Bij mij doet you tube het gewoon, Yvonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
here we go
ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:18 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij mij doet you tube het gewoon, Yvon avonne
waar gaat natasia dat morgen vertelle?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?
Zou dat die Rogier niet kunnen zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?
Helaas ik kom er ook niet opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
ik snap er niks van. Ik kan totaal niet op Youtube komen.
Hebben jullie dat ook?
Ik vind hem er uitzien als een Dannyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou dat die Rogier niet kunnen zijn?
nou, dat is toch duidelijk niet Amanda. edit: oh, toch wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Anders Dusty ofzo...Rogier was toch 39 ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem er uitzien als een Danny![]()
Sorry maar dan ben je scheelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat is toch duidelijk niet Amanda.
Bovendien... Als heel nederland jou haat, zou je dan ook niet zeggen "het is niet echt hoor, ik ben eigenlijk héééél lief en aardigen heb speciaal een lijstje met scheldwoorden uit mijn hoofd moeten leren. Ik weet niet eens wat "maden uit je kut betekent
"
Gekkie, dat is harstikke Amanda!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Bovendien... Als heel nederland jou haat, zou je dan ook niet zeggen "het is niet echt hoor, ik ben eigenlijk héééél lief en aardigen heb speciaal een lijstje met scheldwoorden uit mijn hoofd moeten leren. Ik weet niet eens wat "maden uit je kut betekent
"
Als dat Rogier is zal hij het erg zwaar krijgen in die Argentijnse cel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen , het lijkt eigenlijk wel een mini brian qua kapsel , oorbellen etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
zet een bril op want dat is echt wel amandaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
"
Hmmmm een Dusty zou ook kunnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Anders Dusty ofzo...Rogier was toch 39 ofzo
de enige sex die rogiertje voorlopig onder de douche krijgt is als ie z n zeepje laat vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jazeker is dat Amanda, check die andere foto's maar eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
"
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef Casshern het volgende:
[..]
waar gaat natasia dat morgen vertelle?
Is toch echt Many. staan ook andere foto's op die site en eentje duidelijk die vlinder op haar onderrug te zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
"
ok ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...
Heb je het hele topic gelezen? Tot het gedeelte waarin JdM in zijn Bert en Ernie pyama langs kwam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...
Lees topic nog maar een keer, was later geintjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
OMG... Echt een natte SLET!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Hha , zo dom ben ik dus weer. Ik bekijk alleen het onderwerp en hoofdtext bij die overige topics , dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Lees topic nog maar een keer, was later geintje
Zou het niet ontzettend leuk zijn als de redactie de jongen van die fotosessie met snollie opspoort en ze hem vragen om een weekie te butleren tegen een leuke vergoedingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem er uitzien als een Danny![]()
wat dachten ze van simpele zonne allergie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft rode bultjes, vlooienbeten denkt Lieke, 10 minuten later heeft mevrouw Nadia dezelfde bultjes.
Bij Amanda denk je natuurlijk al snel aan een S.O.A.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft rode bultjes, vlooienbeten denkt Lieke, 10 minuten later heeft mevrouw Nadia dezelfde bultjes.
Tjonge jonge, alweer bloemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is heel blij, de bloemen van FdW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlooienbeten?!?! Misschien moet zer haar bed eens iets vaker verschonenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Sylvia jurk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry ik kan het niet laten , nog eentje en dan zal ik ophouden( streams zijn saai dus ik dacht ik gooi 't erin
)
Amanda is duidelijk een meesteresje, nu nog Brian op z'n knieen krijgen
[afbeelding]
Dan kun je alles vanaf 15 meter nog goed zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft zo'n groot beeldscherm eigenlijk voor zin als je er 15 mete vandaan gaat zitten?
Da's geen 15 meter ...... Lijkt meer op 5-6 meterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft zo'n groot beeldscherm eigenlijk voor zin als je er 15 mete vandaan gaat zitten?
Ik vond je avatar met dennix achter dat kruis leuker;) Dennix fan geworden ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan kun je alles vanaf 15 meter nog goed zien![]()
ben je helemaal mal, nee johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik vond je avatar met dennix achter dat kruis leuker;) Dennix fan geworden ofzo?
Dit jurkje he... ik zou toch zweren dat Sylvia dat aanhad toen ze de kooi verliet... en dat ze toen zei dat het jurkje van Amanda was...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry ik kan het niet laten , nog eentje en dan zal ik ophouden( streams zijn saai dus ik dacht ik gooi 't erin
)
Amanda is duidelijk een meesteresje, nu nog Brian op z'n knieen krijgen
[afbeelding]
Goed speurwerk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens deze post is het Dusty![]()
ok dus dat is nou dusty....khad er toch wel wat anders bij voorgesteld...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wil hij nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef tipsch het volgende:
REDACTIE, sporen jullie de "lover" van Amanda uit de fotosessie even op, zou leuk zijn als hij een paar avonden gaat butleren![]()
Amanda heeft een ruim een week geleden gebeld. Hij kapte toen al snel het gesprek af, wilde niets met DGK te maken hebben. Wel gaf hij nog even snel door dat Rgier vast zat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef tipsch het volgende:
REDACTIE, sporen jullie de "lover" van Amanda uit de fotosessie even op, zou leuk zijn als hij een paar avonden gaat butleren![]()
Je ziet zelfs Brian en Huub naar elkaar toe trekkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef yellowfirst het volgende:
Ola, ruim 2 weken niet gekeken en wat zie ik, of beter, wat zie ik niet...Natasia.....gelijk minder ruzie zeker in de DGK![]()
dat is een bericht van "Sun Mar 04, 2007" - interessant, had Dusty geld nodig en heeft hij besloten de fotosessie toch maar te laten publiceren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je ziet zelfs Brian en Huub naar elkaar toe trekken
Ja, daarom jammer als dat Dusty is. Hoewel, alles is te koop, tienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda heeft een ruim een week geleden gebeld. Hij kapte toen al snel het gesprek af, wilde niets met DGK te maken hebben. Wel gaf hij nog even snel door dat Rgier vast zat.
Zoiets denk ik altijd aan....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Casshern het volgende:
[..]
ok dus dat is nou dusty....khad er toch wel wat anders bij voorgesteld...
Het lijkt hier wel een goed detective bureauquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat is een bericht van "Sun Mar 04, 2007" - interessant, had Dusty geld nodig en heeft hij besloten de fotosessie toch maar te laten publiceren?of rancune?
http://www.youtube.com/watch?v=YJlzLBCrzKwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit jurkje he... ik zou toch zweren dat Sylvia dat aanhad toen ze de kooi verliet... en dat ze toen zei dat het jurkje van Amanda was...
We zijn de Sherlocks zonder streamlocksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een goed detective bureau![]()
- foto's gevonden
- naam gevonden
- opmerkelijke details
![]()
Doet het nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:49 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=YJlzLBCrzKw
Bezuiniging ivm RTL?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
hier doet ie het wel en inderdaad, dat is het zelfde jurkje![]()
Nog een goede speurderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:49 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=YJlzLBCrzKw
Thanksquote:
2 weken niet gekeken maar Amanda lijkt wel 10 jaar ouder geworden...quote:
Kun je nagaan hoe ze eruit ziet op haar 30equote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
2 weken niet gekeken maar Amanda lijkt wel 10 jaar ouder geworden...![]()
Gekregen ergens in maart. Amanda heeft het hoogst waarschijnlijk ooit gekregen van Dustyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Had Sylvia het jurkje gehad, gejat of geleend?
Sylvia had dat jurkje gekregen en heeft Amanda daar uitgebreid voor bedankt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Had Sylvia het jurkje gehad, gejat of geleend?
Daar zou je toch hard voor weglopen......quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze eruit ziet op haar 30e
Waar is die link ook al weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Starlie het volgende:
Misschien wel leuk om een kaartje naar Brain te sturen met als voorkant een collega van amanda en haar natte ex boytoy, er zijn zat foto's van!!
Pff , dus Sylvia liep in een jurkje waarmee Amanda mensen probeerde op te geilen dmv foto's te maken met haar vriend onder de douch ,en Sylvia wist dus van niks.. hah.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
hier doet ie het wel en inderdaad, dat is het zelfde jurkje![]()
En dan vooral onder zijn kin!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:59 schreef yellowfirst het volgende:
Wat er bij Jaap af is, is volgens mij er bij Dennis bij gekomen....
merçi ja .en in deel 2 het jurkjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hier: http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
Ik ben bereid Jaap een half uurtje te boeken, voor 150 euro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals steeds vaker, zit Japio wat suf en duf te kijken. Volgens mij is hij in gedachten al buiten de villa bezig met zijn masterplan .......
[afbeelding]
En jij wil Jaap wel voor 150 euro boeken. Natuurlijk! Jaap die heeft het pas gemaakt in DGK en is hard bezig al zijn doelen te verwezenlijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Er is werkelijk niets van Huub terecht gekomen:
-- Zijn plannen om in DGK dingen op te gaan zetten voor een goed doel
-- Nonstop rocken, 4 uur slaap per nacht
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Plan: met een helicopter boven DGK vliegen en dan duizende blaadjes met daarop de foto's van Amanda en haar ex gooien naar beneden, heeft iemand een heli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |