pm me maar waar het naar toe moetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:04 schreef Roi het volgende:
Is 24 nog wat ?
Geweldigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef Gamedemon het volgende:
Stemacteur van Augstus Cole (Gears of war) gaat los
quote:She just finished writing in her diary, and had nothing to do. Life was boring in the Secret Annex, but it was better than the alternative. It was alright talking to Peter and Margot, but they were both such quiet people, unlike the always active Anne. All of a sudden, a flash of
light appeared in the room! Anne jumped back, stifling a scream. Before she could run out the closed door she noticed that the person who appeared in the flash was not a Nazi officer, but someone who she had never seen before! His clothes were very strange, and his hair was in a spiky style that was totally new to her. She stood against the wall,
wary of the stranger, but he walked towards her and smiled, extending a hand. "My name is Goku." The mysterious stranger said. Anne nervously put her hand in his. He bent down and kissed it softly, then let go. Anne blushed, feeling something she had never felt before go off inside of her. "My name is Anne..." she replied quietly. "I'm sorry for what
just happened," Goku told her, "But I was caught in a time portal and deposited here! My power cells will recharge soon, but until then, I'm stuck here." Anne had no idea what the handsome visitor was talking about, but she played along. "Well, sir" she said. "You may stay in my room as long as you like!" Anne blushed again as she said this, and giggled slightly. Goku looked around, and then sat on the bed. "Thank you for the invitation. I'll be sure to repay you for it soon." Anne did not understand what he meant by that, however, when he spoke, she felt a warmth deep inside of her. She sat by him on the bed, staring
at the man's beautiful eyes. Finally, she could stand it no longer. Anne leaned over and kissed the stranger on the cheek, and then pulled back quickly, not sure of what she had done. "I'm sorry..." she said, as she stumbled to find the right words. The visitor smirked. "No, that's quite alright." He replied with a smile, putting one arm around her. "You know, you're a very beautiful girl, but I... well..." Anne looked at him, troubled. "What's the matter?" she said, with a sweet smile. Goku looked nervous. "I... I'm already married." he finally managed to choke out. Anne pulled away from him abruptly. "No!" she
said loudly, almost in tears. "I'm sorry..." he replied. Anne was furious. "Nothing ever goes right!" she cried out. "I have to go now, my power cells have recharged." said Goku. Anne was in tears by now, staring at the wall so she wouldn't see Goku's face. He smiled a sad smile, and disappeared in another flash, out of Anne's life forever. Anne never forgot him, though... not until the end of time.
Misschiem door vakantie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:21 schreef Tain het volgende:
en kutbank, vandaag met T-A afgesproken om de gezamelijke rekening over te zetten, zeggen ze nu dat een afspraak noodzakelijk is en de vorige keer zeiden ze van niet
Was er laatst nog...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschiem door vakantie?
Anyhow, m'n koelkastje is binnen. Vanavond Ikea onveilig maken, kast halen. Die in elkaar zetten, barretje maken. Het schiet potverdrie een partij op
Blij dat ik een benedenwoning hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Was er laatst nog...
Koelkasten zijn leuk, vooral als ie naar 3 hoog moet en de koelkast 2 meter hoog is
De bezorgers van mijn koelkast vonden het ieder geval niet beter dan een wasmachinequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Blij dat ik een benedenwoning heb![]()
Trouwens, vind dat nog beter met een koelkast dan met een wasmachine, dat zijn pas zware lompe krengen.
* meld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Poit het volgende:
Wie gaat er mee??
48 eps zijn 2 seizoenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
* meld.
Ik las net wat over lost. Er komen nog 3 seisoenen aan. In totaal nog 48 eps.
3 * 16quote:
Ze doen al 3 seizoenen lang 24 afleveringen, dat veranderen ze nu dus naar 16?quote:
Niet bij mij zijn waarom. Ik denk zelf dat ze liever de tijd hebben een goed verhaal als afsluiter te verzinnen ipv maar 24 eps te moeten vullen per jaar. Verder kan ik het zo snel even niet vinden .quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze doen al 3 seizoenen lang 24 afleveringen, dat veranderen ze nu dus naar 16
Waar gaan we heen? En de zon is hier alweer plaats aan het maken voor donkere wolkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Poit het volgende:
Pff, trek in een lekker koud pilsje in de zon. Beetje naar het vrouwelijk schoon kijken..
Wie gaat er mee??
Net van terras in Leiden. Maar wat extra biertjes kunnen er nog wel in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Poit het volgende:
Pff, trek in een lekker koud pilsje in de zon. Beetje naar het vrouwelijk schoon kijken..
Wie gaat er mee??
Ze wilt neuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Niet bij mij zijn waarom. Ik denk zelf dat ze liever de tijd hebben een goed verhaal als afsluiter te verzinnen ipv maar 24 eps te moeten vullen per jaar. Verder kan ik het zo snel even niet vinden .
[afbeelding]
Ook al aan het klussen johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef Chanty87 het volgende:
M'n gordijnen hangen![]()
Straks m'n tv meubel verder overspuiten, en kijken of m'n bureau ook overgespoten kan worden ivm tijd/zin/weer. Als alles klaar is zal ik eens foto's maken
Tis geen R&P hierquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef koei het volgende:
Gamedemon, zo'n plaatje plaats je toch niet
Is de Paus katholiek Rayman?quote:
Ik vreet altijd een zak Tortillia chips op, ben ik zo van me kater afquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Niet slapen als je flink heb gedronken helpt goed tegen katers.
Haha, ook al had je dat wat eerder gezegd was ik met je mee gegaan, ben daar zo lang niet meer geweestquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Tain het volgende:
Saai hier...
Iemand zin in wat spannends? Gaan we naar de efteling
Vind die langnek ding al eng.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Tain het volgende:
Saai hier...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Tain het volgende:
Saai hier...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil wel, maar het is voor mij net iets te ver weg![]()
Ik ga mee. Ergens in september? Durf dan wellicht niet meer in de Python en de Vliegende Hollander met al die storingen de laatste tijd maar ga dan zeker wel mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:12 schreef Tain het volgende:
Maar serieus efteling meet? Wanneer schikt het voor iedereen?
Gewoon een nieuwe kamerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty, vraagje...
Ben je nu eigenlijk aan het verhuizen/verbouwen of heb je een andere kamer gekregen of iets? Geen idee eigenlijk wat je aan het uitspoken bent maar de updates verraden iedere keer net weer iets.
Ah kijk, nu zeg je tenminste dat je niet komtquote:dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:[/b]
Ik wil wel, maar het is voor mij net iets te ver weg![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah kijk, nu zeg je tenminste dat je niet komt![]()
Waar staat je xbox?!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe kamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen dat groene deel van mijn (ontzettend onhandige
) bureau moet nog overgespoten worden, ik moet nog een nieuwe lamp en die Coca-Cola spiegel wordt ook nog vervangen (maar niet weggegooid natuurlijk!). Verder heb ik nog een kastje nodig voor al mijn papieren zooi en m'n cd's moet ik ook nog ergens kwijt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Laniboekje het volgende:
Je hebt dezelfde tv als mij Chanty!
Zie ik eruit als een Xbox gamer?quote:
In een dorp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:23 schreef Roi het volgende:
Mooi (tv) meubel! Waar woon je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |