Tja.. zoals ik dus ook al eerder zei.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat mensen zich tegenwoordig snel ergeren. Het zijn kinderen die spelen lachen en schreeuwen.
het ligt ook niet aan die kinderen. Zoals ik eerder al schreef, als ik vroeger gilde dan werd mn moeder boos. Tegenwoordig zijn ze al lang blij als de kinderen opgerot zijn. Maakt niet uit wie er dan last van ze heeft..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat mensen zich tegenwoordig snel ergeren. Het zijn kinderen die spelen lachen en schreeuwen.
Geloof me, als kind heb jij ook geschreeuwd tijdens het spelen!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef masmax het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan die kinderen. Zoals ik eerder al schreef, als ik vroeger gilde dan werd mn moeder boos. Tegenwoordig zijn ze al lang blij als de kinderen opgerot zijn. Maakt niet uit wie er dan last van ze heeft..
'meneer... onze voetbal is per ongeluk weer door uw slaapkamerraam geschoten... mogen we hem aub terug? "quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
Bek houden, kanker kinderen!!!!!
Je woont zeker op Mars? Ik in Amsterdam!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Geloof me, als kind heb jij ook geschreeuwd tijdens het spelen!!!!
Laat ze lekker en als het echt, echt te bont wordt maak je een grapje dat je je eigen gedachten niet meer kan horen tegen ze en vraag je vriendelijk of het misschien vandaag even wat rustiger kan.
Als je dat normaal vraagt luisteren ze meestal ook nog, maar ga aub niet op hoge poten naar ze toe, dat is de kat op het spek binden, dan wordt je een leuk plaagobject
Maar vooral, maak je niet zo druk, laat ze lekker spelen...
In Amsterdam wonen en over lawaai (van spelende kinderen!!!) zeikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef masmax het volgende:
[..]
Je woont zeker op Mars? Ik in Amsterdam!
Ik ben sinds een jaar verhuisd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:47 schreef masmax het volgende:
Wat vind jij?
nah und?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Megumi het volgende:
Ik heb in zowel stad gewoont als op het platteland, kinderen zijn overal gewoon kinderen en als je een beetje met ze op dezelfde voet kan staan, dingen een beetje leuk brengt krijg je heel erg veel gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef masmax het volgende:
[..]
Je woont zeker op Mars? Ik in Amsterdam!
als ik als man die kinderen iets leuks zou aanbieden ben ik gelijk een vuile pedo. en dat alleen maar omdat je overlast wil beperken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb in zowel stad gewoont als op het platteland, kinderen zijn overal gewoon kinderen en als je een beetje met ze op dezelfde voet kan staan, dingen een beetje leuk brengt krijg je heel erg veel gedaan.
Het kan helpen dat ik zelf moeder ben en de meeste me wel kennen als die toffe ma, maar ook voor die tijd nooit last gehad, dat met vroeger een speelveld achter het huis en toch wel af en toe gevraagd of dingen net wat anders konden.
Maar ik ben nooit op hoge poten aangekomen zo van koter, ik ben volwassen en jij zal luisteren, gewoon vriendschappelijk doen en je kan meer maken als je denkt.
Het zijn kinderen hoor, geen afgetrainde terroristen die hun hele leven getraind hebben om jou het leven zuur te maken.
Ik bied ze niets leuks aan, ik ben sinterklaas niet!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik als man die kinderen iets leuks zou aanbieden ben ik gelijk een vuile pedo. en dat alleen maar omdat je overlast wil beperken.![]()
Het is gewoon fucking irritant. Zit je in de bus, al die kinderen schreeuwen en springen terwijl jij net wakker bent of net uit je werk bent. Mensen in de trein die met jankende kinderen daar zitten, of kinderen die rennen door de trein gillend. Pleur lekker op ofzo, doe dat thuis ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef Flashwin het volgende:
Mensen die zich drukmaken om spelende kinderen
zelf heb je vast geen leuke jeugd gehad?
Kinderen die door de trein heen rennen vind ik not done, je hoort gewoon je kinderen bezig te houden zodat ze anderen niet lastig vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is gewoon fucking irritant. Zit je in de bus, al die kinderen schreeuwen en springen terwijl jij net wakker bent of net uit je werk bent. Mensen in de trein die met jankende kinderen daar zitten, of kinderen die rennen door de trein gillend. Pleur lekker op ofzo, doe dat thuis ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:47 schreef karr-1 het volgende:
Gevolg : die kinderen staan stijf van de suiker en aangezien er geen enkele controle meer is gaan ze rottigheid uithalen, meestal gepaard gaan met veel gegil en gekrijs en dergelijke.
Als ik vroeger teveel lawaai maakte kreeg ik mijn moeder op mijn dak en als ik een bal bij de buurman in de tuin schoot stak hij er een mes in en kreeg ik hem lek terug. Zo zouden er meer moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |