wanneer begin jij met luisteren naar de discussie die nu loopt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef riri het volgende:
weer verliest huub het in de discussie met lieke
hij luistert totaal niet
oftewel wil niet luisteren tegen wil niet luisterenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
wanneer begin jij met luisteren naar de discussie die nu loopt?
quote:
Type Hedda. Het ventje valt niet voor niks op zeer jonge meisjes, want die kan ie nog aan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is eerder omgekeerd. Huub moet nummer 1 zijn en hij kan niet verkroppen dat Lieke hem af en toe verbaal de baas is en niet alles voor zoete koek slikt.
Huub is degene die een ander vriendinnetje moet gaan zoeken; type Amanda.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:42 schreef F04 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/919411.html
ach het kan best nog goed komen hoor met hupie........zijn vader zei al :hij heeft iemand nodig die hem tegengas geeft. Dat doet lieke ook maar zij doet het niet slim, ze laat hem niet uitpraten, doet kattig dan wordt hij weer defensief en komt de boodschap niet aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Type Hedda. Het ventje valt niet voor niks op zeer jonge meisjes, want die kan ie nog aan.![]()
Een volwassen fatsoenlijke intelligente vrouw als Lieke is veel te moeilijk voor die kutkabouter.
In combinatie met z'n alcohol probleem wordt ie agressief.![]()
![]()
![]()
jammergenoeg vrees ik dat je gelijk hebtquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:47 schreef Nostalgist het volgende:
nu weer over de ruzie tijdens de fotoshoot.....
ik raak het kwijt..... wanneer hebben ze geen ruzie ?
Basis is mijns inziens, dat er geen vertrouwen meer is/ nooit geweest is over de oprechtheid van de ander....
Z'n lichaamstaal, 's nachts dreigend over Lieke heen hangen, ook nu weer continu met z'n armen zwaaien zegt genoeg over dat korsakovje Napoleon.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:43 schreef Meganog het volgende:
Huub krijgt het lastig en begint te schelden.
Met dit soort discussie's is het begin van het einde voor Erik ook begonnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit kan zo toch niet doorgaan?
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kent het verschil tussen echt en nep niet.....
Goh, dat probleem heeft Lieke ook, denk ik.....
Indien Lieke naar hem luistert zonder op de drogredeneringen te wijzen, denkt dat huftertje dat ie gewonnen heeft. Voor Lieke is het terecht buigen of barsten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach het kan best nog goed komen hoor met hupie........zijn vader zei al :hij heeft iemand nodig die hem tegengas geeft. Dat doet lieke ook maar zij doet het niet slim, ze laat hem niet uitpraten, doet kattig dan wordt hij weer defensief en komt de boodschap niet aan
FDW ik denk niet dat het de drank is.......het is een botsing tussen persoonlijkhedenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Z'n lichaamstaal, 's nachts dreigend over Lieke heen hangen, ook nu weer continu met z'n armen zwaaien zegt genoeg over dat korsakovje Napoleon.![]()
![]()
![]()
Psychiatrisch ziekenhuis voor dat ettertje!!!![]()
![]()
Daar ging het idd mis volgens mij.... toen ze vorige week dat gesprek hadden waarin Lieke vertelde sowieso de media in te willen en dat ze daarom als schoonmaakster in de villa was gaan werken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:47 schreef Nostalgist het volgende:
nu weer over de ruzie tijdens de fotoshoot.....
ik raak het kwijt..... wanneer hebben ze geen ruzie ?
Basis is mijns inziens, dat er geen vertrouwen meer is/ nooit geweest is over de oprechtheid van de ander....
een intelligente vrouw als lieke zou dan haar plan moet trekken ..........doorspoelen dat arrogante kutjongquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Indien Lieke naar hem luistert zonder op de drogredeneringen te wijzen, denkt dat huftertje dat ie gewonnen heeft. Voor Lieke is het terecht buigen of barsten.
Huub is onzeker van zichzelf.... Hij weet dat hij vooralsnog gefaald is in zijn carriere, en hij weet dat hij niet de knapste is.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:50 schreef gomi het volgende:
huub wordt onzeker van lieke, omdat ze zelfverzekerd is, tegengas biedt en hem zo stilaan op elk vlak overvleugeld. ok, niet in de popipoll en dat is t enige houvast voor huub inmiddels.
Pure chantage van pisdwerg Huubquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef riri het volgende:
hij moet en zal winnen...nu zet ie zelfs in dat hij de relatie op zou willen zeggen
ik zou hem één ding zeggen....dan maar over,als je op deze manier wil winnen is het voor mij afgelopen als je dat als dreigement in gaat zetten
mijn ideequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef riri het volgende:
hij moet en zal winnen...nu zet ie zelfs in dat hij de relatie op zou willen zeggen
ik zou hem één ding zeggen....dan maar over,als je op deze manier wil winnen is het voor mij afgelopen als je dat als dreigement in gaat zetten
Lijkt mij ook niet....die ruzies hebben ze al vanaf het begin en ze ontstaan steeds vaker...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef ericahysterica het volgende:
dit is een discussie op betrekkingsniveau dit gaat nooit goedkomen
Ballekleutertje heeft wel degelijk een groot alcohol probleem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
FDW ik denk niet dat het de drank is.......het is een botsing tussen persoonlijkheden
btw lieke wil ff kappen met de relatie
huub wil dit niet,
hier kan hij zo niet mee omgaan omdat iemand niet oprecht is of op hem neerkijkt
hij hecht aan vertrouwen
hij zegt lieke blindelings te vertrouwen
Mooi geanalyseerd....maar dat gevoel is weer weg, vrees ik...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging het idd mis volgens mij.... toen ze vorige week dat gesprek hadden waarin Lieke vertelde sowieso de media in te willen en dat ze daarom als schoonmaakster in de villa was gaan werken...
Het was toen al duidelijk (gesprek later bij de paardenstal) dat Huub twijfels had over de oprechtheid van Lieke's gevoelens voor hem. Maar daar leek hij overheen te kunnen stappen omdat haar gevoel in het begin wellicht niet oprecht was maar nu wel.
true, maar lieke maakt hem ook in de relatie onzeker. in t verleden had hij types als hedda. die kon hij in de relatie de baas omdat ze zoveel jonger waren. Nu komen zijn eigen onzekerheden ook in de relatie naar bovenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub is onzeker van zichzelf.... Hij weet dat hij vooralsnog gefaald is in zijn carriere, en hij weet dat hij niet de knapste is.....
Stond ws iets op de plasma van batterijen wissel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie lieke boos weglopen na de opmerking dat als anderen denken dat ik mij omhoog geneukt heb oke maar jij niet.............
Een zeldzaam moment van helderheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia: Lieke is de gene die hier veel doet in huis, wij doen allemaal eigenlijk niks....
dat heeft alles te maken met een gevoel van vertrouwen, waarderen en loyaal zijn. Op het moment dat huub lieke te kakke wilde zetten nadat hij wat vervelend gewekt werd was het voor mij duidelijk dat lieke beter verdiende. Dus ik zeg lieke lekker naar huis en een mooie baan in het leger en huub in dgk blijven als golddigger en na dgk weer telefoons verkopenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet....die ruzies hebben ze al vanaf het begin en ze ontstaan steeds vaker...
wie denkt hij wel dat hij is, dat ze zich via hem omhooggeneukt zou hebben. ziet hij zichzelf zo hoog? is die popipoll dan iets waar hij zoveel waarde aan hecht ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi geanalyseerd....maar dat gevoel is weer weg, vrees ik...
Huub heeft dus gezegd dat ze nep is, en dat ze zich omhooggeneukt heeft.....
Huub je , Huubje.....![]()
Ze zei zelfs gewoon "Lieke".quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een zeldzaam moment van helderheid.
Hedda was hij verbaal ook niet de baas, vandaar dat ze klappen kreeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:56 schreef gomi het volgende:
true, maar lieke maakt hem ook in de relatie onzeker. in t verleden had hij types als hedda. die kon hij in de relatie de baas omdat ze zoveel jonger waren. Nu komen zijn eigen onzekerheden ook in de relatie naar boven
Dat zegt heeeeel veel over dat semi-flikkertjequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: Vrouwen? je kan beter konijnen houden.....
Dat dus.... who the fuck is Huub nou helemaal??? Omhoogneuken doe je met John de Mol, niet met Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wie denkt hij wel dat hij is, dat ze zich via hem omhooggeneukt zou hebben. ziet hij zichzelf zo hoog? is die popipoll dan iets waar hij zoveel waarde aan hecht ofzo?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
Wat een kutopmerking van Huub over dat omhoogneuken.... dom, dom, dom.
Daarbij: wat nou omhoogneuken door het te doen met een werkeloze, dakloze telefoonverkoper??
koren op jouw molen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat zegt heeeeel veel over dat semi-flikkertje![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hedda was hij verbaal ook niet de baas, vandaar dat ze klappen kreeg.
Eerlijk gezegd snap ik niet wat liek doet in dit baggerprogramma daar heeft ze veel te veel voor in huisquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat relativeringsvermogen mist ze denk ik, even....
Ze zag hem wellicht alléén maar als de grote held van FOK! en van de popo's.....![]()
Sorry ff persoonlijk maar mijn god wat zit er een haat in jouw posts als het gaat om Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Z'n lichaamstaal, 's nachts dreigend over Lieke heen hangen, ook nu weer continu met z'n armen zwaaien zegt genoeg over dat korsakovje Napoleon.![]()
![]()
![]()
Psychiatrisch ziekenhuis voor dat ettertje!!!![]()
![]()
Mwah... al mist ze dat relativeringsvermogen even niet, ze is helder van geest genoeg om door te hebben dat ze hem nu niet nog een keer telefoonverkoper moet noemen.... en al helemaal geen werkeloze, dakloze telefoonverkoperquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat relativeringsvermogen mist ze denk ik, even....
Ze zag hem wellicht alléén maar als de grote held van FOK! en van de popo's.....![]()
Ik help wel namen verzinnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie ineens een BB1 like -actie opkomen van FOK!....
We geven een aquarium met konijnen in plaats van vissen.....
Kunnen konijnen wel zwemmen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie ineens een BB1 like -actie opkomen van FOK!....
We geven een aquarium met konijnen in plaats van vissen.....
Over een half jaar woont Balleknuppeltje samen met Ericquote:
quote:
Er valt nog al wat omhoog te neuken in DGKquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
Wat een kutopmerking van Huub over dat omhoogneuken.... dom, dom, dom.
Daarbij: wat nou omhoogneuken door het te doen met een werkeloze, dakloze telefoonverkoper??
Neem jij een lekkere cup-a-soupquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry ff persoonlijk maar mijn god wat zit er een haat in jouw posts als het gaat om Huub.![]()
quote:
Hij is niet de enige. Bij Huub is het schijnbaar zo, je haat hem, of je houdt van hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry ff persoonlijk maar mijn god wat zit er een haat in jouw posts als het gaat om Huub.![]()
Lieke - saai schoonmaakmokkeltjequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Er valt nog al wat omhoog te neuken in DGK![]()
Vrouwen hebben de keuze uit:
Huub - werkeloze en dakloze telefoonverkoper
Brian - mislukte ict'er met veel schulden en failliete "eigen bedrijfjes"
Dennis - mislukte derde rangs zanger zonder ruggegraat
Jaap - student, mislukt afvaller, veel plannen geen doorzettingsvermogen
Nou veel plezier, met dat omhoog neuken!![]()
wellicht is hier sprake van enige herkenning qua haantjesgehalte ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Moeten we deze week wel ff kijken of dat in de uitzending gemeld wordtquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mootie het volgende:
Die uien van donderdag liggen nog steeds achter het bed van Nadia en Dennis...... hoezo vieze mensen?
De waarheid kan heel hard zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Bij Huub is het schijnbaar zo, je haat hem, of je houdt van hem.
Een tussenweg is er niet.
Maar soms gaan de opmerkingen wel heel erg ver
Ik zie tussen mijzelf en Huub wel wat overeenkomsten. Bij mij hangt het er dus een beetje tussenin. Maar als die overeenkomsten enige betekenis hebben, denk ik dat Huub en Lieke zo goed als voorbij zijn. Het onvermogen om een discussie vlot te trekken met een kwinkslag is overduidelijk en schrijnend. Ze zijn elkaar zat. Heeel zat...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Bij Huub is het schijnbaar zo, je haat hem, of je houdt van hem.
Dat zou best wel eens kunnen kloppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht is hier sprake van enige herkenning qua haantjesgehalte ofzo![]()
![]()
over garnalen= eten gesproken drs H heeft de BQ al geplaatst dus nu ff lekker eten laterssssssssssquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef wolferl het volgende:
Denniks vertelt vol trots zijn garnalen actie.
Huub heeft gelijk, Lieke heeft zich gewoon in de villa geneukt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
De waarheid kan heel hard zijn.
Huubje gaat ten onder aan zijn eigen karaktertje en alcohol probleem dat daarmee in verband staat.![]()
sorry hoor, maar ik heb veel ergere dingen op t forum gezien over natasia, brian en amanda bv dan over huub. en veel meer over die anderen ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
over garnalen= eten gesproken drs H heeft de BQ al geplaatst dus nu ff lekker eten laterssssssssss![]()
Waarom zou iemand zichzelf hoog hebben zitten als ie eventueel gebruikt is. Je zou je dan toch eerder minderwaardig voelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wie denkt hij wel dat hij is, dat ze zich via hem omhooggeneukt zou hebben. ziet hij zichzelf zo hoog? is die popipoll dan iets waar hij zoveel waarde aan hecht ofzo?
Het is ook helemaal niet goed voor een relatie om geen seconde bij elkaar uit de buurt te kunnen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zie tussen mijzelf en Huub wel wat overeenkomsten. Bij mij hangt het er dus een beetje tussenin. Maar als die overeenkomsten enige betekeniss hebben, denk ik dat Huub en Lieke zo goed als voorbij zijn. Het onvermogen om een discussie vlot te trekken met een kwinkslag is overduidelijk en schrijnend. Ze zijn elkaar zat. Heeel zat...![]()
Tja, helemaal niets, omhoog - van saai schoonmaakmokkel tot saai wannabee-miljonair.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk, Lieke heeft zich gewoon in de villa geneukt.
Wat valt daaraan te ontkennen.
Ik ben veel ouder dan huppeltje maar heb me nooit never zo misdragen tegen vrouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen kloppen.
De grootste afkeer heb je van mensen die karaktereigenschappen hebben waarvan je weet dat je ze zelf ook hebt, en die je niet kwijt kan raken![]()
quote:Poll
Huub en Lieke
Gouden stel 13%
Slechte match 51%
Beter dan die andere twee stellen 36%
840 stemmen
Geloof me nou maar als ik zeg dat er geen bewoner in de villa zit, die nog niet tot de grond toe is afgebrandt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik heb veel ergere dingen op t forum gezien over natasia, brian en amanda bv dan over huub. en veel meer over die anderen ook
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
Zouden alle koppeltjes "in opdracht" zijn?? Sylvia werd destijds ook even op de hoogte gebracht van Nathanael's leeftijd enz. voor hij de villa inging... alsof "achter" graag had dat er een relatie zou ontstaan...
Ook de huidige poll op de Tien site gaat bijna de richting op dat de koppeltjes niet helemaal natuurlijk zijn:
[..]
Ik voel met je mee. Niet dat ik Lieke mag, integendeel, ik maar haar niet, absoluut niet. Maar wat Huub flikt en continu weer recht zit te praten, dat raakt kant noch wal en gaat wat mij betreft ook alle perken te buiten. Huub is meer dan regelmatig een misselijk min haantje die overal en altijd wil scoren over de rug van anderen. Zelfs dat wat hij goed doet bij anderen is 9 van de 10 keer ter meerdere glorie van zichzelf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan huppeltje maar heb me nooit never zo misdragen tegen vrouwen.
Hier kan ik niet tegen. Simpele verklaring.
Doe ik, ik ga voor de bospaddestoelen.quote:
Ik wil je best op je woord geloven, maar als jij in die kooi zou zitten, dan zouden er vast andere dingen aan je te vinden zijn die niet kloppen, en waar je dan op afgebrand zou worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan huppeltje maar heb me nooit never zo misdragen tegen vrouwen.
seksslaven van Tien?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vele vragen bij de voorrondes wezen hier ook op....
Dennis en Nadia zijn hier het belangrijkste bewijs hiervoor.....
Nee, dat heeft volgens mij niets met het man/vrouw verschil te maken... meer met persoonlijkheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kan een "boosheidsgevoel" niet lang vasthouden..... Is dat het verschil tussen mannen en vrouwen ?
Nee, verschil in karakter.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kan een "boosheidsgevoel" niet lang vasthouden..... Is dat het verschil tussen mannen en vrouwen ?
Scherp. Je moet echt moeder Theresa zijn om op geen enkele lange teen te trappen. En dan moet je ook nog iedere dag douchen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil je best op je woord geloven, maar als jij in die kooi zou zitten, dan zouden er vast andere dingen aan je te vinden zijn die niet kloppen, en waar je dan op afgebrand zou worden.
Dat is geen persoonlijke aanval, dat geldt voor iedereen.
Tegen betaling met contactpunten en het weghouden van een toneelhaak.....quote:
Gelukkig maar....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat heeft volgens mij niets met het man/vrouw verschil te maken... meer met persoonlijkheid.
Sex sells, en in dit geval hebben ze volgens mij de goedkoopste acteurs voor een hoop ranzige TV-beelden die ze zouden kunnen krijgen...quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Scherp. Je moet echt moeder Theresa zijn om op geen enkele lange teen te trappen. En dan moet je ook nog iedere dag douchen!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht is hier sprake van enige herkenning qua haantjesgehalte ofzo![]()
![]()
You sexy thingquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sex sells, en in dit geval hebben ze volgens mij de goedkoopste acteurs voor een hoop ranzige TV-beelden die ze zouden kunnen krijgen...
Laat me raden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:23 schreef wolferl het volgende:
Denniks staat er bij.....
Tricky....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:19 schreef dieenebart het volgende:
Huub geeft toe dat hij erover denkt om Lieke eruit te stemmen. “Ik vind jou meer waard dan het spel, maar ik ben bang dat De Gouden Kooi onze relatie verpest.” Lieke’s oren beginnen te klapperen. Dat had ze niet zien aankomen. Ze dacht juist dat ze samen met Huub een team vormde dat elkaar altijd zou dekken. Huub ziet dat anders: “Ik ben ervan overtuigd dat ik de finaleplaats haal. Ik ben daar slim en rattig genoeg voor, daar heb ik jou niet voor nodig.” Zal Lieke volgende maand de Villa moeten verlaten?
bron: tien
Je bent toch niet stiekem jaloers op Huub omdat hij Lieke heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
De waarheid kan heel hard zijn.
Huubje gaat ten onder aan zijn eigen karaktertje en alcohol probleem dat daarmee in verband staat.![]()
Och, soms moet je hard zijn tegen een betonnen muur.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil niet degene zijn die toe moet geven dat iedereen toch gelijk had zeg Huub. Ja, dat gooit Huub er maar weer eens in om iemand emotioneel te knechten. Iedere keer weer gebruikt hij het om haar weg te zetten.
dit word eerder de ondergang van lieke want als huub vrij is is jaap de eerste wie na huub gaat om te samenwerkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem jaloers op Huub omdat hij Lieke heeft.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat me raden!
Met zijn handen in zijn zakken?![]()
Nee want dan is het ego van Huub gekwetst.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus ehm, Huub moet zijn gevoel kwijt kunnen en daarvoor alle woorden gebruiken, maar Lieke mag dat dan weer niet?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zeker weten, hij ruilt Nada en Nix in een klap in voor Huubquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef Visual het volgende:
[..]
dit word eerder de ondergang van lieke want als huub vrij is is jaap de eerste wie na huub gaat om te samenwerken
Dat is dan ook weer een waarheid als een koe.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet goed voor een relatie om geen seconde bij elkaar uit de buurt te kunnen gaan.
Je zit constant op elkaars lip, en daardoor komen er irritaties.
Bij jou was dat precies hetzelfde, of de mensen liepen met je weg, of ze konden je niet uitstaat
In zo'n tvprogramma lig je echt onder een vergrootglas, al je fouten worden gezien, en veroordeeld.
Ja, maar ik ruik de Huub types op mijlen afstand. Jou vind ik gewoon aardig. Je kunt dan wel iets van hem hebben, maar het kan niet anders dan minimaal zijn (ik lees je teksten al een tijdje)quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, soms moet je hard zijn tegen een betonnen muur.
Zie je nu wel dat ik toch een klein beetje in hem herken?![]()
Hoe zie je brrrrrian dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Toen ik 35 was had ik een vriendin van 23, en voelde me een beetje pedofiel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
jaap is de 1e die hem eruit wil stemmen denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef Visual het volgende:
[..]
dit word eerder de ondergang van lieke want als huub vrij is is jaap de eerste wie na huub gaat om te samenwerken
Tis die beginnende snor die maakt dat je afknapt he ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Toen ik 35 was had ik een vriendin van 23, en voelde me een beetje pedofiel.
Nu ben ik stukken ouder en zou geen relatie willen met een vrouw jonger dan 40.
Ik bewonder Lieke alllereerst als mens met karakter, als herkenbaar sensuele vrouw en dat kan ik waarderen, maar word er echt niet opgewonden van.
Huub - Lieke = Sterke Huubquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Huub + Lieke = Para Huub
Ongeveer hetzelde als huppeltje, maar dan zonder alcohol probleem, wel met een andere achtergrond waarop ik niet zo gek ben.quote:
Misschien omdat er een kern van waarheid inzit?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
Liek is nog steeds pislink om de woorden van Huub.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |