Gerrard - wat een heldquote:
Ja, dat vind ik heel normaal.... in vergelijking met de drek die de feyenoord-tokkies over Drenthe uitkramen. Beetje van het niveau "paps die 6-jarig zoontje opjut de tegenstander "naar de kanker" te trappen". We praten hier wel over een speler in wie serieuze interesse door een spaanse topper getoond wordt, en die omgerekend 30 miljoen guldens voor zn huidige club neer wil tellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat hem ziektes toegewenst worden heeft er mee te maken met de manier waarop hij weggaat, of je moet dat ook heel normaal vinden.
De meeste arbitrage zaken worden anders gewonnen door de clubs en aangezien Drenthe pas nog zijn contract heeft verlengt zie ik de kans ook niet zo groot in dat hij deze zaak zal winnen. Wel is het zo dat zelfs na winst van een arbitragezaak er alsnog een transfer komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:16 schreef harrypiel het volgende:
idd, anders vangt Feyenoord er mss nog maar een grijpstuiver voor![]()
Het is ook een speler die met z'n volle verstand een contract heeft getekend, en nu hij een betere club kan krijgen meteen onder dat contract uit wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel normaal.... in vergelijking met de drek die de feyenoord-tokkies over Drenthe uitkramen. Beetje van het niveau "paps die 6-jarig zoontje opjut de tegenstander "naar de kanker" te trappen". We praten hier wel over een speler in wie serieuze interesse door een spaanse topper getoond wordt, en die omgerekend 30 miljoen guldens voor zn huidige club neer wil tellen.
Wat hij zegt dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:30 schreef Happel het volgende:
Van Marwijk moet gewoon voor de beste keeper kiezen. Is dat Timmer, dan moet hij ook gewoon spelen. Ekramy heeft dan geen flikker te zeggen en moet dan maar lekker wieberen als hij dat wil.
Op de 3 wedstrijden die je hem kan beoordelen is dat natuurlijk lastig te zeggen maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef ViVe het volgende:
Voordelen van Ekramy tegenover Timmer, zover ik kan oordelen:
1. Coached bezig, is actief bezig in het spel
2. Maakt niet een 'Timmer' foutje elke wedstrijd, zoals we Timmer vorig jaar zagen doen
3. Is een stuk jonger, Timmer word toch een dagje ouder.
4. Vind hem ook een stuk leniger als Timmer, zoals je zag gister met dat schot uit die corner die hij met een mooie duik prepareerd.
5. Durft ook een verdediger in te spelen bij een terugspeelbal en niet elke keer een lange bal zoals Timmer
Is het niet zo dat na de wedstrijd tegen Liverpool Van Marwijk aangaf dat een verkoop van Drenthe financieel goed uitkwam voor nog enkele noodzakelijke versterkingen? Is dat dan niet de reden voor Drenthe geweest om toch een vertrek te forceren? Het lijkt me niet prettig om als een soort handelswaar gezien te worden door je club.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat hem ziektes toegewenst worden heeft er mee te maken met de manier waarop hij weggaat, of je moet dat ook heel normaal vinden.
nou , volgens mij is Timmer juist VEEL rustiger aan de bal dan Ekramy..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind Timmer z'n meevoetballen veel minder als dat van Ekramy hoor.
mooi bedragquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Real zou 15 miljoen geboden hebben voor Drenthe, Feyenoord zou accepteren (DUHHHH!!!!!!)
Nu nog hopen dat de bronnen kloppen en de clubs inderdaad eruit geraken.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef ViVe het volgende:
Vind hem qua keepen wel wat weghebben van Gomes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |