Een zeldzaam moment van helderheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia: Lieke is de gene die hier veel doet in huis, wij doen allemaal eigenlijk niks....
dat heeft alles te maken met een gevoel van vertrouwen, waarderen en loyaal zijn. Op het moment dat huub lieke te kakke wilde zetten nadat hij wat vervelend gewekt werd was het voor mij duidelijk dat lieke beter verdiende. Dus ik zeg lieke lekker naar huis en een mooie baan in het leger en huub in dgk blijven als golddigger en na dgk weer telefoons verkopenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet....die ruzies hebben ze al vanaf het begin en ze ontstaan steeds vaker...
wie denkt hij wel dat hij is, dat ze zich via hem omhooggeneukt zou hebben. ziet hij zichzelf zo hoog? is die popipoll dan iets waar hij zoveel waarde aan hecht ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi geanalyseerd....maar dat gevoel is weer weg, vrees ik...
Huub heeft dus gezegd dat ze nep is, en dat ze zich omhooggeneukt heeft.....
Huub je , Huubje.....![]()
Ze zei zelfs gewoon "Lieke".quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een zeldzaam moment van helderheid.
Hedda was hij verbaal ook niet de baas, vandaar dat ze klappen kreeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:56 schreef gomi het volgende:
true, maar lieke maakt hem ook in de relatie onzeker. in t verleden had hij types als hedda. die kon hij in de relatie de baas omdat ze zoveel jonger waren. Nu komen zijn eigen onzekerheden ook in de relatie naar boven
Dat zegt heeeeel veel over dat semi-flikkertjequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: Vrouwen? je kan beter konijnen houden.....
Dat dus.... who the fuck is Huub nou helemaal??? Omhoogneuken doe je met John de Mol, niet met Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wie denkt hij wel dat hij is, dat ze zich via hem omhooggeneukt zou hebben. ziet hij zichzelf zo hoog? is die popipoll dan iets waar hij zoveel waarde aan hecht ofzo?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
Wat een kutopmerking van Huub over dat omhoogneuken.... dom, dom, dom.
Daarbij: wat nou omhoogneuken door het te doen met een werkeloze, dakloze telefoonverkoper??
koren op jouw molen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat zegt heeeeel veel over dat semi-flikkertje![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hedda was hij verbaal ook niet de baas, vandaar dat ze klappen kreeg.
Eerlijk gezegd snap ik niet wat liek doet in dit baggerprogramma daar heeft ze veel te veel voor in huisquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat relativeringsvermogen mist ze denk ik, even....
Ze zag hem wellicht alléén maar als de grote held van FOK! en van de popo's.....![]()
Sorry ff persoonlijk maar mijn god wat zit er een haat in jouw posts als het gaat om Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Z'n lichaamstaal, 's nachts dreigend over Lieke heen hangen, ook nu weer continu met z'n armen zwaaien zegt genoeg over dat korsakovje Napoleon.![]()
![]()
![]()
Psychiatrisch ziekenhuis voor dat ettertje!!!![]()
![]()
Mwah... al mist ze dat relativeringsvermogen even niet, ze is helder van geest genoeg om door te hebben dat ze hem nu niet nog een keer telefoonverkoper moet noemen.... en al helemaal geen werkeloze, dakloze telefoonverkoperquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat relativeringsvermogen mist ze denk ik, even....
Ze zag hem wellicht alléén maar als de grote held van FOK! en van de popo's.....![]()
Ik help wel namen verzinnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie ineens een BB1 like -actie opkomen van FOK!....
We geven een aquarium met konijnen in plaats van vissen.....
Kunnen konijnen wel zwemmen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie ineens een BB1 like -actie opkomen van FOK!....
We geven een aquarium met konijnen in plaats van vissen.....
Over een half jaar woont Balleknuppeltje samen met Ericquote:
quote:
Er valt nog al wat omhoog te neuken in DGKquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
Wat een kutopmerking van Huub over dat omhoogneuken.... dom, dom, dom.
Daarbij: wat nou omhoogneuken door het te doen met een werkeloze, dakloze telefoonverkoper??
Neem jij een lekkere cup-a-soupquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry ff persoonlijk maar mijn god wat zit er een haat in jouw posts als het gaat om Huub.![]()
quote:
Hij is niet de enige. Bij Huub is het schijnbaar zo, je haat hem, of je houdt van hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry ff persoonlijk maar mijn god wat zit er een haat in jouw posts als het gaat om Huub.![]()
Lieke - saai schoonmaakmokkeltjequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Er valt nog al wat omhoog te neuken in DGK![]()
Vrouwen hebben de keuze uit:
Huub - werkeloze en dakloze telefoonverkoper
Brian - mislukte ict'er met veel schulden en failliete "eigen bedrijfjes"
Dennis - mislukte derde rangs zanger zonder ruggegraat
Jaap - student, mislukt afvaller, veel plannen geen doorzettingsvermogen
Nou veel plezier, met dat omhoog neuken!![]()
wellicht is hier sprake van enige herkenning qua haantjesgehalte ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Moeten we deze week wel ff kijken of dat in de uitzending gemeld wordtquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mootie het volgende:
Die uien van donderdag liggen nog steeds achter het bed van Nadia en Dennis...... hoezo vieze mensen?
De waarheid kan heel hard zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Bij Huub is het schijnbaar zo, je haat hem, of je houdt van hem.
Een tussenweg is er niet.
Maar soms gaan de opmerkingen wel heel erg ver
Ik zie tussen mijzelf en Huub wel wat overeenkomsten. Bij mij hangt het er dus een beetje tussenin. Maar als die overeenkomsten enige betekenis hebben, denk ik dat Huub en Lieke zo goed als voorbij zijn. Het onvermogen om een discussie vlot te trekken met een kwinkslag is overduidelijk en schrijnend. Ze zijn elkaar zat. Heeel zat...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Bij Huub is het schijnbaar zo, je haat hem, of je houdt van hem.
Dat zou best wel eens kunnen kloppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht is hier sprake van enige herkenning qua haantjesgehalte ofzo![]()
![]()
over garnalen= eten gesproken drs H heeft de BQ al geplaatst dus nu ff lekker eten laterssssssssssquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef wolferl het volgende:
Denniks vertelt vol trots zijn garnalen actie.
Huub heeft gelijk, Lieke heeft zich gewoon in de villa geneukt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
De waarheid kan heel hard zijn.
Huubje gaat ten onder aan zijn eigen karaktertje en alcohol probleem dat daarmee in verband staat.![]()
sorry hoor, maar ik heb veel ergere dingen op t forum gezien over natasia, brian en amanda bv dan over huub. en veel meer over die anderen ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
over garnalen= eten gesproken drs H heeft de BQ al geplaatst dus nu ff lekker eten laterssssssssss![]()
Waarom zou iemand zichzelf hoog hebben zitten als ie eventueel gebruikt is. Je zou je dan toch eerder minderwaardig voelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wie denkt hij wel dat hij is, dat ze zich via hem omhooggeneukt zou hebben. ziet hij zichzelf zo hoog? is die popipoll dan iets waar hij zoveel waarde aan hecht ofzo?
Het is ook helemaal niet goed voor een relatie om geen seconde bij elkaar uit de buurt te kunnen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zie tussen mijzelf en Huub wel wat overeenkomsten. Bij mij hangt het er dus een beetje tussenin. Maar als die overeenkomsten enige betekeniss hebben, denk ik dat Huub en Lieke zo goed als voorbij zijn. Het onvermogen om een discussie vlot te trekken met een kwinkslag is overduidelijk en schrijnend. Ze zijn elkaar zat. Heeel zat...![]()
Tja, helemaal niets, omhoog - van saai schoonmaakmokkel tot saai wannabee-miljonair.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk, Lieke heeft zich gewoon in de villa geneukt.
Wat valt daaraan te ontkennen.
Ik ben veel ouder dan huppeltje maar heb me nooit never zo misdragen tegen vrouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen kloppen.
De grootste afkeer heb je van mensen die karaktereigenschappen hebben waarvan je weet dat je ze zelf ook hebt, en die je niet kwijt kan raken![]()
quote:Poll
Huub en Lieke
Gouden stel 13%
Slechte match 51%
Beter dan die andere twee stellen 36%
840 stemmen
Geloof me nou maar als ik zeg dat er geen bewoner in de villa zit, die nog niet tot de grond toe is afgebrandt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik heb veel ergere dingen op t forum gezien over natasia, brian en amanda bv dan over huub. en veel meer over die anderen ook
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
Zouden alle koppeltjes "in opdracht" zijn?? Sylvia werd destijds ook even op de hoogte gebracht van Nathanael's leeftijd enz. voor hij de villa inging... alsof "achter" graag had dat er een relatie zou ontstaan...
Ook de huidige poll op de Tien site gaat bijna de richting op dat de koppeltjes niet helemaal natuurlijk zijn:
[..]
Ik voel met je mee. Niet dat ik Lieke mag, integendeel, ik maar haar niet, absoluut niet. Maar wat Huub flikt en continu weer recht zit te praten, dat raakt kant noch wal en gaat wat mij betreft ook alle perken te buiten. Huub is meer dan regelmatig een misselijk min haantje die overal en altijd wil scoren over de rug van anderen. Zelfs dat wat hij goed doet bij anderen is 9 van de 10 keer ter meerdere glorie van zichzelf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan huppeltje maar heb me nooit never zo misdragen tegen vrouwen.
Hier kan ik niet tegen. Simpele verklaring.
Doe ik, ik ga voor de bospaddestoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |