quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef PM-girl het volgende:
En Thies staat bijna denk ik, of niet?Zoals hij zich optrekt aan de deur?
Erg he?!quote:Zijn wethouder-Hekking-skills heeft hij nog zie ik
Motorcycle driver van Satriani.quote:
Eigenlijk moet ik ook niet in dit topic kijken ook he...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:27 schreef Sugar het volgende:
Goed van Mika, leuk!
Koken met sterren Storm
fons, wat gaat dat al goed zeg!quote:The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Je zingt dat Maud een 'bol hoofdje' heeft!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:15 schreef chacama het volgende:
Beetje korrelig, maar de tekst legt uit wat er gebeurt
Die uitdrukking heb ik aan Fleur te danken. Die zingt op je holle boofje. Dus maar de eerste letters omgedraaid, dan lijkt het tenminste nog ergens op....quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef bixister het volgende:
moonah, ik kan je filmpje niet zien.(er staat iets als 'file no longer exists').
en chacama ja, "op je bolle hoofdje" is voor mij ook een nieuwe uitdrukking.maar ja, of 'boze bolletje' nou zoveel beter is.
![]()
maria, wat ben je toch een lekkere kletstante keukenprinses!
Jeutje! Geweldig! Ik ben echt verbaasd over zo'n goed geheugen, dat hij zo'n lang verhaal zo'n beetje woordelijk kan reproduceren. En wat klinkt hij heerlijk eigenwijs met die intonaties en de boekentaal!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:44 schreef bixister het volgende:
hij leest me dan soms hele boeken 'voor'. vandaag was 't wel een erg lang verhaal dat hij echt zo goed als helemaal uit z'n hoofd bleek te kennen.
Wiew een echt jochie die Storm. Lijkt Mikael welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Sugar het volgende:
Owlet, doet Ronja niet zulke dingen? Storm is volgens mij echt erg.![]()
Uh-huh.quote:
Ja! Écht!quote:
die is echt helemaal geweldig!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Sugar het volgende:
Wat een leuk filmpje van Fons! En wat kijkt zijn vader ook af en toe trots of je wel filmt wat een geweldig ritmegevoel zijn zoon heeft.![]()
![]()
Maria in gesprek met vingerpopje Sinterklaas
Mikael normaal ook niet zo lang hoor. Maar nu was ie op dreef en deed ie alles wat ik vroeg. Hij weet nog veeeel meer maar dat wist ik zo snel nietquote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef pinquit het volgende:ben je gek?
van wie heeft ie dat nouweer
mikael is echt keislim zegmax heeft daar nooit zin in
dat taartfilmpjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef Sugar het volgende:
Lief filmpje van Piet en Anna die hard moet lachen.![]()
Mikael, knapperd!![]()
Storm zegt Bob de Bouwer![]()
Het is echt zo, horen jullie het ook?
En hij kan zo knap spelen met een houten taartje.
Wat schattig!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef owlet het volgende:
We hebben een nieuwpoesje
en Ronja is uren zoet met spelen.en ja, de bankleuning weet ook dat we katten in huis hebben
![]()
Overigens deed ze een paar maanden terug wat minder voorzichtig met onze andere kat. We zaten er in het begin nog erg bovenop om haar in te tomen als ze te ruw speelde maar dan moet je geen kat hebben die juist erg graag ruw speelt. Nog steeds stoeien ze elke dag zo hard dat als iemand het zou zien ik de dieren- en/of kinderbescherming op de stoep zou hebben vrees ik![]()
Maar metkittentje
is ze er lief.
Aaaah ik vind Ronja leuk. Dat haarquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef owlet het volgende:
We hebben een nieuwpoesje
en Ronja is uren zoet met spelen.
O, dat heb ik ook altijd gewild.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:05 schreef owlet het volgende:
Een nakerd inderdaad, BM.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef bixister het volgende:
menicole, ik vind 't er wat eng uitzien, strakt bijt de hond in z'n enthousiasme een keer te gretig.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:36 schreef Jelief het volgende:
Fonske wat doe je dat goed! En BM wat heerlijk dat je hem gewoon aan kunt (en wilt!) laten klooien. (dat is hollands voor lekker laten doen wat hij doet)
Emma zingt Jan huigen maar weet de tekst niet meer helemaal.
klik
Echt meisjes!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:16 schreef Djeez het volgende:
Ingrid, Kim en ik waren vandaag op visite bij Noli en co. Kim had de grootste lol met Hanne, getuige het volgende filmpje!
Ja echt leuk! Kim kijkt nu wel vaker in de wc ... Wie weet wil ze Hanne na doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:05 schreef Noli. het volgende:
LOL!
Stelletje tuttebollen ook.![]()
Hanne mept aan het eind Kim bijna in het gezicht met dat boekje!
Zo leuk dat ze nu steeds echt samen aan het spelen zijn en Kim praat ook steeds beter zeg!
Door de vele achtervolgingen verbrandt ze haar eten snelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:36 schreef RockabeIIa het volgende:Volgens mij krijgt Pien niet genoeg te eten KP <3
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:20 schreef Sugar het volgende:
Die Ilse, wat lief.Die ongecontroleerde beweginkjes nog.
![]()
![]()
Zie hier Storm de Verschrikkelijke
Wees gewaarschuwd.
Zo lief, hèquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef Vivi het volgende:
Het is gelukt! Mijn eerste filmpje evah![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |