je doet wat je wil hoor, maar ik zou er niet meer op ingaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....
dus hij is of verliefd of verloofd of getrouwd ....?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon ook verliefd op jouHoe romantisch zou DAT wel niet zijn
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, in theorie zijn er veel vrouwen (en mannen) heeeeeeeel flexibel "moet toch kunnen, kom op zeg, je bent elkaars bezit niet en een beetje vertrouwen, hoor" totdat jouw vriend idd zoiets overkomt, en jij dan ook nog eens ziet met wie hij "gewoon wat gaat drinken" , langbenig, slank, blond, aanzienlijke borsten, iig alles wat jij niet bent/hebt dan en dan tegen je zelf zeggen "ach zo niet zijn type, hè, hij valt op klein en donker met een bescheiden cupmaat.
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
jij maakt me helemaal gek haha,
o wacht weer telefoonpost
Ah!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
k had toch teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.
smst ie terug ....."klopt van die vreemde man. Ik had me moeten voorstellen. ik zal het vanvond alsnog doen. Tot vanavond."
![]()
je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar flexibel ben ik niet, neeToch niet op dat gebied
Ik zou het gruwelijk vinden, eerlijk gezegd
![]()
ik durf eigenlijk ook niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah!![]()
Ik vind het al bijna even spannend als jij![]()
![]()
(ik zou het trouwens nooit durven doen, hoor)
jazeker!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef Sanne het volgende:
Je gaat het hem wel vragen he?
Was dat niet al gezegdquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
damn ... wat moet ik aan?
Ik moet eerst nog langs een verjaardag zometeen van mijn oppaskindje, dan langs een vriendin en dan gelijk door naar dat cafe...
Ja, dat ongevraagd, daar zou ik me ook niet zo goed bij voelen, vrees ik. Ik heb het zelf ooit gezegd en ik weet perfect wat ervan gekomen is...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "
"waarom zeg je dat, schat?"
"waarom zeg ik wat?"
"dat ze je type niet is?"
"zei ik dat?"
"ja, schat, je gaat toch gewoon lunchen, waarom dat erbij zeggen dan"
"uhm, nu ja, ik dacht, dat , nu ja, gewoon, ik bedoel, uhm ja, het is toch zo!"
"okay"
"ja, ga je nu moeilijk doen ineens, mag ik niet eens lunchen met haar of zo? ik zeg het wel af, hoor, jezus, meteen het slechtste denken , waarom toch altijd, damn" ("shit, kutzooi, baal, tieten, blond, geil")
"........."
Jij hebt gesmst!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik durf eigenlijk ook niet hoor
Idem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij hebt gesmst!Dat zou ik nog niet gedurfd hebben
![]()
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspiltquote:
en dat is voor een stoute maar getrouwde man nu nét een uitdaging, hè, een vrouw die zegt 'daar niet op te zitten wachten" toch zover te krijgen en de tekenen zijn vooralsnog goed voor hem, als ik zo eens leesquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef Greys het volgende:
Neem een klein bedank-kadootje mee voor zijn 'redding'. Mocht hij getrouwd blijken en into een avontuurtje is, geef je hem netjes dat kadootje om hem te bedanken en bedankt je verder voor al het andere. Je hebt immers al luid en duidelijk aangegeven dat je daar niet op zit te wachten
Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt![]()
ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken![]()
Een gsm zonder camera functie, bestaat dat nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
het is dat mijn camera net stuk is anders had ik dat echt gedaan hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |