quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
O god kan niet eens goed een topic open.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Point taken, je ziet er ook niet uit als de gemiddelde fokker of nintendo gamer...
FOK!tv: Campzone met Tweakers, bier en vrouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe ziet de gemiddelde Fok!er eruit? Moet wel even erbij vermelden dat ik niet onder de categorie gemiddelde Fok!er valt.![]()
Nee dan krijg ik dat TR icoontje achter een topic te zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe zien TR's er eigenlijk uit bij een modje (nee ik gebruik hetniet te pas en onpas) ? Komt er dan een rood knipperende pop-up ofzo?
voor alle Guitar Hero fans...quote:This is Spinal Tap
Does for rock and roll what "The Sound of Music" did for hills
Deze knappe parodie op de 'rockumentary' is het regiedebuut van Rob Reiner. In This Is Spinal Tap speelt hij Marty, de fan en documentairemaker die de fictieve band Spinal Tap volgt. De tournee van de rockers verloopt rampzalig. Het ene na het andere optreden wordt afgelast, manager Ian stapt halverwege op en ook gitarist Nigel geeft er de brui aan. De film drijft op een hilarische manier de spot met rockbands, met de holle bombast van shows die vooral hardrockers opvoeren en met de kinderachtige sterallures van popsterren. Gaandeweg de tour ontmaskert Marty de rockers als complete losers..
Vanavond om 20:30 op RTL7
'Call of Duty' of 'Medal of Honour'?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef mschol het volgende:
omdat ik geen apart topic er over wil openen:
ik ben op zoek naar een shooter a la UT2004 (dus multiplayer based, met mogelijkheid om offline tegen bots te vechten en verschillende gametypen)alleen i.p.v. in een of andere futuristische omgeving moet hij gewoon gesitueerd zijn in een oorlogs situatie.. (dus stijl golfoorlog/WO2 etc) ook met de wapens die in die oorlogen voorkomen..
iemand?
nope, die hebben wel een single player campain maar das niet wat ik zoek..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
'Call of Duty' of 'Medal of Honour'?
Volgens mij hebben die spellen wel een redelijk uitgebreide multiplayer mode...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, die hebben wel een single player campain maar das niet wat ik zoek..
ik zoek meer een potje fraggen in deathmatch/Team deathmatch tegen een flink aantal bots..
in WO2/golfoorlog stijl
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:22 schreef Tain het volgende:
Kut zeg, volgens de vriend van T-A zal ik altijd alleen blijven
hebben ze ook en heb ik redelijk grijs gespeeld..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die spellen wel een redelijk uitgebreide multiplayer mode...
betalen voor een modquote:maar misschien is de 'Day of Defeat'-mod voor Source dan wel wat...
http://www.dayofdefeatmod.com/
Bij Source is het niet echt een mod meer, maar een nieuw spel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze ook en heb ik redelijk grijs gespeeld..
[..]
betalen voor een mod
die heb ik, zou eff moeten kijken of DoD ook tussen steam lijst staat..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bij Source is het niet echt een mod meer, maar een nieuw spel.
anders moet je gewoon half-life 1 halen, daar is de 'oude' versie volgens mij gratis...
Waar is de Python? De meet was toch in de Efteling?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef Roi het volgende:
De GAM meet was weer gezellig.
[afbeelding]
Stukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar is de Python? De meet was toch in de Efteling?
Echt bedrijf of headhunters(bedrijf)?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef Tain het volgende:
Echt te grappig, je zet je CV op monsterboard.nl en dan word je een uur later al gebeld door het eerste bedrijf die je CV wel intressant vindt
1 echt bedrijf en 1 headhunter heb ik nu aan de lijn gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Echt bedrijf of headhunters(bedrijf)?
Echte bedrijven op monsterboardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
1 echt bedrijf en 1 headhunter heb ik nu aan de lijn gehad
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Echte bedrijven op monsterboardDat is toch alleen een nest van headhunters en detacheerders.
Detacheerders zijn geen bedrijven. Het zijn mensen die andere mensen afzetten met vriendjespolitiek en daardoor de arbeidsmarkt misbruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
JaAlleen als die detacheerder voor een interne functie mensen zoekt noem ik het een echt bedrijf
Ach ja ieder zijn voorkeurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Detacheerders zijn geen bedrijven. Het zijn mensen die andere mensen afzetten met vriendjespolitiek en daardoor de arbeidsmarkt misbruiken
Het schijnt dat ik het er niet zo op heb
Yup das het hele concept waarvan de bedenker rijk is geworden. Misschien had het gezin bon van iemand anders gekregen en wilde ze ervan af.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:24 schreef BroesWillems het volgende:
M'n vriendin heeft een Hotelbon gekregen van een gezin waar ze gewerkt heeft (ze is kraamverzorgster). Zit ik net een beetje rond te kijken op hotelbon.nl, mag je wel gratis overnachten, máár je bent verplicht te ontbijten en te dineren bij het Hotel... tegen betalen uiteraard....
Dan moet dat gezin haar wel heel erg gehaat hebben dat ze zoiets gedaan hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:24 schreef BroesWillems het volgende:
M'n vriendin heeft een Hotelbon gekregen van een gezin waar ze gewerkt heeft (ze is kraamverzorgster). Zit ik net een beetje rond te kijken op hotelbon.nl, mag je wel gratis overnachten, máár je bent verplicht te ontbijten en te dineren bij het Hotel... tegen betalen uiteraard....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moet dat gezin haar wel heel erg gehaat hebben dat ze zoiets gedaan hebben
Hackpoging hier op het werk, mijn hele log is volgespamd maar het lukt hem niet om binnen te komenquote:
Altijd leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Hackpoging hier op het werk, mijn hele log is volgespamd maar het lukt hem niet om binnen te komen
nog 60GB aan ruimte vrij om op te loggen en als de ruimte op is werk ik hier niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Altijd leukLog vol Hdd vol. server ontploft
Moet je weer ff alles leeggooien
Saai.
Kut, ik wordt gelogt....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Hackpoging hier op het werk, mijn hele log is volgespamd maar het lukt hem niet om binnen te komen
quote:
oP DiT m0m3nt zYn @l 0nZe M3d3w3rk3r5 !n G3sp®eK, 3r zYn n0g 8 w88tende v0or uquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]je bent een Amerikaan?
Net Hyves aan de lijn gehad
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
oP DiT m0m3nt zYn @l 0nZe M3d3w3rk3r5 !n G3sp®eK, 3r zYn n0g 8 w88tende v0or u
Op vakantie geloof ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Laniboekje het volgende:
De GAM SC is zowat dood. Waar is Heintje eigenlijk? Waar ben ik de laatste tijd? Ohja, ik werk.
Kon eigenlijk ook niet anders. Andere optie zou kunnen zijn dat zijn vriendin hem gebanned had van alle internet-praktijken.quote:
Den Haagquote:
Best mooi daar ook! Beetje goed gevoel over? Is Den Haag goed te doen van waaruit je nu moet reizen? Amsterdam geloof ik he? Vast wel goed te doen dan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Den Haag
Redelijk dichtbij Het Binnenhof
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb een heuse foto van mijzelf in mijn Fotoboek staan! shocking!
Ik ben een ninjaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je! Ik helemaal geschockeerd... kunnen we nog niet zien hoe knap je dan wel niet bent!
![]()
omg...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb mijn fotoboek ook maar even aangepast. Mensen op werk hebben namelijk de kracht van Google ontdektquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
Nu zal ik nooit achterkomen hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek ook maar even aangepast. Mensen op werk hebben namelijk de kracht van Google ontdekt[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nu zal ik nooit achterkomen hoe je eruit ziet.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef Tain het volgende:
Ach ja, heb geen zin om mijn fotoboek aan te passen, Demon herkende me toch niet aan de hand van de foto's die daar staan
Als ik het had geweest had ik geen sporen achter gelaten, jeweetsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef Tain het volgende:
Wie van jullie tuig heeft er ingebroken op ons kantoor in Amsterdam!
Ik verdenk Roiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik het had geweest had ik geen sporen achter gelaten, jeweets
En ben je blij met je nieuwe 42" LCD tv?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef mordradead het volgende:
Ik kom net terug uit Amsterdam.
Ik weet niet hoe die aan moet zonder afstandsbediening.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
En ben je blij met je nieuwe 42" LCD tv?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die aan moet zonder afstandsbediening.
Ga naar je vriend ofzo, frustquote:
En dan? Moet ik me daar vervelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ga naar je vriend ofzo, frust
Dan moet ik gniffelen om de neppe geluidjes die de dames maken.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
Dan moet ik gniffelen om de neppe geluidjes die de dames maken.
En gegniffeld gisteravond?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
Dan moet ik gniffelen om de neppe geluidjes die de dames maken.
Vandaag een rustige dag, dan volgende week maandag en dinsdag 3 sollicitaties in totaal waaronder bij Hyvesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, lekker geslapen.
Hoe gaat het met solliciteren?
Heb jij trouwens ervaringen met bijv. het CWI? Ik ben dus ook druk aan het solliciteren voor een vaste baan (doe nu maand werk bij GGZ), maar ik heb zelf al het een en ander gevonden aan bedrijven die ik ga aanschrijven. Ik ben dus zelf ook druk op zoek en via internet e.d. kom ik een heel eind. Is het dan nog wel nodig om een werkintake te gaan doen bij het CWI zodat zij allerlei banen aandragen of ben je dan teveel gebonden aan het CWI als werkzoekende?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Vandaag een rustige dag, dan volgende week maandag en dinsdag 3 sollicitaties in totaal waaronder bij Hyves
Van 1 van mijn sollicitaties heb ik al te horen gekregen dat het niks wordt, omdat ze iemand willen die meer diploma's heeft
Je bent zelf vrij om te staan waar je wilt, dus gewoon het CWI voor je laten zoeken en zelf gaan zoekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ervaringen met bijv. het CWI? Ik ben dus ook druk aan het solliciteren voor een vaste baan (doe nu maand werk bij GGZ), maar ik heb zelf al het een en ander gevonden aan bedrijven die ik ga aanschrijven. Ik ben dus zelf ook druk op zoek en via internet e.d. kom ik een heel eind. Is het dan nog wel nodig om een werkintake te gaan doen bij het CWI zodat zij allerlei banen aandragen of ben je dan teveel gebonden aan het CWI als werkzoekende?
Oke, dan schrijf ik me nog even niet in bij het CWI. Eerst talloze brieven de deur uitdoen en kijken wat ik daarmee voor elkaar kan boksen. Kan altijd nog inschrijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent zelf vrij om te staan waar je wilt, dus gewoon het CWI voor je laten zoeken en zelf gaan zoekenZolang je niet onder contract staat met het CWI maakt het echt niet uit, ze kunnen je niet verplichten dat je alleen een baan via hun kan aannemen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, dan schrijf ik me nog even niet in bij het CWI. Eerst talloze brieven de deur uitdoen en kijken wat ik daarmee voor elkaar kan boksen. Kan altijd nog inschrijven.
België, me pa wordt 50 en we gaan met z'n allen naar Belgie (inc hyperactieve "honden" van me zus).quote:
Ik was op vakantie manquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
België, me pa wordt 50 en we gaan met z'n allen naar Belgie (inc hyperactieve "honden" van me zus).
MordraWaar kom jij vandaan dan, ik heb je gemist
![]()
BIj Sharkdoggie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik was op vakantie manbij Sharkdoggie jweetz
I heb m'n roze shirt aan poitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:47 schreef Poit het volgende:
Oh what a beautiful day, I wanna go outside and play!
Vandaag voor het eerst ontwaakt in m´n nieuwe huisje. Gisteren klein feestje gehad. Was gezellig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef mordradead het volgende:
Ik heb weer een kater godverdomme
Tsss idd, het is bijna een belediging!quote:
Jaja, ben niet zo dom als ik er uit ziequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef Tain het volgende:
Je hebt me door
Durf duidelijke taal te vragen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:09 schreef Tain het volgende:
*(&£$(*£& en die beamer komt er misschien ook nog.... eikels![]()
Dat zal ik achter de schermen even bespreken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Roi het volgende:
Ik denk dat de SC ff een maandje dicht moet, want dit slaat nergens meer op!
GAM SC vormt de hoeksteen van GAM, misschien zelfs heel Fok!. Gevolgen zouden niet over te zien zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Roi het volgende:
Ik denk dat de SC ff een maandje dicht moet, want dit slaat nergens meer op!
Er is meer buiten GAMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
GAM SC vormt de hoeksteen van GAM, misschien zelfs heel Fok!. Gevolgen zouden niet over te zien zijn.
Buiten GAM is het kei eng.quote:
Weet je hoeveel buitenlanders er zijn ter wereld, dat is ook kei engquote:
Ik vraag me af hoeveel daarvan op Fok zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet je hoeveel buitenlanders er zijn ter wereld, dat is ook kei eng
Eerst Crush, nu ditquote:Ritmipaint
Introductie:
Ritmipaint is een muziek/rythemn game waarbij je moet tekenen op de ritme van de muziek. De snelheid van de muziek en kleuren op het scherm geven aan waar, in welke richting en hoelang een lijn/figuur getekend moet worden.
[....]
Dat meen je niet, waar nu dan??quote:
Gewoon zeggen dat je niet voor minder dan het minimumloon wilt werken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef Tain het volgende:2e baanaanbieding
En over 20 minuutjes nog een soli
Daar kom ik niet eens mijn bed vooruit...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet voor minder dan het minimumloon wilt werken.
Verwend krengquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar kom ik niet eens mijn bed vooruit...
quote:
Denk hetquote:Het is trouwens erg rustig in de SC, vakantie de reden?
jouw koffie is niksquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
GoedemorgenHmmm, lekker weer thuis aan me eigen bakkie koffie
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:58 schreef Poit het volgende:
[afbeelding]
Haha, geweldig, zag deze in het Wii topic.. Wordt er helemaal happy de peppy van als ik er naar kijk
Me moeder zet nooit koffiequote:Op zondag 26 augustus 2007 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
jouw koffie is niks
KOFFIE VAN GREET FTW
hoewel dat een legende is
Patsen met je MOD-powers.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
Zal ik de TT veranderen naar [Koffie SC]![]()
Het is Mod heh, niet MOD!! MODden mag niet op fokquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Patsen met je MOD-powers.....![]()
pas het dan aan... stomme Mod....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is Mod heh, niet MOD!! MODden mag niet op fok*pets*
Ik draai door
Done.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
pas het dan aan... stomme Mod....![]()
En weer terug gezet, misbruiker van je MOD-Powersquote:
Tsssquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En weer terug gezet, misbruiker van je MOD-Powers![]()
Ja natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kunnen modjes ook notes krijgen?
Ik wil jou wel notes geven hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dus wacht ff modjes krijgen notes enzo en ik niet?
Kan je de volgende notes dan ff toevoegen.quote:
ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef mordradead het volgende:
Geef mij maar wat notes.
Slijmbal.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:35 schreef mordradead het volgende:
Sharkdoggie is gewoon de beste user op Fok!
Hoi Laniquote:
Nu mag je zeker alle rotklusjes gaan oplossen aangezien je daar toch bij dat bedrijf gaat oprotten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi Lani
Leuk zo'n laatste week, mijn baas vroeg of ik nog een dagje naar Keulen kon om daar het netwerk te fixen
Hai!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Hoe gaat het met jou![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
IK BEN VERLIEFD OP BERNIE
nu hoor jij aan mij te vragen hoe het met mij gaatquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hai!
Het gaat goed met mij, dank u voor het vragen.
Dat weet ik... daarom doe ik het ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nu hoor jij aan mij te vragen hoe het met mij gaat
Wat orgineelquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat weet ik... daarom doe ik het ook niet
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef mordradead het volgende:
Oprotten jij rotzak!
Verslagen door Mordraquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Poit staat op en loopt verslagen weg
N00b!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Poit staat op en loopt verslagen weg
quote:
Maar die ratelband zelf is ook kut idd, vooral aan het eind van het filmpje, dat word tie agressiefquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef Tain het volgende:
zag ratelband staan en heb hem toen maar meteen weggeklikt
Douwe,quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef mordradead het volgende:
wat een waardeloos filmpje
Nee ik ga niet kijken, ratelbandquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar die ratelband zelf is ook kut idd, vooral aan het eind van het filmpje, dat word tie agressief![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Douwe,
Ik ben jou idool, ik vind dat filmpje leuk, dus vind jij dat ook.
Onthoud dat.
Begin ik op een dictator te lijken Tainquote:
Ik vraag me af hoeveel South Park jij hebt gekeken tijdens je vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Begin ik op een dictator te lijken Tain? Jezus, die vakantie heeft me niet goed gedaan
![]()
![]()
Niets, ik ken alle afleveringen alquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel South Park jij hebt gekeken tijdens je vakantie
Restepc mah attoritaaaah!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel South Park jij hebt gekeken tijdens je vakantie
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:45 schreef mordradead het volgende:
Wat een geweldig filmpje met Emiel zegvooral het eind dat hij agressief wordt HDHHAH einz
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef Tain het volgende:
zag ratelband staan en heb hem toen maar meteen weggeklikt
Relaxed zo'n opleidingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:21 schreef BMH het volgende:
Introductieweek.... Ben pas weer vrijdag online. daaag
Ik kwam er gisteren achter dat ze naast een NES, Xbox, PS2, Xbox 360 & Gamecube nu ook een PS3 op de opleiding hebben. De Wii komt eraan. En wat schijnt? Er komt ook een gameslibrary zodat wij de nieuwste games kunnen lenen via school.![]()
Dit gaat mij geld besparen.![]()
Koop een PS3! Xbox 360 is voor mensen met smaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik sta ook in dubio, ik wil een PS3 en een Xbox360 Elite kopen maar daar moet dan weer een mooie HDTV bij he? Ook weer zoveel centjes...
Niemand verteld wat voor smaak. Maar smaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Koop een PS3! Xbox 360 is voor mensen met smaak.![]()
Mooi, Xbox360 it is dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Met xbox live hoop ik?!?quote:
koop gewoon een wii, anders heb je toch problemen spellen te vinden die verslavend zijn..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik sta ook in dubio, ik wil een PS3 en een Xbox360 Elite kopen maar daar moet dan weer een mooie HDTV bij he? Ook weer zoveel centjes...
Dan krijgt ze uberhaupt een probleem met goede spellen te vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
koop gewoon een wii, anders heb je toch problemen spellen te vinden die verslavend zijn..
Input: Smaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
BioShockquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:50 schreef disjfa het volgende:
Op dit moment zou ik geen console kopen voor de goede spellen. Geen console heeft nu een goede lijn spellen. En over een paar maanden hebben twee consoles een goede lijn spellen, en een console halo 3
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:20 schreefSharkdoggie
het volgende:
[..]
BioShock
Gears of War
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Elder Scrolls IV: Oblivion
Forza Motorsport 2
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
F.E.A.R.
Viva Pinata
Call of Duty 3
Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
Project Gotham Racing 3
Condemned: Criminal Origins
Saints Row
Blue Dragon
Dead Rising
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Poit het volgende:
Zodan, da's even zwaar ok! Heb je inmiddels al wel een andere baan gevonden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |