Je kan ook plekken open latenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en mensen, de reden dat ik treecko in me card heb, is omdat ik nisk anders kon vinden, en omdat die treecko crunch kan
En de antwoord o je vraagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:52 schreef Oproerkraaier het volgende:
Weet iemand hoe ik de move Counter op mijn Blissey/Chansey kan krijgen?
De Move Tutor in Pastoria kan hem niet meer aan hem leren, en er is ook geen TM voor, maar het zou wel moeten kunnen, anders is ie nutteloos....
geen zin inquote:
Starter Pokemon hebben volgens mij 87,5% kans om mannelijk te zijn. Dus kans is groter op een mannetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef Nebo het volgende:
Het valt me trouwens op dat mijn broertjes 3 starters allemaal mannelijk zijn, en die van mij ook. En die van de trainercards hier ook.
niet mijn cup of tea, maar Lucario is best goed jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Nebo het volgende:
Is Lucario zo goed trouwens dat hier al 2 mensen hem in hun team hebben?En waaaaaarom dat scheetmonster ffs
![]()
Lucario is best een goede pokemon. Vooral omdat hij ook gedeeltelijk steel is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Nebo het volgende:
Is Lucario zo goed trouwens dat hier al 2 mensen hem in hun team hebben?En waaaaaarom dat scheetmonster ffs
![]()
Ik vind Lucario een van de betere pokémon van de huidige generatie, ook qua uitstraling.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
niet mijn cup of tea, maar Lucario is best goed ja
Eens, het is maar dat ik neit zon fan van vecht pokemon ben, anders zat hij zekers in mijn teamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind Lucario een van de betere pokémon van de huidige generatie, ook qua uitstraling.
Ik wil een groene Espeonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gewoon random en toevallig denk ik?
Ik zou echt niet weten hoe je ze moet vinden en ze zijn inderdaad erg zeldzaam, maar ik weet wel dat je een shiny pokémon tegen kan komen als het gras (of een stuk ervan) vreemd oplicht... Ofzoiets, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Nebo het volgende:
Iemand trouwens al Shiny pokémons en enig idee hoe je die tegenkomt? Zullen wel zeldzaam zijn.
Crapquote:Now the bad thing is that the odds of finding a shiny pokemon in the wild are 1 in 8,192 battles
Vet, bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=dkeKPlBYYbs&mode=related&search=
Engelse youtube waltrough van hoe je shinies vangt met de pokeradar
drivertjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef Scarface2004 het volgende:
omg, die WiFi USB connector werkt niet op Vista.
zuur!
Vista zegt dat er geen drivers voor zijnquote:
Ja maar wel de hoogste HP, straks heeft ie 600 hp of zo, en dan is Counter icm een slechte defense toch wel dodelijk. Hij moet ook wel, want zijn attack is ook super crappy, en special attack ook...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een vraagje
waarom wil je counter op blissey?, een goede psychical attack en blissey is dood, zover ik weet heeft blissey de slechtste defence
Geen microsoft drivers nee,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Vista zegt dat er geen drivers voor zijn
Lees dit stukje maar eens over Blissey. Klikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja maar wel de hoogste HP, straks heeft ie 600 hp of zo, en dan is Counter icm een slechte defense toch wel dodelijk. Hij moet ook wel, want zijn attack is ook super crappy, en special attack ook...
Maar ik heb nu een lvl 60 Blissey of zo, maar die kan ik dus geen counter meer leren![]()
Wil iemand hem?
Er staat niks bij over Counterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lees dit stukje maar eens over Blissey. Klik
Goed idee, en dan opnieuw met het spel beginnen met je serieuze teamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik overnieuw beginnen en echt serieus een goed team samenstellen?
Jawel, verder beneden bij overige moves.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Er staat niks bij over Counter![]()
![]()
Why overnieuw beginnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik overnieuw beginnen en echt serieus een goed team samenstellen?
Ja, maar niet hoe ik het op Blissey krijg, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jawel, verder beneden bij overige moves.
Dat staat daar niet. Maar wel ergens hierboven in het topic. Ik dacht dat het zoiets was als: Breloom leer het uit zichzelf en dan breeden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja, maar niet hoe ik het op Blissey krijg, toch?
Of heb ik er overheen gelezen?
zoals ik al zei ja, Breloom leert het uit zichzelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat staat daar niet. Maar wel ergens hierboven in het topic. Ik dacht dat het zoiets was als: Breloom leer het uit zichzelf en dan breeden.
Op lvl 51 leert uxie extrasensory, IMO veel meer waard dan confusionquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:41 schreef Rikketik het volgende:
Uxie gevangen, yay! En ik had er maar vijftien Dusk Balls voor nodig...![]()
Nou maar eens trainen dan, mijn pokémon zijn een beetje underleveled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |