quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Apfelstrudel, met warme vanille saus en slagroom. OMG.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Apfelstrudel, met warme vanille saus en slagroom. OMG.
ttsss...ne-heej....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef covie het volgende:
[..]
een meloen?
wat moesten we daar ook alweer mee doen?
was jij gister bij de macquote:
jammer zag een onwijs mooie dame die een beetje wat van jou weg hadquote:
ik wilde het usergedeelte eigenlijk hetzelfde doen als in dit topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
hij is echt vet![]()
alleen je moet hem wel kunnen aanpassen. zoals nieuwe fokkers in de OP etc
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
jammer zag een onwijs mooie dame die een beetje wat van jou weg had
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wilde het usergedeelte eigenlijk hetzelfde doen als in dit topic
maareeuuhhh..tis wel bijna september.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]ik help je wel als ik thuis ben
@ juon, jammer![]()
jaaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareeuuhhh..tis wel bijna september.....![]()
![]()
![]()
Slagroom van de delifrancequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[afbeelding]
trouwens.....tijdens onze korte maar krachtig bezoek aan Amerika ben ik natuurlijk naar STARBUCKS gegaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nice!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[img=578xnull]http://i13.tinypic.com/4qd9w8y.jpg[/img]
trouwens.....tijdens onze korte maar krachtig bezoek aan Amerika ben ik natuurlijk naar STARBUCKS gegaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé JJ, Fruts vertelde dat je alleen maar daar naar binnen mag (Schiphol) voor Europese vluchten?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[img=578xnull]http://i13.tinypic.com/4qd9w8y.jpg[/img]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat weet hij dus van mij.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hé JJ, Fruts vertelde dat je alleen maar daar naar binnen mag (Schiphol) voor Europese vluchten?!![]()
Weet jij waarom dat is?
Weet ik, dat zei hij er netjes bij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat weet hij dus van mij.....
quote:..toen we op Schiphol aankwamen ging ik meteen op zoek maar ja...tis idd alleen voor europese vluchten, geen idee waarom maar je kunt je voorstellen hoe zwaar teleurgesteld ik was...![]()
![]()
![]()
precies..je moet eerst door de douane heen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, dat zei hij er netjes bij...![]()
[..]
![]()
Gelukkig vlieg ik via MADRID = SPANJE = EUROPA, naar Chili, dus ik moet er wel inkomen dan lijkt me!![]()
Voor intercontinentale vluchten moet je direct na de douane een andere kant op toch?![]()
Het is toch niet zo dat je er wel kan komen, maar dat men aan de deur naar je ticket vraagt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |