quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
Vooral dat mijn naam met een hoofdletter is geschreven...![]()
Hij is fan van Brian..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Schatenboutjes? Schat en boutjes? Scha ten Boutjes?![]()
quote:
quote:
OOhhh, pavement wat je doeeeet, doe je goed!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht dat we dit al bewerkstelligd hadden, schatten van me. Ik zo lief voor een naam topic en wat krijg ik DIT
word hier zo niet blij van
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OOhhh, pavement wat je doeeeet, doe je goed!!![]()
Dan had je m'n naam maar met een hoofdletter moeten schrijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht dat we dit al bewerkstelligd hadden, schatten van me. Ik zo lief voor een naam topic en wat krijg ik DIT
word hier zo niet blij van
jouw naam als eerste en die van haar met een hoofdletter, kreeg ik anders daar weer problemen meequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan had je m'n naam maar met een hoofdletter moeten schrijven![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grote Schjmoel? Moet je olifanten mee gaan pijpen!
O ja? Je moeder in een gatenkaas!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grote Schjmoel? Moet je olifanten mee gaan pijpen!
Jij zoekt ruziequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
jouw naam als eerste en die van haar met een hoofdletter, kreeg ik anders daar weer problemen mee
vrouwen![]()
quote:
Prutser.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
jouw naam als eerste en die van haar met een hoofdletter, kreeg ik anders daar weer problemen mee
vrouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |