quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
Opvallend hoor, hoe die kutredactie dit spreken over het spel nu wél toelaat
Het is ook zo lekker...weet je...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef ericahysterica het volgende:
4 flessen inmiddels op de zwembadrand dus hij gaat lekker
van mij mag het tuig Lieko wegkakken, en snelquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad. Klootzakken daar.
![]()
En wat is lieke soms irritant trouwens. GodsammeEn maar door blijven gaan.
Mmmm...4 flessen drank....een zwembad met veeeeel water....ik hoop maar dat ze goed op elkaar passen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef ericahysterica het volgende:
4 flessen inmiddels op de zwembadrand dus hij gaat lekker
Goed idee Ruud, ik ga m'n raamkozijn van verf ontdoenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat moet ik nou, geluid van het zwembad aanof de discussie tussen Huub en Lieke die ze allebei willen winnen.
![]()
Geen van beide. Ik ga maar even het gras maaien![]()
passen of plassen van al die drank lekker in het zwembad...hebben ze strax geel water..hahaquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mmmm...4 flessen drank....een zwembad met veeeeel water....ik hoop maar dat ze goed op elkaar passen.![]()
tjah...moet ook gebeuren he. ga zo maar effe uit eten ofzo...een griekie pakken ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed idee Ruud, ik ga m'n raamkozijn van verf ontdoen
Leuk......quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat moet ik nou, geluid van het zwembad aanof de discussie tussen Huub en Lieke die ze allebei willen winnen.
![]()
Geen van beide. Ik ga maar even het gras maaien![]()
leuk......ik blijf nog ff zitten en ga dan lekker barbekjoehunquote:
Ze hebben toch weinig aan die info , sowieso komt alles de villa in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad. Klootzakken daar.
![]()
En wat is lieke soms irritant trouwens. GodsammeEn maar door blijven gaan.
eerlijkheid in de villa evenals echtheid is zeer relatief vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef Desii het volgende:
mooi gesprek van Huub en Lieke...... hij is heel eerlijk tegen der
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef Desii het volgende:
mooi gesprek van Huub en Lieke...... hij is heel eerlijk tegen der
Van alle bewoners vind ik Huub toch het meest "recht voor zijn raap".quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
eerlijkheid in de villa evenals echtheid is zeer relatief vind ik.
vooropgesteld dat ik een huubfan van het eerste uur ben is mij wel gebleken dat zijn zg eerlijkheid altijd iets geraffineerds heeft en ook iets opportunistisch.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Van alle bewoners vind ik Huub toch het meest "recht voor zijn raap".![]()
Lieke laat Huub haast niet uitpraten , en zelf maar zitten zeiken dat hij haar moet laten uitpraten..quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub laat Lieke haast niet uitpraten , en zelf maar zitten zeiken dat ze hem moet laten uitpraten..
oh heb je een linkje=quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:17 schreef rooie3 het volgende:
Las net op villa vandaag dat Huub safaa terug wil.Las ik hier nergens.
Ik kan niet zeggen dat ik een Huubfan ben maar zijn manier van het spel spelen kan ik beter waarderen dan het gehuichel en gekronkel van de rest. Ik vind BAND zo vreselijk ordinair.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vooropgesteld dat ik een huubfan van het eerste uur ben is mij wel gebleken dat zijn zg eerlijkheid altijd iets geraffineerds heeft en ook iets opportunistisch.
kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik een Huubfan ben maar zijn manier van het spel spelen kan ik beter waarderen dan het gehuichel en gekronkel van de rest. Ik vind BAND zo vreselijk ordinair.![]()
Tjerk Smeets is zijn naam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef Clank het volgende:
Huub vertelt dat de zoon van Mart Smeets. Mark Smeets ook speelt.
kan je nagaan hoe dellie en zusdellie zijn grootgebracht......quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En dan onopgevoede stuk hond piest weer tegen een bed aan, de dames vinden het heel grappig...
Ik zou die beestjes dus gewoon linea recta naar huis sturen, jij in mn huis piesen, jij naar je eigen huisquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe dellie en zusdellie zijn grootgebracht......
Dat de febo dat ook allemaal maar goed vind.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En dan onopgevoede stuk hond piest weer tegen een bed aan, de dames vinden het heel grappig...
En dat weet jij natuurlijk als geen ander gezien je avatar.quote:
En Amanda gaat het ook niet even opruimen ofzo...... welnee, laat maar lekker broeien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat de febo dat ook allemaal maar goed vind.En wat zal het stinken bij amandel thuis.
![]()
Lees al de boeken van Mart ook dus Murfreesboro blues, waar zijn zoon in 3 jaar in Amerka heeft gestudeerd en gehonkbald (TEXAS USA)quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En dat weet jij natuurlijk als geen ander gezien je avatar.![]()
Het is eerder omgekeerd. Huub moet nummer 1 zijn en hij kan niet verkroppen dat Lieke hem af en toe verbaal de baas is en niet alles voor zoete koek slikt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:32 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat hij soms het gevoel krijgt dat Lieke zich te goed voelt voor hem. Ze geeft toe dat ze dat soms voelt. Huub zegt dat hij is wie hij is en dat hij gewoon Huub is.. als dat niet goed genoeg is voor haar dat ze dan maar een ander vriendje moet zoeken.
De discussie die nu loopt, volg je kennelijk niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is eerder omgekeerd. Huub moet nummer 1 zijn en hij kan niet verkroppen dat Lieke hem af en toe verbaal de baas is en niet alles voor zoete koek slikt.
Huub is degene die een ander vriendinnetje moet gaan zoeken; type Amanda.
Als hij een snobistisch vriendinnetje zoekt moet hij Nadia nemen. Alleen die wil hem niet, want hij kan haar niet onderhouden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:33 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik wil geen snobistische vriendin die op mij neerkijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |