Van schaap, geit of varken?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:59 schreef Ole het volgende:
ff shoarma eten
Alles went.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:07 schreef Ole het volgende:
niet raar hoor, IR dat dat even moet wennen
"...behalve een vent! Wheeeeehehehehequote:
Een mooi moment om het ultieme relativerende filmpje te bekijken en beluisteren:quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef Lamon het volgende:
Maar ik moet wel wat te doen hebben als ik niet kan slapen.
Oeh! Mooie dramatische muziek, gepaard met mooie films, filosofieen, en cynisme.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Een mooi moment om het ultieme relativerende filmpje te bekijken en beluisteren:The Pale Blue Dot
.
Het belangrijkste, mooiste, beste, meest tot nadenken stemmende, tofste, prachtigste, droevigste, vrolijkste, kippenvelligste, kortom het semibikkeltijderigste filmpje ooit.
Zoals deze, ook zo ongelooflijk mooi.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
Thanks, dit is waarom YouTube roeleert, er zitten zulke mooie dingen tussen.
ik wilde net slapen, krijg ik weer een smsjequote:Op donderdag 13 september 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Ik lag al in bed ben er uit geMSNT. Ze bleven maar binnevallen
Jules Deelder weer zeker ?quote:Op donderdag 13 september 2007 04:28 schreef compier het volgende:
[..]
ik wilde net slapen, krijg ik weer een smsje
Lieve Lamon, je mag je 99 centjes (of je 20 euro) houden. Ik heb het gedownload en het is best oké.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
"Romeo" van Saybia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |