Je gaat weer wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderen![]()
Ja, doei hoor![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderen![]()
Ja, doei hoor![]()
das nu t enige waar ik niet bang voor benquote:
Nou, klaarkomen is prettiger jaquote:
Ik zou gewoon maar gaan, bespaart je een hoop ellende en het valt reuze meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:55 schreef leonieke het volgende:
Ik denk er wel nog even over na. Tijdens mijn volgend verlof (ergens rond nieuwjaar) misschien
mama voelt zich betrapt met iets trillends in haar broekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef es70 het volgende:
Kinderen.
Ik schrik me altijd de blubber als mijn telefoon gaat als ik 'm in mijn broekzak heb (iedereen heeft zo zijn afwijkingen).
Tijdens het eten was het dus weer eens raak, brrrr + leuk melodietje... Aargghhh.
Nina: Ah, trilfunctie zeker. En ze trok echt zo'n hoofdje, alleen het traantje ontbrak er nog aan
.
Nou, ik heb nooit de gewoonte gehad om met een vibrator in mijn broekzak rond te lopen dus ik schrik gewoon als er onverwacht een trilalarm afgaat... Ik schijn daar dus ook niet aan te wennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mama voelt zich betrapt met iets trillends in haar broek
Ik wel, maar dat is waarschijnlijk omdat het maar 1 keer is gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens op betrapt ben geweest
Mja, dat dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is waarschijnlijk omdat het maar 1 keer is gebeurd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
of ja, ik ook![]()
Maar dat staat los van Es hoor![]()
zoo, lul jezelf even lekker vast anders![]()
Echt nietquote:
Ooohhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet, jij loopt net te nekken, je denkt toch zeker niet dat ik dan wil zoenen, yuk
.
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
Wist je dat als je hoofdhuid verbrand is dat het dan verdomd hard jeukt
Neuh, maar dan heeft het bij Nina ook vast gejeukt toen alle scheidingen van haar vlechtjes verbrand warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
Wist je dat als je hoofdhuid verbrand is dat het dan verdomd hard jeukt
vast wel, tenminste das bij mij nu t probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, maar dan heeft het bij Nina ook vast gejeukt toen alle scheidingen van haar vlechtjes verbrand waren.
Nina heeft een stoere pet gehad van mijn schoonmoeder, ze wou 'm gisteren geloof ik ophouden in bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Petjes zijn cool
Niet altijd, maar soms wel
Dat zeg ik, bij een beetje knappe meid geeft het zo'n tof stoer ondeugend accentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina heeft een stoere pet gehad van mijn schoonmoeder, ze wou 'm gisteren geloof ik ophouden in bed.
Toch 's een foto van maken, staat haar leuk.
Vooral in combinatie met het (beetje erg korte) rokje dat ze zelf heeft uitgezocht en dat ze van Pat eigenlijk niet mocht hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij een beetje knappe meid geeft het zo'n tof stoer ondeugend accent
ja maar ja maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd jammer, de volgende keer dus bij jou in de buurt
JAaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Ben je zaterdag in Heerlen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaahzaterdag heerlen verkennen
En welke job zou het zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je zaterdag in Heerlen?
zaterdag is mijn jongste jarig, maar een kleine kans dat ik er dan ben.
Maar misschien ga ik er wel weer werken.In de saroleastraat.
Weet ik pas over 2wkn ongeveer.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je zaterdag in Heerlen?
zaterdag is mijn jongste jarig, maar een kleine kans dat ik er dan ben.
Maar misschien ga ik er wel weer werken.In de saroleastraat.
Weet ik pas over 2wkn ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |