Gerrard - wat een heldquote:
Ja, dat vind ik heel normaal.... in vergelijking met de drek die de feyenoord-tokkies over Drenthe uitkramen. Beetje van het niveau "paps die 6-jarig zoontje opjut de tegenstander "naar de kanker" te trappen". We praten hier wel over een speler in wie serieuze interesse door een spaanse topper getoond wordt, en die omgerekend 30 miljoen guldens voor zn huidige club neer wil tellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat hem ziektes toegewenst worden heeft er mee te maken met de manier waarop hij weggaat, of je moet dat ook heel normaal vinden.
De meeste arbitrage zaken worden anders gewonnen door de clubs en aangezien Drenthe pas nog zijn contract heeft verlengt zie ik de kans ook niet zo groot in dat hij deze zaak zal winnen. Wel is het zo dat zelfs na winst van een arbitragezaak er alsnog een transfer komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:16 schreef harrypiel het volgende:
idd, anders vangt Feyenoord er mss nog maar een grijpstuiver voor![]()
Het is ook een speler die met z'n volle verstand een contract heeft getekend, en nu hij een betere club kan krijgen meteen onder dat contract uit wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel normaal.... in vergelijking met de drek die de feyenoord-tokkies over Drenthe uitkramen. Beetje van het niveau "paps die 6-jarig zoontje opjut de tegenstander "naar de kanker" te trappen". We praten hier wel over een speler in wie serieuze interesse door een spaanse topper getoond wordt, en die omgerekend 30 miljoen guldens voor zn huidige club neer wil tellen.
Wat hij zegt dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:30 schreef Happel het volgende:
Van Marwijk moet gewoon voor de beste keeper kiezen. Is dat Timmer, dan moet hij ook gewoon spelen. Ekramy heeft dan geen flikker te zeggen en moet dan maar lekker wieberen als hij dat wil.
Op de 3 wedstrijden die je hem kan beoordelen is dat natuurlijk lastig te zeggen maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef ViVe het volgende:
Voordelen van Ekramy tegenover Timmer, zover ik kan oordelen:
1. Coached bezig, is actief bezig in het spel
2. Maakt niet een 'Timmer' foutje elke wedstrijd, zoals we Timmer vorig jaar zagen doen
3. Is een stuk jonger, Timmer word toch een dagje ouder.
4. Vind hem ook een stuk leniger als Timmer, zoals je zag gister met dat schot uit die corner die hij met een mooie duik prepareerd.
5. Durft ook een verdediger in te spelen bij een terugspeelbal en niet elke keer een lange bal zoals Timmer
Is het niet zo dat na de wedstrijd tegen Liverpool Van Marwijk aangaf dat een verkoop van Drenthe financieel goed uitkwam voor nog enkele noodzakelijke versterkingen? Is dat dan niet de reden voor Drenthe geweest om toch een vertrek te forceren? Het lijkt me niet prettig om als een soort handelswaar gezien te worden door je club.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat hem ziektes toegewenst worden heeft er mee te maken met de manier waarop hij weggaat, of je moet dat ook heel normaal vinden.
nou , volgens mij is Timmer juist VEEL rustiger aan de bal dan Ekramy..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind Timmer z'n meevoetballen veel minder als dat van Ekramy hoor.
mooi bedragquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Real zou 15 miljoen geboden hebben voor Drenthe, Feyenoord zou accepteren (DUHHHH!!!!!!)
Nu nog hopen dat de bronnen kloppen en de clubs inderdaad eruit geraken.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef ViVe het volgende:
Vind hem qua keepen wel wat weghebben van Gomes.
Ik was van plan om even te gaan kijken... Ik weet alleen niet of ik dat haal, 15.30u.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Henk-B het volgende:
Denken jullie dat drenthe dalijk nog op de training verschijnt?
Die zijn we dus nog niet kwijt. Blijft toch vreemd. Die agressiviteit was toch juist 1 van zijn wapens in zijn 1e seizoen. Beetje jammer dat dit weer een voorbeeld is van een speler die bij Feyenoord eerder slechter dan beter geworden is...quote:Karim Saidi gaat niet spelen voor FC Nantes. De Tunesische verdediger van Feyenoord was sinds maandag op proef bij de Franse club, maar die besloot niet met hem in zee te gaan.
'We gaan niet met hem verder, ook al is hij een goede speler', legt Nantes-coach Michel Der Zakarian uit aan L'Equipe. 'Hij komt naar mijn smaak een beetje agressiviteit te kort.'
Saidi staat nog tot medio 2009 onder contract bij Feyenoord. Hij hoeft echter niet meer op speeltijd te rekenen. Coach Bert van Marwijk ziet het niet in hem zitten.
Bron: VI
Pff, Saidi, die gast was elke wedstrijd grassprieten aan het tellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:30 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Die zijn we dus nog niet kwijt. Blijft toch vreemd. Die agressiviteit was toch juist 1 van zijn wapens in zijn 1e seizoen. Beetje jammer dat dit weer een voorbeeld is van een speler die bij Feyenoord eerder slechter dan beter geworden is...
Strik eromheenquote:Feyenoord en Real Madrid lijken een arbitragezaak over de transfer van Royston Drenthe te willen voorkomen. Beide clubs zouden de overgang van de linkspoot vrijwel hebben beklonken. Volgens RTV Rijnmond is de overeenkomst slechts een kwestie van uren.
De Spaanse formatie zou Drenthe voor dertien miljoen euro overnemen en maakt het bedrag in een keer over. Daarnaast zou Feyenoord enkele bonussen ontvangen en een uitnodiging voor een toernooi van Real tegemoet kunnen zien.
Mochten Feyenoord en Real een akkoord bereiken, dan hoeft de jeugdinternational de arbitragecommissie niet meer in te schakelen. De Madrilenen boden eerder 12,5 miljoen, maar de Kuipbewoners wilden enkele miljoenen meer.
9.75 mln. Gaat natuurlijk nog 25% naar het talenten-pool.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef blueangel_ het volgende:
Voor 13 miljoen vind je wel een linksmid + extra spits
Heeeeeeeele grote strik eromheen!quote:Drenthe bijna van Real Madrid"
Bron: FR-Fans.nl
De overgang van Royston Drenthe naar Real Madrid is bijna rond. Feyenoord en de Spaanse kampioen zijn elkaar dusdanig genaderd, dat een overeenkomst een kwestie van uren is.
Real Madrid wil Drenthe voor 13 miljoen euro overnemen en betaalt dat bedrag in een keer. Daarnaast zou Feyenoord dan nog bonussen krijgen en worden uitgenodigd op het toernooi van Madrid.
Feyenoord wil 14 miljoen euro voor Drenthe. Madrid wil dat alleen betalen indien de betaling in drie termijnen kan geschieden. Het laatste woord is aan Feyenoord.
Dat zou toch keurig zijn hèquote:'Feyenoord wil Sahin van geld transfer Drenthe'
FR12.nl
Als Royston Drenthe daadwerkelijk Feyenoord verruilt voor Real Madrid, lijkt Sahin de al aanwezige vervanger. De Rotterdammers zouden Sahin en Dortmund willen overtuigen dat zijn toekomst bij de stadionclub ligt.
Sahin zelf is enorm tevreden met zijn verhuur naar Feyenoord. Aan alles is te zien dat de speler het naar zijn zin heeft in Rotterdam.
Als Drenthe vertrekt, houdt Feyenoord daar een flink bedrag aan over. Van dat bedrag zouden de onderhandelingen met AZ over Koevermans serieuzer moeten worden, maar ook Sahin past in de plannen voor de toekomst.
wat de man zegt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef TC03 het volgende:
FR12.nl... Het zou heel mooi zijn, maar het lijkt me bullshit.
arbitragezaak dan maar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat de man zegt.
Die knaap wordt toch beschouwd als één van de grootste talenten van europa? Geloof dat chelsea al 10 mln eu had geboden toen hij nog 16 was, en nog lieten ze 'm niet gaan.
De kans dat ze hem binnen kunnen halen lijkt mij inderdaad ook klein, maar het lijkt me helemaal niet onlogisch dat ze Sahin vast willen leggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef TC03 het volgende:
FR12.nl... Het zou heel mooi zijn, maar het lijkt me bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |