precies, het is helemaal niet erg als kinderen spelen, maar dat het continue gepaard gaat met keihard gegil alsof er iemand aangerand wordt, dat is irritant. Als we een nederlands gesproken programma op tv willen volgen moeten we de buitendeur dicht doen anders horen we niets. Het gillen klinkt alsof iemand met de tuinslag de hele tijd bezig is om die kinderen nat te spuiten ofzo, van dat vreselijke hoge gegil. Voetballen hebben ze ook een tijd gedaan, gebruikte ze mijn schutting als doel en mijn tuin en vijver als achterveld. Elke dag als ik thuis kwam uit het werk was er wel weer iets stuk in de tuin omdat er een voetbal bovenop lag. Mn schutting is behoorlijk beschadigd omdat de kinderen er steeds overheen klommen. De gemeente heeft nu hele grote plantenbakken geplaatst zodat er niet meer gevoetbalt kan worden. Dat doen ze nu keurig op een veldje 50 meter verderop waar doeltjes zijn neergezet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:39 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik heb er ook last van. Op het grasveldje hierachter hebben ze enkele jaren geleden een paar doelen neergezet zodat de jeugd fijn kan voetballen. Inmiddels is het op een voetbalstadion gaan lijken v.w.b. het geluid, compleet met fluitende scheidrechter.En het gaat de hele dag door tot 's avonds laat.
En wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat iedereen in Nederland moeilijk doet over geluidsoverlast, behalve als het spelende kinderen betreft, dan moet het ineens kunnen...![]()
Ja, ik moet het raam ook dichtdoen om de TV goed te kunnen horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:49 schreef masmax het volgende:
[..]
precies, het is helemaal niet erg als kinderen spelen, maar dat het continue gepaard gaat met keihard gegil alsof er iemand aangerand wordt, dat is irritant. Als we een nederlands gesproken programma op tv willen volgen moeten we de buitendeur dicht doen anders horen we niets. Het gillen klinkt alsof iemand met de tuinslag de hele tijd bezig is om die kinderen nat te spuiten ofzo, van dat vreselijke hoge gegil. Voetballen hebben ze ook een tijd gedaan, gebruikte ze mijn schutting als doel en mijn tuin en vijver als achterveld. Elke dag als ik thuis kwam uit het werk was er wel weer iets stuk in de tuin omdat er een voetbal bovenop lag. Mn schutting is behoorlijk beschadigd omdat de kinderen er steeds overheen klommen. De gemeente heeft nu hele grote plantenbakken geplaatst zodat er niet meer gevoetbalt kan worden. Dat doen ze nu keurig op een veldje 50 meter verderop waar doeltjes zijn neergezet.
Heeft er niets mee te maken. In Hong Kong leven ze ook met zeer veel mensen op een klein stukje aarde. Het gaat erom hoe je met elkaar omgaat, en hoeveel je je er van aantrekt. Dus kom nou niet aan met dat zielige vol=vol gelul.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
leuk he? 16 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde.
Naja, dat zielig valt wel mee, ik ben er intussen aardig aan gewend. En het is nog altijd beter dat die kinderen spelen, dan dat ze rottigheid gaan uithalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef masmax het volgende:
wat zijn we zielig he. Ik zal blij zijn als de scholen weer begonnen zijn dan gaan ze in ieder geval weer iets vroeger naar bed.
blijkbaar lukt het in nederland niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. In Hong Kong leven ze ook met zeer veel mensen op een klein stukje aarde. Het gaat erom hoe je met elkaar omgaat, en hoeveel je je er van aantrekt. Dus kom nou niet aan met dat zielige vol=vol gelul.
Tja, Nederland is één van de dichtst bevolkte landen op aarde. Dat heeft ook wel voordelen, maar soms zou ik wel willen emigreren naar een land waar je nog volop de ruimte hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
leuk he? 16 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde.
kan je beter spuiten kopen bij de apotheek in een andere gemeente.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef Spacehamster het volgende:
Leg her en der wat wietzakjes met wat keukenkruiden er in neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |