ah, je mag alleen \'discussieren\' als je het er mee eens bent. Beetje sovjet achtige praktijken nietwaar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef Salvad0R het volgende:
Als jullie allemaal geloven dat WTC 1, WTC 2 & WTC 7 niet door controlled demolition naar beneden zijn gehaald, dan zijn jullie het inderdaad niet eens waard om discussie mee te voeren.
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden, bekijk de instort-processen nog eens met een kritisch oog.
Dat is geen natuurlijke instorting.
Elke worst met een béétje hersens ziet dat in.
Kan je aankomen met allerlei slap gelul over dat staal verzwakt wordt bij 1000 graden... Het WTC complex was er op gebouwd om dat allemaal te weerstaan.
Nogmaals, discussies voeren met zulke ignorant idioten heeft wat mij betreft geen zin. Mensen die er toe doen weten wel beter.
Nee, dat is per definitie ju8ist niet zo. En als je dat niet begrijpt dan moet je anderen al helemaal niet beschuldigen van meervoudige moord. Dan moet je eerst je natuurkunde bijspijkeren. Leuk dat je het overneemt van andere websites. maar het is 1 grote onzin, natuurkundig gezien. Of de regering erachter zit geen idee, maar kom ieder geval met een theorie dat haalbaar is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Salvad0R het volgende:
yeah, maar een gebouw kan niet Freefallen als het op natuurlijke wijze instort.
Een gebouw freefallt alleen als er een controlled demolition plaatsvindt.
PER DEFINITIE .
inderdaad, als je al ergens op afgaat is dit het beste. maar om het zeker te weten kan je een analuse laten amken van het spul, dan weet je zeker wat het was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
er valt nauwelijks iets te zien op die film, behalve spul wat gloeit wat naar buiten valt. daar kun je echt niks uit opmaken. je moet echt de situatie in zijn geheel analyseren om een degelijke uitspraak te kunnen maken over wat dat spul was, en zoals ik al vaker heb beschreven is het voor de hand liggend dat dit gesmolten en gloeiend aluminium was.
er klampen namelijk erg grote vraagtekens vast aan de theorie dat dit vloeibaar staal was veroorzaakt door thermate:
1) het gebouw bleef nog een poosje staan na de waarneming van dit vloeibare metaal. als dit echt de stalen balken waren dan was het gebouw al onmiddelijk ingestort aangezien vloeibaar staal een draagkracht capaciteit van 0,0 heeft
2) thermate is dus op de een of andere manier aan meerdere stalen balken bevestigd zonder dat iemand daar argwaan in had. ik moet dus geloven dat er allemaal gaten in de muren waren, met pakken thermate er tegenaan geplakt, vol met bedrading om het ontstekingsmechanisme te bedienen, zonder dat iemand in het gebouw dit doorhad, want vergeet niet dat die stalen balken gewoon tussen de kantoren doorlopen. een volstrekt ongeloofwaardig scenario dus
3) als al dat thermate al op zijn plek stond voor de crash, moet ik dus geloven dat alle benodigde bedrading, de benodigde ontstekingsmechanismen en alle benodigde thermate niet beschadigd raakte bij de inslag van het vliegtuig. ook een erg onwaarschijnlijk scenario
ach het is op zich wel leuk hier over te discussieren om ook te zien hoe mensen aan de andere kant van het intelligentie-spectrum beredenerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
inderdaad, als je al ergens op afgaat is dit het beste. maar om het zeker te weten kan je een analuse laten amken van het spul, dan weet je zeker wat het was.
Maar dat ben met een materiaalkennis van nul, natuurkunde kennis van nul mensen meervoudige moord in de schoenen willen schuiven is te lachwekkend voor worden. Aanklacht wegens laster is haast nog het beste, en die win je dik. De eerste de beste middelbare school natuurkunde leraar zal hetzelfe vertellen. Al heb je in elk vakgebied mensen die beweren dat dingen kunnen die niet kunnen, zelfs onder professoren.
Is idd best vermakelijk jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ach het is op zich wel leuk hier over te discussieren om ook te zien hoe mensen aan de andere kant van het intelligentie-spectrum beredeneren![]()
en ja, een hele theorie vormen uitsluitend om wat je kunt zien op een paar onduidelijke video-fragmenten zal niet snel erkend worden nee
quote:ach het is op zich wel leuk hier over te discussieren om ook te zien hoe mensen aan de andere kant van het intelligentie-spectrum beredeneren
quote:Is idd best vermakelijk ja Het is alleen soms wel beetje triest dat je gelijk een flame over je heen krijgt als de ander even geen weerwoord weet.
quote:ik heb echt een paar maanden hier niet gereageerd maar hij blijft toch fanatiek strijden tegen de "axis of stupidity"
Jij wil beweren dat het natuurkundig klopt over het controlled demolition verhaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef merlin693 het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja gezien het gebruik van emoticons dacht ik deze taal begrijpen jullie wel
ik zie nergens in mijn posts die woorden opdoemenquote:Jij wil beweren dat het natuurkundig klopt over het controlled demolition verhaal
Tut tut tut. Niet zo hoog van de toren blazen. Je weet heel goed dat de believers anders ook heel graag gebruik maken van de term LOL, alsmede van de emoticonsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik zie nergens in mijn posts die woorden opdoemen
Lezen !!!!!
maar zolang je weer zo'n emoticon plaats zal het wel lang duren voordat het doordringt.
Er valt bijzonder weinig te lezen aan jouw post. Dus misschien kun je even uitleggen wat je ermee wilt zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef merlin693 het volgende:
ik zie nergens in mijn posts die woorden opdoemen
Lezen !!!!!
Ach, in de posts waar hij het over heeft wordt nogal gebruik gemaakt van emoticons, daarom wil hij ook het een en ander zeggen d.m.v. emoticons. Zoiets gok ik. Dat de gemiddelde complotgelover heel erg graag gebruik maakt van dequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er valt bijzonder weinig te lezen aan jouw post. Dus misschien kun je even uitleggen wat je ermee wilt zeggen.
Wat vind je dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:49 schreef merlin693 het volgende:
[niveau kleuterklas]
Hij doet t ook dus dan doe ik 't ook
[/niveau kleuterklas]
en Coolguy je had m bijna aleen nog ff op het bold gedrukte letten (over " de andere kant van het intelligentie-spectrum " gesproken )
maar wat doe je hier dan, als je alleen maar lezen roept?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef merlin693 het volgende:
lezen!! dat staat er niet
Er staat niks... Zeg wat je bedoeld, hou op met janken dat mensen je niet goed begrijpen of reageer helemaal niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef merlin693 het volgende:
lezen!! dat staat er niet
Het WTC was gebouwd om een Boeing 727(45,360kg) te weerstaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ah, je mag alleen \'discussieren\' als je het er mee eens bent. Beetje sovjet achtige praktijken nietwaar?
Controlled demolition is het gebruiken van een natuurlijke instorting op een gecontroleerde manier. Manier A zeg maar. Maar een zelfde keer B, kan het net zo zijn ingestort maar dan zonder hulp. Dat heet natuurkunde. Dat het niet kan heeft niks met cover up te maken of niet. Het is natuurkundig een feit.
Het wtc complex was niet gebouwd op een inslag van een vliegtuig van deze omvang, maar op een vliegtuig van een veel kleinere omvang.
Niet met mensen willen discussieren die alleen op basis van natuurkundige principes je ideen weerleggen is prima. Maar kom dan niet aan dat je naar de waarheid op zoek bent, want als je iets aan het doen bent dan is het voor kwakzalver spelen in de natuurkunde.
ooohhh nu val je helemaal door de mandquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het WTC was gebouwd om een Boeing 727(45,360kg) te weerstaan.
Het WTC werd geraakt door Boeings 737 (36,378 kg, maximaal 44,676 kg) .
Dus het WTC werd geraakt door vliegtuigen die MINDER wogen dan het gewicht van vliegtuigen waar het op berekend was.
Duidelijk ? Mooi.
Haal jullie hoofd een keer uit jullie reten, stel vuige geldafhankelijke kutslaven .
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
Al is de leugen nog zo snel.............
Je kon het niet laten he. Wat betreft intelligentie...tja, maak je daar maar niet al te druk over, dat zit bij mij wel goed. Ik zou me des te meer zorgen maken over jezelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:49 schreef merlin693 het volgende:
[niveau kleuterklas]
Hij doet t ook dus dan doe ik 't ook
[/niveau kleuterklas]
en Coolguy je had m bijna aleen nog ff op het bold gedrukte letten (over " de andere kant van het intelligentie-spectrum " gesproken )
Ontzettende prutser!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het WTC werd geraakt door Boeings 737 (36,378 kg, maximaal 44,676 kg) .
Dus het WTC werd geraakt door vliegtuigen die MINDER wogen dan het gewicht van vliegtuigen waar het op berekend was.
Duidelijk ? Mooi.
Haal jullie hoofd een keer uit jullie reten, stel vuige geldafhankelijke kutslaven .
goh, net zat er nog iemand van jullie te zeiken dat er zo op de man werd gespeeld. maar als dit je antwoor dis op je gebrekkige natuurkundige kennsi prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
laat hem eerst maar zijn bronnen wijzen waaruit blijkt dat het gebouw werd geraakt door een 737quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
goh, net zat er nog iemand van jullie te zeiken dat er zo op de man werd gespeeld. maar als dit je antwoor dis op je gebrekkige natuurkundige kennsi prima.
en voor je andere data. http://www.brandweer.nl/cms/show/id=386303 Of is dit een te goede bron? Brandweer = staat = onbetrouwbaar zeker.
Nee, een boeing 707quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Ohhhh shit !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ontzettende prutser!!nou val je door de mand jong!
edit: godverkut, 'Vobbes was me voor![]()
Guttgut... Jij wat toch zo goed geinformeerd en van de onderzoeken... Val jij nu even door de mand...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
Ohhhh shit !
Nouja, foutje moet kunnen.
En weer geen eigen onderzoek?quote:Wat zorgde ervoor dat WTC 7 instortte dan ?!
Zo hee, wat erggggg !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Guttgut... Jij wat toch zo goed geinformeerd en van de onderzoeken... Val jij nu even door de mand...
[..]
En weer geen eigen onderzoek?
Zie [9/11] WTC7 & Giuliani Caught In Bizarre Building 7 Lie
Ja je bedoeld het goed als je zegt dat mensen geen hersens hebben als ze en andere mening hebben dan jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Zo hee, wat erggggg !.
In het kader van de bullshit-reacties die jij en je vriendjes constant geven, is mijn fout nog vergeefbaar, ik bedoel het nl. goed, terwijl jij alleen maar waarheden wil verbloemen.
707, 737, 767, het vliegt allemaal keihard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja je bedoeld het goed als je zegt dat mensen geen hersens hebben als ze en andere mening hebben dan jij.
Wat voor een vliegtuigen er in de WTC torens zijn gevlogen is heel makkelijk na te gaan. Voor iemand die telkens maar roept dat die de waarheid verkondigd en doet alsof die alle feiten kent, sla je zo een behoorlijke flater.
179,169 kg is de MTOW voor een 767-200 extended reachquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ohhhh shit !
Nouja, foutje moet kunnen.
Het scheelt maar 30 duizend kg
Laten we er even vanuit gaan dat die vliegtuigen weldegelijk voor het instorten van de gebouwen hebben gezorgd...
Wat zorgde ervoor dat WTC 7 instortte dan ?!
Nu verdraai je de waarheid weer eens vakkundig. Geeft niet hoor. Het toont alleen maar aan dat jij je helemaal niet bezig houd met waarheid en feiten, maar dat je zomaar wat roept.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Salvad0R het volgende:
Volgens ongeveer 300 brandweerlieden ter plekke was er sprake van explosies & controlled demolition.
Nu kan jij wel blij gaan doen over flaters slaan etc, maar jij bent degene die brandweermannen afdoet als "onbetrouwbare getuigen" etc .
een cessna citation vliegt ook keihard. een f16 nog vele malen harder. er is toch een enorm verschil in gewicht tussen het gewicht van het vliegtuig waar het gebouw op berekend was, en het vliegtuig die er daadwerkelijk in vloog. verder is een 767 ook nog een stuk groter en brengt daardoor meer schade toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
707, 737, 767, het vliegt allemaal keihard.
Ik had idd eerst ff moeten checken welke vliegtuigen erin waren gevlogen etc... maar ach, ben ook maar een mens.
Mijn inziens hebben die 767's niet voor de instorting gezorgd.
Volgens ongeveer 300 brandweerlieden ter plekke was er sprake van explosies & controlled demolition.
Nu kan jij wel blij gaan doen over flaters slaan etc, maar jij bent degene die brandweermannen afdoet als "onbetrouwbare getuigen" etc .
Dat vind ik een grotere flater dan het niet correct hebben van het model vliegtuig wat de WTC's raakten.
Het verschil met die gebouwen is dat de WTC 1 & 2 torens er bovenop keilden, in tegenstelling tot WTC 7.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
179,169 kg is de MTOW voor een 767-200 extended reach
en voor een 707 varieert dit tussen de 100,800 kg en de 151,320 kg het kan dus nog meer schelen dan 30.000 kg, afhankelijk van welk model 707 het gebouw op berekend was
en ook het minimale verschil is toch een significant percentage afwijking. het feit dat je een totaal verkeerd type vliegtuig naar voren brengt die het gebouw in is gevlogen toont helaas wel aan dat je iemand bent die dingen zegt voordat je hebt bevestigd dat wat je zegt klopt.
wat zorgde voor de instorting van wtc7 heb ik me niet in verdiept. ik meende dat dit jaar daar pas het onderzoek naar zou zijn voltooid. wtc7 scheen in zijn basement generatoren te hebben ofzo en daar ook de nodige gasoline tanks. ik weet dit echter niet zeker meer maar zoiets meende ik gelezen te hebben.
vergeet ook niet dat niet alleen wtc7 zodanig beschadigd was dat het instortte he. er waren een heel stel gebouwen rondom wtc1 en 2 die niet meer bruikbaar waren en op instorten stonden en naar beneden werden gehaald.
-edit- hij werd gebouwd voor ene boeing 707 met een gewicht van 119 metric tons lees ik hier
http://en.wikipedia.org/wiki/Collapse_of_the_World_Trade_Center
"The entire WTC complex was destroyed on September 11, 2001, and many of the surrounding buildings were also either damaged or destroyed as the towers fell. 5 WTC suffered a large fire and a partial collapse of its steel structure."
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Nicholas_Greek_Orthodox_Church
"St. Nicholas Greek Orthodox Church stood across Liberty Street from the South Tower of the World Trade Center. It was completely destroyed in the September 11, 2001 attacks when the South Tower collapsed. It was the only non-WTC building to be destroyed by the attacks."
http://en.wikipedia.org/wiki/Marriott_World_Trade_Center
"As a result of the collapse of the Twin Towers, the hotel was destroyed. Two hotel employees were killed and about two dozen hotel guests were unaccounted for. Many firefighters who used the hotel as a staging ground and evacuated hotel guests also died in the hotel."
http://en.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bank_Building
"The 40-story building was severely damaged by the collapse of the 2 World Trade Center (South Tower) in the September 11, 2001 terrorist attacks. The collapse of 2 World Trade Center tore a 24-story gash into the facade and destroyed the lobby. As of July 2005, the Deutsche Bank Building was the only real visible sign that a large-scale disaster had occurred at the site, the gaping hole in its front serving as an eerie reminder of the tragedy. The building was declared a total loss in 2004."
dus tja, ik denk dat wtc7 ook gewoon is vernietigd door het instorten van 1 en 2, net zoals deze gebouwen dat ook deden of bijna deden.
van wtc7 werd ook al geanticipeerd dat het zou instorten trouwens, aangezien ze hadden gezien hoeveel structurele schade het had opgelopen
Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
Combineer dat met de verklaring van Silverstein dat ze dat gebouw hebben "gepulled", wat trouwens weldegelijk een term is uit de demolition wereld,
Ken je dat programma op Discovery Channel, met die demolition-familie die allerlei bekende gebouwen opblaast?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat?
Jij hebt vast wel een handleiding van controlled demolition experts daarover als je het zo goed weet.
dus als het door vuur was en niet door de schade van het vliegtuig hoe heeft WTC noord toren in 1975 dan 3 uur over 6 verdiepingen met een temperatuur hoger dan 700 celsius kunnen branden zonder structurele schade te krijgen. (omdat het staal ASTM119 was gecertificeerd ?)quote:ziet nu ineens wel in op de een of andere manier dat die 767's niet voor de instorting konden hebben gezorgd, maar zegt er voor het gemak even niet bij waar jij jouw inzichten op basseert
hoe weet jij dat wtc7 niet op een zodanige manier beschadigd werd dat het kon instorten? de experts zeggen van wel, jij zegt van niet. mag ik weten waar jij de kennis vandaan haalt om het verhaal van de experts te weerleggen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het verschil met die gebouwen is dat de WTC 1 & 2 torens er bovenop keilden, in tegenstelling tot WTC 7.
WTC7 werd wel beschadigd, maar niet op een zodanige manier dat het gebouw naar beneden kon komen met pyroclastische wolken en demolition-precisie.
Combineer dat met de verklaring van Silverstein dat ze dat gebouw hebben "gepulled", wat trouwens weldegelijk een term is uit de demolition wereld, in tegenstelling tot wat calvobbes beweert,,, en je komt al snel tot de conclusie dat het heel zaakje Stinkt .
Ohja, dat "pullen".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Salvad0R het volgende:
Ken je dat programma op Discovery Channel, met die demolition-familie die allerlei bekende gebouwen opblaast?
Daar noemen ze die hendel overhalen om het gebouw neer te halen ook constant "pullen".
Maarja, dit ga je vast weer een "mening" noemen .
Pull te lever. Ja dat is wel een term jah.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Salvad0R het volgende:
Ken je dat programma op Discovery Channel, met die demolition-familie die allerlei bekende gebouwen opblaast?
Daar noemen ze die hendel overhalen om het gebouw neer te halen ook constant "pullen".
yep, omdat het staal bestendig is gemaakt tegen het vuur met een fireproof coating. in 1975 was deze laag niet aangetast door het inslaan van een boeing 767 en kon deze laag gewoon blijven functioneren en de dragende balken beschermen tegen de hitte. op 9/11 was de situatie anders, hier vloog namelijk een 767 in waardoor ongetwijfeld grote delen van de brandveilige laag werd beschadigd en de stalen balken wel werden blootgesteld aan de hitte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef merlin693 het volgende:
[..]
dus als het door vuur was en niet door de schade van het vliegtuig hoe heeft WTC noord toren in 1975 dan 3 uur over 6 verdiepingen met een temperatuur hoger dan 700 celsius kunnen branden zonder structurele schade te krijgen. (omdat het staal ASTM119 was gecertificeerd ?)
[afbeelding]
Ten eerste, de experts die door de overheid zijn aangesteld zeggen van wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
hoe weet jij dat wtc7 niet op een zodanige manier beschadigd werd dat het kon instorten? de experts zeggen van wel, jij zegt van niet. mag ik weten waar jij de kennis vandaan haalt om het verhaal van de experts te weerleggen?
weet jij eigenlijk wel wat pyroclastische wolken zijn en waarom deze niet zouden kunnen ontstaan als het gebouw gewoon instort zoals de experts beweren? hoe weet jij dat dit pyroclastische wolken waren? ook geconcludeerd uit een paar 1.3MP filmpjes?
http://www.youtube.com/watch?v=7WYdAJQV100
hierin zegt silverstein gewoon in een interview dat hij zei pull it. ik versta hieruit dat ze gewoon bedoelen om het gebouw te evacueren. lijkt me sterk dat hij in een interview gaat zeggen dat ze het gebouw gaan demolishen he. en waarom zouden ze daar sowieso zo geheimzinnig over moeten doen, al was het waar? de meeste gebouwen werden demolished na 9/11 die beschadigd waren. ik zie hier de conspiracy niet van in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |