ik vind persoonlijk een van die headers met blauw erin mooier, maar als er verder besloten wordt om deze te houden, leg ik me daar wle bij neerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dus we houden de huidige header?
De wiki aanpassen is trouwens ook zo gebeurd, uiterlijk maakt niet uit, kwestie van erin plakkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
liever nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Inprincipe maakt het niks uit, maar doe maar met het blauw daar zit het thema CS3 in.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk een van die headers met blauw erin mooier, maar als er verder besloten wordt om deze te houden, leg ik me daar wle bij neer
bingoquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inprincipe maakt het niks uit, maar doe maar met het blauw daar zit het thema CS3 in.
hoe je wat doet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef dnzl het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee hoe je dit doet?
dat bedoel ik met die vouwenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef dnzl het volgende:
Ja en dat effect wat er over dat oranje zit?! Beetje kreukel effect lijkt het wel
Ach wel nee, gewoon in een andere layer wat witte strepen voor mij part en weer een andere layer zwarte strepen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat bedoel ik met die vouwen
Ik ga er effe mee kloten.
Dat effect zelf, moet je denk ik of met dat replacement dinges doen, of zelf met de pentool wat kutten.
Ja hoor..quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil een aantal panorama's maken via het stitchen van een aantal foto's maar omdat ik op een deel van de foto's de zon in de rug heb, op een deel van van de foto's de zon van de zijkant en op een deel van de foto's de zon schuin van voren heb treden er helderheidsverschillen op. Qua tegenlicht enzo ben ik er al goed in geslaagd de foto's op het gewenste niveau (na veel maskers etc) te krijgen maar er zijn toch nog wat lichte helderheids verschillen en dat zie je erg goed terug als ik de panorama's heb gemaakt. Is er een methode waarop je vrij objectief (dus niet door zelf te kijken) de helderheid tussen verschillende foto's gelijk kan trekken?
of gewoon een brush superlaag ingesteld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat bedoel ik met die vouwen
Ik ga er effe mee kloten.
Dat effect zelf, moet je denk ik of met dat replacement dinges doen, of zelf met de pentool wat kutten.
Daar vraag ik niet naar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:35 schreef DarkManta het volgende:
Ja hoor..
Image---->Adjustments----->Shadow/Highlight
spelen met de settings.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet naar.Ik wil weten hoe je de helderheid van afzonderlijke foto's (en dus bestanden) op een gelijk niveau kan krijgen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ach wel nee, gewoon in een andere layer wat witte strepen voor mij part en weer een andere layer zwarte strepen.
En nu effe met deze 2 layers de layerblending spelen, geen displacement voor nodig.
Dan zul je ze toch allemaal in 1 bestand moeten zetten, en elke foto in een nieuwe layer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet naar.Ik wil weten hoe je de helderheid van afzonderlijke foto's (en dus bestanden) op een gelijk niveau kan krijgen.
tofquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:15 schreef DarkManta het volgende:
Godverdomme, ben ik allerlei brushes aan het maken en aan het verzamelen ommdat ik het idee had om als een soort van Bob Ross te schilderen alleen dan met Photoshop.
Kom ik dit tegen...
http://www.code404.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=34
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb alle tutorials (12 tot en met deel 8) hier gezet: http://wiki.fok.nl/index.php/Photoshop_tutorials_op_FOK%21
top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb alle tutorials (12 tot en met deel 8) hier gezet: http://wiki.fok.nl/index.php/Photoshop_tutorials_op_FOK%21
pen tool. is wat moeilijker dan in paintquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef Rossoneri het volgende:
Oke ff een n00b vraag, hoe kan ik lijntjes vervormen?
Ik heb nu een rechte lijn maar daar wil ik een beetje een boogje in maken, net zoals met paint. Met andere woorden; hoe kan ik deze vervormen? Ik heb nu Photoshop CS3.
![]()
Pen Tool, okay is zal er eens mee bezig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
pen tool. is wat moeilijker dan in paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |