Bij mij doet you tube het gewoon, Yvonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
here we go
ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:18 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij mij doet you tube het gewoon, Yvon avonne
waar gaat natasia dat morgen vertelle?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?
Zou dat die Rogier niet kunnen zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?
Helaas ik kom er ook niet opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
ik snap er niks van. Ik kan totaal niet op Youtube komen.
Hebben jullie dat ook?
Ik vind hem er uitzien als een Dannyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou dat die Rogier niet kunnen zijn?
nou, dat is toch duidelijk niet Amanda. edit: oh, toch wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Anders Dusty ofzo...Rogier was toch 39 ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem er uitzien als een Danny![]()
Sorry maar dan ben je scheelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat is toch duidelijk niet Amanda.
Bovendien... Als heel nederland jou haat, zou je dan ook niet zeggen "het is niet echt hoor, ik ben eigenlijk héééél lief en aardigen heb speciaal een lijstje met scheldwoorden uit mijn hoofd moeten leren. Ik weet niet eens wat "maden uit je kut betekent
"
Gekkie, dat is harstikke Amanda!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Bovendien... Als heel nederland jou haat, zou je dan ook niet zeggen "het is niet echt hoor, ik ben eigenlijk héééél lief en aardigen heb speciaal een lijstje met scheldwoorden uit mijn hoofd moeten leren. Ik weet niet eens wat "maden uit je kut betekent
"
Als dat Rogier is zal hij het erg zwaar krijgen in die Argentijnse cel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen , het lijkt eigenlijk wel een mini brian qua kapsel , oorbellen etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
zet een bril op want dat is echt wel amandaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
"
Hmmmm een Dusty zou ook kunnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Anders Dusty ofzo...Rogier was toch 39 ofzo
de enige sex die rogiertje voorlopig onder de douche krijgt is als ie z n zeepje laat vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jazeker is dat Amanda, check die andere foto's maar eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
"
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef Casshern het volgende:
[..]
waar gaat natasia dat morgen vertelle?
Is toch echt Many. staan ook andere foto's op die site en eentje duidelijk die vlinder op haar onderrug te zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
"
ok ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...
Heb je het hele topic gelezen? Tot het gedeelte waarin JdM in zijn Bert en Ernie pyama langs kwam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...
Lees topic nog maar een keer, was later geintjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
OMG... Echt een natte SLET!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Hha , zo dom ben ik dus weer. Ik bekijk alleen het onderwerp en hoofdtext bij die overige topics , dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Lees topic nog maar een keer, was later geintje
Zou het niet ontzettend leuk zijn als de redactie de jongen van die fotosessie met snollie opspoort en ze hem vragen om een weekie te butleren tegen een leuke vergoedingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem er uitzien als een Danny![]()
wat dachten ze van simpele zonne allergie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft rode bultjes, vlooienbeten denkt Lieke, 10 minuten later heeft mevrouw Nadia dezelfde bultjes.
Bij Amanda denk je natuurlijk al snel aan een S.O.A.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft rode bultjes, vlooienbeten denkt Lieke, 10 minuten later heeft mevrouw Nadia dezelfde bultjes.
Tjonge jonge, alweer bloemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is heel blij, de bloemen van FdW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlooienbeten?!?! Misschien moet zer haar bed eens iets vaker verschonenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Sylvia jurk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry ik kan het niet laten , nog eentje en dan zal ik ophouden( streams zijn saai dus ik dacht ik gooi 't erin
)
Amanda is duidelijk een meesteresje, nu nog Brian op z'n knieen krijgen
[afbeelding]
Dan kun je alles vanaf 15 meter nog goed zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft zo'n groot beeldscherm eigenlijk voor zin als je er 15 mete vandaan gaat zitten?
Da's geen 15 meter ...... Lijkt meer op 5-6 meterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft zo'n groot beeldscherm eigenlijk voor zin als je er 15 mete vandaan gaat zitten?
Ik vond je avatar met dennix achter dat kruis leuker;) Dennix fan geworden ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan kun je alles vanaf 15 meter nog goed zien![]()
ben je helemaal mal, nee johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik vond je avatar met dennix achter dat kruis leuker;) Dennix fan geworden ofzo?
Dit jurkje he... ik zou toch zweren dat Sylvia dat aanhad toen ze de kooi verliet... en dat ze toen zei dat het jurkje van Amanda was...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry ik kan het niet laten , nog eentje en dan zal ik ophouden( streams zijn saai dus ik dacht ik gooi 't erin
)
Amanda is duidelijk een meesteresje, nu nog Brian op z'n knieen krijgen
[afbeelding]
Goed speurwerk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens deze post is het Dusty![]()
ok dus dat is nou dusty....khad er toch wel wat anders bij voorgesteld...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wil hij nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef tipsch het volgende:
REDACTIE, sporen jullie de "lover" van Amanda uit de fotosessie even op, zou leuk zijn als hij een paar avonden gaat butleren![]()
Amanda heeft een ruim een week geleden gebeld. Hij kapte toen al snel het gesprek af, wilde niets met DGK te maken hebben. Wel gaf hij nog even snel door dat Rgier vast zat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef tipsch het volgende:
REDACTIE, sporen jullie de "lover" van Amanda uit de fotosessie even op, zou leuk zijn als hij een paar avonden gaat butleren![]()
Je ziet zelfs Brian en Huub naar elkaar toe trekkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef yellowfirst het volgende:
Ola, ruim 2 weken niet gekeken en wat zie ik, of beter, wat zie ik niet...Natasia.....gelijk minder ruzie zeker in de DGK![]()
dat is een bericht van "Sun Mar 04, 2007" - interessant, had Dusty geld nodig en heeft hij besloten de fotosessie toch maar te laten publiceren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je ziet zelfs Brian en Huub naar elkaar toe trekken
Ja, daarom jammer als dat Dusty is. Hoewel, alles is te koop, tienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda heeft een ruim een week geleden gebeld. Hij kapte toen al snel het gesprek af, wilde niets met DGK te maken hebben. Wel gaf hij nog even snel door dat Rgier vast zat.
Zoiets denk ik altijd aan....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Casshern het volgende:
[..]
ok dus dat is nou dusty....khad er toch wel wat anders bij voorgesteld...
Het lijkt hier wel een goed detective bureauquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat is een bericht van "Sun Mar 04, 2007" - interessant, had Dusty geld nodig en heeft hij besloten de fotosessie toch maar te laten publiceren?of rancune?
http://www.youtube.com/watch?v=YJlzLBCrzKwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit jurkje he... ik zou toch zweren dat Sylvia dat aanhad toen ze de kooi verliet... en dat ze toen zei dat het jurkje van Amanda was...
We zijn de Sherlocks zonder streamlocksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een goed detective bureau![]()
- foto's gevonden
- naam gevonden
- opmerkelijke details
![]()
Doet het nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:49 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=YJlzLBCrzKw
Bezuiniging ivm RTL?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
hier doet ie het wel en inderdaad, dat is het zelfde jurkje![]()
Nog een goede speurderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:49 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=YJlzLBCrzKw
Thanksquote:
2 weken niet gekeken maar Amanda lijkt wel 10 jaar ouder geworden...quote:
Kun je nagaan hoe ze eruit ziet op haar 30equote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
2 weken niet gekeken maar Amanda lijkt wel 10 jaar ouder geworden...![]()
Gekregen ergens in maart. Amanda heeft het hoogst waarschijnlijk ooit gekregen van Dustyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Had Sylvia het jurkje gehad, gejat of geleend?
Sylvia had dat jurkje gekregen en heeft Amanda daar uitgebreid voor bedankt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Had Sylvia het jurkje gehad, gejat of geleend?
Daar zou je toch hard voor weglopen......quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze eruit ziet op haar 30e
Waar is die link ook al weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Starlie het volgende:
Misschien wel leuk om een kaartje naar Brain te sturen met als voorkant een collega van amanda en haar natte ex boytoy, er zijn zat foto's van!!
Pff , dus Sylvia liep in een jurkje waarmee Amanda mensen probeerde op te geilen dmv foto's te maken met haar vriend onder de douch ,en Sylvia wist dus van niks.. hah.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
hier doet ie het wel en inderdaad, dat is het zelfde jurkje![]()
En dan vooral onder zijn kin!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:59 schreef yellowfirst het volgende:
Wat er bij Jaap af is, is volgens mij er bij Dennis bij gekomen....
merçi ja .en in deel 2 het jurkjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hier: http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
Ik ben bereid Jaap een half uurtje te boeken, voor 150 euro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals steeds vaker, zit Japio wat suf en duf te kijken. Volgens mij is hij in gedachten al buiten de villa bezig met zijn masterplan .......
[afbeelding]
En jij wil Jaap wel voor 150 euro boeken. Natuurlijk! Jaap die heeft het pas gemaakt in DGK en is hard bezig al zijn doelen te verwezenlijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Er is werkelijk niets van Huub terecht gekomen:
-- Zijn plannen om in DGK dingen op te gaan zetten voor een goed doel
-- Nonstop rocken, 4 uur slaap per nacht
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Plan: met een helicopter boven DGK vliegen en dan duizende blaadjes met daarop de foto's van Amanda en haar ex gooien naar beneden, heeft iemand een heli?
Ik zal morgen even in mijn schuur kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Plan: met een helicopter boven DGK vliegen en dan duizende blaadjes met daarop de foto's van Amanda en haar ex gooien naar beneden, heeft iemand een heli?
Een Boeing 747, mag dat ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Al 4 duizend euro van zijn inleg af voor het goede doel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Er is werkelijk niets van Huub terecht gekomen:
-- Zijn plannen om in DGK dingen op te gaan zetten voor een goed doel
-- Nonstop rocken, 4 uur slaap per nacht
Ja, van dat nonstop rocken van Huub komt weinig terecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
Om 15 uur opstaan en nu alweer voor pampus op de bank liggen...
scherpquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Al 4 duizend euro van zijn inleg af voor het goede doel.
Mocht hij winnen al 400.000 voor het goede doel
Volgens mij slaapt hij ook maar 4 uur per nacht gemiddeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, van dat nonstop rocken van Huub komt weinig terecht.
Terwijl hij van de daken heeft geschreeuwd aan 4 uur slaap per nacht genoeg te hebben.
Wat een treurig zichzelf overschattend mannetje is het toch.
Of jongetje eigenlijk.
Je begint een beetje vermoeiend te wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terwijl hij van de daken heeft geschreeuwd aan 4 uur slaap per nacht genoeg te hebben.
Of jongetje eigenlijk.
Werkt bij mij niet... Ben wel nieuwsgierig wat er te zien is...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
amanda en waarschijnlijk dusty onder de douche met kleren aan....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet... Ben wel nieuwsgierig wat er te zien is...![]()
<title>Gouden Kooi Amanda is een nat sletje! >> vkmag.com</title>quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind jou treurig,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of jongetje eigenlijk.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
<title>Gouden Kooi Amanda is een nat sletje! >> vkmag.com</title>
ik denk jouw sletjes-filter aanstaat van internet exporer en dat de pagina daarom niet laadtquote:
Deze link stond er een paar Cossen geleden ook al hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Wat is er toch aan de hand met dat internet vanavond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
On-T: Die beelden van naar film kijkende mensen moet de redactie maar verplaatsen naar een doordeweekse dag. Dan kunnen de fokkertjes onder ons die er heel vroeg uit moeten voor hun werk gaan slapen zonder 'echte' actie te hoeven missen.
![]()
Vind ik ook. Tis helemaal niks en morgen kan ik uitslapen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Het zou verboden moeten worden dat ze film kijken in het weekend.
Waarom, ze werken de hele week, het weekend is voor hunquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Geen van de 7 komt er ook bij om een feestje te organiseren, komt toch denk ik vw sfeer onderling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik werk ook de hele week en het weekend is er dan ook voor mij. Voor die lui in het gouden hok maakt het toch niks uit of ze een film kijken op dinsdag of op zaterdag? Voor mij wel. Toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, ze werkende hele week, het weekend is voor hun
Ruud, je moet ook een beetje je werkschema aanpassen aan DGKquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik werk ook de hele week en het weekend is er dan ook voor mij. Voor die lui in het gouden hok maakt het toch niks uit of ze een film kijken op dinsdag of op zaterdag? Voor mij wel. Toch?
Grote kans dat 'achter' is bepaald dat ze film moesten gaan kijken. Dat is altijd in het weekend, want dan heeft 'achter' beperkte bezetting. Ze lossen dat op door 'de kleuters voor de buis te zetten' ..........quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik werk ook de hele week en het weekend is er dan ook voor mij. Voor die lui in het gouden hok maakt het toch niks uit of ze een film kijken op dinsdag of op zaterdag? Voor mij wel. Toch?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud, je moet ook een beetje je werkschema aanpassen aan DGK![]()
Als je me quote moet je niet mijn zin veranderen alsof ik hem zelf zo heb geschreven mafkeesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bedankt Ruud!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met dat internet vanavond.![]()
Linkjes die niet geopend kunnnen worden, Youtube werkt niet???
[afbeelding]
[afbeelding]
On-T: Die beelden van naar film kijkende mensen moet de redactie maar verplaatsen naar een doordeweekse dag.
[afbeelding]
Dan kunnen de fokkertjes onder ons die er heel vroeg uit moeten voor hun werk gaan slapen zonder 'echte' actie te hoeven missen.
![]()
Slim zijn de programmamakers dus niet.......de meesten vrij en nu die stomme film...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tis helemaal niks en morgen kan ik uitslapen.![]()
Zeer waarschijnlijk, maar dan kunnen ze een aantal van de internetredactie toch ook 'weekend' geven in het midden van de week.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grote kans dat 'achter' is bepaald dat ze film moesten gaan kijken. Dat is altijd in het weekend, want dan heeft 'achter' beperkte bezetting. Ze lossen dat op door 'de kleuters voor de buis te zetten' ..........
Ze mogen toch niks meer.Dus zo krijgen we weer het stelletje geklets en daarna gaan ze weer naar bed en kan de konijnsessie weer beginnen.Arme Jaap voor hem is er ook echt niks aan zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Slim zijn de programmamakers dus niet.......de meesten vrij en nu die stomme film...![]()
Iedereen ontslaan "daarachter" en vers bloed maar liever geen RTL-ers........quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk, maar dan kunnen ze een aantal van de internetredactie toch ook 'weekend' geven in het midden van de week.
Je zegt het goed, de programmamakers. Het programma wordt uitgezonden op ma-vr en herhalingen in het weekend. Streams en programma is niet helemaal hetzelfde .......quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Slim zijn de programmamakers dus niet.......de meesten vrij en nu die stomme film...![]()
Jaap is, als hij dat echt zou doen, de enige die goed bezig kan zijn. Dat kwartier "konijnen" per dag kun je overal, daar hoef je DGK niet voor in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niks meer.Dus zo krijgen we weer het stelletje geklets en daarna gaan ze weer naar bed en kan de konijnsessie weer beginnen.Arme Jaap voor hem is er ook echt niks aan zo.
Ja dat krijg je als bij elke actie mensen gaan schrijven,bellen enz.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Iedereen ontslaan "daarachter" en vers bloed maar liever geen RTL-ers........
Het was vandaag een grote 'happy family'. Leuk gespeeld in het water met de nieuwe boot van Jaap, die na 10 minuten al kapot was, beetje zonnen, veel slappe klets...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik heb dus niets gemist vandaag? Alles pais en vree in dat hok daar!
Dus dan moeten ze die link maar eens gaan maken, alhoewel....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed, de programmamakers. Het programma wordt uitgezonden op ma-vr en herhalingen in het weekend. Streams en programma is niet helemaal hetzelfde .......
Maar Jaap is echt dom bezig.hij zit echt helemaal fout met zijn emo jaap.Laat hem maar lekker gaan zeiken en stoken.En de terror weer terug.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is, als hij dat echt zou doen, de enige die goed bezig kan zijn. Dat kwartier "konijnen" per dag kun je overal, daar hoef je DGK niet voor in.
Dat zijn alleen wel nog wat nette foto'squote:
Tja, fietsbellen zijn er nu eenmaal...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als bij elke actie mensen gaan schrijven,bellen enz.![]()
De internetredactie schrijft de teksten op Villa Vandaag. Wat hebben die te maken met de beslissing nu een film op te zetten ? Ik begrijp je punt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk, maar dan kunnen ze een aantal van de internetredactie toch ook 'weekend' geven in het midden van de week.
Getver, dat is mij te lief............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |