Internetcafe? Even een Macbook kopen voor onderweg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Terug Van Playa![]()
Ik denk dat ik de nieuwe iMac pas kan bestellen als ik terug ben van Italie. En die keynote mis ik dus ook![]()
Ja wellicht: mijn MBP blijft gewoon thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Internetcafe? Even een Macbook kopen voor onderweg?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja wellicht: mijn MBP blijft gewoon thuis.
Das best balen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn oplader is nu ook al kapot
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07310/IMG_2609.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Owja en mijn beeldscherm flikkert, als ik mijn macbook in slaapstand zet heb ik te vaak kernelpanics en en en ga zo maar door...![]()
Ik weet niet.. Ik werd vanochtend wakker (2 uur geleden) en toen wilde mijn macbook niet opladen en toen zag ik dat hij was doorgebrand... 7 september is het ding 1 jaar oud..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das best balen...Hoe is dat gebeurd. En hoe oud is die oplader...
Yahoo... skype... msn zelfs (maar dat moet dan via parallels of bootcamp)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
videochatten kan alleen met iChat geloof ik?
En moet je voor iChat een .mac account hebben?
Vind het heerlijk werken maar goed...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, skype!
kut programma, maar vooruit
Hoezo kut? Ik vind het lekkerder werken dan de MSN client van Microsoftquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, skype!
kut programma, maar vooruit
die gebruik ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo kut? Ik vind het lekkerder werken dan de MSN client van Microsoft
Mjah, als ik een week in Taiwan zit is het wel leuk als dochterlief kan zwaaien naar papa....quote:
Skype dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, als ik een week in Taiwan zit is het wel leuk als dochterlief kan zwaaien naar papa....
Nee, mijn macbook en E.T. heeft thuis een iMac of powerbook. Maar je hebt ook skype voor mac. Ik wil ook best iChat gebruiken, maar volgens mij kan dat alleen met een .mac account?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Skype dus
Of iChat, als jij je PowerBook meeneemt.
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
iChat kan dacht ik met .mac en AOL.
Mercury Messenger: Kan het ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een clubje opgericht voor mensen waar alles kapot gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:15 schreef Junkie het volgende:
Oja, mijn MacBook is net overleden...![]()
![]()
De hardeschijf dan. Die doet alleen nog maar tik*tik*tik.
Opstarten met een CD helpt ook niet want hij is niet zichtbaar in Disk Utility.![]()
Heb je 2 netwerkkaarten dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Grappig, dat ziet er makkelijk uit. Maar hoe kan ik mijn ethernet verbinding delen met computers die gebruik maken van ethernet?
Slechts 1. Vandaar dat ik het zo'n vreemde optie vind.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering Verrotte Poepmuggen!
Zoveel keuze, en dan kies je deze?quote:TVP may stand for:
Textured vegetable protein
Telewizja Polska - Polish public television
Television Personalities - a rock music band
Total Valid Poll - Used to calculate votes. See Droop Quota formula
TVPaint - An animation software package by TVPaint Developpement
The Vanity Project - A musical project and self-titled album primarily by Steven Page of Barenaked Ladies
Thames Valley Police, a police force in the United Kingdom
The Vampyre Project, a UK based Vampyre and Fantasy fiction fan organisation
...en de val is nog mooier. Vooral hoe hij vervolgens weer doodleuk opstaat en wegloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef seekfaM het volgende:
Leuke ava trouwens!
Ik heb dat trouwens live op tv gezien![]()
Die truc die hij voor deze val doet, is wel mooi..
Trouwens, zo zie je wel dat zijn schoenen heeel erg goed aan zen voeten zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
...en de val is nog mooier. Vooral hoe hij vervolgens weer doodleuk opstaat en wegloopt.
http://www.break.com/index/jake-brown-falls-over-50ft.htmlquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die verslaggevers zo heel geshockt: "His shoes popped off!!!!!11!."
Ja dat heb ik weken geleden al gemeld ivm het hotspot bij mijn 2e huisquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Damn, zelfs internet sharing over Firewire gaat probleemloos.
"Category: Humor "quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/jake-brown-falls-over-50ft.html
En deze verslag gevers, die zeggen zo hoooo hooo hoooo hooo, maar na een tijdje zeggen ze hooo, maar dan op een andere manier
klinkt zo grappig
Geld vragen voor wifi-acces is zo not-done.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weken geleden al gemeld ivm het hotspot bij mijn 2e huis
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geld vragen voor wifi-acces is zo not-done.
Ik had het anders best naar mijn plezier. Twee weken in Italië op een hotelkamer, met mijn Macbook, heel de dag een beetje spelletjes spelen / muziek luisteren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
En dan je MBP meenemen
Vakantie's computer vrij 14.gif
Ik zie je er nog voor aan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had het anders best naar mijn plezier. Twee weken in Italië op een hotelkamer, met mijn Macbook, heel de dag een beetje spelletjes spelen / muziek luisteren.
Mja. Ehm. Nou. Leuk dat je daar voor naar Italie moestquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had het anders best naar mijn plezier. Twee weken in Italië op een hotelkamer, met mijn Macbook, heel de dag een beetje spelletjes spelen / muziek luisteren.
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat serieus gedaan hebt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Strand bakken is niets voor mij, ik blijf liever bij mijn ras.
Ja? Voor mij is vakantie synoniem aan de hele dag niets doen. Iets waar ik normaal niet aan toe kom.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat serieus gedaan hebt?
Maar waarom doe je dat in Italiëquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja? Voor mij is vakantie synoniem aan de hele dag niets doen. Iets waar ik normaal niet aan toe kom.
Omdat mijn ouders toch al die kant op gingen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neen, een gratisch AOL account kan ook...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
GSM stond uit, en geen internetmogelijkheid ter plaatse.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik op vakantie ben..
6 weken lang, geen computer, internet of mobiele telefoon.. Heeeeeeeerrrrrrlllijkkkk
Geen gezeur van mensen aan je kop, Alleen maar serene rust..![]()
Maar je kon op z'n minst naar buiten lopen om misschien niet te genieten van de zon, maar van de mooie omgeving / Italiaanse deernes / andere dingen dan alleen de inrichting van een 8x10 hotelkamertje..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
GSM stond uit, en geen internetmogelijkheid ter plaatse.
Voor mij is een dag geen computervragen al rust, iets dat ik de laatste tien jaar nog niet tegen ben gekomen. Op de afgelopen week na, waar ik het huis voor mijzelf had.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je kon op z'n minst naar buiten lopen om misschien niet te genieten van de zon, maar van de mooie omgeving / Italiaanse deernes / andere dingen dan alleen de inrichting van een 8x10 hotelkamertje..
Hey ! Die heb ik gisteren gespotquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit topic..
Notebook op afbetaling
Samenvatting:
Een Acerlaptop van 8 kilo kopen op afbetaling..![]()
![]()
Hoelaat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:22 schreef Geqxon het volgende:
En dinsdag is de keynote. Toch?
dus rond 1 uur hierquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok 19:00.
Whehe en Sjoewie kan em natuurlijk niet zien omdat ie opgescheept zit met dat brakke Tele2..quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIk4qTKmKzE&eurl=http%3A%2F%2Ffakesteve%2Eblogspot%2Ecom%2F
Ik vind hem leuk
quote:
Daarom ging ie ook wegquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Dan heb je weinig afgeschreven op je iMac zeg.
Maar verkoop je 'm dan of ruil je 'm echt in ergens? Ik wil ook nog eens een G4 powermac op de kop tikken binnenkort. Servertjequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Daarom ging ie ook weg![]()
Het was zowat duurder om er AppleCare bij te nemen dan hetgeen ik moet bijleggen voor een nieuwe.
Maar, 11 maanden gehad: da's een nieuw record voor mij.
Ik wist de levertijd van van het weekend niet. Dus dat plaatje ansich is niet frapantquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef JoMo0 het volgende:
Vlak voor een event is de levertijd ineens 3 dagen , terwijl het in het weekend nog 24 uur was.
en een 12 of 13 inch mbpquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Zo. Benieuwd naar morgen, maar eigenlijk wik ik gewoon Leopard.
En een grotere 7200rpm schijf.
Ditoquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben niet kieskeurig. Gewoon een toffe iMac en ik ben blij
ja maar het is lelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef hermedico het volgende:
is er een manier om morgen de keynote life te kijken ?
en dan nog ff snel een vraagje: kun je op een imac een ACD aansluiten en dan bijde schermen gebruiken ?
Afhankelijk van de prijs (2500?) zou ik die heeeeel misschien zelfs nog overwegen als Stevie zo gek is hem te introducerenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
DitoEn dan wel de grootste.
Tenzij Steve ineens een 30" iMac introduceert...
Laat maar komen.quote:Two new iMacs, with 20 and 24 inch screens, and entirely covered in brushed metal (!) plus the previously hinted new keyboard design and a slightly slimmer enclosure. Even more surprising, our source says the iMacs are shipping with a 2.4GHz Intel Penryn chip. Intel's first 45-nm CPU was originally slated to ship at the end of the year, and it's not clear that Apple could get enough parts to actually build these puppies before October, so take this with a grain of salt. The machines might ship with the dual-core Conroe part instead.
Three new Apple Displays at 20, 24, and 32 inches. These are supposed to have an iSight camera built in.
The Mac Pro will get a speed bump as the Xeon/Woodcrest chips are swapped out for Penryn chips, running at a brisk 2.4, 3.0, and 3.33GHZ.
Ik zit dan gvd in Frankrijk, maar ik neem die creditcard volgespekt mee. Wie weet bestel ik hem wel vanaf mijn vakantieplek. Dan regel ik wel wat als ie bezorgd wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Afhankelijk van de prijs (2500?) zou ik die heeeeel misschien zelfs nog overwegen als Stevie zo gek is hem te introduceren![]()
Maar waarschijnlijk gewoon de 24 inch.
Ik zit morgenavond klaar, en heb 't geld. Dus kom maar op
Je bent me net voor. Heb er veel goede dingen over gehoord. Toch maar eens even proberen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, en de nieuwste VMWare is af te halen bij uw lokale torrent-boer.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, en de nieuwste VMWare is af te halen bij uw lokale torrent-boer.
Ik ben thuis, heb de avond vrij gepland.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-edt-set-your-alarm/
7 uur dus.
Oh, ik moet morgen werken...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-edt-set-your-alarm/
7 uur dus.
Bij de Preferences van QuickTime, al kun je het volgens mij alleen aanzetten als je 2e scherm ook daadwerkelijk is aangesloten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Hai.
Hoe stel je in dat Quicktime je tweede display als basis neemt om fullscreen op te doen? In VLC is het een kwestie van aanvinken...
Da's niet onaardig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef magnifor het volgende:
http://www.thinksecret.com/news/0707imacpricing.html
Ik heb net een 20" staan sinds maart. Dus 't was niet echt de bedoeling om al een nieuwe te kopen. Maar als ze heel tof zijn wil ik d'r nog wel even over nadenken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:00 schreef magnifor het volgende:
Ik neem een 20 inch denk ik.
Of die 1500 euro moet 24 inch zijn.
Die was al langs gekomen laatst. Ziet er leuk uit, maar vraag me af of 't fijner typt dan 't Apple Keyboard wat ik nu voor me heb liggen. Ben over 't algemeen niet zo te spreken over laptoptoetsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:22 schreef seekfaM het volgende:
http://www.engadget.com/2007/07/27/is-this-the-new-imac-keyboard/
't word toch denk ik maar een Macbook toetsenboord
Edit: http://www.appleinsider.c(...)ard_stir_debate.html
meer foto's
Oud. Weten we al een tijdjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:22 schreef seekfaM het volgende:
http://www.engadget.com/2007/07/27/is-this-the-new-imac-keyboard/
't word toch denk ik maar een Macbook toetsenboord
Edit: http://www.appleinsider.c(...)ard_stir_debate.html
meer foto's
ziet er wel naar uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zouden ze bij de nieuwe iMac de "baard" eraf hebben gehaald eigenlijk?
Nee, van google image's geplukt eerste hit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:37 schreef magnifor het volgende:
seekfaM, heb je ook nog een artikel bij dat plaatje (nee, niet de tubgirl)?
Oke.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:41 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, van google image's geplukt eerste hit.
iets van new imac. gezeur. ik weet het niet hoor
trouwens, ja het is een tijdstip tussen slapen en opstaan..
Nee hoor, het hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
wil je nu ook het artikel bij de tubgirl?
trouwens, even wachten totdat zijn host het genoeg vindquote:
Hij is al een half uur bezig, dus ik geef het een kleine kans. Wordt een leuk werkje morgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:47 schreef magnifor het volgende:
ZIjn er geen mods online?
uhuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hij is al een half uur bezig, dus ik geef het een kleine kans. Wordt een leuk werkje morgen.
apple komt morgen speciaal met een iPban op de marktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:51 schreef magnifor het volgende:
ipban + abuse mailtje naar zijn provider.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:52 schreef seekfaM het volgende:
[..]
apple komt morgen speciaal met een iPban op de markt
11 uur 's nachts zou een beetje vroeg zijn niet waar (of 1 of 12 of 10 whateverquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:38 schreef Jarno het volgende:
Ik neem aan dat er trouwens 7 uur *PM* bedoeld wordt qua starttijd?
Wat jij zegt. Of een flinke speed bump voor de Mini.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:34 schreef Jarno het volgende:
Ik hoop stiekum toch op een Mac Mini replacement oid, die zou ik eind van het jaar nog wel willen kopen. Stomme all-in-one machines, heb net een nieuwe monitor enzo.
Die koop ik blind.quote:
Kennelijk ligt .Mac er ook uit vanavond, dus daar verwacht men ook nog een iets van. En eventueel een iWork of iLife anouncement.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:01 schreef Sjoewe het volgende:
Upgrades komen zelden met events. Ik hoop toch vooral op een release date van leopardEn de ACD cd op de mat
Jij krijgt al een kleine!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
ik wil een kleine MBP *stampvoet*
Ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:20 schreef Jarno het volgende:
Wie heeft er hier trouwens de upgrade naar Tiger meegemaakt en gekocht? Hoe kun je dat het beste doen? Gewoon via de Apple website bestellen (ging dat snel) of wachten tot -ie hier in de Mac stores ligt oid?
Maar is het niet, want die heeft een witte rand aan de zijkant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Oke.
Het lijkt meer op een acd scherm imo.
Ah okay. Als uit goed uitkomt ga ik er dan wel een bezoekje aan de A-Mac aan wagen denk ik, tijd niet geweest en altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik.
Ik had het besteld via de site en had het snel binnen. Maar ik had het wel een aantal weken na de release gekocht.
Maar in de Apple winkels kon je het op de dag van de release het ook gewoon kopen. Er was voldoende op voorraad en je kreeg zelfs een extraatje.
Ik had het je gezegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn Apple keyboard is op magische wijze opeens weer gaan werken na twee weken
[afbeelding]
Zeker om Tigers in het echt te zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef super-muffin het volgende:
En je kreeg een kaartje voor Artis of Blijdorp geloof ik.
Het was de iPunish die me strafte voor de koffiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik had het je gezegd..
. Nieuwe iMac toetsenbord.
. Hopelijk is het waar, en komt ie vandaag uit.
Over koffie gesproken, wil het iVriendje misschien de iOntbijttafel afruimen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was de iPunish die me strafte voor de koffie
Zeg, die Sjoewe zit wel behoorlijk onder de iPlak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Over koffie gesproken, wil het iVriendje misschien de iOntbijttafel afruimen ?
Nee, dat was Sjoewe die dat postte onder mijn account om te verbloemen dat de ware Audrey al 8 maanden aan de ketting vastgebonden ligt op bed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeg, die Sjoewe zit wel behoorlijk onder de iPlak!
Vandaar dat je altijd op je bed iBookt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, dat was Sjoewe die dat postte onder mijn account om te verbloemen dat de ware Audrey al 8 maanden aan de ketting vastgebonden ligt op bed..
Jij woont bij je moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeg, die Sjoewe zit wel behoorlijk onder de iPlak!
quote:1. Introduction. Discuss the highly successful iPhone launch.
2. Bring out the iPhone and demo the Multitouch interface.
3. Conduct a demo call with Phil Schiller, who’s in a straight jacket hanging from his ankles over a drunken and sexually aroused Barbara Walters.
4. Conference in Jony Ive who tearfully reveals he’s a snackaholic.
5. Discuss the relationship with AT&T and allow Stan Sigman… all… the time… he… wants.
6. Bring out the iPhone again and demand that everyone present pay homage to it.
7. Show everyone the iPhone interface again to demonstrate the iPhone’s complete dominion over them.
8. Lead everyone in 15 minutes of cheering “iPhone! Yay, iPhone!”
9. Conclude by releasing the hounds and having them chase the heathens from the temple.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ik wil het woord 'iPhone' vanavond geeneens horen!.
quote:Furthermore, several sites have reported that the 2007 iMacs will be hand-crafted by Nepalese virgins from the finest sandalwood. Wrong. That’s the iPhone rev. 2.
..als ik over 2 jaar maar een G3 model krijg met GPS en UMTS/HSDPA bij het verlengen van m'n abbo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
Die iPhone kan de iShit-on-it krijgen.
Mja en dat je iKind er dan een iBarst in stompt met een stuk Fisherprice en dat je dan alsnog weer 5 weken met je 3310 met bellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
..als ik over 2 jaar maar een G3 model krijg met GPS en UMTS/HSDPA bij het verlengen van m'n abbo.
Shut up! Shut up!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
BOOM! THE IPHONE NANO! BOOM!
"Je weet nooit wíe je belt, maar dat maakt elk gesprek nou juist zo spannend!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
IPHONE SHUFFLE!
Ik gebruik die apps eigenlijk nooit. Of valt iTunes er ook onder? Nee toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Geqxon het volgende:
Gaat er hier ook iemand iLife 08 kopen? Ik iig niet.
Ik dacht meer het iPhoto / iMovie / iDVD gedeelte. Dat gebruik ik nu zo weinig dat 07 voor mij prima is. Ik hoef de extra foefjes en effecten niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik gebruik die apps eigenlijk nooit. Of valt iTunes er ook onder? Nee toch?
Nee, ik ook niet. iPhoto heb ik vervangen voor Lightroom en de rest gebruik ik niet zo. Ben niet zo van het filmpjes monteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht meer het iPhoto / iMovie / iDVD gedeelte. Dat gebruik ik nu zo weinig dat 07 voor mij prima is. Ik hoef de extra foefjes en effecten niet.
Ik edit zo af en toe een amateur pornofilmpje, het enige wat ik daar aan bewerk is wat knip- en plakwerk gecombineerd met een fout jaren 70 muziekje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. iPhoto heb ik vervangen voor Lightroom en de rest gebruik ik niet zo. Ben niet zo van het filmpjes monteren.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik edit zo af en toe een amateur pornofilmpje, het enige wat ik daar aan bewerk is wat knip- en plakwerk gecombineerd met een fout jaren 70 muziekje.
De huidige versie is iLife '06.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht meer het iPhoto / iMovie / iDVD gedeelte. Dat gebruik ik nu zo weinig dat 07 voor mij prima is. Ik hoef de extra foefjes en effecten niet.
Sowieso, voor werken heb ik geen Mac natuurlijk. Daar zorgt de baas maar voor (vandaar ook zo'n lelijke stomme HP).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
iWork. Dat vind ik pas een prutpakket.
Ik heb 'em gedownloadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:20 schreef Jarno het volgende:
Wie heeft er hier trouwens de upgrade naar Tiger meegemaakt en gekocht? Hoe kun je dat het beste doen? Gewoon via de Apple website bestellen (ging dat snel) of wachten tot -ie hier in de Mac stores ligt oid?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'em gedownload
Net als Panther daarvoor
Serieusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ga je Leopard ook downloaden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'em gedownload
Net als Panther daarvoor
Jij gebruikt je MBP toch ook voor je werk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
SerieusKeynote is echt een lifesaver, ik zou niet zonder kunnen. En Pages vind ik eigenlijk ook wel okay
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ga je Leopard ook downloaden?
Ik gebruik 'em voor alles wat ik doe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij gebruikt je MBP toch ook voor je werk?
Je weet niet wat je mist aan Keynote en Pagesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat Sjoewe zegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ik klop af. Ik heb nog helemaal niks gehad.
Nope.. account aanmaken bij AIM en je bent er alquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel een foto van je setup plaatsen, he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg vandaag 2.280.000 pixels, hopelijk doen ze het allemaal.
Wel als ik zometeen een internetverbinding heb. Vandaag word Internet Plus Bellen geinstalleerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wel een foto van je setup plaatsen, he.
Yes!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef magnifor het volgende:
Transmission 0.80 is uit.
http://transmission.m0k.org/
Eindelijk kan je selecteren welke bestanden je wilt downloaden. Was een groot gemis.
Ah, kan ik ook voor de 0-Day packs gaan zonder alles binnen te loodsen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef magnifor het volgende:
Transmission 0.80 is uit.
http://transmission.m0k.org/
Eindelijk kan je selecteren welke bestanden je wilt downloaden. Was een groot gemis.
quote:** Users of previous versions: COMPLETE YOUR DOWNLOADS BEFORE UPGRADING OR YOU WILL LOSE DATA! **
0.72 -> 0.80 heeft geen dataverlies opgeleverd hier. Zit vrolijk verder te seeden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, kan ik ook voor de 0-Day packs gaan zonder alles binnen te loodsen..
Trouwens die warning..
[..]
Transmission 0.80.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef TwyLight het volgende:
Nog wat gebeurd? nieuwe dingen ofzo?
Er was een spammer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef TwyLight het volgende:
Nog wat gebeurd? nieuwe dingen ofzo?
Armageddon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef TwyLight het volgende:
ja transmission had ik gezien want die staat bij mij 24/7 aan. wat is er vanavond om 19:00??
http://notes.thinksecret.com/secretnotes/0708macevent.shtmlquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef TwyLight het volgende:
ja transmission had ik gezien want die staat bij mij 24/7 aan. wat is er vanavond om 19:00??
DE SPANNING!!!!1111222333quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of toch alleen een .Mac upgrade en nieuwe iMacs?
geen leopard! heb net een macbook besteld, die komt vanmiddag of morgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
NIEUWE IMACS, LEOPARD, MAC MICRO EN EEN IPHONE SHUFFLE!!1!
omg, jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef GertJanB het volgende:
[..]
geen leopard! heb net een macbook besteld, die komt vanmiddag of morgen![]()
Ik hoorde de brievenbus net klapperen, dus ik dacht "z0MG lots-o-RAM ftw!!!!111"quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef magnifor het volgende:
Tis echt zo kut dat ik moet werken vanavond.
Haha ik ook, alleen dat boeit me nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als vanavond een nieuwe macbook aangekondigd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |