Met water gun kan je dat ook hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, hij kan Surf leren, dus dan killt ie wel wat rock beesten
Die watergun van hem doet een andere pkmn amper watquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met water gun kan je dat ook hoor
Ik vind het een van de meest irritante en nutteloze pokémon..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef Rikketik het volgende:
Wie vindt trouwens dat geluidje van Kricketune ook zo irritant? Ik krijg spontaan hoofdpijn als ik dat beest tegenkom... Komt overigens ook doordat hij zo lame staat te dansen als het battlescherm tevoorschijn wordt getoverd.
Fly krijg je na het verslaan van 2 Galactic Grunts in Veilstone City met een dubbel gevecht met Dawn. en surf krijg je nadat je in Celestic Town een het bezoek van een cave.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef daniel092 het volgende:
waar kan je surf en fly eigelijk halen ???
Surf is ongeveer dubbele power en, in mijn ogen, de beste special water-move in de game.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met water gun kan je dat ook hoor
Daar ben ik het wel mee eens. Hydro Pump heeft meer kracht, maar maar 5 PP. Surf is iets minder krachtig, maar kan je wel 15 keer gebruiken. Bovendien is de accuracy beter (100% tegen 80%)... In elk geval is naar mijn mening Surf een van de weinige HM-moves die je ook je 'normale' pokémon kan leren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Surf is ongeveer dubbele power en, in mijn ogen, de beste special water-move in de game.
6400 stappen volgens Serebii.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Rikketik het volgende:
Na hoeveel stappen komt die Riolu egg eigenlijk uit?
ik vind muddy water (lagere acc(80) maar wel met mogenlijke acc loss mits de move raak)t, en water puls(maar 60 staerkte, maar mogenlijk confuse status mits raak) ook goede water moves hoor, en beide 20 PPquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Hydro Pump heeft meer kracht, maar maar 5 PP. Surf is iets minder krachtig, maar kan je wel 15 keer gebruiken. Bovendien is de accuracy beter (100% tegen 80%)... In elk geval is naar mijn mening Surf een van de weinige HM-moves die je ook je 'normale' pokémon kan leren.
6400, goed te doen dus.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Rikketik het volgende:
Na hoeveel stappen komt die Riolu egg eigenlijk uit?
Muddy Water heeft 85% en dat is me toch iets te gortig. De kans op accuracy drop is wel 30%, maar een switch is snel gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vind muddy water (lagere acc(80) maar wel met mogenlijke acc loss mits de move raak)t, en water puls(maar 60 staerkte, maar mogenlijk confuse status mits raak) ook goede water moves hoor, en beide 20 PP
Goede moves inderdaad, maar ik zou ze niet gebruiken als het erop aankomt. Daarvoor heeft Muddy Water te weinig Acc. en Water Pulse te weinig kracht. Natuurlijk is die kans op Confuse mooi meegenomen, maar het blijft een kwestie van geluk. Overigens is Brine een goede afmaker...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vind muddy water (lagere acc(80) maar wel met mogenlijke acc loss mits de move raak)t, en water puls(maar 60 staerkte, maar mogenlijk confuse status mits raak) ook goede water moves hoor, en beide 20 PP
Bespaar je de moeite, staat allemaal op serebiiquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef Doppertje het volgende:
Dat geldt voor iedere aanval, met meestal uitzondering van Hidden Power. Maar dat leg ik een andere keer uit.
De melding 'rain continues to fall' is vele malen irritanterquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef Rikketik het volgende:
Wie vindt trouwens dat geluidje van Kricketune ook zo irritant? Ik krijg spontaan hoofdpijn als ik dat beest tegenkom... Komt overigens ook doordat hij zo lame staat te dansen als het battlescherm tevoorschijn wordt getoverd.
Inderdaad, beter plan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, staat allemaal op serebii
ik krijg hoofdpijn van kricketune en gastrodonquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef Rikketik het volgende:
iemand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:51 schreef Jiggy het volgende:
Ik zoek nog iemand om mee te ruilen(Graveler tegen Graveler of Machoke tegen Machoke).
Mijn friend code:1504 3033 2499 (Albo)
Ik wil wel met je ruilen.. Ik heb nog wel ergens een Machoke voor jequote:
Ok heb je toegevoegd...zeg maar wanneer je tijd hebtquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil wel met je ruilen.. Ik heb nog wel ergens een Machoke voor je![]()
friendcode: 0559 3652 7801
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |