abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52166340
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Bouw jij maar even een scherm met een aantal miljoen pixels die gegarandeerd werken.
Als jij niet kan garanderen dat je product 100% werkt moet je het niet verkopen of je moet de consument dermate support geven dat hij gewoon een nieuwe krijgt als ie niet werkt zoals jij verwacht en als ik een scherm koop, verwacht ik dat alle beeldpunten het gewoon doen.

Het zou me wat zijn als Volkswagen auto's gaat verkopen en zegt "Ja, je moet niet bij ons komen klagen als het stuur los zit of als je linker voorwiel los laat want dat staat in de clausule of je had die extra dure garantie moeten nemen".
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52166359
Voor eeb autofabrikant is het ook relatief eenvoudig/goedkoop om te zorgen dat ELKE auto krasvrij is, voor een tft-fabrikant is dat niet mogelijk zonder de kostprijs van monitors enorm te laten stijgen.
pi_52166383
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Nawien het volgende:

[..]

Als dat je verwachting is moet je geen TFT scherm kopen. Onder die verwachting kunnen ook 3 dode pixels vallen.
Met auto's valt dit niet onder de verwachting
ahhh dus jij houd graag schermen die kapot zijn voordat je ze gebruikt hebt?
pi_52166462
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het zou me wat zijn als Volkswagen auto's gaat verkopen en zegt "Ja, je moet niet bij ons komen klagen als het stuur los zit of als je linker voorwiel los laat want dat staat in de clausule of je had die extra dure garantie moeten nemen".
Die vergelijking slaat zoals al eerder gezegd nergens op, omdat een auto niet bruikbaar is met een los stuur of wiel, terwijl een monitor met dode pixel gewoon goed te gebruiken is (dode pixel is soms zelfs niet eens zichtbaar).
pi_52166463
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Nawien het volgende:

[..]

Als dat je verwachting is moet je geen TFT scherm kopen. Onder die verwachting kunnen ook 3 dode pixels vallen.
Sorry, maar ik vind dat een erg makkelijke manier van onder je verantwoordelijkheden uit komen en het oplichten van je klanten.

Je verkoopt een TFT monitor en niet een TFT monitor met mogelijk dooie pixels. Dan zou toch ook geen hond het kopen als het zo geadverteerd zou staan?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52166517
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef StrayDog het volgende:
Voor eeb autofabrikant is het ook relatief eenvoudig/goedkoop om te zorgen dat ELKE auto krasvrij is, voor een tft-fabrikant is dat niet mogelijk zonder de kostprijs van monitors enorm te laten stijgen.
Om een voorbeeld te geven: De auto wordt in een stofvrije ruimte geverfd. Het is goedkoper om dit op de lopende band tijdens de rest van het proces te doen. Dan is er echter wel het risico dat er gespoten wordt terwijl er een stofje op de auto ligt, met als resultaat een puntje in de verf.

Dit is toch ook niet acceptabel?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:42:26 #57
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_52166527
Toch jammer dat er voor die Pixels een Europeese norm is afgesproken. En dat je dus met 1 pixeltje gewoon blijft zitten... Fabrikant kan daar niet altijd iets aan doen.

Ow... die norm heet trouwens ISO 13406 (Klasse II) is standaard.)
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:42:43 #58
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_52166534
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef mschol het volgende:

[..]

pixelgarantie

je hebt zoiets als Wet Koop op afstand...

http://www.vergelijk.nl/?pagetype=info&short=wetkopenopafstand
[..]

lijkt mij dat dat daar ondervalt.. (bij DOA pixels)
Dankzij die wet koop op afstand heb je als consument bij internetbestellingen idd helemaal niets aan een pixelgarantie. Maar voor zover het ooit voor je van toepassing is, deze wet koop op afstand geldt alleen voor consumenten en niet voor bedrijven.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_52166536
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat zoals al eerder gezegd nergens op, omdat een auto niet bruikbaar is met een los stuur of wiel, terwijl een monitor met dode pixel gewoon goed te gebruiken is (dode pixel is soms zelfs niet eens zichtbaar).
Het gaat erom dat je iets koopt wat niet deugt en niet werkt zoals jij verwacht. Of iets wel of niet bruikbaar is doet er naar mijn mening niet toe.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52166547
wat doen we nou moeilijk, alles wat je koopt valt te ruilen. Gewoon terugbrengen met een smoesje
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:44:52 #61
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52166598
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef mschol het volgende:

[..]

ahhh dus jij houd graag schermen die kapot zijn voordat je ze gebruikt hebt?
Zeg ik dat? Er zijn regelgevingen voor zulke zaken. Die deel ik mede.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52166607
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Om een voorbeeld te geven: De auto wordt in een stofvrije ruimte geverfd. Het is goedkoper om dit op de lopende band tijdens de rest van het proces te doen. Dan is er echter wel het risico dat er gespoten wordt terwijl er een stofje op de auto ligt, met als resultaat een puntje in de verf.

Dit is toch ook niet acceptabel?
Tenzij de verkoper iets van de prijs af doet. Maar ik ga niet de volle prijs betalen voor iets wat niet naar wens is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52166677
Tja. Ik kreeg vanmorgen mijn MacBook Pro binnen. En daar zat ook een dode pixel op. Gebeld met Apple en de nieuwe is al onderweg
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:48:23 #64
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52166703
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dat een erg makkelijke manier van onder je verantwoordelijkheden uit komen en het oplichten van je klanten.

Je verkoopt een TFT monitor en niet een TFT monitor met mogelijk dooie pixels. Dan zou toch ook geen hond het kopen als het zo geadverteerd zou staan?
Is het ook. Maar zeg eens eerlijk. Zouden er van alle producten die er zijn evenveel aantallen verkocht worden als we, pak em beet, geen "beruchte kleine lettertjes" hadden?

Het is uiteindelijk altijd:

1. De keus van de koper om een TFT aan te schaffen
2. Terug te vinden dat 3 dode pixels en 5 dode subpixels de norm is.

Wie is er dan niet helemaal handig geweest in dit verhaal? Fabrikanten maken graag "misbruik" van domme klanten. Analyseer reclames, advertenties eens.

Het is niet eerlijk, maar das nu eenmaal de maatschappij waar we in leven.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52166766
Ik vind het ook vreemd dat de "rotte" schermen niet weggegooid worden. Dat is toch vrij normaal bij electronica? Denk bijvoobeeld aan wafers, je moet eens weten wat daar wel niet weggegooid word. Daar is het toch ook niet van: "Och, een processortje kan wel eens vastlopen." ?
pi_52166835
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef Nawien het volgende:

[..]

Is het ook. Maar zeg eens eerlijk. Zouden er van alle producten die er zijn evenveel aantallen verkocht worden als we, pak em beet, geen "beruchte kleine lettertjes" hadden?

Het is uiteindelijk altijd:

1. De keus van de koper om een TFT aan te schaffen
2. Terug te vinden dat 3 dode pixels en 5 dode subpixels de norm is.

Wie is er dan niet helemaal handig geweest in dit verhaal? Fabrikanten maken graag "misbruik" van domme klanten. Analyseer reclames, advertenties eens.

Het is niet eerlijk, maar das nu eenmaal de maatschappij waar we in leven.
Tja, daar moet ik je inderdaad gelijk in geven.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52166838
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Het leuke van pixelgarantie is de constructie ervan.

Koop je een scherm met pixelgarantie, dan pakken ze een willekeurige doos uit het magazijn, en sturen ze die op. Komt hij vervolgens met een dode pixel terug , dan word hij op een aparte stapel gezet, en sturen ze de volgende.

Besteld er iemand zonder pixel-garantie, dan sturen ze altijd een scherm uit de aparte stapel op. Dus daarom: Nooit bij een winkel met pixel-garantie kopen.
Klinkt logisch, goed om te weten
Trust me, I know what I'm doing.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:54:09 #68
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52166857
Nee, maar minder goed gelukte batches die niet stabiel op X draaien, maar wel stabiel op Y (waar Y ondergeschikt is aan X), worden wel gewoon verkocht. Zijn in principe ook mislukte processoren, werkt alleen wel perfect.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52166933
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Nawien het volgende:
Nee, maar minder goed gelukte batches die niet stabiel op X draaien, maar wel stabiel op Y (waar Y ondergeschikt is aan X), worden wel gewoon verkocht. Zijn in principe ook mislukte processoren, werkt alleen wel perfect.
Celeron dus.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:58:41 #70
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52166998
Die is dan wel weer goed
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52167025
Zou toch maar even proberen om 'm terug te brengen.
Tijdje terug heeft mijn vriend een TFT monitor gekocht bij de media markt, ontdekten thuis een dode pixel en konden 'm ongezien ruilen voor een andere. Bij de volgende ook een dode pixel, omgeruild voor de derde monitor, die was prima in orde en verder niks geen problemen mee gehad.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:00:42 #72
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52167055
Soms zijn ze coulant ja. Mocht het niet zo zijn heb je echter geen poot om op te staan.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52167338
Bij Mediamarkt is dat standaard, kun je altijd ruilen.
En die omgeruilde monitor met dode pixel wordt dan inderdaad gewoon weer in de winkel gezet wachtend op een klant die de dode pixel niet opmerkt of die het niet boeit
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:18:55 #74
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52167652
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52167991
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
http://www.mediamarkt.nl/1/klantenservice/service/index.php3
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:34:00 #76
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52168102
Ja ok, maar in principe zegt dit nog niks. Zie het als richtlijnen waar men een eigen invulling aan kan geven.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52168124
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Nawien het volgende:
Ja ok, maar in principe zegt dit nog niks. Zie het als richtlijnen waar men een eigen invulling aan kan geven.
Geef eens een eigen invulling aan
quote:
Omruilen
Omruil geen probleem bij ons. Mits je het product terugbrengt compleet, onbeschadigd in de originele verpakking en inclusief de kassabon.
pi_52168147
Wat voor turk heeft die teksten eigenlijk zitten maken.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:41:45 #79
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52168369
Ik had meer naar het geheel gekeken maar ok

Compleet, daar valt niet echt over te discussieren.

Onbeschadigd is al een dubieus punt. Originele verpakking wordt je vaak op genaait. Immers, de verpakking is niet zoals hij was op het moment dat jij hem kocht. Ik neem aan dat je hem hebt opengemaakt om hem aan te sluiten en dan is de verpakking al beschadigd en niet meer origineel.

Ik geef toe, pure mierneukerij, maar ik heb het zien gebeuren

Overigens idd niet het beste Nederlands
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52168617
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor turk heeft die teksten eigenlijk zitten maken.
Die met de hoed

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:03:16 #81
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52168976
is dat nou Abraham
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52169486
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef Nawien het volgende:
Ik had meer naar het geheel gekeken maar ok

Compleet, daar valt niet echt over te discussieren.

Onbeschadigd is al een dubieus punt. Originele verpakking wordt je vaak op genaait. Immers, de verpakking is niet zoals hij was op het moment dat jij hem kocht. Ik neem aan dat je hem hebt opengemaakt om hem aan te sluiten en dan is de verpakking al beschadigd en niet meer origineel.

Ik geef toe, pure mierneukerij, maar ik heb het zien gebeuren

Overigens idd niet het beste Nederlands
originele verpakking is geen probleem:
wanneer ik em open om te bekijken daarna in de originele spullen terug stop en terug breng en ze weigeren het aan te nemen dan ga ik echt stennis trappen (en dan heb je een hele slechte aan me)
als er staat ongeopend oke.. dan hebben ze een punt anders niet..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:26:11 #83
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52169755
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.

Zo was er ook iets met software/films.

Ja u mag ruilen, maar NIET als het product al is gebruikt.
Ok.. hoe kom ik erachter of ik het wil of niet (werkt of niet) als ik het niet mag proberen.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52169818
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Nawien het volgende:
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.

Zo was er ook iets met software/films.

Ja u mag ruilen, maar NIET als het product al is gebruikt.
Ok.. hoe kom ik erachter of ik het wil of niet (werkt of niet) als ik het niet mag proberen.
bij pc games en software kan ik mij dat nog wel voorstellen i.v.m. kopieeren (dit vraag ik ook van te voren)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:30:12 #85
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52169895
Ik kan het me ook voorstellen, maar ! Je ziet in principe iedere klant als een potientieële kopieërder en das vrij lelijk.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52170060
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Nawien het volgende:
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.

Zo was er ook iets met software/films.
Maar met software/films/muziek is het op zich wel logisch. Kan je het uitpakken, kopiëren en vervolgens terugbrengen. Da's niet de bedoeling denk ik
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52170168
Geen zin om alles te lezen maar, maat van me heeft notebook gekocht van HP en zat een dode pixel op. Mocht em retouren en kreeg een nieuwe, daar zaten er ook een paar op en na x aantale telefoontjes kreeg hij weer een nieuwe en mocht hij die andere ook houden omdat hun zoveel problemen zouden hebben veroorzaakt voor zijn school etc etc ( wat hij uiteraard beetje uit z'n duim had gezogen en overdreven )

Maar, wel goede service vind ik dan toch..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:51:51 #88
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52170657
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar met software/films/muziek is het op zich wel logisch. Kan je het uitpakken, kopiëren en vervolgens terugbrengen. Da's niet de bedoeling denk ik
Grappig dat 2 personen dit wel logisch vinden terwijl het pixelverhaal veel aannemelijker is.

Softwarebeleid is van de winkel, en kan je aanvechten
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52170860
Ik heb een stuk of 6-8 lamme pixels in de linker en rechter bovenhoek
Je ziet ze gelukkig toch nooit tenzij je dicht op het scherm in die hoek gaat zitten kijken (wat vrij onzinnig is)
pi_52171589
Van die een of twee dooie pixels op mn 19" TFT-tje lig ik iig niet wakker
pi_52172276
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef Nawien het volgende:

[..]

Grappig dat 2 personen dit wel logisch vinden terwijl het pixelverhaal veel aannemelijker is.

Softwarebeleid is van de winkel, en kan je aanvechten
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Dat is toch heel wat anders? Ik koop een scherm, deze werkt niet naar mijn wens (dode pixel) breng hem terug maar kan dat niet. Ik heb niet de mogelijkheid om een replica van het scherm te maken en dat heb je bij software dus wel, dus is het logisch dat je dat niet terug kan brengen.

Bij veel software heb je tenminste nog de mogelijkheid om het gratis uit te proberen dus heb je de kans gehad om één en ander uit te proberen en kun je later overgaan tot kopen. Ik kan namelijk niet een trial versie van een scherm downloaden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52173246
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef Nawien het volgende:
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Is dat zo? Welke ISO dinges moet ik het zoeken?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:14:07 #93
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_52177908
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:26:15 #94
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_52178319
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
En software
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_52178392
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
Die in het centrum?
Daar heb ik namelijk mijn scherm weg, en ik zij dat ik absoluut geen dode pixels wil, hij zij dat ik hem zonder meer kon ruilen welk probleem zich er ook optrad. (mag ik trouwens ook wel aannemen als ik meer dan 300 euro investeer in een scherm)

Dat fabrikanten nogsteeds geen 100% alle pixels werken garantie kunnen geven lijkt mij niet een probleem van de consument. (dit lijkt me tevens onwaarschijnlijk gezien de TFT nu toch al wel een jaar of 6 een mainstream apperaat is)
pi_52181669
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
correctie:
ALLE MM fillialen zijn franchise vestigingen..
heb in centrum den haag al eerder een breedbeeld monitor terug gebracht (van te voren gevraagd of ik em mocht proberen)
ze vroegen mij wel waarom ik em wilde terug brengen (simpel: 90% van me games kon er niet mee overweg, daar ga ik geen 300 euro voor uitgeven )
en na inspectie kreeg ik me geld terug..
pi_52181725
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
hmm hoe wou je dat zomaar doen bij een normale zaak waar je de monitor ook kan bezichtigen?
pi_52181826
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Het leuke van pixelgarantie is de constructie ervan.

Koop je een scherm met pixelgarantie, dan pakken ze een willekeurige doos uit het magazijn, en sturen ze die op. Komt hij vervolgens met een dode pixel terug , dan word hij op een aparte stapel gezet, en sturen ze de volgende.

Besteld er iemand zonder pixel-garantie, dan sturen ze altijd een scherm uit de aparte stapel op. Dus daarom: Nooit bij een winkel met pixel-garantie kopen.
Onzin.
pi_52182256
Iets wat levenloos is kan niet dood gaan.
Don't judge a duck by its brother
pi_52184781
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
Je kan niet elk product binnen acht dagen terugbrengen bij iedere winkel.
Koop is in principe koop.

Ruilen of terugbrengen geldt alleen in de volgende gevallen:

- online aankopen (wet "koop op afstand" geeft je 8 dagen bedenktijd)
- als de winkel je de mogelijkheid geeft om te ruilen (hoeft geen geld terug te zijn maar kan wel - hangt af van beleid)
- koop aan de deur (colportagewet - 7 dagen bedenktijd)

Mocht je eventueel twijfelen aan mijn beweringen dan adviseer ik je eerst om je even in te lezen (kan eenvoudig via http://www.consumentenautoriteit.nl)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')