een item dat zelden door wilde chansey wordt vasgehouden, het verhoogt het aantal exp wat je per gevecht krijgtm et 50%quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wat is een Lucky Egg?
Infernape is een prima (mixed) starter, vooral met Life Orb.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Infernape
Luxray
Gengar
Vespiqueen
Rozerade
Floatzel/Gastrodon
het enige wat ik graag wil weten, is of ik gengar kan vangen nadat ik cut heb gekregen?
zoja, dan ga ik binnenkort, nadat ik WiFi heb, met dit team op het oog, ''serieus'' spelen
Oke, maar ik kan m'n Pokemon toch wel op meerdere manieren happy krijgen dan alleen massages?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Veilstone City, maar dat kan maar één keer per dag.
Overigens kun je op je Poketch zien hoe happy je Cleffa is. Als je twee (al dan niet kleine) hartjes boven de pokémon ziet, is 'ie ongeveer blij genoeg.
mijn team is puur voor het spel zelf, de league halen enzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:28 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Infernape is een prima (mixed) starter, vooral met Life Orb.
Ik ben niet zo'n fan van Luxray, maar moet zeggen dat Adamant met ability Rivalry wel kan werken, dan met de aanvallen Thunderfang, Ice Fang, Charm en Thunder Wave. (zelf verzonnen)
Gengar is een prima pokemon. Eentje die gewoon alles kan. Vespiquen, meh. Maak daar maar een tank van. Roserade is ook erg goed. Ik raad je aan om Floatzel Waterfall/Bulk Up/Baton Pass/Taunt te geven, in mijn ogen de beste moveset.
Infernape en Luxra zijn erg bang voor Earthquake. Gengar en Vespiquen zijn daar dan wel weer immuun voor. Op zich is het wel aardig, maar verwacht niet dat je zomaar op aanvallen in kunt switchen. In D/P zijn de gevechten snel en pijnlijk. Vespiquen kan nog wel een hit hebben maar zal het snel afleggen tegen een flying/fire/rock attack. Pokemon als Tyranitar en Rhyperior zitten vaak in een team en kunnen veel problemen voor je zorgen.
De Elite Four heb ik al verslagen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:28 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Route 224 kan je pas komen als je het spel hebt uitgespeeld.
quote:Once you have waterfall, surf north on the route. There is a trainer here that
has a Finneon evolution so you are going to want to fight the swimmer so it is
in your dex. Just keep heading north if you want to skip the items. There
aren't many here but there is TM18. You can catch Mantyke along the way. The
third swimmer on the route has a Mantyke and a Mantine so you should battle
him. At the very end of the route is a big waterfall. Use your new HM here and
you will be taken to Victory Road entrance and a pokemon center.
Thanks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Doppertje het volgende:
* Gaining a level (+2)
* Walking 256 steps (+1)
* Stat modifiers (+2)
* Using Soothe Bell (+1 for each other positive event)
* Massage in Veilstone City by girl in house nearest to Veilstone Gym (+3)
* Massage at Ribbon Syndicate in Resort Area
* Using Potions and healing items
* Energypowder (-5)
* Heal powder (-5)
* Energy root (-10)
* Revival Herb (-15)
Op die manieren kun je happiness krijgen/verliezen.
quote:lol go to the pokemon league (i would prefer to use fly) bring a pokemon that can use waterfall and surf. also have repels! anywayz, you have to be standing in front of the pokemon league (not the pokemon center!) kay, then use surf on the water n' then use waterfall down the waterfall and go to the right.. you will see a cave, go in the cave and follow it to the end and there you are ^.^
Koop Duskballs, deze hebben een betere catchrate in grotten en als het donker is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef Rikketik het volgende:
Zo, ik heb ondertussen zeven badges en ik ben op weg naar Mt. Coronet. Die Cyrus was verdomd makkelijk om te verslaan...
Anywho, ik ga maar eens iets van 30 Ultra Balls kopen, naar het schijnt ga ik ze nodig hebben...
Thanx voor het advies, ik dacht dus weer dat je die Dialga ergens buiten zou tegenkomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Koop Duskballs, deze hebben een betere catchrate in grotten en als het donker is.
4x tegenover 2x van een Ultraball dacht ik.
Ik ging gister ook met 30 Duskballs Mt. Coronet in, met de gedachte dat ik ze allemaal nodig zou hebben om Palkia te vangen.
Lukt het mij om Palkia in een keer te vangen terwijl hij nog een stukje in het geel was en verder alleen confused.![]()
Inmiddels mijn laatste badge gehaald en ga vanavond op weg naar de Elite Four.
Dit zijn de Pokémon waarvan het 'lame' is om ze zomaar in te zetten:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik had het spel in 3 dagen uitgespeeld, maar het was dan ook erg saai op het werk...
Nu heb ik wel een aardig team, maar wil nog wat gave pokemon erbij... Elekid, Porygon, Dusknoir...
Maar zijn moeilijk te vinden, is weer een heel gedoe... Legendaries gebruik ik niet, dat is lame
Ik wil er ook één !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Nebo het volgende:
Heeft iemand hier een Elekid of een Magby die hij of zij misschien kwijt wil aan mij?
Ninjask zijn enige voordeel is snelheid en zijn voorterffelijke mogelijkheid als Baton passer, dus jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
En Ninjask dan?
Ik gebruik mijn celebi of je het wil of nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wie zegt dat?
En kan Regigas dan wel gewoon? Of Celebi?
Volgens mij maakt het niets uit, het enige wat ik wel eens heb gehoord is dat je alleen Munchlax kan vinden in die boom bij de Valley Windworks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef Rikketik het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Maakt het nog uit waar de honingboom staat voor welke pokémon erop af komen? Ik wil namelijk een Heracross, maar ik heb tot nu toe nog geen succes gehad met die bomen die je bij Floaroma City tegenkomt. En hij schijnt vrij rare te zijn, dus misschien moet je een boom besmeuren die op een mooie plek staat of zo...
hoe komt ik in Celestic Town??? via eterna city kom ik er nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het een van de meest irritante en nutteloze pokémon..
[..]
Fly krijg je na het verslaan van 2 Galactic Grunts in Veilstone City met een dubbel gevecht met Dawn. en surf krijg je nadat je in Celestic Town een het bezoek van een cave.
..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:53 schreef PieterBas het volgende:
Of ik mag dus wel Heatran gebruiken van je
Celebi heeft teveel zwaktes, en aanvallend stelt ie ook al niet echt veel voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn celebi of je het wil of niet![]()
Je moet Route 210 nemen ten noorden van Solaceon City.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef daniel092 het volgende:
[..]
hoe komt ik in Celestic Town??? via eterna city kom ik er niet
Mwah, Celebi is niet zomaar dood te krijgen met Leech Seed/Substitute en Recover.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Celebi heeft teveel zwaktes, en aanvallend stelt ie ook al niet echt veel voor
Mits celebi als eerste mag aanvallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Mwah, Celebi is niet zomaar dood te krijgen met Leech Seed/Substitute en Recover.
Via Victory road. Maar route 224 is maar een klein gedeelte tot dat er een event komt dan kun je Shaymin daar vangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
Weet iemand hoe ik op Route 224 terecht kan komen?
ja.. ben er geweest.. maar niet echt heel boeiend..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:29 schreef SebasC het volgende:
[..]
Via Victory road. Maar route 224 is maar een klein gedeelte tot dat er een event komt dan kun je Shaymin daar vangen.
ik ben meer liefhebber van shedinja als baton passer , vooral vanwege zn immunity tov alles wat niet super effective is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ninjask zijn enige voordeel is snelheid en zijn voorterffelijke mogelijkheid als Baton passer, dus ja
Je kan ook plekken open latenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en mensen, de reden dat ik treecko in me card heb, is omdat ik nisk anders kon vinden, en omdat die treecko crunch kan
En de antwoord o je vraagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:52 schreef Oproerkraaier het volgende:
Weet iemand hoe ik de move Counter op mijn Blissey/Chansey kan krijgen?
De Move Tutor in Pastoria kan hem niet meer aan hem leren, en er is ook geen TM voor, maar het zou wel moeten kunnen, anders is ie nutteloos....
geen zin inquote:
Starter Pokemon hebben volgens mij 87,5% kans om mannelijk te zijn. Dus kans is groter op een mannetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef Nebo het volgende:
Het valt me trouwens op dat mijn broertjes 3 starters allemaal mannelijk zijn, en die van mij ook. En die van de trainercards hier ook.
niet mijn cup of tea, maar Lucario is best goed jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Nebo het volgende:
Is Lucario zo goed trouwens dat hier al 2 mensen hem in hun team hebben?En waaaaaarom dat scheetmonster ffs
![]()
Lucario is best een goede pokemon. Vooral omdat hij ook gedeeltelijk steel is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Nebo het volgende:
Is Lucario zo goed trouwens dat hier al 2 mensen hem in hun team hebben?En waaaaaarom dat scheetmonster ffs
![]()
Ik vind Lucario een van de betere pokémon van de huidige generatie, ook qua uitstraling.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
niet mijn cup of tea, maar Lucario is best goed ja
Eens, het is maar dat ik neit zon fan van vecht pokemon ben, anders zat hij zekers in mijn teamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind Lucario een van de betere pokémon van de huidige generatie, ook qua uitstraling.
Ik wil een groene Espeonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gewoon random en toevallig denk ik?
Ik zou echt niet weten hoe je ze moet vinden en ze zijn inderdaad erg zeldzaam, maar ik weet wel dat je een shiny pokémon tegen kan komen als het gras (of een stuk ervan) vreemd oplicht... Ofzoiets, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Nebo het volgende:
Iemand trouwens al Shiny pokémons en enig idee hoe je die tegenkomt? Zullen wel zeldzaam zijn.
Crapquote:Now the bad thing is that the odds of finding a shiny pokemon in the wild are 1 in 8,192 battles
Vet, bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=dkeKPlBYYbs&mode=related&search=
Engelse youtube waltrough van hoe je shinies vangt met de pokeradar
drivertjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef Scarface2004 het volgende:
omg, die WiFi USB connector werkt niet op Vista.
zuur!
Vista zegt dat er geen drivers voor zijnquote:
Ja maar wel de hoogste HP, straks heeft ie 600 hp of zo, en dan is Counter icm een slechte defense toch wel dodelijk. Hij moet ook wel, want zijn attack is ook super crappy, en special attack ook...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een vraagje
waarom wil je counter op blissey?, een goede psychical attack en blissey is dood, zover ik weet heeft blissey de slechtste defence
Geen microsoft drivers nee,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Vista zegt dat er geen drivers voor zijn
Lees dit stukje maar eens over Blissey. Klikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja maar wel de hoogste HP, straks heeft ie 600 hp of zo, en dan is Counter icm een slechte defense toch wel dodelijk. Hij moet ook wel, want zijn attack is ook super crappy, en special attack ook...
Maar ik heb nu een lvl 60 Blissey of zo, maar die kan ik dus geen counter meer leren![]()
Wil iemand hem?
Er staat niks bij over Counterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lees dit stukje maar eens over Blissey. Klik
Goed idee, en dan opnieuw met het spel beginnen met je serieuze teamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik overnieuw beginnen en echt serieus een goed team samenstellen?
Jawel, verder beneden bij overige moves.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Er staat niks bij over Counter![]()
![]()
Why overnieuw beginnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik overnieuw beginnen en echt serieus een goed team samenstellen?
Ja, maar niet hoe ik het op Blissey krijg, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jawel, verder beneden bij overige moves.
Dat staat daar niet. Maar wel ergens hierboven in het topic. Ik dacht dat het zoiets was als: Breloom leer het uit zichzelf en dan breeden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja, maar niet hoe ik het op Blissey krijg, toch?
Of heb ik er overheen gelezen?
zoals ik al zei ja, Breloom leert het uit zichzelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat staat daar niet. Maar wel ergens hierboven in het topic. Ik dacht dat het zoiets was als: Breloom leer het uit zichzelf en dan breeden.
Op lvl 51 leert uxie extrasensory, IMO veel meer waard dan confusionquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:41 schreef Rikketik het volgende:
Uxie gevangen, yay! En ik had er maar vijftien Dusk Balls voor nodig...![]()
Nou maar eens trainen dan, mijn pokémon zijn een beetje underleveled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |