Ik weet nog dat Lieke en der zusje na 5 minuten werd verteld dat ze geen spelinformatie mochten uitwisselen. Brian mocht dat toen met zijn ex wel en Amanda nu ook. Brian kreeg ook vrij veel informatie van zijn broer kenny door. Ach je er wordt met 2 maten gemeten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
Wat wordt er idioot veel spelinfo besproken?
Precies dat, weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:18 schreef Starlie het volgende:
Alleen maar sletjes die uitgaan.. hoorde ik dat nu goed???? Wat is amanda dan???
Blijkbaar zijn ze zo dom dat ze dat nodig hebben om zich te kunnen handhaven volgens de Febo. Maar ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Lieke en der zusje na 5 minuten werd verteld dat ze geen spelinformatie mochten uitwisselen. Brian mocht dat toen met zijn ex wel en Amanda nu ook. Brian kreeg ook vrij veel informatie van zijn broer kenny door. Ach je er wordt met 2 maten gemeten.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:22 schreef Starlie het volgende:
Ik zie dat hondje zo naar dat kruis van Huub kijken... ik hoop dat ie er straks happent in sprinkt...
Een ander gespreksonderwerp hebben ze natuurlijk niet...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef Meganog het volgende:
Amanda denkt niet eens over Lieke na.
Vandaar dat ze al de halve middag over haar zit te praten.
toch wel.........kleding nagels tanden jongens sex uitgaan kapselsquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Een ander gespreksonderwerp hebben ze natuurlijk niet...
O ja stom...! Vergeten!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
toch wel.........kleding nagels tanden jongens sex uitgaan kapsels
Dat doen ze met een voiceover erbij die alles "haarfijn" uitlegtquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig trouwens... hoe laat je in een programma van een half uur zien dat iemand niet doucht??
Of wordt normaal iedere douchebeurt uitgezonden??
er is nou eenmaal een percentage van de mensheid dat het vermogen ontbreekt iets te leren van het leven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:26 schreef riri het volgende:
ach....ze verteld gewoon iets wat ze zelf verzonnen heeft en het werkt ook nog bij die brian....die wil niets liever dan alleen naar negatieve zaken horen over lieke...dan heeft ie het idee dat hij op de goede weg is...
ik raad hem aan een nieuwe molestatie te beramen...hij voelt zich in ieder geval goed gesteund daarin
ze hebben gewoon niets geleerd
Gaat dus averechts tegen Brian werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:26 schreef riri het volgende:
ach....ze verteld gewoon iets wat ze zelf verzonnen heeft en het werkt ook nog bij die brian....die wil niets liever dan alleen naar negatieve zaken horen over lieke...dan heeft ie het idee dat hij op de goede weg is...
ik raad hem aan een nieuwe molestatie te beramen...hij voelt zich in ieder geval goed gesteund daarin
ze hebben gewoon niets geleerd
Jij valt op halve hoeren die leven van de miljoenen van paps en mams.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuke vriendin heeft amanda, die solange, sowieso allemaal leuke meisjes
![]()
zal wel achter de pc zitten zoals altijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:33 schreef tipsch het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk?
ja zo spontaan en gelukkig, ze worden niet gehinderd door enig intellect wat zo te zien heel bevrijdend werktquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuke vriendin heeft amanda, die solange, sowieso allemaal leuke meisjes
![]()
robert ook alleen weet hij dat nog niet..........komt ie vanzelf achter )hoop ik'quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jij valt op halve hoeren die leven van de miljoenen van paps en mams.
Andere mensen de grond in trappen omzich zelf beter te laten voelen.
Oke![]()
Ik val meer op ECHTE vrouwen.![]()
En dat begint zolangzamerhand strontvervelend te worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
doe maar ff wisselen dan............het liekegebash krijgt zo langzamerhand de overhand![]()
De febo ligt zeker in de achtertuin te bakken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
Wat wordt er idioot veel spelinfo besproken?
de febo heeft vast de opdracht het voor de streamers dood te laten bloeden...........en dat lijkt aardig te gaan lukkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo ligt zeker in de achtertuin te bakken.![]()
Dat is volgens mij ook de bedoeling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:15 schreef riri het volgende:
drie dagen niet douchen van lieke op tv geweest?
lieke doucht elke dag....
wat worden er toch zaken besproken die totaal niet kloppen met de werkelijkheid
Doe je ff ctrl shift... je toetsenbord is in de warquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
zusdellie voor mij is amanda best wel moeilijk omdat zij de oudste de hoogste is.
Amanda heeft altijd leidersgedrag zegt ze. dellie± als ik iemand leer kennen doe ik niet moeilijk als ze wel moeilijk doen kan ik heel gemeen worden
Sadist.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:22 schreef Starlie het volgende:
Ik zie dat hondje zo naar dat kruis van Huub kijken... ik hoop dat ie er straks happent in sprinkt...
nee ik ben gewoon sprakeloos door al die filosofische gesprekken die ik hoor en door de warmte natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe je ff ctrl shift... je toetsenbord is in de war
Dan kan het iig nooit de bedoeling zijn geweest ze te vergiftigen, want als ze dat in de planning hebben dan mislukt het waarschijnlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:45 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat ze bij FEBO vergitigd zijn met zelf gebakken koekjes van Dellie der zus.
Hoorde ik ook. Echt een Cubaans klinkende naam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:46 schreef wolferl het volgende:
Lieke: Nico Jansen is toch van Cuba?
Dus iedere keer als er ± stond terwijl er : had moeten staan dan was dat expres??quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon sprakeloos door al die filosofische gesprekken die ik hoor en door de warmte natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |