Sinds wanneer eet jij lettersquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:59 schreef PeRi het volgende:
Ik ben lui vandaag maar wilde toch wat lekkers dus ik heb een chocoladecake in de oven gestopt die een all in kant en klare mix van het AH huismerk is. Hoef alleen melk toe voegen. ¤1,69 als ik het me goed herinner. Nog wat vanillesuiker toegevoegd, beetje cacao en stukjes pure chocolade. Hoop dat het wat wordt.
Als zoiets nog warm is smaakt het vaak een stuk minder zoet dan als het afgekoeld is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet en ruikt okay.
[afbeelding]
Tien minuten koelen is dus te weinig, want het loshalen wil nog niet echt. Nog laten staan dan maar. Al wat geproefd, hij is niet echt zoet.. Twee zakjes vanillesuiker is bij lange na niet voldoende, meer suiker voor een eventuele volgende keer
. Maar al met al geen slecht product denk ik zo.
I knowquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als zoiets nog warm is smaakt het vaak een stuk minder zoet dan als het afgekoeld is.
Ik vind het juist zoeter smaken als het nog warm is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als zoiets nog warm is smaakt het vaak een stuk minder zoet dan als het afgekoeld is.
Hoe?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag kwal gegeten bij de sushibar.
Captain Morgan is idd lekker, maar ik heb er slechte ervaringen mee... ICM cola dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lekker is ie, hè?
Heeft tenminste een volle aromatische smaak.
Als ik pure rum drink neem ik meestal El Dorado 12jaar oud (heb ook nog 15 en 21 jaar oud staan) of een Brugal extra viejo, maar die zijn wat duurder.
Captain Morgan is een lekkere rum die je prima met cola kan drinken en puur is ie ook lekker.
hier zijn er trouwens een hoop te vinden: http://www.rum.cz/ , prima database om te kijken welke rumsoorten er zijn (ook handig als er vrienden naar verre landen gaan en wel een flesje rum voor je mee willen nemen)
De kwal was eerst gemarineerd in een donkere marinade waarvan ik helaas niet gevraagd heb wat er in zat, vervolgens in stukjes gesneden en sushi van gemaakt en wat pepertjes en sesamzaad erop. Zo zag het er uit:quote:
Oei dat ziet erg smakelijk uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De kwal was eerst gemarineerd in een donkere marinade waarvan ik helaas niet gevraagd heb wat er in zat, vervolgens in stukjes gesneden en sushi van gemaakt en wat pepertjes en sesamzaad erop. Zo zag het er uit:
[afbeelding]
Ik vond het erg lekker, de structuur was zoals verwacht ´jelly-achtig´ maar wel zo stevig dat het erg knapperig was.
Briljante marketingquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef Qwea het volgende:sue me, ik ben nog een menu gaan halen
Nu heb ik alle glazen compleet![]()
![]()
![]()
overal 2 van
Tot hoe lang duurt die actie, weet jij dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef Qwea het volgende:sue me, ik ben nog een menu gaan halen
Nu heb ik alle glazen compleet![]()
![]()
![]()
overal 2 van
Eiwitten en koolhydraten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Briljante marketing![]()
Ik eet yoghurt. Moet zo sporten. Daar heb ik nog niet veel ervaring mee. Wat kun je het beste eten voor je naar de sportschool gaat?
Gratis Coca-Cola glas bij elk menu*.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt die actie, weet jij dat?
Ik ben nl best bereid me door zo'n kartonnen menu heen te vreten voor een paar van die rze en blauwe glazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |