Kleine kunstwerkjes! ziet er mooi uit allemaal.quote:Op zondag 20 april 2008 15:24 schreef golfer het volgende:
De gebakken kippenhuid was een soort heel dun krokant koekje en smaakte prima.
Beste ooit? Ik twijfel nog. Wat mij betreft ex-aequo met De Librije, met dit verschil dat we natuurlijk in de Librije in de keuken mochten eten en de koks op hun vingers mochten kijken bij hun werk en nu bij Oud Sluis keurig in het aparte huiskamerdeel van het restaurant mochten eten.
In het gewone deel van het restaurant werden we trouwens nog geconfronteerd met een BN-er: Patty Brard met haar vriend.
Nee, was niet nodig, er waren meer mensen met camera's die foto's maaktenquote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie gevraagd of jullie foto's mogen maken?
Nee. Het is niet voor Fok!. Wat we op Fok! plaatsen is een kopie van ons eigen recensieblog elders op Internet.quote:En zeggen jullie dan dat het voor Fok is?
Zie mijn blogjequote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef gimme.shelter het volgende:
BTw: Golfer en Bluezz in welk hotel hebben jullie overnacht? En beviel dat?
op de site krijg je wel een idee. ga uit van 250 pp incl wijn en eventueel ex fooi.quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef santax het volgende:
Wauuuwww dat laatste.. onvoorstelbaar mooi hoe ze het presenteren. Maar ondanks dat het not done is, vraag ik mij dan toch af... Wat ben je daar nou ongeveer kwijt?
Nee nooit geweest, maar van pizzeria's zullen we geen recensie met foto's schrijven denk ikquote:Op maandag 21 april 2008 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Zijn jullie eigenlijk weleens bij Papi geweest, in de Barrevoetenstraat? Heerlijke pizza's, vooral het knoflookmixje met verse kruiden is
ja, daarom ga je er 15 euro voor betalen bij een johnny boer-wannabe.quote:Op zondag 20 april 2008 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Die kippenhuid lijkt me hemels! Ik vind bij een gebraden kip het vel altijd het allerlekkerst.
Waar lees jij dat dat 15 euro zou kosten, die amuse?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef Houstoned het volgende:
ja, daarom ga je er 15 euro voor betalen bij een johnny boer-wannabe.
Harry & Kitty.quote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie mijn blogje
Het ging best, bijzondere mensen die het runnen, nogal kneuterig, maar lekker goedkoop
http://www.hotelleprovencal.nl/index.php?content=7
De receptie geeft goed aan wat ik bedoel :
[ afbeelding ]
...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar lees jij dat dat 15 euro zou kosten, die amuse?
Dat lag meer aan mijn manier van foto nemen denk ik hoor, ik had die associatie niet, en geloof me, als er iemand is met dat soort associaties....quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:48 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Toch vind ik een paar presentaties niet helemaal geslaagd, met name de langoustine (die bijna lijkt op een afgehakt en gegrild mannelijk lichaamsdeel), Maar verder lijkt het mij een perfect restaurant.
Kaart ziet er veelbelovend uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:55 schreef Bluezz het volgende:
We houden het in ons achterhoofd Digger
Zaterdag gaan we naar Stempels 'hier' in Haarlem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |