Ik zal morgen even in mijn schuur kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Plan: met een helicopter boven DGK vliegen en dan duizende blaadjes met daarop de foto's van Amanda en haar ex gooien naar beneden, heeft iemand een heli?
Een Boeing 747, mag dat ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Plan: met een helicopter boven DGK vliegen en dan duizende blaadjes met daarop de foto's van Amanda en haar ex gooien naar beneden, heeft iemand een heli?
Al 4 duizend euro van zijn inleg af voor het goede doel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Er is werkelijk niets van Huub terecht gekomen:
-- Zijn plannen om in DGK dingen op te gaan zetten voor een goed doel
-- Nonstop rocken, 4 uur slaap per nacht
Ja, van dat nonstop rocken van Huub komt weinig terecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
Om 15 uur opstaan en nu alweer voor pampus op de bank liggen...
scherpquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Al 4 duizend euro van zijn inleg af voor het goede doel.
Mocht hij winnen al 400.000 voor het goede doel
Volgens mij slaapt hij ook maar 4 uur per nacht gemiddeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, van dat nonstop rocken van Huub komt weinig terecht.
Terwijl hij van de daken heeft geschreeuwd aan 4 uur slaap per nacht genoeg te hebben.
Wat een treurig zichzelf overschattend mannetje is het toch.
Of jongetje eigenlijk.
Je begint een beetje vermoeiend te wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terwijl hij van de daken heeft geschreeuwd aan 4 uur slaap per nacht genoeg te hebben.
Of jongetje eigenlijk.
Werkt bij mij niet... Ben wel nieuwsgierig wat er te zien is...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?
amanda en waarschijnlijk dusty onder de douche met kleren aan....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet... Ben wel nieuwsgierig wat er te zien is...![]()
<title>Gouden Kooi Amanda is een nat sletje! >> vkmag.com</title>quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind jou treurig,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of jongetje eigenlijk.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
<title>Gouden Kooi Amanda is een nat sletje! >> vkmag.com</title>
ik denk jouw sletjes-filter aanstaat van internet exporer en dat de pagina daarom niet laadtquote:
Deze link stond er een paar Cossen geleden ook al hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?
Wat is er toch aan de hand met dat internet vanavond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
On-T: Die beelden van naar film kijkende mensen moet de redactie maar verplaatsen naar een doordeweekse dag. Dan kunnen de fokkertjes onder ons die er heel vroeg uit moeten voor hun werk gaan slapen zonder 'echte' actie te hoeven missen.
![]()
Vind ik ook. Tis helemaal niks en morgen kan ik uitslapen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Het zou verboden moeten worden dat ze film kijken in het weekend.
Waarom, ze werken de hele week, het weekend is voor hunquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Geen van de 7 komt er ook bij om een feestje te organiseren, komt toch denk ik vw sfeer onderling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |