Ook al aan het klussen johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef Chanty87 het volgende:
M'n gordijnen hangen![]()
Straks m'n tv meubel verder overspuiten, en kijken of m'n bureau ook overgespoten kan worden ivm tijd/zin/weer. Als alles klaar is zal ik eens foto's maken
Tis geen R&P hierquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef koei het volgende:
Gamedemon, zo'n plaatje plaats je toch niet
Is de Paus katholiek Rayman?quote:
Ik vreet altijd een zak Tortillia chips op, ben ik zo van me kater afquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Niet slapen als je flink heb gedronken helpt goed tegen katers.
Haha, ook al had je dat wat eerder gezegd was ik met je mee gegaan, ben daar zo lang niet meer geweestquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Tain het volgende:
Saai hier...
Iemand zin in wat spannends? Gaan we naar de efteling
Vind die langnek ding al eng.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Tain het volgende:
Saai hier...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Tain het volgende:
Saai hier...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil wel, maar het is voor mij net iets te ver weg![]()
Ik ga mee. Ergens in september? Durf dan wellicht niet meer in de Python en de Vliegende Hollander met al die storingen de laatste tijd maar ga dan zeker wel mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:12 schreef Tain het volgende:
Maar serieus efteling meet? Wanneer schikt het voor iedereen?
Gewoon een nieuwe kamerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty, vraagje...
Ben je nu eigenlijk aan het verhuizen/verbouwen of heb je een andere kamer gekregen of iets? Geen idee eigenlijk wat je aan het uitspoken bent maar de updates verraden iedere keer net weer iets.
Ah kijk, nu zeg je tenminste dat je niet komtquote:dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:[/b]
Ik wil wel, maar het is voor mij net iets te ver weg![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah kijk, nu zeg je tenminste dat je niet komt![]()
Waar staat je xbox?!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe kamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen dat groene deel van mijn (ontzettend onhandige
) bureau moet nog overgespoten worden, ik moet nog een nieuwe lamp en die Coca-Cola spiegel wordt ook nog vervangen (maar niet weggegooid natuurlijk!). Verder heb ik nog een kastje nodig voor al mijn papieren zooi en m'n cd's moet ik ook nog ergens kwijt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Laniboekje het volgende:
Je hebt dezelfde tv als mij Chanty!
Zie ik eruit als een Xbox gamer?quote:
In een dorp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:23 schreef Roi het volgende:
Mooi (tv) meubel! Waar woon je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |