Ik wil je best op je woord geloven, maar als jij in die kooi zou zitten, dan zouden er vast andere dingen aan je te vinden zijn die niet kloppen, en waar je dan op afgebrand zou worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan huppeltje maar heb me nooit never zo misdragen tegen vrouwen.
Hier kan ik niet tegen. Simpele verklaring.
seksslaven van Tien?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vele vragen bij de voorrondes wezen hier ook op....
Dennis en Nadia zijn hier het belangrijkste bewijs hiervoor.....
Nee, dat heeft volgens mij niets met het man/vrouw verschil te maken... meer met persoonlijkheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kan een "boosheidsgevoel" niet lang vasthouden..... Is dat het verschil tussen mannen en vrouwen ?
Nee, verschil in karakter.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kan een "boosheidsgevoel" niet lang vasthouden..... Is dat het verschil tussen mannen en vrouwen ?
Scherp. Je moet echt moeder Theresa zijn om op geen enkele lange teen te trappen. En dan moet je ook nog iedere dag douchen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil je best op je woord geloven, maar als jij in die kooi zou zitten, dan zouden er vast andere dingen aan je te vinden zijn die niet kloppen, en waar je dan op afgebrand zou worden.
Dat is geen persoonlijke aanval, dat geldt voor iedereen.
Tegen betaling met contactpunten en het weghouden van een toneelhaak.....quote:
Gelukkig maar....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat heeft volgens mij niets met het man/vrouw verschil te maken... meer met persoonlijkheid.
Sex sells, en in dit geval hebben ze volgens mij de goedkoopste acteurs voor een hoop ranzige TV-beelden die ze zouden kunnen krijgen...quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Scherp. Je moet echt moeder Theresa zijn om op geen enkele lange teen te trappen. En dan moet je ook nog iedere dag douchen!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht is hier sprake van enige herkenning qua haantjesgehalte ofzo![]()
![]()
You sexy thingquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sex sells, en in dit geval hebben ze volgens mij de goedkoopste acteurs voor een hoop ranzige TV-beelden die ze zouden kunnen krijgen...
Laat me raden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:23 schreef wolferl het volgende:
Denniks staat er bij.....
Tricky....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:19 schreef dieenebart het volgende:
Huub geeft toe dat hij erover denkt om Lieke eruit te stemmen. “Ik vind jou meer waard dan het spel, maar ik ben bang dat De Gouden Kooi onze relatie verpest.” Lieke’s oren beginnen te klapperen. Dat had ze niet zien aankomen. Ze dacht juist dat ze samen met Huub een team vormde dat elkaar altijd zou dekken. Huub ziet dat anders: “Ik ben ervan overtuigd dat ik de finaleplaats haal. Ik ben daar slim en rattig genoeg voor, daar heb ik jou niet voor nodig.” Zal Lieke volgende maand de Villa moeten verlaten?
bron: tien
Je bent toch niet stiekem jaloers op Huub omdat hij Lieke heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
De waarheid kan heel hard zijn.
Huubje gaat ten onder aan zijn eigen karaktertje en alcohol probleem dat daarmee in verband staat.![]()
Och, soms moet je hard zijn tegen een betonnen muur.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil niet degene zijn die toe moet geven dat iedereen toch gelijk had zeg Huub. Ja, dat gooit Huub er maar weer eens in om iemand emotioneel te knechten. Iedere keer weer gebruikt hij het om haar weg te zetten.
dit word eerder de ondergang van lieke want als huub vrij is is jaap de eerste wie na huub gaat om te samenwerkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem jaloers op Huub omdat hij Lieke heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |