abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:28:04 #26
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_52231818
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat mensen zich tegenwoordig snel ergeren. Het zijn kinderen die spelen lachen en schreeuwen.
Tja.. zoals ik dus ook al eerder zei.

Vaak zijn dit trouwens dezelfde mensen die vervolgens opscheppen over wat een ontzettend tollerant volkje we wel niet zijn
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:30:37 #27
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52233715
quote:
Ik vindt dat mensen zich tegenwoordig snel ergeren. Het zijn kinderen die spelen lachen en schreeuwen.
het ligt ook niet aan die kinderen. Zoals ik eerder al schreef, als ik vroeger gilde dan werd mn moeder boos. Tegenwoordig zijn ze al lang blij als de kinderen opgerot zijn. Maakt niet uit wie er dan last van ze heeft..
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52233866
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef masmax het volgende:

[..]

het ligt ook niet aan die kinderen. Zoals ik eerder al schreef, als ik vroeger gilde dan werd mn moeder boos. Tegenwoordig zijn ze al lang blij als de kinderen opgerot zijn. Maakt niet uit wie er dan last van ze heeft..
Geloof me, als kind heb jij ook geschreeuwd tijdens het spelen!!!!

Laat ze lekker en als het echt, echt te bont wordt maak je een grapje dat je je eigen gedachten niet meer kan horen tegen ze en vraag je vriendelijk of het misschien vandaag even wat rustiger kan.

Als je dat normaal vraagt luisteren ze meestal ook nog, maar ga aub niet op hoge poten naar ze toe, dat is de kat op het spek binden, dan wordt je een leuk plaagobject

Maar vooral, maak je niet zo druk, laat ze lekker spelen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52234351
Bek houden, kanker kinderen!!!!!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:05:08 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_52234526
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
Bek houden, kanker kinderen!!!!!
'meneer... onze voetbal is per ongeluk weer door uw slaapkamerraam geschoten... mogen we hem aub terug? "
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:17:16 #31
188050 masmax
pi_52234780
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Geloof me, als kind heb jij ook geschreeuwd tijdens het spelen!!!!

Laat ze lekker en als het echt, echt te bont wordt maak je een grapje dat je je eigen gedachten niet meer kan horen tegen ze en vraag je vriendelijk of het misschien vandaag even wat rustiger kan.

Als je dat normaal vraagt luisteren ze meestal ook nog, maar ga aub niet op hoge poten naar ze toe, dat is de kat op het spek binden, dan wordt je een leuk plaagobject

Maar vooral, maak je niet zo druk, laat ze lekker spelen...
Je woont zeker op Mars? Ik in Amsterdam!
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52235479
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef masmax het volgende:

[..]

In Amsterdam wonen en over lawaai (van spelende kinderen!!!) zeiken

* rameijer aan de Haarlemmerweg gewoond heeft

Man, ga terug naar de polder
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:58:44 #33
188050 masmax
pi_52235699
[quote]Op donderdag 9 augustus 2007 18:48 schreef rameijer het volgende:

[..]

In Amsterdam wonen en over lawaai (van spelende kinderen!!!) zeiken

* rameijer aan de Haarlemmerweg gewoond heeft

Man, ga terug naar de polder
[/quote

Vrouw! Waar ik woon was vroeger ook polder!
pi_52235777
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:47 schreef masmax het volgende:
Wat vind jij?
Ik ben sinds een jaar verhuisd.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:27:16 #35
188050 masmax
pi_52238106
quote:
nah und?
pi_52238467
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef masmax het volgende:

[..]

Ik heb in zowel stad gewoont als op het platteland, kinderen zijn overal gewoon kinderen en als je een beetje met ze op dezelfde voet kan staan, dingen een beetje leuk brengt krijg je heel erg veel gedaan.

Het kan helpen dat ik zelf moeder ben en de meeste me wel kennen als die toffe ma, maar ook voor die tijd nooit last gehad, dat met vroeger een speelveld achter het huis en toch wel af en toe gevraagd of dingen net wat anders konden.

Maar ik ben nooit op hoge poten aangekomen zo van koter, ik ben volwassen en jij zal luisteren, gewoon vriendschappelijk doen en je kan meer maken als je denkt.

Het zijn kinderen hoor, geen afgetrainde terroristen die hun hele leven getraind hebben om jou het leven zuur te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:43:02 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52238556
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb in zowel stad gewoont als op het platteland, kinderen zijn overal gewoon kinderen en als je een beetje met ze op dezelfde voet kan staan, dingen een beetje leuk brengt krijg je heel erg veel gedaan.

Het kan helpen dat ik zelf moeder ben en de meeste me wel kennen als die toffe ma, maar ook voor die tijd nooit last gehad, dat met vroeger een speelveld achter het huis en toch wel af en toe gevraagd of dingen net wat anders konden.

Maar ik ben nooit op hoge poten aangekomen zo van koter, ik ben volwassen en jij zal luisteren, gewoon vriendschappelijk doen en je kan meer maken als je denkt.

Het zijn kinderen hoor, geen afgetrainde terroristen die hun hele leven getraind hebben om jou het leven zuur te maken.
als ik als man die kinderen iets leuks zou aanbieden ben ik gelijk een vuile pedo. en dat alleen maar omdat je overlast wil beperken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52238910
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als ik als man die kinderen iets leuks zou aanbieden ben ik gelijk een vuile pedo. en dat alleen maar omdat je overlast wil beperken.
Ik bied ze niets leuks aan, ik ben sinterklaas niet!!!!

Maar ik doe leuk blijkbaar op de een of andere manier, gewoon een beetje een geintje ervan maken en weergeven dat je het prettig zou vinden als ze wat rekening met je zouden houden, geen dwang, geen bazig gedoe, gewoon vriendschappelijk en vooral ook vergevelijk, dus niet te snel zeuren, laat ze lekker zichzelf zijn.

Toen ik nog in de stad woonde en het weleens te bont gemaakt werd ging ik ook nooit gelijk vragen of het rustiger kon, eerst eens kijken, rustig een vriendelijk praatje maken, als het ging even een lolletje trappen en daarna pas een vraag of het wel even iets rustiger kon, vaak was dat niet eens nodig, met een leuk praatje kan je ze vaak al op andere ideeen brengen om te doen die niet zoveel herrie maken
pi_52240083
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef Flashwin het volgende:
Mensen die zich drukmaken om spelende kinderen

zelf heb je vast geen leuke jeugd gehad?
Het is gewoon fucking irritant. Zit je in de bus, al die kinderen schreeuwen en springen terwijl jij net wakker bent of net uit je werk bent. Mensen in de trein die met jankende kinderen daar zitten, of kinderen die rennen door de trein gillend. Pleur lekker op ofzo, doe dat thuis ofzo
Lambo of Rekt
pi_52240338
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is gewoon fucking irritant. Zit je in de bus, al die kinderen schreeuwen en springen terwijl jij net wakker bent of net uit je werk bent. Mensen in de trein die met jankende kinderen daar zitten, of kinderen die rennen door de trein gillend. Pleur lekker op ofzo, doe dat thuis ofzo
Kinderen die door de trein heen rennen vind ik not done, je hoort gewoon je kinderen bezig te houden zodat ze anderen niet lastig vallen.

Maar ik heb ook weleens met een kleine jankende ukkepuk(lees baby/peuter, als hij dat nu flikt zal ik hem vertellen dat als hij niet snel ophoudt ik hem een echt goede reden om te huilen zal bezorgen ) gezeten, met rood hoofd van schaamte, maar gewoon even niets aan te doen.

Je kan ook gewoon echt overal last van hebben, beetje relativeren en af en toe eens de schouders ophalen is nog nooit iemand dood van gegaan hoor....
pi_52240579
Ja als een kind jankt kan je er weinig aan doen als ouder, je doet er niks aan, maar het blifjt irritant als je net wakker bent. Als ik net wakker ben dan boeit me het niet of iemand er wat aan kan doen of niet, het is gewoon irritant. Maarja, als je die moeder dan der best ziet doen om dat kind stil te krijgen heb ik er nog respect voor. Maar sommigen doen er gewoon niet eens iets aan. Slaan dat kind nog een keer, in de veronderstelling dat hij ophoudt, maar meestal gaat hij dan nog harder janken.

Het zijn overigens niet alleen kinderen die irritant zijn, hetzelfde geldt voor mensen met keiharde negermuziek waarvan heel de trein of bus mee kan genieten.
Lambo of Rekt
pi_52240722
Maar verder vindt je het wel ok dat mensen ademen enzo??????
pi_52240955
Jawel, ook als mensen gewoon normaal praten in de trein. Of een muziekje op hebben staan wat je wel kan horen maar niet overdreven hard. Gewoon normaal in de rij gaan staan en niet gaan dringen terwijl er nog mensen uit moeten ala "OOOOOH NOEZ, I NEED A SEAT, TEH SKIEZ ARE FALLIN IF I HAEV 2 STANDD PLX GIEF ZITPLAATS". Allemaal duwen om zo snel mogelijk naar binnen te rennen voor een zitplaats, mensen die er nog uit moeten worden helemaal verdrongen.

Als mensen een beetje normen hebben, dan doen ze normaal, helaas zijn die normen en waarden vaak ver te zoeken. Patat gaan zitten eten in de trein terwijl heel die coupe's stinken ernaar. Hardop boeren in de trein. Of van die mensen die met hun kinderwagen die precies op de markt tussen al die kraampjes door past stil gaan staan, of extreem langzaam lopen, en jij loopt achter hen. Houden er geen rekening mee dat er meer mensen op die markt lopen, denken dat ze de enige op de wereld zijn, STERF ofzo.

Er zijn zat mensen die dat wel snappen.. waarom moet je in GODSNAAM in een druk gedeelte van de stad met een kinderwagen voor een tweeling (2 keer zo breed) STIL GAAN STAAN IN HET SMALSTE STRAATJE IN DE STAD. STERF!
Lambo of Rekt
pi_52241231
Omdat ze even ergens naar willen kijken?????

Wat doe jij in de stad, op zulke nauwe plaatsen als je zo'n haast hebt, dat kan ook gevraagd worden....

Maak je niet zo druk, ik snap dat niet hoor, hoor ik harde muziek en zie ik iemand genieten van dat lawaai dan denk ik alleen, wat fijn voor dat persoon, geen haar op mijn hoofd die zich daar druk om maakt, als ik stilte wil ga ik wel ergens anders heen dan midden in een drukke stad

Hoor ik kinderen gillen van plezier dan komt er een glimlach op mijn gezicht, ik kan ervan genieten om te kijken hoeveel lol ze hebben, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt hun hun plezier te ontnemen.

Zit iemand lekker een frietje te eten in de trein dan zal hij vast wel honger hebben gehad, in het voorbijgaan zal ik hem smakelijk eten wensen en me absoluut niet druk maken om dat beetje geur.

Boert iemand keihard, mijn smaak is het niet, maar het legt me geen strobreed in de weg om te zijn wie ik ben en om te doen wat ik wil, waarom me er druk om maken????

Gedram in een rij vind ik dan wel weer irritant, alleen al omdat ik erg veel prijs stel op mijn persoonlijke ruimte, maar me erg afschuwelijk druk om maken heb ik alleen mezelf maar mee, ik behelp me en haal mijn schouders op.
pi_52241287
Oh ja, men wordt bij deze gewaarschuwd, morgen is er een hoop kindergegil in ons dorp, we gaan een mega watergevecht houden op straat!!

Wie er problemen mee heeft moet bij mij zijn en ik zal er niet op reageren, maar gewoon net zo hard meedoen
pi_52241499
Jawel, maar ook zo tergend langzaam lopen.., echt 1KM/u.

En ik kan er niet echt plezier van hebben als mensen vervelend doen, hebben ze dat niet door ofzo? Dat ze een obstakel zijn voor de gehele straat? Zijn ze zo naief? Zijn ze blind dat iedereen zich daaraan ergert? Nu is het met het dringen in de trein andersom, dan lijkt het alsof iedereen daar staat te duwen en te trekken terwijl ik de enige ben die me daaraan erger. Op dat moment haal ik dan ook mn schouders op, omdat ik nog te moe ben doordat ik net wakker ben, maar als er dan ook nog kinderen gaan lopen gillen en rennen door de treinen wordt ik wel pissig ja.

Stoor me niet, ik stoor hen toch ook niet? Voor jouw is het misschien leuk dat die kinderen zo doen maar voor andere storend. Als je dan een midden weg kiest waarbij ze gering geluid maken, no problem. Dan hoor je mij ook niet. Hetzelfde geldt voor die gozer of vrouwtje met zn discman.. als het gewoon normaal is.. niks aan de hand.

Je gaat mij niet vertellen dat als jij ligt te slapen, en achter je tuin is een feest aan de gang wat tot 6 uur sochtends duurt waarbij jij niet kan slapen van het geluid en het geschreeuw van die mensen, dat je bij jezelf denkt "oh, ik moet morgen werken.. jammer dat ik niet kan slapen MAAR HUN HEBBEN IIG PLEZIER". Je kan me veel vertellen, maar dat niet
Lambo of Rekt
pi_52242218
OVERDAG, dat maakt wel een verschil lieverd, als kinderen overdag willen spelen doen ze dat maar, als ze daarbij wat lawaai maken schik je je maar daarin naar mijn mening, ze mogen gewoon vrij zijn.

Zolang ze niet bewust bij jou komen om te treiteren vind ik je een zeurzak, maar dat is mijn mening.

Als mijn buren tot 6 uur in de ochtend feesten een keer dan haal ik gewoon mijn schouders op, iemand is jarig, er is iets anders bijzonders aan de hand, laat ze lekker, die ene nacht overleef ik wel.
Doen ze dat nacht na nacht dan vind ik het wel erg en zal vragen om het rustiger te houden, er bestaat ook zoiets als een wettelijke nachtrust.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:47:30 #48
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52242334
Kinderen van tegenwoordig krijgen gewoon geen opvoeding meer, die worden van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in de opvang gedumpt omdat pa en ma moeten werken voor de hypotheek en de 20 leningen. Als de kinderen dan thuis zijn hebben de ouders er echt geen energie meer voor en worden de kinderen op straat gedumpt, vaak nog met een hand snoep er achteraan.

Gevolg : die kinderen staan stijf van de suiker en aangezien er geen enkele controle meer is gaan ze rottigheid uithalen, meestal gepaard gaan met veel gegil en gekrijs en dergelijke.

Als ik vroeger teveel lawaai maakte kreeg ik mijn moeder op mijn dak en als ik een bal bij de buurman in de tuin schoot stak hij er een mes in en kreeg ik hem lek terug. Zo zouden er meer moeten zijn.

Kinderen

Ouders die wel kinderen willen, maar er geen energie in steken
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52242347
Overdag vind ik het ook niet erg, maar 's ochtends als ik net wakker ben, of 's avonds als ik naar huis ga(wanneer ik dus al genoeg geouwehoer heb gehoord de hele dag) kan ik het niet op prijs stellen. Dat zijn dan ook de enige 2 tijden dat ik in de trein zit. Als overdag iemand door het winkelcentrum gillend loop zal het me ook niet boeien. Maar met 500 decibel sochtends vlak naast mn oren lopen te gillen als ik net 3 minuten wakker ben is een ander verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
pi_52242394
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:47 schreef karr-1 het volgende:

Gevolg : die kinderen staan stijf van de suiker en aangezien er geen enkele controle meer is gaan ze rottigheid uithalen, meestal gepaard gaan met veel gegil en gekrijs en dergelijke.

Als ik vroeger teveel lawaai maakte kreeg ik mijn moeder op mijn dak en als ik een bal bij de buurman in de tuin schoot stak hij er een mes in en kreeg ik hem lek terug. Zo zouden er meer moeten zijn.
Met jou kan ik praten.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')