Ik werk ook de hele week en het weekend is er dan ook voor mij. Voor die lui in het gouden hok maakt het toch niks uit of ze een film kijken op dinsdag of op zaterdag? Voor mij wel. Toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, ze werkende hele week, het weekend is voor hun
Ruud, je moet ook een beetje je werkschema aanpassen aan DGKquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik werk ook de hele week en het weekend is er dan ook voor mij. Voor die lui in het gouden hok maakt het toch niks uit of ze een film kijken op dinsdag of op zaterdag? Voor mij wel. Toch?
Grote kans dat 'achter' is bepaald dat ze film moesten gaan kijken. Dat is altijd in het weekend, want dan heeft 'achter' beperkte bezetting. Ze lossen dat op door 'de kleuters voor de buis te zetten' ..........quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik werk ook de hele week en het weekend is er dan ook voor mij. Voor die lui in het gouden hok maakt het toch niks uit of ze een film kijken op dinsdag of op zaterdag? Voor mij wel. Toch?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud, je moet ook een beetje je werkschema aanpassen aan DGK![]()
Als je me quote moet je niet mijn zin veranderen alsof ik hem zelf zo heb geschreven mafkeesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bedankt Ruud!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met dat internet vanavond.![]()
Linkjes die niet geopend kunnnen worden, Youtube werkt niet???
[afbeelding]
[afbeelding]
On-T: Die beelden van naar film kijkende mensen moet de redactie maar verplaatsen naar een doordeweekse dag.
[afbeelding]
Dan kunnen de fokkertjes onder ons die er heel vroeg uit moeten voor hun werk gaan slapen zonder 'echte' actie te hoeven missen.
![]()
Slim zijn de programmamakers dus niet.......de meesten vrij en nu die stomme film...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tis helemaal niks en morgen kan ik uitslapen.![]()
Zeer waarschijnlijk, maar dan kunnen ze een aantal van de internetredactie toch ook 'weekend' geven in het midden van de week.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grote kans dat 'achter' is bepaald dat ze film moesten gaan kijken. Dat is altijd in het weekend, want dan heeft 'achter' beperkte bezetting. Ze lossen dat op door 'de kleuters voor de buis te zetten' ..........
Ze mogen toch niks meer.Dus zo krijgen we weer het stelletje geklets en daarna gaan ze weer naar bed en kan de konijnsessie weer beginnen.Arme Jaap voor hem is er ook echt niks aan zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Slim zijn de programmamakers dus niet.......de meesten vrij en nu die stomme film...![]()
Iedereen ontslaan "daarachter" en vers bloed maar liever geen RTL-ers........quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk, maar dan kunnen ze een aantal van de internetredactie toch ook 'weekend' geven in het midden van de week.
Je zegt het goed, de programmamakers. Het programma wordt uitgezonden op ma-vr en herhalingen in het weekend. Streams en programma is niet helemaal hetzelfde .......quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Slim zijn de programmamakers dus niet.......de meesten vrij en nu die stomme film...![]()
Jaap is, als hij dat echt zou doen, de enige die goed bezig kan zijn. Dat kwartier "konijnen" per dag kun je overal, daar hoef je DGK niet voor in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niks meer.Dus zo krijgen we weer het stelletje geklets en daarna gaan ze weer naar bed en kan de konijnsessie weer beginnen.Arme Jaap voor hem is er ook echt niks aan zo.
Ja dat krijg je als bij elke actie mensen gaan schrijven,bellen enz.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Iedereen ontslaan "daarachter" en vers bloed maar liever geen RTL-ers........
Het was vandaag een grote 'happy family'. Leuk gespeeld in het water met de nieuwe boot van Jaap, die na 10 minuten al kapot was, beetje zonnen, veel slappe klets...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik heb dus niets gemist vandaag? Alles pais en vree in dat hok daar!
Dus dan moeten ze die link maar eens gaan maken, alhoewel....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed, de programmamakers. Het programma wordt uitgezonden op ma-vr en herhalingen in het weekend. Streams en programma is niet helemaal hetzelfde .......
Maar Jaap is echt dom bezig.hij zit echt helemaal fout met zijn emo jaap.Laat hem maar lekker gaan zeiken en stoken.En de terror weer terug.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is, als hij dat echt zou doen, de enige die goed bezig kan zijn. Dat kwartier "konijnen" per dag kun je overal, daar hoef je DGK niet voor in.
Dat zijn alleen wel nog wat nette foto'squote:
Tja, fietsbellen zijn er nu eenmaal...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als bij elke actie mensen gaan schrijven,bellen enz.![]()
De internetredactie schrijft de teksten op Villa Vandaag. Wat hebben die te maken met de beslissing nu een film op te zetten ? Ik begrijp je punt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk, maar dan kunnen ze een aantal van de internetredactie toch ook 'weekend' geven in het midden van de week.
Getver, dat is mij te lief............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |