Waarom vind ik dit niet geloofwaardig?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voor het eerst in een jaartje of 5 heb ik woordenboek nodig![]()
Gast, te laat is te laat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef Gast84 het volgende:
Tyfushomo dat je bent.
Niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gast, te laat is te laat.
Ik heb geen invloed op een topic die jij niet geopend hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Gast84 het volgende:
[..]
Niet.
Alleen, jij moest zonodig in m'n weg staan.
PJO is ultralinks vergeleken met de rechtsheid van sigme.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Monidique het volgende:
Is sigme rechts?
Lastig te beantwoorden, vooral omdat je grootste interesse lijkt uit te gaan naar een onjuiste veronderstelling. Ik ben niet rechts, ook niet een heel klein beetje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef Gast84 het volgende:
Maarre.. Sigme,
- Vrouwen zitten meestal minder achter PC dan mannen.
- Vrouwen zijn meestal minder bezig met politiek dan mannen.
- En al helemaal, als ze bezig zijn met politiek, positioneren ze zichzelf meestal links of in het midden vanwege hun empathie-vermogens. Jij bent daarentegen weer rechts.
Vanwaar deze vrij zeldzame combinatie? Waarom zoveel interesse in politiek, en dat je jezelf tegen het spreekwoordelijke rechts aanschurkt?
Apart. Aangezien ik kennelijk extreem-links ben en het vrijwel altijd eens ben met sigme's standpunten en volgens mij ook vaak omgekeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PJO is ultralinks vergeleken met de rechtsheid van sigme.
Precies. Dat charisma maakt zo verleidelijk. Ik was daar ook best gevoelig voor. Maar ja, ik hoorde ook liever een boeiende hoogleraar dan zo'n saaie figuur...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik was altijd gecharmeerd door Dawkins, maar later ben ik toch steeds meer richting Gould gegaan. Achteraf denk ik dat het vooral Dawkins charisma was dat me aanvankelijk zo aantrok.
Nou zo links is ze nou ook niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Sigme is toch gewoon een linkse tutje met een voorkeur voor nevelen
GL is volgens velen extreem-links, volgens mij stond dat wel op haar lijstje...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou zo links is ze nou ook niet hoor.
En hij opent niet eens een nieuwequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef Elseetje het volgende:
Wil ik net iets typen, gooit een kutkloon het topic dicht
Welk gedeelte vind je niet geloofwaardigquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit niet geloofwaardig?
Ja. Pagina's die niet laden, voordat je weer gerefreshd hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is bij jullie fok! ook zo traag?
Je kunt ook simpelweg geen hekel hebben aan die man. Net als aan Olivier B. Bommel. Maar dat maakt hem ook lekker onschadelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
Pechtold is koel.
Bij mij viel m'n framework weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij had ook niet de laatste postquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En hij opent niet eens een nieuwe![]()
Die 5 jaar, natuurlijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Welk gedeelte vind je niet geloofwaardig![]()
Omdat iemand hem in de TT heeft gezetquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet waarom Pechtold tot doelwit wordt gekozen eigenlijk.
Ontzettend traag! Maar volgens mij zijn ze wat dingen aan het overzetten ofzo...?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kutblondje, je onderbreekt m'n reeks!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat iemand hem in de TT heeft gezet![]()
Ik had net wel een leuke reeksquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kutblondje, je onderbreekt m'n reeks!
Pechtold is consequent, helder en goed in staat om problemen te benoemen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kunt ook simpelweg geen hekel hebben aan die man. Net als aan Olivier B. Bommel. Maar dat maakt hem ook lekker onschadelijk.
Misschien is het PvdA-apparaat op vakantie? En is de controle minder streng?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef Sidekick het volgende:
Hamas werd net door de NOS als extremistisch beschouwd. Ik weet niet of dat wordt goedgekeurd door het PvdA-apparaat.
Ik zal eens een slotje op je mond zetten als je niet gauw ophoud met spammen jongeman!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er heeft een modje door het slotje heen gepost. Er wordt hier gewoon gemeten met twee maten![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet waarom Pechtold tot doelwit wordt gekozen eigenlijk.
quote:
En heeft een grote dosis zelfspotquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pechtold is consequent, helder en goed in staat om problemen te benoemen.
Modje sluit, modje opent. Perfect toch? Ook als het ene modje leuker is dan het andere, boeit niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er heeft een modje door het slotje heen gepost. Er wordt hier gewoon gemeten met twee maten![]()
Laten we het dan liberale trekjes noemen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:46 schreef Fastmatti het volgende:
Pechtold is niet liberaal. Zo is Pecthold voor kraken en zodoende tegen het eigendomsrecht.
So true, ik kan Dennett dan wel weer waarderen, maar Dawkins, die ontpopt zich steeds meer als demagoog.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik was altijd gecharmeerd door Dawkins, maar later ben ik toch steeds meer richting Gould gegaan. Achteraf denk ik dat het vooral Dawkins charisma was dat me aanvankelijk zo aantrok.
Mjah, je bent tamelijk centrum-rechts, je gelooft niet meer zo in maakbaarheid, bent vrij tolerant... Voor mij genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
Wat me doet belanden bij de wedervraag, waarop baseer je in vredesnaam het idee dat ik rechts zou zijn?
De Wittgenstein-connectie. Dan zou je uiteindelijk uitkomen op Russel en Whitehead, maar ik verdom het om ze op moreel gebied gelijk te geven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
So true, ik kan Dennett dan wel weer waarderen, maar Dawkins, die ontpopt zich steeds meer als demagoog.
Zaakjes afhandelen... Nieuwe topics openen/in nieuwe topics reageren?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:59 schreef floris.exe het volgende:
Hoi Elseetje, hierbij mijn antwoord uit de andere topic waar het anders te offtopic begint te worden:
Ik heb mijzelf er al van verzekerd voorgoed te verdwijnen, maar ik moest gevoelsmatig nog een aantal zaakjes afhandelen.
Dat heb je aan jezelf te wijten, Elseetje. JIJ hebt mij geblokkeerd en verwijderd uit je MSN-lijst. Niet andersom.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zaakjes afhandelen... Nieuwe topics openen/in nieuwe topics reageren?Mij heb je al afgehandeld, dus dat kan het niet zijn!
Ja, of progressief en centrumlinks.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Mjah, je bent tamelijk centrum-rechts, je gelooft niet meer zo in maakbaarheid, bent vrij tolerant... Voor mij genoeg.![]()
Je staat er nog in hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te wijten, Elseetje. JIJ hebt mij geblokkeerd en verwijderd uit je MSN-lijst. Niet andersom.
Wel ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Laten we het dan liberale trekjes noemen.
Waarom is agnosticisme de enige juiste?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef floris.exe het volgende:
De kruistocht van Dawkins doet onderhand bijna religieus aan. Ik had eerst best een hoge pet op van Dawkins, maar ik vind hem te ver doorslaan. De man heeft overigens ook voor mij afgedaan in het boek The God Delusion, waarin hij heeft laten zien niets te begrijpen van de enige juiste levensbeschouwing: het agnosticisme.
Gedicideerdquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je staat er nog in hoor!
Bovendien was je zelf nogal... gedicideerd
Maargoed, genoeg gekeuvel weer.
psvwaterpolowoord.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Elseetje het volgende:
Bovendien was je zelf nogal... gedicideerd
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Gedicideerd. Nieuw woordenboek gekocht, Elseetje
?
Hoezo genoeg gekeuvel? Dit is SC.
Wat dus heel veel zegt over het feit hoe het gesteld is met het liberalisme in Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
D66 is iig de meest liberale partij voor zover ik weet.
Met dank aan de VVD.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat dus heel veel zegt over het feit hoe het gesteld is met het liberalisme in Nederland.
Van die paar schilvers liberalisme wat nog over is in Nederland wel ja, maar het heeft meer weg een demente bejaarde met een slechte heup die mee wil doen aan een marathon.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
D66 is iig de meest liberale partij voor zover ik weet.
Dramaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:17 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk niet dat de rest van de SC zit te wachten op wat wij prima via msn of PM kunnen bespreken.
Grappig, ik ben juist door Wittgenstein definitief in de levensbeschouwing gerold waar ik nu in zit. Het kwam eigenlijk op het moment dat ik besefte dat Wittgenstein I en II in elkaars verlengde lagen en juist geen breuk was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
De Wittgenstein-connectie. Dan zou je uiteindelijk uitkomen op Russel en Whitehead, maar ik verdom het om ze op moreel gebied gelijk te geven.
Innerlijk of uiterlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef Apropos het volgende:
Hoe lelijk is FuifDuif, Elseetje? Vraag van de stotterende pinda uit Eindhoven.
Zeg, doe mij eens een volledige scriptiethese aan de hand vertel daar eens wat meer over.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Grappig, ik ben juist door Wittgenstein definitief in de levensbeschouwing gerold waar ik nu in zit. Het kwam eigenlijk op het moment dat ik besefte dat Wittgenstein I en II in elkaars verlengde lagen en juist geen breuk was.
Maar daar is geen leuke smiley van.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De chips en cola stonden eigenlijk al klaar![]()
Mjah, ik heb tien keer liever een ietwat oecomenisch ingestelde atheist dan een agnost, laf volkje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom is agnosticisme de enige juiste?
Innerlijk is 'ie zo bedorven als een appel in behangerslijm, hoor ik.quote:
Broeder!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:23 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Mjah, ik heb tien keer liever een ietwat oecomenisch ingestelde atheist dan een agnost, laf volkje.![]()
Wat een nare manier van doen: laf volkje? Erken je niet het feit dat je het als simpele sterveling gewoonweg niet weetquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:23 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Mjah, ik heb tien keer liever een ietwat oecomenisch ingestelde atheist dan een agnost, laf volkje.![]()
Hoor jij dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Innerlijk is 'ie zo bedorven als een appel in behangerslijm, hoor ik.
Op MSN heb je wel eens hele andere dingen gezegdquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoor jij dat?Dat kan je toch gewoon lezen?
Toepasselijke vergelijking, trouwens.![]()
De Untersuchingen als verlengstuk van de Tractatus? Je weet toch waardoor die breuk kwam, omdat hij zijn Untersuchingen niet kon vertalen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Grappig, ik ben juist door Wittgenstein definitief in de levensbeschouwing gerold waar ik nu in zit. Het kwam eigenlijk op het moment dat ik besefte dat Wittgenstein I en II in elkaars verlengde lagen en juist geen breuk was.
Nou ja, met wat wijntjes op; het komt erop neer dat een consequent doorgevoerd logisch-positivisme, wat Wittgenstein I lijkt te zijn, altijd zichzelf moet vernietigen, pogingen om de metafysica te elimineren hebben uiteindelijk alleen tot gevolg dat de metafysica oneindig wordt vergroot. Als je het in een breder perspectief ziet, dan zou je kunnen zeggen dat het postmodernisme niet zozeer een reactie is op modenisme en de moderniteit, maar daar vooral de uiterste consequentie en doordenking van is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:
Zeg, doe mij eens een volledige scriptiethese aan de hand vertel daar eens wat meer over.
O please FuiFDuif, hou op. Wat wil je nu dat we zeggen? Iets als: 'Mijn god wat doe je ons aan, we kunnen niet zonder je. Weet je wel wat je betekent voor dit forum ? We zeggen het niet altijd maar je bent voor menigeen de held, het grote voorbeeld. Mijn dag is na je bericht mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug op je beslissing. Iedereen komt met hetzelfde bericht op MSN : 'FuifDuif stopt ermee.''quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Op MSN heb je wel eens hele andere dingen gezegd.
Ja, en dat is dus per definitie een consequente doordenking van de Tractatus, ga maar na.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
De Untersuchingen als verlengstuk van de Tractatus? Je weet toch waardoor die breuk kwam, omdat hij zijn Untersuchingen niet kon vertalen.
Jij was ook heel anders op msnquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Op MSN heb je wel eens hele andere dingen gezegd.
Slangenkuil? Wijvenhok zul je bedoelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:31 schreef Fastmatti het volgende:
![]()
Wat een slangenkuil is dit toch ook![]()
Volgens mij mist er nog ergens een leesteken... Waar stopt je 'quote'?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O please FuiFDuif, hou op. Wat wil je nu dat we zeggen? Iets als 'Mijn god wat doe je ons aan, we kunnen niet zonder je. Weet je wel wat je betekent voor dit forum ? We zeggen het niet altijd maar je bent voor menigeen de held het grote voorbeeld. Mijn dag is na je bericht mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug opje beslissing. Iedereen komt met hetzelfde bericht op MSN : 'FuifDuif stopt ermee.'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |