mn pa aan de stok... en dat wilde ik niet hebben, dus gedroeg ik me wel als mn moeder eenmaal billenkoek kwam geven. Veel mensen kunnen gewoon hun kinderen niet meer opvoeden these days. Ze vinden het raar dat je het kind moet smeken en huilend (AAN DER EIGEN GVDSE KIND) moet vragen of ze alsjeblieft stil willen zijn. Eigen schuld. Dat kind moet weten wie de lakens uitdeelt, en als ze niet luisteren, gaan ze maar savonds een uurtje buiten staan in de kou. Hebben ze het dan nog niet geleerd? dan de volgende keer 2 uur. Zo pak je dat aan.
Je bent een man naar mijn hart, zo horen kinderen opgevoed te worden. Tegenwoordig mag je je kind niet meer slaan, je moet er mee praten. Flikker toch op, kinderen hebben nog helemaal niet de intelligentie om dat te snappen, die moeten gewoon weten wie de baas is. En een corrigerende tik is nog nooit iemand van doodgegaan.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:15:30 #63
152789 karr-1
pi_52243224
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef vigier het volgende:
Hier is vlakbij (3 huizen verder) ook een pleintje, en inderdaad: kinderen kunnen niet meer normaal communiceren. Natuurlijk als een kind enthousiast is mag er wel een gil of een schreeuw voorbij komen, maar deze kinderen kunnen ALLEEN MAAR schreeuwen, ongeacht of ze op 5 meter of op 50cm van elkaar vandaan staan.
Mijn vader (werkt op een basisschool) zegt dat het op het schoolplein al niet anders is.
Ik ben net zoals TS opgevoed blijkbaar: als je dicht bij elkaar staat hoef je niet te schreeuwen. Hebben wij dus ook niet gedaan. Maar dat soort opvoedingen bestaan blijkbaar niet meer?
Tegenwoordig kennen we alleen de moderne opvoeding, dat wil zeggen, je kind mag alles zolang je er zelf maar geen last van hebt. En dat anderen dat wel hebben, ach dat moeten ze maar accepteren.
pi_52243230
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En een corrigerende tik is nog nooit iemand van doodgegaan.

Eens
pi_52243670
Ik ben trouwens ook met een corrigerende tik (wanneer nodig) opgevoed en voor zover het mogelijk is zal ik die later bij de opvoeding van mijn eigen kinderen ook hanteren. Je hebt er maar een paar nodig en daarna is het laten zien van de pantoffel al voldoende.
Mijn buurman bijvoorbeeld: "Als mijn kinderen binnen te hard schreeuwen dan zet ik ze buiten en mogen ze weer naar binnen als ze stil zijn." En denkt daar verder niet bij na dat in de zomer dan de hele buurt er fijn last van heeft.
Da gao nie nou!
pi_52243740
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:29 schreef vigier het volgende:
Ik ben trouwens ook met een corrigerende tik (wanneer nodig) opgevoed en voor zover het mogelijk is zal ik die later bij de opvoeding van mijn eigen kinderen ook hanteren. Je hebt er maar een paar nodig en daarna is het laten zien van de pantoffel al voldoende.
Ik kreeg dat ook ja, en ik ben nog dankbaar dat mn pa tenminste wel wist hoe hij mij manieren bij bracht, omdat ik zelf geen flauw benul had wat manieren waren.
Lambo of Rekt
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:37:27 #67
152789 karr-1
pi_52243888
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kreeg dat ook ja, en ik ben nog dankbaar dat mn pa tenminste wel wist hoe hij mij manieren bij bracht, omdat ik zelf geen flauw benul had wat manieren waren.
Ouders waren vroeger dus wel beter.....
pi_52244025
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:37 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ouders waren vroeger dus wel beter.....
True, mensen worden te soft.. "aaah het is maar een kindje, dat doe je toch niet bij je eigen kinderen". Tja als je dat niet doet worden ze crimineel en maken ze niet alleen hun eigen moeder, maar ook vreemden uit voor van alles en nogwat. Waarom zou er toch zo'n stijgende lijn zitten in criminaliteit. Ehhh figures.
Lambo of Rekt
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:45:08 #69
152789 karr-1
pi_52244083
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

True, mensen worden te soft.. "aaah het is maar een kindje, dat doe je toch niet bij je eigen kinderen". Tja als je dat niet doet worden ze crimineel en maken ze niet alleen hun eigen moeder, maar ook vreemden uit voor van alles en nogwat. Waarom zou er toch zo'n stijgende lijn zitten in criminaliteit. Ehhh figures.
Jij en ik weten het antwoord, nu de rest van de wereld nog. Die halfzachte opvoeding van tegenwoordig, dat zou verboden moeten worden.
pi_52247157
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
als ik als man die kinderen iets leuks zou aanbieden ben ik gelijk een vuile pedo. en dat alleen maar omdat je overlast wil beperken.
Wat bied je dan aan?
Slaaptabletten? Ritalin?
Puik idee!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:22:21 #71
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52248272
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten.
Mee eens, nogmaals, kinderen mogen lekker spelen, lekker plezier hebben, maar van smorgens vroeg tot savonds laat extreem hard gillen is niet nodig. Ik ben stapelgek op kinderen ga ook met ze voetballen enzo, maar dat gillen, dat doet zo'n pijn aan je trommelvliezen.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:29:07 #72
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52248287
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Iedereen weet dat ze mij als ik net wakker ben wat opstarttijd moeten gunnen, gelukkig is mijn zoontje ook van het rustig opstarten en uitslapen.
Maar hij is in het geheel wel redelijk netjes, voordeel van thuismoeder zijn, je kan het optijd dimmen en ze wat meer meegeven hoe ze zich moeten gedragen, dat is toch lastiger als je al geen energie meer over hebt van het werken en dan een kind moet opvoeden dat in de kinderopvang helemaal los kan gaan(wat te vaak het geval is).

Maar moet ik naar buiten met mijn ochtendhumeur dan sluit ik mezelf op in mezelf, ga ik niet mopperen op anderen, maar weet ik dondersgoed dat het door mijn eigen gebrek komt...ga ik anderen die gewoon willen leven niet de schuld van geven.

En ach even wachten omdat iemand loopt te slomen, het kan best naar zijn als je net als mij van een wat hoger tempo houdt, maar wat moet ik in een drukke stad met nauwe paadjes als ik daar al niet tegenkan, dat neem ik dan gewoon voor lief.

Ook ik heb, moe na het werken, in bus en trein gezeten, met een schrijnende rug van het vele sjouwen, beledigde oma's aan moeten horen dat ik geen plaats maakte, met engelengeduld uit moeten leggen dat ik net daarvoor minimaal een week had gelegen voor mijn rug en nu echt niet kon staan, naar kindergezang(lees gehuil) geluistert, met verbazing gekeken hoe laconiek ouders met hun kinderen omspringen en ze mensen lastig laten vallen enz enz enz enz...

Maar in alle gevallen probeer ik het te dragen met wat waardigheid en probeer ik het te relativeren, wist ik dat mijn irritatie niet zozeer bij die zogenaamde overlast lag, maar bij mijn moeheid, probeer ik het bij mezelf te houden en vooral te zien hoeveel mensen soms genieten en daar zelf ook van te genieten...
Ik denk dat je een beetje te veel verwacht dat iedereen is zoals jij? Ik denk dat je een uitzondering bent, al vraag ik me af of je echt wel zo tolerant bent, want het is bijna bij het enge af hoe jij praat.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52257318
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je bent een man naar mijn hart, zo horen kinderen opgevoed te worden. Tegenwoordig mag je je kind niet meer slaan, je moet er mee praten. Flikker toch op, kinderen hebben nog helemaal niet de intelligentie om dat te snappen, die moeten gewoon weten wie de baas is. En een corrigerende tik is nog nooit iemand van doodgegaan.
Mijn moeder klaagte toen ik klein was over de overbuurkinderen die letterlijk gilspelletjes hielden, tijdens politie/boefje was het vaak ook een drukte van jewelste, voetbal ging onder goede aanmoediging en een hoop lol en gedoe, ballen gingen zovaak een tuin en en wat had je een hekel aan het mens achter het voetbalveldje die je ballen pikte of sloopte, je kroop de tuin in, spanning ten top, in de hoop je bal te kunnen redden...

Kortom, kinderen speelde toen al, ook met de nodige overlast, net als nu, het enige verschil is dat je je frustratie niet meer af mag meppen
pi_52257366
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die stijgende lijn van criminaliteit zit dan ook echt bij de type mensen die niet geloven in de corrigerende tik he?

Ongelovelijk zeg, wat een onzin......
pi_52257368
Ja, iemand die zo tolerant is, dat kan bijna niet.

Oh, hier naast me ontploffen een paar bommen. Ik haal mn schouders op, het leven gaat door eh.

Das pas onzin
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')