Hij mag wel op je haar ejaculeren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Klacht: Ejaculatie op andere plaatsen dan je haar is niet fijn.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
In mijn veels te grote 1-gezinswoning. Ik heb nog een kamer over waarvan ik de deur maar heb dicht gedaan en niet meer naar om kijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Lukaso het volgende:
waar woon je dan? dat je een pckamer hebt?
En post hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bekijk de internet geschiedenis eens.
Ik woon op nog geen 50m2, klein kutflatje, maar heb wel m'n eigen PChokquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Lukaso het volgende:
waar woon je dan? dat je een pckamer hebt?
Nou... het is toch ook sap.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
... Je krijgt terug dat het sap is....
Nou,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:45 schreef Integrity het volgende:
Hoe komt jouw huisgenoot op jouw stoel als jij er niet bent?
*klikt op fotoboek*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Whehe, nou heeft veldmuis ook vlekken op zn bureaustoelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Nou, vooruit, op je haar dan
LOL Wat ben jij een figuur!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou,
Eerst doe je deze uittrekken
[afbeelding]
en dan haal je deze tevoorschijn
[afbeelding]
En dan zovan
[afbeelding]
En daarna
[afbeelding]
En dan uiteindelijk
[afbeelding]
Gewoon naarbuiten gaan zonder de boel schoon te maken.
Dit lesje seksuele voorlichting is u aangeboden door SpecialK in samenwerking met Google
Aimbot downloaden kekekekekekekekeke.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom krijg jij zaad in je haren ? Wat een kneus die vriend van je. Kan ie niet richten ofzo.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:07 schreef JK het volgende:
Het kan toch ook pina colada zijn wat opgedroogd is ?
Maar als het eens in je haar heeft gekleefd, ga ik er vanuit dat jij dus na een dag er achter kwam dat je ineens een harde brok in je haar had ofzo ?
Whehe!!!11quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef Poekel het volgende:
[..]
Aimbot downloaden kekekekekekekekeke.
HEADSHOT!11eins!1
quote:Op 02-08-2007 14:07 schreef Syndicate
Ik voel me schuldig
Ben namelijk je stoel vergeten naar beneden te slepen![]()
Kusje om het goed te maken?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:11 schreef Boe-man het volgende:
Hier zat je al in ontvang modus
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:11 schreef meisterfens het volgende:
Hij trok zich af toen hij dacht aan jou.
Ik ook btw![]()
Haha ik kom niet meer bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou,
Eerst doe je deze uittrekken
[afbeelding]
en dan haal je deze tevoorschijn
[afbeelding]
En dan zovan
[afbeelding]
En daarna
[afbeelding]
En dan uiteindelijk
[afbeelding]
Gewoon naarbuiten gaan zonder de boel schoon te maken.
Dit lesje seksuele voorlichting is u aangeboden door SpecialK in samenwerking met Google
Kan van alles zijn volgens mij. Zeker teveel room raiders op MTV gekeken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Kom je thuis en denk je rustig achter de PC te kunnen. Loop je de computerkamer in, zie je dat de stoel omgedraaid bij het raam staat. Je denkt 'D'oh.' en schuift de stoel terug naar zijn orginele plaats. Dan valt je oog op dit:
[afbeelding]
Verbaast denk je 'Goh, wat zal het zijn.' Totdat je de substantie herkent, aangezien deze een keer in je haar heeft gekleefd.
Vol walging sms je je huisgenoot. Je krijgt terug dat het sap is. Yeah motherfucking right. Sap dat hard word als het opdroogt en enigzins wit oogt.![]()
![]()
Ik ook btw![]()
Ik ook btw![]()
Als dit mijn huisgneoot zou zijn heb ik liever dat hij gewoon een bureaustoel onderkwakt i.p.v. mijn haarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Verbaast denk je 'Goh, wat zal het zijn.' Totdat je de substantie herkent, aangezien deze een keer in je haar heeft gekleefd.
r
quote:Op 02-08-2007 14:07 schreef Syndicate
Ik voel me schuldig
Ben namelijk je stoel vergeten naar beneden te slepen![]()
Kusje om het goed te maken?![]()
Al de blacklight-test gedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Vol walging sms je je huisgenoot. Je krijgt terug dat het sap is. Yeah motherfucking right. Sap dat hard word als het opdroogt en enigzins wit oogt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef Loedertje het volgende:
Als dit mijn huisgneoot zou zijn heb ik liever dat hij gewoon een bureaustoel onderkwakt i.p.v. mijn haar
[afbeelding]
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:11 schreef Boe-man het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Integrity op 05-08-2007 08:46:34 ]
Niet in dr haar he, dat spelletje kent ze nu wel zo onderhandquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:10 schreef RickoKun het volgende:
TS, kom hier, snel! Ik moet ook nog wat afgeven!
Ach dan gaan dr ogen tenminste niet prikken als er zaad inkomtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:11 schreef Boe-man het volgende:
[afbeelding]
En op dit punt had CSI ontdekt dat de huisgenoot van TS met zijn knieen op de bureaustoel zat, zich te wieksen op argeloze voorbijgangers onder aan het raam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:42 schreef AffenStrudel het volgende:
Zit het nou op de rugleuning?
Knap.
No shit Sherlockquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En op dit punt had CSI ontdekt dat de huisgenoot van TS met zijn knieen op de bureaustoel zat, zich te wieksen op argeloze voorbijgangers onder aan het raam.
* JortK dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef Roquefort het volgende:
Snap ik nou goed dat TS kwaad is dat huisgenoot over haar bureaustoel heeft geëjaculeerd i.p.v. over haar haar?![]()
Ik had dus toch op kamers moet gaan, destijds.![]()
daar ook al?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe. Hij keek al zo voldaan toen hij de kroeg in kwam gisteren.
Cum my ridequote:Op zondag 5 augustus 2007 13:59 schreef SunChaser het volgende:
Nog erger is dat je hele auto onderzit
[afbeelding]
Wat een zaadbakquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:59 schreef SunChaser het volgende:
Nog erger is dat je hele auto onderzit
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef Yankee_One het volgende:
Spuit mijn schuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |