Ik mag toch zeker wel op je halfjaarfeestje komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.![]()
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent dus toch van lotje getikt.
Wat zijn je plannen met Huub?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,
srry maar ik mag m wel
Op zich probeert Brian een heleboel dingen, maar hij geeft ook weer heel rap op. Het enige wat hij nog steeds doet is Thaiboxen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,
srry maar ik mag m wel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel op je halfjaarfeestje komen?![]()
Ik zou best in mijn galajurk in de vijver willen zwemmen..... met mijn familie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tuurlijkgaan we skinny dippen in de vijver en frituren met jaap, nadia bashen en dennis zn gel afpakken
![]()
Dat is het stuk wat ik mn zelf ook herken, ik begin aan zoveel dingen dat ik niks afmaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich probeert Brian een heleboel dingen, maar hij geeft ook weer heel rap op. Het enige wat hij nog steeds doet is Thaiboxen.
waarom? leg uit. ik vind hem echt een master-sukkelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry maar ik mag m wel
Jij, Disana en ik..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou best in mijn galajurk in de vijver willen zwemmen..... met mijn familie.![]()
hij heeft zeker zn slechte kanten (maar dat heeft ieder mens) ik waardeer gewoon het feit dat hij dingen onderneemt, zijn terror veel doortrapter/snieky en effectiever is. Hij meer zichzelf is dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waarom? leg uit. ik vind hem echt een master-sukkel
Ik zag je de eerste keer ook hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nog een keer! Een ontzettend interessante Poll op DGK site!! Wel invullen hoor, is van groot belang in het spel!
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Na 3x bashen van jou, heb ik hem toch maar aan geklikt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nog een keer! Een ontzettend interessante Poll op DGK site!! Wel invullen hoor, is van groot belang in het spel!
De internet crew is daar ook van lik mn reetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Ja! Maar waarom in godesnaam! Wat kan mij dat kutbootje schelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag je de eerste keer ook hoorBeetje flauwe poll dit keer.
2 x!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 3x bashen van jou, heb ik hem toch maar aan geklikt..![]()
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praattequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hahahahahaha. Die Natja is echt dom.
Wat een leugenachtig wezen zeg.
Misschien wordt het nog wel een enorme verhaallijn. Persoonlijk bezit he! Pffffffffffff ik word er moe van!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
De internet crew is daar ook van lik mn reet
4 minuutjes maar hoor. Echt niet meer!!!! Pfffffffffffff Stomme doos. (o nee. Is zij/hij ook al niet)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praatte![]()
Ik hoop dat je niet boos bent, ik hoop dat je niet boos bent.![]()
Dat wijf moeten ze nu eens gaan bashen hoogste tiet, ik word er misselijk van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praatte![]()
Ik hoop dat je niet boos bent, ik hoop dat je niet boos bent.![]()
Heus nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Ok haat iedereen me nu ?
Hoe bedoel je, 'nu'quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Ok haat iedereen me nu ?
quote:
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:41 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens nix is Huub in t echte leven ook zo. Zeker weten, 100 %![]()
ik ben nu echt diep beledigt !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik hoop, dat ik hier niemand beledig, maar Natja is een echte tweeling.
Dubbel gezicht. Gelooft in haar eigen leugens en lullen om het lullen.
Ach ja, volgens Dennis is Jaap thuis ook 10 Japen die constant van rol wisselt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, volgens Dennis is Jaap thuis ook 10 Japen die constant van rol wisselt.
Alles wordt volgens niks 10 x vergroot in dgk, dus hij is 10x niks, be proud of it!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.
quote:
Van de jaartelling voor en na Chr.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik hoorde t m zeggen idd. Die gast is echt de miscast van t jaar
![]()
Geluld om het lullen dus. Let maar op. Dat is Natja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
Al met al heeft Nadia nu dus nog niet tegen Dennis gezegd wat haar dwars zit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles wordt volgens niks 10 x vergroot in dgk, dus hij is 10x niks, be proud of it!![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef farceman het volgende:
Misschien stomme vraag maar is er al bekend wat er in de brief van lieke haar ouders stond waardoor ze zo overstuur raakte?
Het staat beschreven in eerdere COSsen, inclusief een gescand artikel van een interview met de ouders van Dennis en wat buren. Liekes moeder is niet blij met de media-aandacht die de 'groepsaanranding' heeft gekregen. In het artikel doet de zus van Dennis er nogal laatdunkend over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef farceman het volgende:
Misschien stomme vraag maar is er al bekend wat er in de brief van lieke haar ouders stond waardoor ze zo overstuur raakte?
Over de media aandacht voor de groepsaanranding.Ook dat er aan de ouders intervieuws werden gevraagd daarover.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef farceman het volgende:
Weet ik veelGeen ideequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef farceman het volgende:
Nee, dat heb ik gemist. Zondag is de familiedag van Amanda trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:04 schreef Visual het volgende:
ik hoorde jaap dat hij tegen huub zei ik wil zondat iets tegen je zeggen
enige idee wat?
Dat is een teleurstelling voor FdW.quote:
huub kwam ze excusen brengen na jaap over iets wat die dacht dat jaap had gedaan maar bleek niet zo te zijn en toen zei jaap ik moet je zondag iets vertellen wat ik je nu wil vertellen maar ik moet dat eerst regelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemist. Zondag is de familiedag van Amanda trouwens.
Het klinkt in elk geval spannend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:22 schreef Visual het volgende:
[..]
huub kwam ze excusen brengen na jaap over iets wat die dacht dat jaap had gedaan maar bleek niet zo te zijn en toen zei jaap ik moet je zondag iets vertellen wat ik je nu wil vertellen maar ik moet dat eerst regelen
het zal wel weer niks zijn maar ik hoop dat altijd maar weer da thuub en jaap weer gaan samenwerkenquote:
Ja, dat zou veel leukere beelden voor ons opleveren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Visual het volgende:
[..]
het zal wel weer niks zijn maar ik hoop dat altijd maar weer da thuub en jaap weer gaan samenwerken
idd cker een hele verbeteringquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou veel leukere beelden voor ons opleveren.
Vandaag brengt ons in ieder geval het tijdelijke afscheid van Demins, die in overspannen toestand het land gaat verlaten voor een week of twee! Op naar de Costa del Sol, tingelingeling...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:08 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal vandaag ons weer brengen, kijk, luister en geniet en huiver![]()
![]()
![]()
Fije vakantie Demins en Noekjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:34 schreef Marrije het volgende:
Fijne vakantie Demins en Noekje!
Op dit soort momenten mis je Natasia toch.
Doeiiiii fijne vakantie Demins enne als jij terugkomt ben ik 2 weekjes naar de Turkse solquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:21 schreef demins het volgende:
[..]
Vandaag brengt ons in ieder geval het tijdelijke afscheid van Demins, die in overspannen toestand het land gaat verlaten voor een week of twee! Op naar de Costa del Sol, tingelingeling...
Keep the cage open!![]()
Toedeloe!![]()
waarom mis je natasia...???quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:34 schreef Marrije het volgende:
Fijne vakantie Demins en Noekje! En Vlindur ook.
Op dit soort momenten mis je Natasia toch.
ik ben in Januari al fijn 9 dagen op aruba geweest en ga eigenlijk altijd in de winter tropisch op vakantie...zoals de rijke doen...heb je niet van die rondneukende kutkinders zoals in noordspanje....Lorret enzo...overigens zal het niet lang meer duren of alle NLders worden uitgekotst in spanje samen met de engelsen....tis ook kutvakantie volk...evenals de oosterburen...jah das is mein strand jahhhhhh....zie het zo voor me....bah bah...nee geef mij maar luxe eilanden in de winter...das pas chill....vind het zo raar om naar turkije te gaan..en alleen maar nederlands om me heen te horen...beetje dom en saai...terwijl turkije een supermooi land is..huur daarom ook altijd een auto...hotels heb ik al genoeg in mijn leven gezien.mijn eerste vliegvakantie was toen ik 4 was...sindsdien elk jaar gevlogen en soms meerdere keren...dus er is veel te zien..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Doeiiiii fijne vakantie Demins enne als jij terugkomt ben ik 2 weekjes naar de Turkse sol![]()
![]()
Zijn daar nog beelden van te verwachten ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:21 schreef demins het volgende:
[..]
Vandaag brengt ons in ieder geval het tijdelijke afscheid van Demins, die in overspannen toestand het land gaat verlaten voor een week of twee! Op naar de Costa del Sol, tingelingeling...
Keep the cage open!![]()
Toedeloe!![]()
als je mijn vakantie van januari wil bekijken in Aruba hoef je alleen maar effe op mijn link onderin te klikken hij begint gelijk. absoluut een aanrader...zeker als je even tot rust wil komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zijn daar nog beelden van te verwachten ?
Kom eens tot rust bij de Hi Ha Hooligans...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als je mijn vakantie van januari wil bekijken in Aruba hoef je alleen maar effe op mijn link onderin te klikken hij begint gelijk. absoluut een aanrader...zeker als je even tot rust wil komen.
lekker muziekje erbijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als je mijn vakantie van januari wil bekijken in Aruba hoef je alleen maar effe op mijn link onderin te klikken hij begint gelijk. absoluut een aanrader...zeker als je even tot rust wil komen.
DAAR deed ze mee aan denken!!!! Je zou het niet verwachten - maar ik weet wie je bedoelt. dat vind ik ook zo'n kutwijf - en Nadia heeft precies zo'n hoofd met bijpassend (slechtzittend) lichaam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef maril het volgende:
Ik zit zo terug te lezen ,maar Nadia begint echt op de Lily Snyder(ATWT) van DGK te lijken, in huilgedrag.
En toch speelt ze op een of ander manier het spel goed, ze weet altijd wel ergens tweedracht te zaaien(Bewust?), omdat ze roddelt op de manier zoals het haar uitkomt, en dan is er gelijk ruzie of tussen Brain en Amanda of Brain en Dennis, ik moet er wel bijzeggen dat in het walgelijk ergelijk vind.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
DAAR deed ze mee aan denken!!!! Je zou het niet verwachten - maar ik weet wie je bedoelt. dat vind ik ook zo'n kutwijf - en Nadia heeft precies zo'n hoofd met bijpassend (slechtzittend) lichaam.
Goeie!![]()
edit: typo
Ik zou nu dan nog op z'n minst mezelf verplaatsen naar één van de ligstoelen langs het zwembad in plaats van die muffe slaapkamers (er is dus al 2 dagen geen zwabber meer geweest).quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef Katewalker het volgende:
..Ze hebben geen grote opruim/schoonmaak-klusjes, hoeven de weekendboodschappen niet in huis te halen..in twee stappen staan ze naast het zwembad of kunnen vertoeven in een inmens grote tuin..ze lagen niet eens zo laat in bed ..maar toch blijven ze maar slapen en slapen en slapen...zou het de leeftijd zijn?..ook baby's hebben veel slaap nodig om te kunnen groeien..zouden deze miljonairs emotioneel nog moeten groeien?..als ik zo naar hun gedrag kijk zeg ik ja...tis een kinderbende..wisselend naar persoon zitten ze nog in de orale fase, de anale fase of de genitale fase.
![]()
Zodra ze uit bed zijn mogen ze niet meer slapen... dan moeten ze tv makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou nu dan nog op z'n minst mezelf verplaatsen naar één van de ligstoelen langs het zwembad in plaats van die muffe slaapkamers (er is dus al 2 dagen geen zwabber meer geweest).
kan dat wel op balkon?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe is het mogelijk iedereen ligt nog te slapen..wat een pret...zo goeie morgen mensen ...nieuwe dag nieuwe kansen...wat een feest...ik ga verfen vandaag, en naar mijn prive strandje..voor slechts 2 personenen....(ga mijn balkon ombouwen tot ministrandje...vandaag effe langs strand om wat zand te halen..kleine vuilniszak voor het zwembadje....heb een echte venezulaanse hangmat..(onbetaalbaar in NL)...dus genieten maar...
ehm nou ze kunnen toch zonnen en dan moet je een zonnebril op of je ogen dichtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Zodra ze uit bed zijn mogen ze niet meer slapen... dan moeten ze tv maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |