Oei dat ziet erg smakelijk uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De kwal was eerst gemarineerd in een donkere marinade waarvan ik helaas niet gevraagd heb wat er in zat, vervolgens in stukjes gesneden en sushi van gemaakt en wat pepertjes en sesamzaad erop. Zo zag het er uit:
[afbeelding]
Ik vond het erg lekker, de structuur was zoals verwacht ´jelly-achtig´ maar wel zo stevig dat het erg knapperig was.
Briljante marketingquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef Qwea het volgende:sue me, ik ben nog een menu gaan halen
Nu heb ik alle glazen compleet![]()
![]()
![]()
overal 2 van
Tot hoe lang duurt die actie, weet jij dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef Qwea het volgende:sue me, ik ben nog een menu gaan halen
Nu heb ik alle glazen compleet![]()
![]()
![]()
overal 2 van
Eiwitten en koolhydraten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Briljante marketing![]()
Ik eet yoghurt. Moet zo sporten. Daar heb ik nog niet veel ervaring mee. Wat kun je het beste eten voor je naar de sportschool gaat?
Gratis Coca-Cola glas bij elk menu*.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt die actie, weet jij dat?
Ik ben nl best bereid me door zo'n kartonnen menu heen te vreten voor een paar van die rze en blauwe glazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |