Wat schattig!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef owlet het volgende:
We hebben een nieuwpoesje
en Ronja is uren zoet met spelen.en ja, de bankleuning weet ook dat we katten in huis hebben
![]()
Overigens deed ze een paar maanden terug wat minder voorzichtig met onze andere kat. We zaten er in het begin nog erg bovenop om haar in te tomen als ze te ruw speelde maar dan moet je geen kat hebben die juist erg graag ruw speelt. Nog steeds stoeien ze elke dag zo hard dat als iemand het zou zien ik de dieren- en/of kinderbescherming op de stoep zou hebben vrees ik![]()
Maar metkittentje
is ze er lief.
Aaaah ik vind Ronja leuk. Dat haarquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef owlet het volgende:
We hebben een nieuwpoesje
en Ronja is uren zoet met spelen.
O, dat heb ik ook altijd gewild.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:05 schreef owlet het volgende:
Een nakerd inderdaad, BM.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef bixister het volgende:
menicole, ik vind 't er wat eng uitzien, strakt bijt de hond in z'n enthousiasme een keer te gretig.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:36 schreef Jelief het volgende:
Fonske wat doe je dat goed! En BM wat heerlijk dat je hem gewoon aan kunt (en wilt!) laten klooien. (dat is hollands voor lekker laten doen wat hij doet)
Emma zingt Jan huigen maar weet de tekst niet meer helemaal.
klik
Echt meisjes!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:16 schreef Djeez het volgende:
Ingrid, Kim en ik waren vandaag op visite bij Noli en co. Kim had de grootste lol met Hanne, getuige het volgende filmpje!
Ja echt leuk! Kim kijkt nu wel vaker in de wc ... Wie weet wil ze Hanne na doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:05 schreef Noli. het volgende:
LOL!
Stelletje tuttebollen ook.![]()
Hanne mept aan het eind Kim bijna in het gezicht met dat boekje!
Zo leuk dat ze nu steeds echt samen aan het spelen zijn en Kim praat ook steeds beter zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |