Hoezo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Meddo het volgende:
Nooit gedacht dat het aan jezelf kan liggen?
En waar dan nu?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Roi het volgende:
Geskimmed. Echt waar, ongelovelijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt nooit meer ergens pinnen!
Pinpas geskimmed..
Echt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ze moeten toch echt duidelijk je pincode zien
Nee ik heb weer een brief gehad van de ABN en daar staat het duidelijk in dat mijn rekening weer is geblokkeerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je niet gewoon een (ex)vriendin die je bankrekening plundert?![]()
Banken betalen terug. Het is wel kut en zonde van je tijd, maar het is niet zo dat je je geld kwijt bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef IHVK het volgende:
Pff, het lijkt me echt kut. Loop je je de tering te werken voor een beetje geld.
en hoe kom je dan aan contant geldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Eigen schuld.
Moet je maar contant betalen.
Jezelf aanbieden achter het station...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
en hoe kom je dan aan contant geld![]()
Met je rekeningnummer en paspoort naar je bank gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
en hoe kom je dan aan contant geld![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef lj_lightning het volgende:
Of ben jij zo'n type die telkens bij het pinnen zn pincode hardop opnoemt?![]()
Oh ok, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Banken betalen terug. Het is wel kut en zonde van je tijd, maar het is niet zo dat je je geld kwijt bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |