quote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef -skippybal- het volgende:
Samenvatting?
Je bent als een aap voor me..quote:-En als simpele sidenote, passend wat het forum waar ik het inzet betreft, iedere puber die een onvermijdelijke zogenaamde "catchy" oneliner gaat maken als reactie, aangezien dat, zonder welke twijfel dan ook, voorspelbaar genoeg de meerderheid van de reacties, mochten die er uberhaupt zijn, zal gaan dicteren .
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Je bent als een aap voor me..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een catchy one-liner weer zeg...quote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Je bent als een aap voor me..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar je je lol uit haalt...quote:Op donderdag 13 september 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
En nu ga ik slapen, maar niet voordat ik me eerst heb afgetrokken al denkend aan m'n "catchy" onelinerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En een domme one-liner, en een subjectieve mening in 1 post. Gefeliciteerd, je bent geestelijk gehandicapt.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:11 schreef Dibble het volgende:
kuttopic.
Ik ben gewoon een beetje aan het zuigen. Na een geschiedenis van 6 jaar aan fatsoenlijke en vriendelijke posts, mag ik toch ook wel een keertje laag bij de gronds doen?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Jammer Lamon.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zou toch veel beter kunnen en moeten weten?
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
En een domme one-liner, en een subjectieve mening in 1 post. Gefeliciteerd, je bent geestelijk gehandicapt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei m'n vriendin vanacht ookquote:Op donderdag 13 september 2007 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje aan het zuigen.
Wannabe oldbiequote:Na een geschiedenis van 6 jaar aan fatsoenlijke en vriendelijke posts, mag ik toch ook wel een keertje laag bij de gronds doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk denk dat je overschat hoe belangrijk ik het nu vind.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
OT: Ga lekker slapen, als je over zeven uur nuchter wakker wordt zal het je geen worst meer boeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop