Hoe laat kom jij dan? Ik ben ook wel wat eerder denk.quote:
Is er al zoveel uit dat we iets over de kleur van de sokjes kunnen vernemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Dan het nieuws: m'n schoonzusje ligt te bevallen, as we speak.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al zoveel uit dat we iets over de kleur van de sokjes kunnen vernemen?
Oh dan ben ik er ook wel. Moet nog wel ff bij de MM een fototasje voor mn pa kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga rond 5 uur (misschien nog eerder) een trein hebben. En dan rond de 40? minuten later geloof ik.
En een nieuw neefje of nichtje begrijp ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
Kuuks en ik arriveren 18.20.
En mogelijkerwijs heb ik wat te vieren, want daarvoor tweede gesprek bij een potentiële nieuwe werkgever.
Tegen de tijd dat daar iets over te zeggen is, is alles er doorgaans al uitgedingest (heb ik van horen zeggen)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er al zoveel uit dat we iets over de kleur van de sokjes kunnen vernemen?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
of is dat nou de vrouw van een broer van Kuuk die aan het persen is?
Ja, jij met je noodluikjeskwartetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat daar iets over te zeggen is, is alles er doorgaans al uitgedingest (heb ik van horen zeggen).
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er ook wel. Moet nog wel ff bij de MM een fototasje voor mn pa kopen.
Voor een fototasje van een paar tientjes zal het me weinig rottenquote:
Dat heb ik ook ergens gelezen. Ik heb geen flubberkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij met je noodluikjeskwartetdat telt niet hoor
Nopezquote:
Ik moet nu ongeveer vertrekken... Nog geen idee dus of ik hem al dan niet overleefquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je de tandarts overleefd hebt?
Oh nou, volgende keer spreken we dan gewoon af in eoa schrale tent in Meersel-Dreef, en dan blijven we bij JD en Kuuk slapen, leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ik heb het er gisteren écht nog eens over gehad, maar het zal er niet inzittenUit de grond van mijn hart, ik vind het écht jammer. Maar jullie zullen kunnen vieren dus
![]()
oh okee, sterkte maar vast danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nu ongeveer vertrekken... Nog geen idee dus of ik hem al dan niet overleef![]()
Idd jammer, de volgende keer dus bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ik heb het er gisteren écht nog eens over gehad, maar het zal er niet inzittenUit de grond van mijn hart, ik vind het écht jammer. Maar jullie zullen kunnen vieren dus
![]()
Goeie deal! Meersel-Dreef is goed te fietsen van hieruit, en tegenwoordig gaat er zelfs zoeen ikwileenlijnbuszijnmaarikbeneentaxibusje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, volgende keer spreken we dan gewoon af in eoa schrale tent in Meersel-Dreef, en dan blijven we bij JD en Kuuk slapen, leuk
Wat voor een plaat heb je dan voor je kopquote:Dief probeerde agent onder trein te duwen in Brussel
Een dief heeft in het Centraal Station geprobeerd een agent van de Brusselse politie onder een aankomende trein te duwen. De man was net betrapt bij een diefstal en probeerde aan de agenten te ontkomen.
--- rest verhaal ----
Nadien gingen de agenten met de gestolen tas naar het slachtoffer maar zij weigerde de agenten te geloven en maakte een hoop amok. Volgens haar probeerden de politiemannen haar op te lichten en zelfs toen ze de politiekaarten en identiteitskaarten van de agenten had gezien, bleef ze achterdochtig. Desondanks konden de agenten haar tas terugbezorgen.
quote:
Hoe bedoel je veralgemenen?quote:
Tsss, beetje eisen stellen ook nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]Strakjes, eerst moeten de aardappelen nog gaar, zijn ze veel lekkerder
.
Happen jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je veralgemenen?
Ik heb het trouwens overleefdMoet nu wel nog drie uur wachten om te eten
Dat mag ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tsss, beetje eisen stellen ook nog
Ik heb anderhalve verdoving gekregen omdat de tandarts direct zag dat ik niet op mijn gemak was (wat een understatementquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Happen ja
Veel last gehad van de behandeling of viel het toch mee?
Doe je goed, totale controle over het procesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat mag ik.
Aangezien ik zelf de boodschappen moet doen, zelf voorbereidingen treffen en zelf koken. Dan gaan we het gezamelijk naar binnen schuiven en daarna mag ik dan weer zelf de rotzooi opruimen.
Life's just great.
Is jouw dochter niet groot genoeg om bv te helpen opruimen/afwassen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat mag ik.
Aangezien ik zelf de boodschappen moet doen, zelf voorbereidingen treffen en zelf koken. Dan gaan we het gezamelijk naar binnen schuiven en daarna mag ik dan weer zelf de rotzooi opruimen.
Life's just great.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve verdoving gekregen omdat de tandarts direct zag dat ik niet op mijn gemak was (wat een understatement). De tand moest niet ontzenuwd worden
dus na 35minuten was ik er van af. Toch te lang geduurd naar mijn goesting hoor.
Vast wel, maar dan passen er maar 5 dingen in de vaatwasserquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is jouw dochter niet groot genoeg om bv te helpen opruimen/afwassen?
Ah kquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan passen er maar 5 dingen in de vaatwasser. Ik ben eigenlijk gewoon een controlfreak
.
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Je bent er voorlopig weer vanaf dus
Je gaat weer wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderen![]()
Ja, doei hoor![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderen![]()
Ja, doei hoor![]()
das nu t enige waar ik niet bang voor benquote:
Nou, klaarkomen is prettiger jaquote:
Ik zou gewoon maar gaan, bespaart je een hoop ellende en het valt reuze meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:55 schreef leonieke het volgende:
Ik denk er wel nog even over na. Tijdens mijn volgend verlof (ergens rond nieuwjaar) misschien
mama voelt zich betrapt met iets trillends in haar broekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef es70 het volgende:
Kinderen.
Ik schrik me altijd de blubber als mijn telefoon gaat als ik 'm in mijn broekzak heb (iedereen heeft zo zijn afwijkingen).
Tijdens het eten was het dus weer eens raak, brrrr + leuk melodietje... Aargghhh.
Nina: Ah, trilfunctie zeker. En ze trok echt zo'n hoofdje, alleen het traantje ontbrak er nog aan
.
Nou, ik heb nooit de gewoonte gehad om met een vibrator in mijn broekzak rond te lopen dus ik schrik gewoon als er onverwacht een trilalarm afgaat... Ik schijn daar dus ook niet aan te wennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mama voelt zich betrapt met iets trillends in haar broek
Ik wel, maar dat is waarschijnlijk omdat het maar 1 keer is gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens op betrapt ben geweest
Mja, dat dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is waarschijnlijk omdat het maar 1 keer is gebeurd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
of ja, ik ook![]()
Maar dat staat los van Es hoor![]()
zoo, lul jezelf even lekker vast anders![]()
Echt nietquote:
Ooohhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet, jij loopt net te nekken, je denkt toch zeker niet dat ik dan wil zoenen, yuk
.
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
Wist je dat als je hoofdhuid verbrand is dat het dan verdomd hard jeukt
Neuh, maar dan heeft het bij Nina ook vast gejeukt toen alle scheidingen van haar vlechtjes verbrand warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
Wist je dat als je hoofdhuid verbrand is dat het dan verdomd hard jeukt
vast wel, tenminste das bij mij nu t probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, maar dan heeft het bij Nina ook vast gejeukt toen alle scheidingen van haar vlechtjes verbrand waren.
Nina heeft een stoere pet gehad van mijn schoonmoeder, ze wou 'm gisteren geloof ik ophouden in bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Petjes zijn cool
Niet altijd, maar soms wel
Dat zeg ik, bij een beetje knappe meid geeft het zo'n tof stoer ondeugend accentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina heeft een stoere pet gehad van mijn schoonmoeder, ze wou 'm gisteren geloof ik ophouden in bed.
Toch 's een foto van maken, staat haar leuk.
Vooral in combinatie met het (beetje erg korte) rokje dat ze zelf heeft uitgezocht en dat ze van Pat eigenlijk niet mocht hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij een beetje knappe meid geeft het zo'n tof stoer ondeugend accent
ja maar ja maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd jammer, de volgende keer dus bij jou in de buurt
JAaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Ben je zaterdag in Heerlen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaahzaterdag heerlen verkennen
En welke job zou het zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je zaterdag in Heerlen?
zaterdag is mijn jongste jarig, maar een kleine kans dat ik er dan ben.
Maar misschien ga ik er wel weer werken.In de saroleastraat.
Weet ik pas over 2wkn ongeveer.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je zaterdag in Heerlen?
zaterdag is mijn jongste jarig, maar een kleine kans dat ik er dan ben.
Maar misschien ga ik er wel weer werken.In de saroleastraat.
Weet ik pas over 2wkn ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |