Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een vriendelijk afscheid in de TT. Eerder OPTYFEN VERRADER.
Gelieve na de transferquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef Coencordia het volgende:
Royston Drenthe breek je been, breek je been, breek je beeheeheen
Eensch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef J.Herrer het volgende:
Roystom Drenthe
toppunt van overschatting
Ach, flikker toch op. Drenthe is nog altijd degene die ermee moet instemmen, daarnaast is de zaakwaarnemer er voor z'n client, niet de client voor z'n zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ik leg de schuld dan ook voornamelijk neer bij een hebberige zaakwaarnemer die gewoon ontzettend op die jongen heeft ingepraat. Erg jammer.
De zaakwaarnemer is er voor zichzelf en de speler is een manipulatief goed dat verhandeld moet worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Drenthe is nog altijd degene die ermee moet instemmen, daarnaast is de zaakwaarnemer er voor z'n client, niet de client voor z'n zaakwaarnemer.
Dit is gewoon een hele lage actie van Drenthe.
Tja, het is nu eenmaal eenvoudiger een held te worden dan een held te blijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef Messenga het volgende:
Prachtig, een paar maand geleden was het nog de held van Rotterdam!
1: Ik flikker niet op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Drenthe is nog altijd degene die ermee moet instemmen, daarnaast is de zaakwaarnemer er voor z'n client, niet de client voor z'n zaakwaarnemer.
Dit is gewoon een hele lage actie van Drenthe.
Waarom verlengt ie zn contract dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
2: Je moet niet vergeten dat Royston nog een erg jonge speler is, die vorig jaar een kutseizoen had in een kutteam... en waarschijnlijk toen dacht dat het wel erg moeilijk zou worden om dan een grote speler te worden...
*Mompelt iets over ene "Robin van Persie" die het na een paar jaar toch leuk doet bij Arsenal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef Messenga het volgende:
Prachtig, een paar maand geleden was het nog de held van Rotterdam!
Hebben Messenga en jij nog meer domme achterlijke kutopmerkingen te maken? Doe ze dan nu, zijn we daar gelijk vanaf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef harrypiel het volgende:
[..]
*Mompelt iets over ene "Robin van Persie" die het na een paar toch leuk doet bij Arsenal.
quote:Van Persie: ‘Ooit terug naar Feyenoord’
Robin van Persie sluit niet uit dat hij ooit in zijn carrière terugkeert in De Kuip. In 2004 verliet de aanvaller Feyenoord om bij Arsenal aan de slag te gaan, maar hij staat niet onwelwillend tegenover een hernieuwd Rotterdams dienstverband.
De net 24-jarige spits, die momenteel furore maakt in de Engelse Premier League, ziet een route zoals Giovanni van Bronckhorst die heeft bewandeld wel zitten. “Giovanni heeft de ronde al gemaakt, is een echte routinier,” aldus Van Persie in Sportweek. ”Wie weet, keer ik ooit terug. Ik ben daar gevormd. Maar je weet nooit hoe het loopt.”
”Ik heb er bijna tien jaar rondgelopen. Ik heb nog steeds een Feyenoord-hart,” vervolgt hij. De nieuwe ingeslagen weg van zijn voormalige werkgever bevalt de international ten zeerste. “Met Tim de Cler hebben ze een uitstekende verdediger gehaald. Roy Makaay staat garant voor twintig goals.”
Ook Van Bronckhorst wordt geloofd. “Dat is een heerlijk rustpunt op het middenveld,” zo weet de spits van The Gunners, die in het Nederlands elftal al diverse malen samen speelde met de oud-speler van FC Barcelona.
Voor hoeveel had Feyenoord Kuyt ook alweer van de hand gedaan? rond de 18 miljoen euro was niet? OK, Kuyt heeft was natuurlijk het seizoen daarvoor met Kalou het koningskoppel qua doelpunten bij Feyenoord. Maar 14 miljoen voor een verdediger die 1 seizoen geregeld in de hoofdmacht stond en smaakmaker was op EK -21 zou ik als club niet over klagen hoor. Het is Drenthe die de gok neemt zo snel naar Real te gaan, en Feyenoord spint er financieel garen bij. Weinig reden om de huilie uit te gaan hangen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hebben Messenga en jij nog meer domme achterlijke kutopmerkingen te maken? Doe ze dan nu, zijn we daar gelijk vanaf.
Nu hij een op het punt staat een arbitragezaak aan te spannen, absoluut niet meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:34 schreef Sonja88 het volgende:
Van mij mag Drenthe nog wel even blijven. In ieder geval dit seizoen. Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben hem op dit moment nog veel te hard nodig.
idd, anders vangt Feyenoord er mss nog maar een grijpstuiver voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:14 schreef TC03 het volgende:
Gewoon verkopen die hap hoor. Arbitragezaak niet afwachten.
Ik hoop dat Bert voor Ekramy kiest.quote:met Timmer verliest, wil hij bij Feyenoord vertrekken. "Het is de keuze van de manager. Als hij voor Timmer kiest, wil ik ergens anders gaan spelen." Ekramy gaf Egyptianplayers.com, dat regelmatig interviews met hem heeft, aan dat ze dit mochten publiceren omdat het ook in Voetbal International komt te staan. "Ik wil hiermee andere clubs duidelijk maken dat ik beschikbaar ben. Omdat mijn contract verlengd is, denken ze dat ik niet beschikbaar ben, maar ik ben indien nodig klaar voor een overstap om aan spelen toe te komen."
Feyenoord Netwerk
Het liefst wil hij echter bij Feyenoord blijven, alleen al om de fans. "Sinds ik bij Feyenoord ben, houd ik het meest van de fans. Ik kan niet uitleggen hoe fantastisch zij zijn. Ze houden meer van me, dan destijds de fans van Ahly" aldus Ekramy refererend aan een recente poll op Feyenoord Netwerk, waarin fans de voorkeur aan Ekramy gaven boven Timmer.
held die Ekramyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bert voor Ekramy kiest.
Sheriff
En die grijpstuiver verdwijnt mooi in de jackpot. Het bestuur van Feyenoord is te bang om adequate aankopen te doen. Hoewel ze een lichter programma dan voorheen hebben, zal Rotterdam-Zuid andermaal rekening moeten houden met een (zeer) teleurstellend seizoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:16 schreef harrypiel het volgende:
[..]
idd, anders vangt Feyenoord er mss nog maar een grijpstuiver voor![]()
quote:Ekramy: ‘Eerste keus of vertrekken’
Voor Feyenoord-goalie Sheriff Ekramy is het simpel: óf hij wordt verkozen tot eerste keus onder de lat in De Kuip, óf hij vertrekt. Dit liet de Egyptenaar vandaag weten in een interview met de Egyptische website Egyptianplayers.com.
De 24-jarige Ekramy, die inmiddels alweer aan zijn derde seizoen begint in Rotterdam, vindt dat hij, gezien zijn leeftijd, wekelijks aan spelen toe moet komen. “Het is de keuze van de manager. Als hij voor Timmer kiest, wil ik ergens anders gaan spelen,” zo liet de doelman optekenen.
Ekramy is momenteel in een strijd verwikkeld met Henk Timmer om wie zich het komende jaar de eerste keeper van de Stadionclub mag noemen. Trainer Bert van Marwijk heeft nog geen beslissing genomen, al zou de voorkeur van de oefenmeester naar Timmer uit gaan.
In dat geval heeft de Egyptenaar een boodschap. “Ik wil hiermee aan andere clubs duidelijk maken dat ik beschikbaar ben. Omdat mijn contract is verlengd denken clubs dat ik niet beschikbaar ben. Maar als het nodig ben ik bereid om over te stappen om aan spelen toe te komen.”
Het liefst blijft hij echter gewoon in Rotterdam. “Sinds ik hier ben, ben ik van de fans gaan houden. Ze zijn echt fantastisch. Ze houden meer van mij dan de fans van Ahly dat destijds deden.”
Venomsnake weet gelukkig wél hoe volledig de nieuwsberichten te kopiëren.quote:
Hoe lang heb jij onder je steen gezeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En die grijpstuiver verdwijnt mooi in de jackpot. Het bestuur van Feyenoord is te bang om adequate aankopen te doen. Hoewel ze een lichter programma dan voorheen hebben, zal Rotterdam-Zuid andermaal rekening moeten houden met een (zeer) teleurstellend seizoen.
Eigenlijk moet Feyenoord (net als de RET) opgekocht worden door een investeerder, die de zaak weer omtovert tot een goed geheel.
Dat hem ziektes toegewenst worden heeft er mee te maken met de manier waarop hij weggaat, of je moet dat ook heel normaal vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef harrypiel het volgende:
[..]
*Mompelt iets over ene "Robin van Persie" die het na een paar jaar toch leuk doet bij Arsenal.
That being said; Real en goede jeugdopleiding? OK, puur kwalitatief zeer zeker, maar voor wat betreft het aantrekken 16-22 jarigen met het oogpunt deze in 0,5-2,0 jaar op te leiden tot volwaardig 1ste elftal speler? Heb zo mn twijfels bij dat beleid. IIG hem nu allerlei ziektes en andere ongein toe gaan wensen omdat hij ingaat op de mogelijkheid naar Real te gaan geeft weer eens te meer aan hoe de gemiddelde tokkie denkt. You should wish him luck; Feyenoord krijgt er een leuke som geld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |