Das al snel als het tussen jullie beide in moetquote:
Die smilie ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och ik pas me wel weer aan. Ga maar bij Leonieke in de buurt. [afbeelding]
pm dan maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh als ik dat hier zet weet gelijk iedereen het.![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh als ik dat hier zet weet gelijk iedereen het.![]()
Gezellig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]kom t weekend ffkes naar mijn ouders toe. Eventjes ertussenuit en genieten van dat mooie Limburg
Waar wil je gaan werken op de Saroleastraat, daar heb ik ook nog ooit gewerkt bij de Xenos toen die nog in t gebouw zat waar JP ook gezeten heeft.
JP was een kledingwinkel die t pand overgenomen heeft van de Xenos.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.Dadelijk wonen je ouders bij mij in de buurt.
Dichtbij het coriocenter.
Ik weet niet wat JP is.Waar de Xenos eerst lag weet ik dan nog wel.
Jah euh weet niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ynske, wanneer gaan we de Gaiapark meet doen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jah euh weet niet?
ik kom iig niet naar Artis de 18e
omdat ik naar alle waarschijnlijkheid moet werkenquote:
Ja zeg, als ik nu zeg je zit warm of er tegenover, dan weet je gelijk waar .quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
JP was een kledingwinkel die t pand overgenomen heeft van de Xenos.
Hmmm dichterbij t corio... Kledingwinkel? Of de Hema
Ik ga ook met de trein hoor, als ik nu nog gaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik naar alle waarschijnlijkheid moet werken
en niet met de auto naar amsterdam durf![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja zeg, als ik nu zeg je zit warm of er tegenover, dan weet je gelijk waar .![]()
Maar uhh nee, geen kledingwinkel en geen Hema.
Have fun.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef leonieke het volgende:
Oeh, het gaat over slimme autisten op tv. Even kijken
jah euhm sorry enzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga ook met de trein hoor, als ik nu nog ga
Parkeer je toch net buiten amsterdam?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik naar alle waarschijnlijkheid moet werken
en niet met de auto naar amsterdam durf![]()
Dankje, hoop dat het dit keer beter gaat dan mijn baan bij tmobile.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah euhm sorry enzo
ik weet t echt niet, ben niet zo gezellig geloof ik
Je moet nog een beetje wennen hier en zo he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah euhm sorry enzo
ik weet t echt niet, ben niet zo gezellig geloof ik
Net waren het nog kinderenquote:
Als het mijn schuld is durf ik dat gerust te bekennen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net waren het nog kinderen![]()
maar NOOIT is het eens JOUW schuld hmmm?
Wanouweer?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het mijn schuld is durf ik dat gerust te bekennen hoor. Die kinderen zijn mijn schuld niet, ik kan makkelijk zonder sex
.
Ik heb een borduurwerk gemaakt waar mijn buurmeisje helemaal weg van was (enig idee hoeveel uur werk er in een beetje formaat borduurwerk zit? ). Heb ik in laten lijsten (da's duur) en haar voor haar verjaardag gegeven met het vriendelijke verzoek dat als ze het zat was het niet weg te gooien... Ik heb het dus zojuist van de vuilnisbak gered
.
Pas je wel een beetje op jezelf en zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Zometeen naar de dokter. Gisteren zoveel last gehad van hoofdpijn na werk. En dat van 3 uurtjes werken. Ik vraag me af wat er niet goed zit hierboven.
Goede chinees geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Zometeen naar de dokter. Gisteren zoveel last gehad van hoofdpijn na werk. En dat van 3 uurtjes werken. Ik vraag me af wat er niet goed zit hierboven.
Ennuh, thanks Fles.
Vanuit Saturnus gezien? Waarschijnlijk welquote:
B. is een vrouw he, vanuit Venus gezien dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Saturnus gezien? Waarschijnlijk wel
Ow dan wordt het al iets lastigerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
B. is een vrouw he, vanuit Venus gezien dus
Haha.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Saturnus gezien? Waarschijnlijk wel
Hoe weet jij zo zeker dat ik een vrouw ben. Hier op fok! kan men je alles wijsmaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
B. is een vrouw he, vanuit Venus gezien dus
Agent Orange, denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil weten hoe dat onkruidspul ookal weer heette. Dat zij gebruikten op hun grond.
Wil nu graag ook eens goed spul dat onkruid kapot maakt.
Precies, ik ben een pinguin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat ik een vrouw ben. Hier op fok! kan men je alles wijsmaken.![]()
![]()
napalm werkt primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha.![]()
Gekke fles,
Ik wil weten hoe dat onkruidspul ookal weer heette. Dat zij gebruikten op hun grond.
Wil nu graag ook eens goed spul dat onkruid kapot maakt.
Vast wel, maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat ik een vrouw ben. Hier op fok! kan men je alles wijsmaken.![]()
![]()
"I love the smell of Napalm in the morningquote:
Ja hoor. Kleedt u zich maar even uit en neemt u maar plaats op de behandeltafel. Op de rug graagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
Kunnen jullie nu even serieus doen ja
Kleedt u maar uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Kleedt u zich maar even uit en neemt u maar plaats op de behandeltafel. Op de rug graag
Ziet u, er is wat twijfel ontstaan over uw geslacht, en dokter Marc en ik willen graag die twijfel even uit de wereld helpen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
"I love the smell of Napalm in the morning"
Ga nou maar liggen jaquote:
Mocht nou blijken dat je eigenlijk een alien bent, dan waarschijnlijk niet inderdaadquote:En jullie zijn deskundig genoeg om mij te onderzoeken??
No problemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kleedt u maar uit?![]()
En jullie zijn deskundig genoeg om mij te onderzoeken??
Hoe laat moet je naar de huisarts?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Over 45 minuutjes weer huiswaarts.
Zonder kleren? Is wel erg koud hoor.quote:
quote:Mocht nou blijken dat je eigenlijk een alien bent, dan waarschijnlijk niet inderdaadMaar dan zien we dan wel weer he?
Nu vraag ik me af hoe jullie zouden gaan onderzoeken, alleen kijken of???????quote:
Tof. Internet in de wachtkamer van de huisarts.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Tuurlijk wel, je met er even niet recht onder gaan staan als het valt, maar verder kan dat prima hoorquote:
Tante Kuukske, proficiat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Nee natuurlijk niet. Tenminste, als mocht blijken dat je geen alien bent dan hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Nu vraag ik me af hoe jullie zouden gaan onderzoeken, alleen kijken of???????
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je met er even niet recht onder gaan staan als het valt, maar verder kan dat prima hoor
Roundup: http://www.roundup.com/quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar is ze.
Kan jij mij vertellen wat jij gebruikt om het onkruid weg te krijgen??
Al terug. Ben nu op mijn werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe laat moet je naar de huisarts?
Via de telefoon. Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof. Internet in de wachtkamer van de huisarts.
Ik kom niet verder dan een Libelle uit 1977.
Is zoiets wel legaal in Nederland?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Roundup: http://www.roundup.com/
Mijn ma gebruikt altijd deze soort![]()
Het is toch niet voor het gras, he? Want met Roundup is het gras ook weg. Als het voor in het gras is, moet je het maar laten weten dan gaat mijn ma in haar tuinhuis kijken wat het merk is
Dus als ik een alien ben blijft het wel bij kijken? Waar bazeer je dan op of ik er een ben ja of te nee?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Tenminste, als mocht blijken dat je geen alien bent dan he
Dankje!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
Tante Kuukske, proficiat.![]()
Hoe is het verder met je??
Roundup, check.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Roundup: http://www.roundup.com/
Mijn ma gebruikt altijd deze soort![]()
Het is toch niet voor het gras, he? Want met Roundup is het gras ook weg. Als het voor in het gras is, moet je het maar laten weten dan gaat mijn ma in haar tuinhuis kijken wat het merk is
Doe eens meteen bellen dan. Zeker die foto's kan even duren en bloed moet onderzocht worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al terug. Ben nu op mijn werk.
Ik heb een verwijskaart voor de röntgenmeneer om een foto te maken van mijn schedeltje, en een bloedprikformulier. Dus dat gaan we deze week maar eens regelen.
Verder eh, ja.. rustig beginnen met werken. Uurtje per dag, soms anderhalf. Dan 2... en zo rustig opbouwen.
Ik rijd er voor naar Belgie anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is zoiets wel legaal in Nederland?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is zoiets wel legaal in Nederland?
Geef jij licht in het donker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd er voor naar Belgie anders.
Maar goed, een kennis van me heeft goed spul uit de industrie, dus dat helpt ook prima. Er hoeft geen gras te staan, dus alles is geoorloofd
Beterschap meid.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al terug. Ben nu op mijn werk.
Ik heb een verwijskaart voor de röntgenmeneer om een foto te maken van mijn schedeltje, en een bloedprikformulier. Dus dat gaan we deze week maar eens regelen.
Verder eh, ja.. rustig beginnen met werken. Uurtje per dag, soms anderhalf. Dan 2... en zo rustig opbouwen.
Ik ga zo weer naar huisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
Doe eens meteen bellen dan. Zeker die foto's kan even duren en bloed moet onderzocht worden.
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
Beterschap meid.![]()
Snel bellen hoor, er moet toch echt eens goed naar gekeken worden.
Ik ga naar Lanaken.![]()
![]()
lol, mijn ma vertelde net dat een collega van haar onkruid in het gras had (mijn ma werkt in een tuinbouwbedrijf, he) en alles met roundup heeft gespoten. Gras ook wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Roundup, check.
We rijden zo naar Lanaken, kijken of ze het daar hebben.
Nee het is niet voor gras. En als dan mag het ook weg.
Hoorde ook al zoiets van javelwater, nog nooit van gehoord.![]()
Nee, de kat van de buren welquote:
Goed zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga zo weer naar huis. Daar even rustig afspraak maken voor de foto. Ik woon vlakbij het ziekenhuis dus bloed is zo geprikt.
Het is legaal, en het schijnt een stuk minder schadelijk te zijn dan andere bestrijdingsmiddelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:ik smokkel het toch binnen.
Lang leve de open grenzen.![]()
Ja, met rustig aan doen en regelmatig nog rusten komt het wel goed. Toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
Goed zo
Je moet er nu toch wel eens vanaf namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |