Internetcafe? Even een Macbook kopen voor onderweg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Terug Van Playa![]()
Ik denk dat ik de nieuwe iMac pas kan bestellen als ik terug ben van Italie. En die keynote mis ik dus ook![]()
Ja wellicht: mijn MBP blijft gewoon thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Internetcafe? Even een Macbook kopen voor onderweg?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja wellicht: mijn MBP blijft gewoon thuis.
Das best balen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn oplader is nu ook al kapot
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07310/IMG_2609.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Owja en mijn beeldscherm flikkert, als ik mijn macbook in slaapstand zet heb ik te vaak kernelpanics en en en ga zo maar door...![]()
Ik weet niet.. Ik werd vanochtend wakker (2 uur geleden) en toen wilde mijn macbook niet opladen en toen zag ik dat hij was doorgebrand... 7 september is het ding 1 jaar oud..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das best balen...Hoe is dat gebeurd. En hoe oud is die oplader...
Yahoo... skype... msn zelfs (maar dat moet dan via parallels of bootcamp)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
videochatten kan alleen met iChat geloof ik?
En moet je voor iChat een .mac account hebben?
Vind het heerlijk werken maar goed...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, skype!
kut programma, maar vooruit
Hoezo kut? Ik vind het lekkerder werken dan de MSN client van Microsoftquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, skype!
kut programma, maar vooruit
die gebruik ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo kut? Ik vind het lekkerder werken dan de MSN client van Microsoft
Mjah, als ik een week in Taiwan zit is het wel leuk als dochterlief kan zwaaien naar papa....quote:
Skype dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, als ik een week in Taiwan zit is het wel leuk als dochterlief kan zwaaien naar papa....
Nee, mijn macbook en E.T. heeft thuis een iMac of powerbook. Maar je hebt ook skype voor mac. Ik wil ook best iChat gebruiken, maar volgens mij kan dat alleen met een .mac account?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Skype dus
Of iChat, als jij je PowerBook meeneemt.
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
iChat kan dacht ik met .mac en AOL.
Mercury Messenger: Kan het ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een clubje opgericht voor mensen waar alles kapot gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:15 schreef Junkie het volgende:
Oja, mijn MacBook is net overleden...![]()
![]()
De hardeschijf dan. Die doet alleen nog maar tik*tik*tik.
Opstarten met een CD helpt ook niet want hij is niet zichtbaar in Disk Utility.![]()
Heb je 2 netwerkkaarten dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Grappig, dat ziet er makkelijk uit. Maar hoe kan ik mijn ethernet verbinding delen met computers die gebruik maken van ethernet?
Slechts 1. Vandaar dat ik het zo'n vreemde optie vind.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering Verrotte Poepmuggen!
Zoveel keuze, en dan kies je deze?quote:TVP may stand for:
Textured vegetable protein
Telewizja Polska - Polish public television
Television Personalities - a rock music band
Total Valid Poll - Used to calculate votes. See Droop Quota formula
TVPaint - An animation software package by TVPaint Developpement
The Vanity Project - A musical project and self-titled album primarily by Steven Page of Barenaked Ladies
Thames Valley Police, a police force in the United Kingdom
The Vampyre Project, a UK based Vampyre and Fantasy fiction fan organisation
...en de val is nog mooier. Vooral hoe hij vervolgens weer doodleuk opstaat en wegloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef seekfaM het volgende:
Leuke ava trouwens!
Ik heb dat trouwens live op tv gezien![]()
Die truc die hij voor deze val doet, is wel mooi..
Trouwens, zo zie je wel dat zijn schoenen heeel erg goed aan zen voeten zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
...en de val is nog mooier. Vooral hoe hij vervolgens weer doodleuk opstaat en wegloopt.
http://www.break.com/index/jake-brown-falls-over-50ft.htmlquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die verslaggevers zo heel geshockt: "His shoes popped off!!!!!11!."
Ja dat heb ik weken geleden al gemeld ivm het hotspot bij mijn 2e huisquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Damn, zelfs internet sharing over Firewire gaat probleemloos.
"Category: Humor "quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/jake-brown-falls-over-50ft.html
En deze verslag gevers, die zeggen zo hoooo hooo hoooo hooo, maar na een tijdje zeggen ze hooo, maar dan op een andere manier
klinkt zo grappig
Geld vragen voor wifi-acces is zo not-done.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weken geleden al gemeld ivm het hotspot bij mijn 2e huis
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geld vragen voor wifi-acces is zo not-done.
Ik had het anders best naar mijn plezier. Twee weken in Italië op een hotelkamer, met mijn Macbook, heel de dag een beetje spelletjes spelen / muziek luisteren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
En dan je MBP meenemen
Vakantie's computer vrij 14.gif
Ik zie je er nog voor aan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had het anders best naar mijn plezier. Twee weken in Italië op een hotelkamer, met mijn Macbook, heel de dag een beetje spelletjes spelen / muziek luisteren.
Mja. Ehm. Nou. Leuk dat je daar voor naar Italie moestquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had het anders best naar mijn plezier. Twee weken in Italië op een hotelkamer, met mijn Macbook, heel de dag een beetje spelletjes spelen / muziek luisteren.
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat serieus gedaan hebt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Strand bakken is niets voor mij, ik blijf liever bij mijn ras.
Ja? Voor mij is vakantie synoniem aan de hele dag niets doen. Iets waar ik normaal niet aan toe kom.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat serieus gedaan hebt?
Maar waarom doe je dat in Italiëquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja? Voor mij is vakantie synoniem aan de hele dag niets doen. Iets waar ik normaal niet aan toe kom.
Omdat mijn ouders toch al die kant op gingen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neen, een gratisch AOL account kan ook...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
GSM stond uit, en geen internetmogelijkheid ter plaatse.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik op vakantie ben..
6 weken lang, geen computer, internet of mobiele telefoon.. Heeeeeeeerrrrrrlllijkkkk
Geen gezeur van mensen aan je kop, Alleen maar serene rust..![]()
Maar je kon op z'n minst naar buiten lopen om misschien niet te genieten van de zon, maar van de mooie omgeving / Italiaanse deernes / andere dingen dan alleen de inrichting van een 8x10 hotelkamertje..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
GSM stond uit, en geen internetmogelijkheid ter plaatse.
Voor mij is een dag geen computervragen al rust, iets dat ik de laatste tien jaar nog niet tegen ben gekomen. Op de afgelopen week na, waar ik het huis voor mijzelf had.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je kon op z'n minst naar buiten lopen om misschien niet te genieten van de zon, maar van de mooie omgeving / Italiaanse deernes / andere dingen dan alleen de inrichting van een 8x10 hotelkamertje..
Hey ! Die heb ik gisteren gespotquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit topic..
Notebook op afbetaling
Samenvatting:
Een Acerlaptop van 8 kilo kopen op afbetaling..![]()
![]()
Hoelaat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:22 schreef Geqxon het volgende:
En dinsdag is de keynote. Toch?
dus rond 1 uur hierquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok 19:00.
Whehe en Sjoewie kan em natuurlijk niet zien omdat ie opgescheept zit met dat brakke Tele2..quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIk4qTKmKzE&eurl=http%3A%2F%2Ffakesteve%2Eblogspot%2Ecom%2F
Ik vind hem leuk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |