quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef SiGNe het volgende:[..]
Lekker is ie, hè?
Heeft tenminste een volle aromatische smaak.
Als ik pure rum drink neem ik meestal El Dorado 12jaar oud (heb ook nog 15 en 21 jaar oud staan) of een Brugal extra viejo, maar die zijn wat duurder.
Captain Morgan is een lekkere rum die je prima met cola kan drinken en puur is ie ook lekker.
hier zijn er trouwens een hoop te vinden:
http://www.rum.cz/ , prima database om te kijken welke rumsoorten er zijn (ook handig als er vrienden naar verre landen gaan en wel een flesje rum voor je mee willen nemen)
Captain Morgan is idd lekker, maar ik heb er slechte ervaringen mee... ICM cola dan.
Het idiote feit wil namelijk dat ik daar niet dronken van word. Op een goeie avond, na een stuk of 10 singles en nog geen enkel 'alcohol-gevoel' besloot ik over te stappen op doubles. Nog steeds zonder effect. Al met al werkte ik een ongekende hoeveelheid weg, nota bene zonder eten erbij. Ik kon nog recht lopen, hinkelen, zingen, etc... Het zal de cafeine wel geweest zijn, die me nuchter hield
Dus ik ging tegen enen naar bed. Lekker in slaap gevallen... Tegen vieren werd ik wakker, badend in het zweet, met een bonkend hoofd en een hart dat wel op hol geslagen leek.
De combi van alcohol, suiker en cafeine jaagt je metabolisme volledig op hol, echt niet gezond.
De volgende dag had ik een koppijn van jewelse, in combinatie met een afgrijselijke lijfgeur: oude rum vermengd met zweet, wat zich niet weg laat douchen
Ik lust nog steeds wel rum&coke, alleen mag ik er van mezelf niet meer dan 3 op een avond
OT een minneola