Nouja, als je zo'n uitspraak doet:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah ja, exemplarische voorbeelden kan ik zo niet geven. Het is meer een over langere tijd opgedane indruk van allerlei figuren hier. Wat voor soort voorbeelden had je in gedachten?
ga ik er eigenlijk vanuit dat je ook voorbeelden hebt, zodat ik me er iets bij voor kan stellen.quote:De mate van frustratie varieert nogal, vind ik. En de uitingen ervan nog meer, zowel aan de ongefrustreerde kant van het spectrum als aan de zijde van de hyperfrusties.
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, als je zo'n uitspraak doet:
[..]
ga ik er eigenlijk vanuit dat je ook voorbeelden hebt, zodat ik me er iets bij voor kan stellen.
Wat vind je van m'n poging?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Lul je daar maar eens uit!
Dat zou waarschijnlijk virtuele zelfmoord zijn ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandig.
Snaaks.quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Gered door de gong.
[afbeelding]
'truste!
Doe m maar achter de schermen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe m maar achter de schermen.
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mjah, het valt wel te bekijken maar dan vallen er weer een paar bans.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mjah, het valt wel te bekijken maar dan vallen er weer een paar bans.
Als er zo'n lijstje komt te staan is het wel meteen de moeite waard!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.
Ah, post die frustratie-index dan gewoon maar hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.
Helaasch is Sigme gaan slapen zonder die te posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ah, post die frustratie-index dan gewoon maar hier.
Sigme moet morgen gestraft wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Helaasch is Sigme gaan slapen zonder die te posten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |