Het was achteraf gezien toch een vermakelijke dag, goed voor wat mooie sterke verhalen.quote:Op maandag 3 september 2007 02:55 schreef broer het volgende:
Bemoedigende woorden, sig. Dank je wel.
Als die boom uit de kraan valt dan wordt je wel wakker broer.quote:Op maandag 3 september 2007 02:28 schreef broer het volgende:
En ik vrees dat ik dan nog niet wakker ben. Had ik tóch eerder moeten gaan slapen.
Shit zeg!quote:Op maandag 3 september 2007 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegelijk met de wortel trok ik ook de gasleiding en riolering aan gort.![]()
Nieuwe, omdat ik te lui ben om goed te zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, heb je een nieuwe gekocht of een van een tweedehands winkel?.
Mocht je er nog niet doorheen gezakt zijn, kan ik je aanraden het niet te doen. Zelfs als het wel het geval is, levert het weinig genoegdoening op heb ik ervaren, laat staan als je oude bankstel nog gewoon lekker zit.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:34 schreef broer het volgende:
Ik heb van de week overwogen een nieuwe bank van Ikea te kopen. Omdat mijn oude, tweedehands bank hier al zo lang staat als ik hier woon, namelijk zes jaar.
Maar ik kan me er ook niet toe zetten om zo'n enorm bedrag uit te geven aan meubels.
Geen enkele is goed zonder interpunctie.quote:
Van schaap, geit of varken?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:59 schreef Ole het volgende:
ff shoarma eten
Alles went.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:07 schreef Ole het volgende:
niet raar hoor, IR dat dat even moet wennen
"...behalve een vent! Wheeeeehehehehequote:
Een mooi moment om het ultieme relativerende filmpje te bekijken en beluisteren:quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef Lamon het volgende:
Maar ik moet wel wat te doen hebben als ik niet kan slapen.
Oeh! Mooie dramatische muziek, gepaard met mooie films, filosofieen, en cynisme.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Een mooi moment om het ultieme relativerende filmpje te bekijken en beluisteren:The Pale Blue Dot
.
Het belangrijkste, mooiste, beste, meest tot nadenken stemmende, tofste, prachtigste, droevigste, vrolijkste, kippenvelligste, kortom het semibikkeltijderigste filmpje ooit.
Zoals deze, ook zo ongelooflijk mooi.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
Thanks, dit is waarom YouTube roeleert, er zitten zulke mooie dingen tussen.
ik wilde net slapen, krijg ik weer een smsjequote:Op donderdag 13 september 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Ik lag al in bed ben er uit geMSNT. Ze bleven maar binnevallen
Jules Deelder weer zeker ?quote:Op donderdag 13 september 2007 04:28 schreef compier het volgende:
[..]
ik wilde net slapen, krijg ik weer een smsje
Lieve Lamon, je mag je 99 centjes (of je 20 euro) houden. Ik heb het gedownload en het is best oké.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
"Romeo" van Saybia
Verder alles goed, trouwens?quote:Op zondag 16 september 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Waar ben ik en hoe laat is het?
Nee toch?quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef broer het volgende:
Mijn zonnebloemen zijn vorige week de vuilniszak in gegaan. Een weekje hebben ze gestaan.
Maar stiekem waren ze wel mooi, dus wie weet - misschien koop ik binnenkort zelf ook nog wel eens iets groens.
Jawel hoor. Ik ben al een week AKQ-loos. Maar ik heb ontwenningsverschijnselen, dus misschien is een spoedconsult met jouw verslavingstherapeut op z'n plaatsquote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef broer het volgende:
Verder alles goed, trouwens?
Ik klaag toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Nee toch?Dat is wel een schok, na al dat geklaag.
Ik heb een plant gekregen. Benieuwd hoe lang die het gaat redden, want mijn planten gaan altijd dood![]()
Met mij alles prima.quote:Jawel hoor. Ik ben al een week AKQ-loos. Maar ik heb ontwenningsverschijnselen, dus misschien is een spoedconsult met jouw verslavingstherapeut op z'n plaats![]()
Ook alles goed met jou?
Nee, maar wel over zonnebloemen. Je wilde ze nog aan de brandweer meegeven omdat ze zo fijn blustenquote:
Er werd iets gevierd, geloof ikquote:Waarom heb je een plant gekregen?
Man, ik vind niet eens een dubbeltje op straatquote:Heb je ook een telefoon gevonden?
Mooiquote:Met mij alles prima.
Zoals je verslaafde rokers en recreatieve rokers hebt, kan ik niet recreatief meedoen aan de AKQ. Dan blijf ik er uren hangen om puntjes te verzamelenquote:Waarom zou je zo hardnekkig proberen om de AKQ te vermijden als je verder toch niets te doen hebt op dit tijdstip? Is toch leuk tijdverdrijf?
O, dat is wel jammer. Ik raak werkelijk overal verslaafd aan, behalve aan de AKQ. Het was dat jij me eraan herinnerde, anders was ik er vanavond ook niet geweest. Maar als het zo is, moet je ander vertier zoeken. Heb je dat al gevonden?quote:Op zondag 16 september 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Zoals je verslaafde rokers en recreatieve rokers hebt, kan ik niet recreatief meedoen aan de AKQ. Dan blijf ik er uren hangen om puntjes te verzamelen![]()
Sorryquote:Op zondag 16 september 2007 02:33 schreef broer het volgende:
O, dat is wel jammer. Ik raak werkelijk overal verslaafd aan, behalve aan de AKQ. Het was dat jij me eraan herinnerde, anders was ik er vanavond ook niet geweest.
Neequote:Maar als het zo is, moet je ander vertier zoeken. Heb je dat al gevonden?
Dank jequote:Nog gefeliciteerd, trouwens.
Mwah, die is wel principieel, volgens mij. Daar zou ik niet zo bang voor zijn. (Tenzij ze toch nog even snel nummer 1 in de 'all time'-stats wil worden. Dan doet ze misschien nog een weekje mee.)quote:Op zondag 16 september 2007 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
SorryIk was er net ook eventjes, maar alleen om te zeggen dat ik niet meer meedoe
O wee als Elizabeth daar weer komt!
![]()
Dan moet je je wel stierlijk vervelen op dit moment. Ook nog geen hobby op het oog?quote:Nee![]()
O, was je echt jarig?quote:Dank jeOverigens viste ik daar niet naar.
quote:Op zondag 16 september 2007 02:44 schreef broer het volgende:
Mwah, die is wel principieel, volgens mij. Daar zou ik niet zo bang voor zijn. (Tenzij ze toch nog even snel nummer 1 in de 'all time'-stats wil worden. Dan doet ze misschien nog een weekje mee.)
quote:Dan moet je je wel stierlijk vervelen op dit moment. Ook nog geen hobby op het oog?
Sssssssssstquote:O, was je echt jarig?
Ik wilde je niet beledigen.quote:Op zondag 16 september 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zat hobby's. Ik heb alleen geen hangplek op FOK! meer, maar je hoeft geen medelijden te hebben, want dat heb ik mezelf aangedaan.
Paar weekjes geleden alweer. Maar toch: dank.quote:Maar ik kan me herinneren dat jij ook in deze tijd jarig bent, dus ik zou zeggen: feli![]()
En dankuwel.quote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef broer het volgende:
Om diezelfde reden stop ik niet met drinken. Ik wil graag dat ik iets anders verslavends tegenkom, waardoor ik geen tijd meer heb om te drinken.
Zoeken naar een hangplek doe ik eigenlijk nooit, dat gaat vanzelf. Maar ik ben een slowchatter pur sang en die topicreeks was dus ideaal. En old habits die hard. Af en toe kijk ik in de AKQ en dan weet ik een antwoord. Dan heb ik al mijn wilskracht nodig om niet te postenquote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef broer het volgende:
En niet dat je een andere hangplek moet 'zoeken' omdat je niet meer in de AKQ wilt komen.
Nou ja, je kunt altijd nog aan drugs beginnenquote:Om diezelfde reden stop ik niet met drinken. Ik wil graag dat ik iets anders verslavends tegenkom, waardoor ik geen tijd meer heb om te drinken.
Nee, dit topic is volquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Vork het volgende:
Hallo, is er nog plaats voor mij?
Je zegt het alsof je een herberg zoekt.quote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Vork het volgende:
Hallo, is er nog plaats voor mij?
Hèhè. Eindelijk nóg iemand. Slowchat is werkelijk het enige wat me hier op FOK! interesseert. Al die meningen - jemig!quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ben een slowchatter pur sang
Mjah, om nou meteen te radicaliseren...quote:Nou ja, je kunt altijd nog aan drugs beginnen![]()
Zou God zijn vrouw zwanger hebben gemaakt?quote:Op zondag 16 september 2007 03:09 schreef Lamon het volgende:
Je zegt het alsof je een herberg zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |