abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52119757
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....

dus hij is of verliefd of verloofd of getrouwd ....?
je doet wat je wil hoor, maar ik zou er niet meer op ingaan
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52119785
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Misschien is hij gewoon ook verliefd op jou Hoe romantisch zou DAT wel niet zijn

jij maakt me helemaal gek haha,
o wacht weer telefoonpost
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52119793
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, in theorie zijn er veel vrouwen (en mannen) heeeeeeeel flexibel "moet toch kunnen, kom op zeg, je bent elkaars bezit niet en een beetje vertrouwen, hoor" totdat jouw vriend idd zoiets overkomt, en jij dan ook nog eens ziet met wie hij "gewoon wat gaat drinken" , langbenig, slank, blond, aanzienlijke borsten, iig alles wat jij niet bent/hebt dan en dan tegen je zelf zeggen "ach zo niet zijn type, hè, hij valt op klein en donker met een bescheiden cupmaat.

Idd

Maar flexibel ben ik niet, nee Toch niet op dat gebied Ik zou het gruwelijk vinden, eerlijk gezegd
pi_52119807
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

jij maakt me helemaal gek haha,
o wacht weer telefoonpost
Ik zou niet durven!

Spannend!
pi_52119818
k had toch teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.

smst ie terug ....."klopt van die vreemde man. Ik had me moeten voorstellen. ik zal het vanvond alsnog doen. Tot vanavond."
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:44:32 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52119848
Klassiek verhaal. Verliefd worden op je redder.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52119870
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
k had toch teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.

smst ie terug ....."klopt van die vreemde man. Ik had me moeten voorstellen. ik zal het vanvond alsnog doen. Tot vanavond."
Ah!

Ik vind het al bijna even spannend als jij

(ik zou het trouwens nooit durven doen, hoor )
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:46:01 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52119876
Wat een spannend topic!

Hij zal wel getrouwd zijn, ben benieuwd of hij er vanavond ook nog om heen draait.
Je gaat het hem wel vragen he?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 15:46:19 #209
163650 Greys
pi_52119884
Hou eens effe op met dat hartje, muts! Ik ben zo bang dat het tegen gaat vallen voor je, dat hij hartstikke bezet is. Maar ik hoop nog steeds van niet, dan zou het wel een heel romantische manier zijn om elkaar te ontmoeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52119888
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Idd

Maar flexibel ben ik niet, nee Toch niet op dat gebied Ik zou het gruwelijk vinden, eerlijk gezegd
je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "

"waarom zeg je dat, schat?"
"waarom zeg ik wat?"
"dat ze je type niet is?"
"zei ik dat?"
"ja, schat, je gaat toch gewoon lunchen, waarom dat erbij zeggen dan"
"uhm, nu ja, ik dacht, dat , nu ja, gewoon, ik bedoel, uhm ja, het is toch zo!"
"okay"
"ja, ga je nu moeilijk doen ineens, mag ik niet eens lunchen met haar of zo? ik zeg het wel af, hoor, jezus, meteen het slechtste denken , waarom toch altijd, damn" ("shit, kutzooi, baal, tieten, blond, geil")
"........."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52119896
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah!

Ik vind het al bijna even spannend als jij

(ik zou het trouwens nooit durven doen, hoor )
ik durf eigenlijk ook niet hoor
pi_52119913
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef Sanne het volgende:
Je gaat het hem wel vragen he?
jazeker!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 15:47:40 #213
163650 Greys
pi_52119914
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij dat 'Indien fout' verkeerd heeft begrepen? (Zie mijn post op vorige pagina). Shit, ik ben inmiddels net zo hoopvol als jij - en bijna net zo nerveus -
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52119918
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
damn ... wat moet ik aan?
Ik moet eerst nog langs een verjaardag zometeen van mijn oppaskindje, dan langs een vriendin en dan gelijk door naar dat cafe...
Was dat niet al gezegd , rokje met een shirtje (dat grijze wat je had is prima ) + teenslippers

Post het anders eens voordat je weggaat, beoordelen wij wel
BlaBlaBla
pi_52119937
het is dat mijn camera net stuk is anders had ik dat echt gedaan hahaha
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 15:49:53 #216
163650 Greys
pi_52119957
Neem een klein bedank-kadootje mee voor zijn 'redding'. Mocht hij getrouwd blijken en into een avontuurtje is, geef je hem netjes dat kadootje om hem te bedanken en bedankt je verder voor al het andere. Je hebt immers al luid en duidelijk aangegeven dat je daar niet op zit te wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52119958
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef milagro het volgende:

[..]

je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "

"waarom zeg je dat, schat?"
"waarom zeg ik wat?"
"dat ze je type niet is?"
"zei ik dat?"
"ja, schat, je gaat toch gewoon lunchen, waarom dat erbij zeggen dan"
"uhm, nu ja, ik dacht, dat , nu ja, gewoon, ik bedoel, uhm ja, het is toch zo!"
"okay"
"ja, ga je nu moeilijk doen ineens, mag ik niet eens lunchen met haar of zo? ik zeg het wel af, hoor, jezus, meteen het slechtste denken , waarom toch altijd, damn" ("shit, kutzooi, baal, tieten, blond, geil")
"........."
Ja, dat ongevraagd, daar zou ik me ook niet zo goed bij voelen, vrees ik. Ik heb het zelf ooit gezegd en ik weet perfect wat ervan gekomen is...

Maar met een collega zal hij het wel niet durven doen aangezien ik een verdiep onder hem werk

Misschien is die smser dat nu aan het zeggen tegen zijn partner

Nee, ik blijf hopen op een "verliefd op diegene die hij gered heeft"-verhaal. Hoe onrealistisch dat ook zou zijn
pi_52119965
Spannend topic.
pi_52119969
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

ik durf eigenlijk ook niet hoor
Jij hebt gesmst! Dat zou ik nog niet gedurfd hebben
pi_52119979
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Jij hebt gesmst! Dat zou ik nog niet gedurfd hebben
Idem.
pi_52119981
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:

jazeker!!
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt

ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52120003
Schaamteloze tvp... Go Spekkiemonster
pi_52120009
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef Greys het volgende:
Neem een klein bedank-kadootje mee voor zijn 'redding'. Mocht hij getrouwd blijken en into een avontuurtje is, geef je hem netjes dat kadootje om hem te bedanken en bedankt je verder voor al het andere. Je hebt immers al luid en duidelijk aangegeven dat je daar niet op zit te wachten
en dat is voor een stoute maar getrouwde man nu nét een uitdaging, hè, een vrouw die zegt 'daar niet op te zitten wachten" toch zover te krijgen en de tekenen zijn vooralsnog goed voor hem, als ik zo eens lees
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:53:31 #224
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120022
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt

ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken
Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.
MAar je kan t ook gewoon zien als effe bijpraten na een ongeluk. Je 'redder' willen bedanken en weten wie die persoon is. Getrouwd of ongetrouwd.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_52120024
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
het is dat mijn camera net stuk is anders had ik dat echt gedaan hahaha
Een gsm zonder camera functie, bestaat dat nog
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')